| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ IN UČINKI TURIZMA V OBČINI PODČETRTEK
Simona Gobec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so prikazani razvoj in učinki turizma v občini Podčetrtek. Občina Podčetrtek se je v razmeroma kratkem obdobju, od leta 1966, ko je z uradnim poslovanjem pričelo Zdravilišče Atomske toplice, danes Terme Olimia, iz tipično agrarnega območja, razvila v pomembno turistično območje. Na osnovi izkoriščanja naravnega vira zdravilne vode, se je na območju turistične cone v Podčetrtku, kot tudi v okolici, razvila tako turistična infrastruktura kot superstruktura. Turistični promet in njegovi učinki so povzročili razvoj nekaterih dejavnosti, ki so posredno ali neposredno vezani na turizem. V prvem delu so prikazani naravno in družbeno geografski dejavniki občine Podčetrtek, kot dejavnik razvoja turizma ali kot element oviranja. Opisane so razvojne stopnje turističnega razvoja ter obseg in značilnosti turističnega prometa. Predstavljena je primerjava z nekaterimi drugimi zdraviliškimi kraji. V tem delu so tudi predstavljeni rezultati ankete gostov term Olimia, ki se nanašajo na socio-ekonomsko sestavo, njihove motive in potrebe. V drugem delu je predstavljen prostorski in funkcijski razvoj naselja Podčetrtek v odnosu do razvoja turistične dejavnosti na območju term Olimia. Opredeljene so posamezne funkcijske cone naselja Podčetrtek. Analiziran je odnos prebivalcev občine Podčetrtek do turistične dejavnosti in pomen turistične infrastrukture za kvaliteto bivanja. Analiziran je tudi vpliv gostov term Olimia na obseg prometa v občini Podčetrtku v trgovskih, gostinskih in storitvenih dejavnostih.
Keywords: turizem, turistični razvoj, turistični motivi, terme Olimia, občina Podčetrtek, Slovenija
Published: 29.08.2009; Views: 2507; Downloads: 595
.pdf Full text (5,69 MB)

2.
TRŽENJE VEČNAMENSKE ŠPORTNE DVORANE V PODČETRTKU
Januš Hunski, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Nahajamo se v težkih gospodarskih razmerah, zato ni več dovolj biti podjetje, ki ga odlikuje vrhunska kakovost njegovih izdelkov in storitev. Nujno potrebno je izvrstno obvladovanje tržnega komuniciranja, kar pomeni, da morajo biti podjetja dobro podkovana v poznavanju trženja. Trg večnamenskih športnih dvoran je zelo konkurenčen in neizprosen, zato bodo preživela samo tista podjetja, ki bodo svoje kupce oziroma obiskovalce uspela spretno prepričati v nakup. V diplomskem delu smo se osredotočili na področje trženja. Za primer smo izbrali trženje večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Spoznali smo teoretično osnovo trženja in tržno-komunikacijskega spleta. Natančneje smo si ogledali korake, ki jih je potrebno oblikovati za uspešno tržno komuniciranje in vsa orodja s katerimi organizacije vzpostavijo stik z okoljem. Ta orodja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje in osebna prodaja. V praktičnem delu diplomske naloge pa sta trženje in orodja tržnega komuniciranja prikazana na primeru večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Predstavili smo partnerja javno-zasebnega partnerstva. Pri diplomskem delu smo se geografsko omejili na Slovenijo in obmejno območje Hrvaške. Na omejitve smo naleteli tudi pri iskanju literature za praktični del diplomske naloge, saj na temo trženja športnih objektov primanjkuje literature.
Keywords: trženje, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, Terme Olimia d.d., večnamenska športna dvorana
Published: 19.05.2010; Views: 1936; Downloads: 205
.pdf Full text (282,67 KB)

3.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Published: 19.10.2010; Views: 2454; Downloads: 320
.pdf Full text (1,24 MB)

4.
PREMAGOVANJE STRESA PRI DELU V ORGANIZACIJI TERME OLIMIA D.D.
Kaja Golob, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Spoznali smo, da je stres bolezen današnjega časa. Center škodljivega stresa je nedvomno tudi delovno mesto. Tukaj se pojavlja zaradi preobremenjenosti, delovnih metod in načina dela. Zelo pomembno je tudi, kakšna je organizacijska kultura in način dela. V primeru vpliva škodljivega stresa zaposleni izgubi občutek pripadnosti, slabo je obveščen in izgubi pregled nad poslovanjem in delom. Ima nejasno vlogo v organizaciji in primanjkuje mu časa. Pojavljajo se telesna in duševna znamenja stresa. Znamenja se stopnjujejo do raznih fizioloških simptomov, psihičnih težav in negativnih vedenjskih odzivov. Na ravni organizacije zaradi tega prihaja do nesreč na delovnem mestu, izostajanju od dela, slabega odločanja v poslovnem svetu in nastajanja raznoraznih napak, zmanjša se učinkovitost, pojavi se slabše poslovanje. Prav zaradi tega je pomembno, da stres pri delu prepoznamo in ga tudi premagujemo. Ne pojavlja se samo na določenih delovnih mestih. Ne moremo ga uvrščati samo v problem posameznika, zaposlenega v organizaciji, temveč je problem celotne organizacije. S premagovanjem stresa pri delu se bomo izognili zdravstvenim težavam, imeli bomo boljše odnose z ljudmi, postali bomo učinkovitejši. Kako? Kot zaposleni ga lahko premagujemo tako, da smo s sodelavci komunikativni, izražamo samega sebe, svoje želje in smo odprti do vseh ostalih. S tem si ustvarimo ugodno delovno klimo. Ukrepati pa moramo tudi pri samemu sebi. Uživati moramo čim bolj zdravo hrano in redne obroke, imeti moramo urejen spanec in biti telesno aktivni vsaj pol ure na dan. Lotiti se moramo tudi tehnik sproščanja, meditacije in joge. Priporočljivo pa je tudi pisanje dnevnika stresa, s katerim na hitri način ugotovimo, kaj nam povzroča stres. Tudi organizacija lahko pripomore k premagovanju stresa s preoblikovanjem dela, fleksibilnim delovnim časom, z ustvarjanjem ugodne organizacijske klime in delovnih razmer, lahko pa uvede tudi programe za premagovanje stresa pri zaposlenih. V diplomskem seminarju smo raziskali kaj je stres, kako vpliva na posameznika pri delu in na organizacijo, ter kako ga premagovati. Ugotovitve smo podkrepili z raziskavo, ki smo jo izvedli na podlagi anketnih vprašalnikov v organizaciji Terme Olimia.
Keywords: Stres, vrste stresa, stres pri delu v organizacijah, vzroki stresa pri delu, ukrepi za premagovanje stresa, posledice stresa, organizacija Terme Olimia.
Published: 28.10.2013; Views: 1269; Downloads: 112
.pdf Full text (1,97 MB)

5.
IZGRADNJA KOMUNIKACIJE BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJE TERME OLIMIA D.D.
Kaja Butkovič, 2014, master's thesis

Abstract: Z magistrskim delom želimo prikazati, kako se zgradi komunikacija ob spremembi blagovna znamke. Glavni temi magistrskega dela sta torej blagovna znamka, kaj je in kako se izoblikuje, ter komunikacija, njena splošna teorija in komunikacija blagovne znamke. V empiričnem delu je študija primera, pri kateri smo uporabili metodo intervjuja in primerjave, pri kateri smo primerjali spletno komunikacijo Term Olimia s konkurenčnim podjetjem.
Keywords: blagovna znamka, komunikacija, Terme Olimia d.d.
Published: 26.02.2015; Views: 723; Downloads: 142
.pdf Full text (8,42 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica