| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Relativno vrednotenje izbranih podjetij v energetskem sektorju
Timotej Bedenik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava metodo relativnega vrednotenja. Metoda je ena izmed najpogosteje uporabljenih z strani ocenjevalcev vrednosti podjetij saj je proces vrednotenja z izbrano metodo hitro izvedljiv ter ne zahteva predpostavk o poslovanju podjetij v prihodnosti. V nadaljevanju naloge smo raziskali kriterije za izbiro konkurenčnih podjetij in finančne mnogokratnike z katerimi primerjamo izbrani vzorec podjetij med seboj. Poseben poudarek smo namenili sektorsko specifičnim mnogokratnikom, ki lahko, kadar so uporabljeni pravilno podajo popolnoma novo perspektivo v procesu vrednotenja. Teoretični del diplomske naloge smo kasneje implementirali na praktičnem primeru, kjer smo z metodo relativnega vrednotenja izvedli vrednotenje izbranih podjetij v energetskem sektorju.
Keywords: Relativno vrednotenje, teorija vrednotenja podjetij, izbira konkurenčnih podjetij.
Published in DKUM: 09.11.2023; Views: 473; Downloads: 60
.pdf Full text (1,51 MB)

2.
VREDNOTENJE PODJETIJ NA PRIMERU TRGOVSKEGA PODJETJA
Matjaž Brumen, 2014, master's thesis

Abstract: Vrednotenje podjetij zajema ocenjevanje vrednosti podjetij, analizo uspešnosti preteklega finančnega poslovanja, oceno prostih denarnih tokov, primerjavo podjetja s konkurenti, vrednotenje delnice, oceno stroškov dolga in kapitala ter oceno tehtanega povprečja stroškov kapitala. Da bi podjetje čim bolj korektno, pravično, pošteno in realno ovrednotili, imamo na razpolago številne metode za vrednotenje podjetij. Vendar se ocenjevalci vrednosti podjetij srečujejo z različnimi težavami. Najpogostejši sta vsekakor zagotavljanje ustreznih informacij in podatkov, ki so potrebni za vrednotenje nekega podjetja, in izbira ustrezne vrednotenjske metode. Pri tem se pojavlja vprašanje, katero metodo je za vrednotenje podjetij najbolje uporabiti oziroma katera metoda daje najbolj verodostojen in realen rezultat. Pri ocenjevanju vrednosti podjetij smo uporabili različne metode za določanje vrednosti podjetij, in sicer smo uporabili metode, ki temeljijo na preteklih podatkih, prihodnjih podatkih in tržnih primerjavah. Na primeru trgovskega podjetja in njegovih konkurentov smo potrdili, da je vrednotenje podjetij zelo nepredvidljiva naloga, pri kateri smo se srečevali z razširjeno problematiko vrednotenja podjetij na primeru izbire ustrezne metode za ocenjevanje vrednosti podjetij in ustreznih vhodnih podatkov. Ugotovili smo, da je ocenjena vrednost podjetja močno odvisna od vhodnih podatkov in tudi od metode, ki jo uporabimo za vrednotenje podjetij.
Keywords: ocenjevanje vrednosti podjetij, vrednotenje podjetij, metodologija vrednotenja podjetij, problematika vrednotenja podjetij, teorija vrednotenja podjetij.
Published in DKUM: 22.07.2014; Views: 2888; Downloads: 628
.pdf Full text (2,68 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica