| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izkoriščanje odpadne toplote kompresorske postaje za ogrevanje sanitarne vode : diplomsko delo
Nejc Pritržnik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava vijačni kompresor v kompresorski postaji Premogovnika Velenje d. o. o. Glavni cilj diplomskega dela je ugotoviti, če je mogoče toplotno energijo, ki se generira pri delovanju vijačnega kompresorja, uporabiti za segrevanje sanitarne vode do vsaj 65 °C. Večji del odpadne toplote se pri delovanju vijačnega kompresorja prenese na hladilno olje, preko katerega lahko v ploščnem toplotnem prenosniku to energijo uporabimo za segrevanje sanitarne vode. Z izvedbo eksperimentalnih meritev na samemu vijačnemu kompresorju smo dobili realni vpogled, da lahko segrejemo vodo nad 65 °C in dosežemo maksimalno toplotno moč 94 kW in tako potrdimo postavljene hipoteze. Po opravljenih eksperimentalnih meritvah smo le te podkrepili s teoretičnim inženirskim izračunom ploščnega prenosnika toplote. Ugotovili smo, da je ujemanje zadovoljivo, kar potrjuje, da teoretični izračun sledi eksperimentalnim meritvam in lahko služi kot model za napovedovanje izkoriščanja toplotne energije pri različnih pogojih obratovanja.
Keywords: vijačni kompresor, ploščni toplotni prenosnik, odpadna toplota, sanitarna voda, eksperimentalne meritve, toplotna moč, teoretični izračun, računski model
Published in DKUM: 07.10.2024; Views: 0; Downloads: 23
.pdf Full text (2,75 MB)

2.
Medpredmetnost in jezik v razredu pri pouku angleščine kot tujega jezika v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju : magistrsko delo
Minca Marovt, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo raziskovali možnosti medpredmetnega povezovanja angleščine kot tujega jezika v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (nadalje 1. VIO OŠ) z učnimi predmeti šport, spoznavanje okolja, matematika, glasbena in likovna umetnost. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na opredelitev medpredmetnega povezovanja, spoznavanje ravni in stopenj medpredmetnega povezovanja, nekaj besed smo namenili načrtovanju in izvajanju pouka z vključevanjem medpredmetnosti, raziskovali pa smo tudi možnosti medpredmetnega povezovanja angleščine kot tujega jezika z ostalimi učnimi predmeti v 1. VIO OŠ. Pojasnili smo pristop CLIL ter pomen usvajanja tujejezikovnih struktur v razredu in slovarskega načina poučevanja tujega jezika. Teoretični del magistrske naloge smo strnili s poglavjem o pomenu medpredmetnega povezovanja pri poučevanju angleščine kot tujega jezika na razredni stopnji OŠ. V empiričnem delu magistrske naloge smo ustvarili slovarje, ki vsebujejo jezikovne strukture v slovenskem in angleškem jeziku. Pripravljeni slovarji so namenjeni učiteljem, ki poučujejo angleščino kot tuji jezik v 1. VIO OŠ ter želijo uporabo tujega jezika povezati z vsebinami, temami in cilji drugih predmetnih področij, in sicer z učnimi predmeti: šport, spoznavanje okolja, matematika, glasbena in likovna umetnost. Pri izboru jezikovnih struktur so nam bili v pomoč učni načrti izbranih učnih predmetov. Oblikovali smo tudi lastne kriterije, s pomočjo katerih smo zbrali jezikovne strukture, ki jih učitelji najpogosteje uporabljajo pri različnih predmetnih področjih in jih lahko učitelji tujega jezika vključijo v svoj pouk. Slovarji so lahko v pomoč tudi učencem priseljencem, saj jim omogočajo lažje razumevanje in usvajanje osnovnih jezikovnih struktur v slovenščini kot jeziku okolja.
Keywords: medpredmetnost, jezik v razredu, poučevanje angleščine kot tujega jezika, 1. vzgojno-izobraževalno obdobje, CLIL, teoretični del, opredelitev medpredmetnega povezovanja, interdisciplinarno poučevanje, načelo celovitosti, stopnje medpredmetnega povezovanja, načrtovanje medpredmetnega povezovanja, ravni medpredmetnega povezovanja, vertikalno in horizontalno medpredmetno povezovanje, pri pouku angleščine kot tujega jezika, medpredmetno povezovanje na vsebinski ravni, medpredmetno povezovanje na konceptualni ravni, načrtovanje in izvajanje medpredmetnega povezovanja, možnosti medpredmetnega povezovanja, povezovanje učnih predmetov, medpredmetno povezovanje spodbuja, strategij medpredmetnega povezovanja, program osnovna šola, razvijanju ključnih kompetenc, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, pomoč učiteljem, učni predmeti, šport, spoznavanje okolja, matematika, glasbena umetnost, likovna umetnost, tematski slovarji
Published in DKUM: 29.08.2024; Views: 93; Downloads: 42
.pdf Full text (2,94 MB)

3.
Raziskovanje uporabne vrednosti teorije dinamičnih zmožnosti : sinteza teoretičnih predpostavk
Lidija Breznik, 2012, review article

Abstract: Teorija dinamičnih zmožnosti kot zadnji, aktualni pristop k proučevanju osnov konkurenčnih prednosti pomeni preskok v načinu razmišljanja in delovanja, saj v ospredje postavlja dinamičnost okolja, ki mu ne moremo ubežati, temveč se mu stalno prilagajati. Glede na relativno kratek čas proučevanja teorije dinamičnih zmožnosti so nastali številni poskusi opredeljevanja, vendar so pri razumevanju teorije povzročili še večjo zmedo. V prispevku predstavljamo sintezo osnovnih izhodišč in predpostavk teorije dinamičnih zmožnosti, na katerih so gradili njeni raziskovalci. S tem želimo opozoriti na potencial, ki ga teorija ponuja, ter spodbuditi raziskovalce k njenemu nadaljnjemu proučevanju, še posebej v empiričnem smislu. Z uvajanjem terminologije v slovenski prostor razširjamo možnosti za njen napredek.
Keywords: konkurenca, konkurenčne prednosti, teoretični vidik
Published in DKUM: 06.09.2023; Views: 543; Downloads: 0

4.
Razvoj motenj hranjenja skozi čas, s poudarkom na anoreksiji nervozi
Anamarija Štorek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Uvod: Motnje hranjenja so v današnjem času pogost pojav, značilnejše so za ženski spol, vendar niso izvzeti niti moški. Med najpogostejše motnje hranjenja štejemo anoreksijo nervozo, ki je skupaj z bulimijo nervozo tudi najstarejša poznana motnja hranjenja. Metode: V zaključnem delu smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja, saj gre za sistematični pregled literature. Rezultati: Na osnovi zbranih dokazov smo lahko ugotovili, da sta se poznavanje in obravnava motenj hranjenja skozi čas zelo razvila. V 21. stoletju poznamo poleg anoreksije in bulimije nervoze tudi številne druge oblike motenj hranjenja, med katerimi jih je veliko še neraziskanih in neklasificiranih v Diagnostičnem in statističnem priročniku duševnih motenj. Razprava in sklep: Za anoreksijo nervozo je značilna kompleksnost bolezni, saj se za ekstremno suhostjo skrivajo številni genetični, okolijski, psihološki, čustveni in drugi dejavniki, ki lahko pripeljejo do nastanka te bolezni. Bolezen je težko obravnavati, saj osebo prizadene fizično in duševno. Medicinska sestra ima pomembno vlogo pri obravnavi pacienta z anoreksijo nervozo, saj je ona tista, ki pacienta spremlja čez celoten potek zdravljenja. V odnosu med medicinsko sestro in pacientom z anoreksijo nervozo je zagotovo najbolj pomemben terapevtski stik, za katerega mora pacient med hospitalizacijo razviti visoko raven zaupanja. Medicinska sestra potrebuje ogromno strokovnega znanja in empatije za delo s takšnim pacientom. V odnosu pa mora postaviti meje, s katerimi pacientu omogoči, da zopet prevzame nadzor nad svojim zdravjem.
Keywords: pacient, medicinska sestra, terapevtske intervencije, teoretični model Calliste Roy, terapevtski stik
Published in DKUM: 24.07.2020; Views: 1137; Downloads: 249
.pdf Full text (943,38 KB)

5.
SIMULACIJSKI SCENARIJI PRIPRAVE BOLNIKA NA TRANSPORT V TERCIARNO USTANOVO
Ajda Stropnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Transport v terciarno ustanovo pomeni premestitev kritično bolnega otroka. Transport je pomembna zadeva, ker bolnišnica na sekundarni ravni nima enote za intenzivno terapijo, kar je za tako kritičnega bolnega otroka nujna zadeva. V transportni ekipi sodelujejo zdravnik in dva reševalca. Namen raziskave je bil raziskati podrobnosti s tega področja; katera oprema se uporablja pri transportu in katera zdravila se najpogosteje uporabljajo.
Keywords: premestitev, otrok, teoretični postopek, intubacija otroka, zdravila
Published in DKUM: 07.05.2019; Views: 1124; Downloads: 109
.pdf Full text (1,64 MB)

6.
Delež poneverb in prepoznavanje zaščitnih elementov valute evroobmočja
Blanka Lorenčič, 2018, master's thesis

Abstract: Raziskava magistrskega dela se nanaša na analiziranje stopnje ponarejenega denarja v obtoku ter na prepoznavanje zaščitnih elementov evra. Ponarejanje denarja je tema, ki jo pogosto zasledimo na televiziji, v filmih in zgodovinskih zapisih, a le redko v resničnem življenju, kljub temu pa v vsaki državi obstajajo pravne omejitve za reproduciranje slik bankovcev. Ponarejanje valute je kaznivo dejanje, Ženevska konvencija o preprečevanju ponarejanja denarja pa določa pravila za učinkovito preprečevanje, pregon in kaznovanje kaznivega dejanja ponarejanja denarja. Vsi bankovci imajo vrsto zaščitnih elementov, ki jih ščitijo pred ponarejanjem. Te elemente je, predvsem zaradi moderne tehnologije, vedno težje razvozlati in ponarediti. Bankovce je mogoče enostavno preveriti z metodo »otip-pogled-nagib«. Temeljni problem ponarejanja denarja je, da lahko ima negativen učinek na gospodarstvo, in sicer lahko zaradi povečane zaloge denarja v obtoku povzroči inflacijo, povzroča izgubo zaupanja v valuto in zmanjšuje vrednost realnega denarja. Prav tako močno prizadene posameznike in podjetja, ki sprejmejo ponarejene bankovce, saj zanje nikjer ni mogoče dobiti povračila škode. Za namen razumevanja naštetih dejavnikov je nastalo več teoretičnih študij in modelov ponarejanja denarja. Predstavili smo več teoretičnih modelov ponarejanja denarja, ki predvidevajo, zakaj prihaja do ponarejanja in kakšne so ekonomske koristi ali posledice poneverb za ponarejevalce, preiskovalce in potrošnike. Najobširneje preučevani modeli so t.i. modeli parcialnega in splošnega ravnovesja. Za modele parcialnega ravnovesja je značilno, da ustvarjanje denarja ni eksplicitno modelirano, ampak je odvisno tudi od drugih zunanjih dejavnikov in da povpraševanje po denarju ni odvisno od odnosov akterjev v modelu. Za modele splošnega ravnovesja je značilno, da je ustvarjanje denarja eksplicitno modelirano in da je povpraševanje po denarju odvisno od odnosov med akterji v modelu. Model splošnega ravnovesja predpostavlja, da ponarejanje zmanjšuje obseg transakcij, saj so prodajalci v dvomih, ali bodo prejeli ponarejen denar. To vodi v zmanjšanje produktivnosti in transakcij. Politike proti ponarejanju lahko te učinke preprečijo z blaženjem nevarnosti ponarejanja denarja. V empiričnem delu magistrske naloge smo preverjali delež pristnih in ponarejenih evrobankovcev v obtoku ter prepoznavanje ponarejenega 20-evrskega bankovca in zaščitnih elementov le-tega. Glede na podatke o količini evrobankovcev v obtoku v EU od leta 2007 do leta 2016 smo ugotovili, da je bilo v tem obdobju v obtoku 1.764.601.434 evrobankovcev. Po podatkih o številu ponarejenih evrobankovcev v EU je bilo od leta 2007 do leta 2016 ugotovljenih 7.066.000 ponarejenih evrobankovcev. To pomeni, da je delež ponarejenih bankovcev v obtoku v obdobju od leta 2007 do 2016 v EU znašal 0,4 %, kar vrednostno predstavlja približno 410 milijonov evrov. Glede na statistične podatke o prepoznavanju ponarejenega 20-evrskega bankovca, ki smo jih pridobili z izvedeno anketo, smo ugotovili, da je 61,5 % oziroma 75 od 122 respondentov izbralo napačen oziroma neponarejen bankovec (izbrali so pristen bankovec namesto ponarejenega).
Keywords: bankovci, ponarejanje, tok denarja, pravna ureditev, zaščitni elementi, teoretični modeli, vplivi na gospodarstvo.
Published in DKUM: 21.11.2018; Views: 1048; Downloads: 129
.pdf Full text (1,66 MB)

7.
Sprejemanje in uporaba informacijskih tehnologij v slovenskem javnem zdravstvu : nacionalna raziskava z uporabo modela UTAUT
Matej Vinko, Špela Brecelj, Ivan Eržen, Dejan Dinevski, 2013, original scientific article

Abstract: Izhodišča: Namen raziskave je bil oceniti sprejemanje in uporabo informacijske tehnologije (IT) med različnimi profili strokovnega osebja, zaposlenega v slovenskih javnih zdravstvenih ustanovah. Kljub dolgoletnemu procesu informatizacije slovenskega zdravstva taka raziskava, kolikor vemo, na nacionalni ravni še ni bila izvedena. Metode: Na podlagi metodologije Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT) smo sestavili anketni vprašalnik s 37 zaprtimi vprašanji. Na vprašanja so odgovarjali strokovni delavci, zaposleni v javnih zdravstvenih ustanovah v Sloveniji. K sodelovanju smo povabili 100 zdravstvenih ustanov. Z odgovori se jih je odzvalo 52. Prejeli smo 1575 veljavno rešenih vprašalnikov. Rezultate smo statistično analizirali na podlagi opisne statistike in logistične regresije. Mejo signifikantnosti smo postavili pri vrednosti p< 0,05. Rezultati: Ugotovili smo visoko stopnjo upora- be in pripravljenosti za uporabo IT med vsemi profili anketirancev. Kar 77 % jih računalniški sistem pri delu uporablja večkrat na dan. Naj- višja stopnja povezanosti s pogosto uporabo IT imajo večletne izkušnje z uporabo IT pri delu (p < 0,001). Anketiranci so visoko ocenili koristnost uporabe IT (4,50 od 5) in lastno znanje uporabe IT (4,28). Nekoliko manj so zadovoljni z delovanjem računalniških sistemov in dosegljivostjo tehnološke pomoči v primeru težav (oboje 3,57). Zaključki: Rezultati pričajo o splošni naklonjenosti IT med slovenskimi zdravstvenimi delavci in pogostosti uporabe. Rezultati so toliko bolj relevantni zato, ker je raziskava uspela zajeti vse profile zdravstvenih delavcev v vseh vrstah usta- nov po vsej Sloveniji.
Keywords: Slovenija, teoretični modeli, odnos do računalnikov, motivacija, vedenje, javno zdravstvo
Published in DKUM: 27.03.2017; Views: 1677; Downloads: 251
.pdf Full text (206,59 KB)
This document has many files! More...

8.
OPERATIVNA BOLNIŠNIČNA DEJAVNOST KOT UČEČA SE ORGANIZACIJA
Nevenka Urbančič, 2015, master's thesis/paper

Abstract: Sodobna družba in vse hitrejši gospodarski razvoj narekujeta vse intenzivnejše spremembe delovnega okolja, ki močno vplivajo tudi na neprofitne zdravstvene organizacije. Potrebno je strmeti k čim večji hitrosti prilagajanja novo nastalim spremembam. Organizacija mora biti fleksibilna, inovativna in imeti nizko stopnjo hierarhije. Glavni cilj današnjega časa je, da se dosega maksimalna kakovost storitev ter konkurenčnost ostalim neprofitnim zdravstvenim organizacijam, ki so ponudniki ekvivalentnih storitev na istem trgu dela. Vse je moč doseči z uvajanjem koncepta učeče se organizacije v neprofitne zdravstvene organizacije. Medsebojno delovanje znotraj ene organizacijske enote ter sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami je ključnega pomena v zdravstvu. V raziskavi na eni strani izpostavimo zdravstvene delavce s področja anesteziološke dejavnosti in na drugi strani zdravstvene delavce s področja operativne dejavnosti Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. S pomočjo anketnega vprašalnika pridobimo subjektivne statistične podatke glede prisotnosti elementov učeče se organizacije v raziskovanih enotah. Zanima nas predvsem subjektivna ocena zaposlenih glede zavedanja pomembnosti učenja, pridobivanja novega znanja, pomembnosti znanja, odgovornosti za opravljanje lastnega dela in odgovornosti do celotne organizacije. Pozornost namenimo oceni zaposlenih glede zastavljenih ciljev izobraževanja, delovanja tima, oceni medsebojnih odnosov, sodelovanju in komunikaciji v timu in komunikaciji z ostalimi multidisciplinarnimi timi. Analiziramo tudi oceno sodelovanja z vodjo tima ter zavedanje pomembnosti sprememb, ki so nujno potrebne za delovanje in skupno reševanje problemov v njihovem timu. Na podlagi raziskave z gotovostjo lahko potrdimo, da so prisotni elementi učeče se organizacije na Kliničnem oddelku za anesteziologijo in intenzivno terapijo operativnih strok kot tudi v Operacijskem bloku. Kažejo se manjše razlike med subjektivnimi ocenami anketirancev ene in druge organizacijske enote, ki pa niso statistično pomembne narave. Anketiranci obeh organizacijskih enot slabše ocenjujejo zaupnost med člani tima ter vzajemno sodelovanje pri oblikovanju vizije in ciljev tima. Iz med osem predpostavljenih hipotez smo dve hipotezi potrdili, vse ostale smo zavrnili. Ugotovili smo, da obstaja statistično pomembna povezava med izobrazbenimi skupinami obeh enot in oceno stopnje pomembnosti izobraževanja. Zaposleni do 30 let starosti bolje ocenjujejo kriterije pomembnosti učenja kakor zaposleni od 51 let starosti naprej. Zaposleni Operacijskega bloka bolje ocenjujejo kriterije odgovornosti kakor zaposleni Kliničnega oddelka za anesteziologijo in intenzivno terapijo operativnih strok.
Keywords: učeča se organizacija, organizacijsko učenje, pomen učenja, pomembnost znanja, teoretični modeli
Published in DKUM: 01.10.2015; Views: 1858; Downloads: 198
.pdf Full text (6,06 MB)

9.
Teoretični model za opis videnja barvnih krožnic pri vrtenju črno-bele vrtavke
Robert Dimec, 2014, master's thesis

Abstract: Pred približno 120 leti je Benham predstavil vrtavko, katere površina je deljena na beli in črni polkrog. Na belem polkrogu se na različnih oddaljenostih od središča nahajajo črni loki. Pri vrtenju vrtavke vidimo krožnice, na katerih se nahajajo črni loki, v različnih barvnih odtenkih. Pri zamenjavi smeri vrtenja vrtavke se zamenja tudi vrstni red barvnih krožnic. V magistrskem delu predstavimo nekaj različic črno-belih vrtavk, pri katerih med vrtenjem vidimo barvne krožnice, povzamemo raziskave s tega področja in razložimo, kakšno vlogo imajo pri nastanku barvnega vtisa vidne celice, ki se nahajajo na očesni mrežnici (čepki). Na podlagi časovnih (karakteristični aktivacijski in relaksacijski časi) in prostorskih karakteristik (lastnosti receptivnih polj) treh vrst čepkov zgradimo teoretični model za opis videnja barvnih krožnic pri vrtenju črno-bele vrtavke, v katerem privzamemo (i) linearni in (ii) eksponentni odziv čepkov na svetlobni dražljaj. Naše glavno vodilo je, da relativno kompleksne modele ostalih avtorjev poenostavimo v tolikšni meri, da bo linearni model uporaben pri dodatnih vsebinah pouka fizike na gimnazijskem nivoju, eksponentni model pa pri osnovnem kurzu fizike na univerzitetnem nivoju. Izkaže se, da model navkljub poenostavitvi pravilno simulira pojav barvnih krožnic in zamenjavo vrstnega reda barvnih krožnic pri zamenjavi smeri vrtenja vrtavke ter hkrati temelji na znanstveno potrjenih dejstvih, na katerih modele gradijo ostali avtorji. Tako linearni kot eksponentni model zgradimo v treh korakih: v prvem upoštevamo zgolj časovne, v drugem časovne in prostorske karakteristike čepkov, v tretjem pa vhodni signal vrtavke (zaporedja vrednosti, ki jih priredimo črnim in belim območjem na različnih radijih vrtavke) prilagodimo različnim skupinam čepkov. Na tak način prostorske karakteristike čepkov v model vpeljemo v obliki časovnega faktorja. Izkaže se, da oba predlagana modela pravilno napovesta barvne odtenke krožnic, če prehodi med črnimi in belimi območji na vse skupine čepkov ne vplivajo enako. Barvni odtenek, ki ga na določenem radiju vrtavke napove teoretični model, definiramo na podlagi povprečnih vzbujenosti posameznih vrst čepkov. Barvne odtenke krožnic, ki jih dobimo na takšen način, preverimo z RGB barvnim modelom in opozorimo na potencialno pomanjkljivost predstavljenega teoretičnega modela in teoretičnih modelov nekaterih ostalih avtorjev, ki barvne odtenke krožnic, ki jih pri vrtenju inducira črno-bela vrtavka, definirajo na podoben način.
Keywords: Benhamova vrtavka, karakteristični časi čepkov, receptivna polja, teoretični model, RGB barvni model.
Published in DKUM: 25.09.2014; Views: 2187; Downloads: 176
.pdf Full text (1,16 MB)

10.
BREZPOSELNOST PRI MLADIH IN UKREPI ZA ZMANJŠEVANJE TER ODPRAVLJANJE TE BREZPOSELNOSTI
Polona Mileta, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času hitrega toka sprememb. Ta je s seboj prinesel ogromen val brezposelnosti in vase potegnil veliko ljudi, zlasti mlade. Brezposelnost pri mladih je pojav oziroma stanje, ki se zajeda v vse pore družbenega življenja. Predstavlja svetovni problem oziroma bolezen današnjega časa. Diplomsko delo obravnava brezposelnost pri mladih in ukrepe za zmanjševanje ter odpravljanje te brezposelnosti. Začetni del zajema teoretične vidike brezposelnosti in pravno ureditev brezposelnosti na mednarodni in nacionalni ravni. V 4. poglavju se osredotočim na ranljivo kategorijo brezposelnih, to so mladi. V tem delu sem orisala problematiko vstopa mladih na trg dela in podala nekaj statističnih podatkov. Ker je bolezen brezposelnosti potrebno čim prej ozdraviti, sem namenila poudarek 5. poglavju, in sicer ukrepom za zmanjševanje in odpravljanje brezposelnosti pri mladih, tako na mednarodni ravni kot na nacionalni ravni. Globalno bolezen brezposelnosti skuša ozdraviti Evropska komisija s številnimi programi, dokumenti, akti, ki vsebujejo mnogo ukrepov in načrtov za stabilizacijo trga delovne sile. Na nacionalni ravni pa Vlada RS skuša pozdraviti nastalo situacijo z raznimi ukrepi aktivne politike zaposlovanja. Zaključno poglavje sem namenila drugim predlogom, ki bi s skupnim delovanjem ljudstva lahko obrodili sadove in tako dobili pravno podlago za njihovo realizacijo.
Keywords: Ključne besede: teoretični vidiki brezposelnosti, pravna ureditev brezposelnosti, vstop mladih na trg dela, ukrepi za zmanjševanje in odpravljanje brezposelnosti pri mladih, drugi predlogi.
Published in DKUM: 15.01.2014; Views: 1922; Downloads: 295
.pdf Full text (746,52 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica