| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uporaba programskega orodja vMix za izboljšavo procesa video produkcije
Dragan Vuković, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo proces video produkcije različnih dogodkov z uporabo programskega orodja vMix. Namen dela je prikazati razlike med obstoječim načinom produkcije v medijski hiši in produkcijo z obravnavanim orodjem ter oceniti učinke morebitne vpeljave v redno uporabo. V nalogi so kratko opisane alternative orodju vMix in značilnosti tega orodja. Izdelan je splošni model procesa video produkcije, z diagramsko tehniko BPMN. Preizkus orodja vMix je obsegal testni prenos, novinarsko konferenco in športne dogodke. Na vseh testnih primerih uporabe orodja vMix ocene kažejo, da bi za približno isto oziroma sprejemljivo kakovost video produkcije medijska hiša imela nižje skupne stroške. Usposabljanje operaterjev za uporabo orodja vMix, ki že poznajo proces in tehnologijo, predstavlja minimalen napor in stroške.
Keywords: televizijski prenos, video produkcija, vMix, pretakanje, prenos v živo
Published: 02.02.2021; Views: 98; Downloads: 12
.pdf Full text (3,49 MB)

2.
Primerjalna analiza makedonskega in slovenskega TV jutranjega programa
Karolina Altiparmakova, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času se predvajajo najrazličnejše televizijske oddaje, med njimi so tudi jutranje oddaje in v njihovem sklopu tudi informativne oddaje. Ustvarjalci sestavljajo oddaje tako po strukturi kot tehnični, scenski plati, da bi nivo predvajane oddaje zadovoljil občinstvo in dosegel ustrezno kakovost. V različnih državah po svetu pripravljajo televizijske oddaje na podoben način s specifikami okolja, kjer oddaja nastaja. Zato je zanimiva primerjava jutranjega televizijskega programa na javnih servisih v Sloveniji in Makedoniji. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na celoten opis in analizo pri izvajanju makedonske in slovenske televizijske jutranje oddaje ter razlike in podobnosti pri izvajanju takšne oddaje v obeh državah. V teoretskem delu smo se osredotočili na opis jutranje TV oddaje, javni nastop, produkcijo, tehnične značilnosti oziroma scenografijo, kamere, osvetlitev in grafiko, kakor tudi na distribucijo. Ugotovitve teoretskega dela bomo podprli z analiziranjem obeh jutranjih TV oddaj oziroma makedonske in slovenske jutranje oddaje.
Keywords: televizija, jutranja oddaja, produkcija, javni nastop, televizijski tim, distribucija
Published: 08.11.2018; Views: 556; Downloads: 37
.pdf Full text (2,41 MB)

3.
Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
Neja Jerant, 2017, master's thesis

Abstract: Eno izmed temeljnih poslanstev televizije je, da zabava. To poslanstvo je tako del vsakdanje televizije, ki vključuje množico žanrov in medijskih platform. Televizija svojo nalogo opravlja s pomočjo razvedrilnih oddaj, vedno pogosteje pa v programske sheme vključuje svetovno prepoznavne televizijske formate. Te lahko pri nas spremljamo tako na javni televiziji kot tudi na komercialnih televizijah. Programi javne televizije se od komercialnih razlikujejo predvsem po tem, da so javni zapriseženi standardom kakovosti: »Ravnotežje med kvalitetnimi in kvantitetnimi prednostmi je nova naloga javnega servisa« (Žilič Fišer, 2007: 51). S prihodom komercialnih televizij se je konkurenca javni televiziji povečevala, sposobnost zabavati pa je postala ključna pri pridobivanju oz. ohranjanju gledalcev. Magistrsko delo predstavlja vpogled v oddaje razvedrilnega programa, ki so bile v zadnjih desetih letih predvajane v soboto ali nedeljo ob osmih zvečer. Gre za za t. i. prime time oddaje, to so oddaje, ki so umeščene v najbolj gledani termin in tako podvržene največji pozornosti ljudi, ki iščejo razvedrilo. V magistrskem delu uredniki pojasnijo svoje odločitve o ustvarjanju avtorske oddaje po eni strani ter nakupa licenčnega formata po drugi ter morebitne vzporednice med enimi in drugimi, ki vplivajo na proces ustvarjanja razvedrilnega programa.
Keywords: javna televizija, razvedrilni program, televizijski formati, televizijski žanri, prime time oddaje
Published: 06.10.2017; Views: 527; Downloads: 114
.pdf Full text (2,00 MB)

4.
Vloga managerja pri organizaciji športne prireditve na primeru komentiranja SP v hokeju na ledu
Primož Podsedenšek, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili nekaj teoretičnih izhodišč vloge managerja pri organizaciji športne prireditve. Opisali in analizirali smo hokej na ledu v Sloveniji. Osredotočili smo se na organizacijski pristop in udeležbo na svetovnem prvenstvu v hokeju na ledu. To smo spoznali skozi prizmo novinarskega poklica, natančneje ob delu televizijskega komentatorja. Analizirali smo potek svetovnega prvenstva v hokeju na ledu v Ostravi na Češkem. Ugotavljamo, da je vloga managerja pri organizaciji športne prireditve ključnega pomena, saj morajo biti managerji pripravljeni in usposobljeni za spremembe, še zlasti pri športnih prireditvah, katere potekajo v živo. Naloge in vloge managerja so lahko primerljive nalogam televizijskega športnega komentatorja. Pogosto točen scenarij športne prireditve ne more biti pripravljen vnaprej. Tako je tudi končni izdelek nemogoče vnaprej preveriti in urediti. Pri komentiranju v živo so možnosti za razne napake večje in le malo je časa in priložnosti za popravke. Zaradi narave dela je stres komentatorskega poklica tako kot pri mangerjih njihov pogosti spremljevalec.
Keywords: manager, športna prireditev, hokej, televizijski komentator, svetovno prvenstvo
Published: 18.01.2017; Views: 852; Downloads: 72
.pdf Full text (1,62 MB)

5.
Vpliv jezikovnih dražljajev televizijskih oglasov na čustveno odzivanje z vključitvijo meritve fizioloških parametrov
Emira Premrov, 2016, doctoral dissertation

Abstract: Doktorska disertacija je nastala z namenom raziskati vpliv jezikovnih dražljajev izbranih nemških in slovenskih televizijskih oglasov na sprožitev čustev. Cilj raziskave je bil, ugotoviti medsebojno povezanost jezikovne in psihološke dimenzije televizijskih oglasov in primerjati ter analizirati podatke, pridobljene s preizkušanci iz dveh različnih jezikovnih in družbenih okolij - nemškega in slovenskega, vključujoč tudi dimenzijo različnega spola preizkušancev ob meritvi njihovih fizioloških funkcij. Hkrati je bil namen tudi preučiti in ugotoviti vlogo jakosti, kvalitete in vrste sproženih čustev skozi prizmo medkulturnega konteksta. Uporabljene so bile standardne tehnike in instrumenti zbiranja kvantitativnih podatkov in sicer vprašalnik, ocenjevalna lestvica in sistematično merjenje fizioloških parametrov. Podatki, pridobljeni na osnovi vprašalnikov, ki so jih izpolnili preizkušanci, so statistično analizirani s pomočjo programov R 2.11.1 in R 3.01. Na osnovi rezultatov opravljeni statističnih testov je ugotovljeno, da jezikovna sredstva, uporabljena v obravnavanih nemških in v slovenskih televizijskih oglasih vplivajo na priklic posameznih čustev, vendar z nižjimi odstotki učinkovanja kot so jih imeli nejezikovni in kombinirani dražljaji. Prav tako je analiza pokazala, da je vpliv jezikovnih dražljajev televizijskih oglasov na sprožitev čustev odvisen od jezikovnega in kulturnega okolja ter spola preizkušancev vključenih v raziskavo, ob upoštevanju ugotovljenih izjem.
Keywords: jezikovni dražljaji, nejezikovni dražljaji, nemški jezik, slovenski jezik, televizijski oglasi, čustveno odzivanje
Published: 05.10.2016; Views: 956; Downloads: 101
.pdf Full text (7,52 MB)

6.
VIRTUALNO PROMOCIJSKO UMEŠČANJE IZDELKOV V TELEVIZIJSKIH PROGRAMIH
Minca Male, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Novi načini gledanja televizije, recimo preko spletnih platform ali z zamikom, kličejo po spremembah klasičnega oglaševalskega televizijskega modela. V zadnjem času smo priča velikemu upadu uspešnosti 30-sekundnega oglasa. Kot odgovor producentov in oglaševalcev se je razširila uporaba promocijskega umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev. Razvoj tehnologije je prinesel nastanek virtualnega promocijskega umeščanja, s tem pa možnost umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev tudi glede na želje in potrebe manjših segmentov gledalcev ter njihovo lokacijo. Virtualno promocijsko umeščanje ponuja nove možnosti za lažjo merljivost uspešnosti promocijsko umeščenega izdelka tudi za znanstvenike.
Keywords: virtualno, umeščanje, izdelek, televizijski program, blagovne znamke
Published: 13.09.2016; Views: 628; Downloads: 86
.pdf Full text (4,08 MB)

7.
MEDKULTURNA PRIMERJAVA REPREZENTACIJE SPOLOV V TELEVIZIJSKIH OGLASNIH SPOROČILIH NA SLOVENSKI IN NEMŠKI TELEVIZIJI
Nejc Golob, 2016, master's thesis

Abstract: Namen pričujoče raziskave je ugotoviti, ali obstajajo razlike med reprezentacijami moških in žensk v televizijskih oglasnih sporočilih na slovenski in nemški televiziji. Z metodo analize vsebine je tako analiziran vzorec 160 oglasnih sporočil, 80 predvajanih na programu POP TV ter 80 predvajanih na programu PRO 7. Raziskava pokaže, da obstajajo določene razlike med reprezentacijami spolov. Ženske so tako pogosteje od moških bile reprezentirane v odvisnih družbenih vlogah. Ženske so, nadalje, redkeje kot moški nudile informacije o oglaševanem izdelku oziroma storitvi.
Keywords: televizijski oglasi, reprezentacija spolov, analiza vsebine
Published: 04.07.2016; Views: 638; Downloads: 63
.pdf Full text (2,33 MB)

8.
TELEVIZIJSKI PRENOS ŠPORTNEGA DOGODKA
Mojca Videmšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Prenosi športnih dogodkov so danes eden izmed najpopularnejših prenosov na televiziji. V Sloveniji je vsekakor najodmevnejši prenos smučarskih skokov iz Planice, katerega si je v letu 2015 preko malih zaslonov ogledalo več kot pol milijona ljudi. Planica ima posebno mesto v Sloveniji, saj je bil prvi prenos športnega dogodka prav prenos iz Planice leta 1960. V to, da nastane uspešen prenos nekega dogodka, je treba vložiti ogromno truda. Od izdelave produkcijskega načrta, postavitve in nadzora kamer, do dela v reportažnem vozilu. Za vse to skrbi vrhunska ekipa, ki nam trenutke najboljših skakalcev na svetu pripelje pred televizijske zaslone.
Keywords: televizijski prenos, športni dogodek, produkcija, Planica, RTV Slovenija
Published: 14.10.2015; Views: 1107; Downloads: 152
.pdf Full text (4,04 MB)

9.
VZPOSTAVITEV LOKALNE TELEVIZIJE BK TV
Gregor Verdovšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomskega dela je ustanovitev ter delovanje lokalne televizije BK TV v Selnici ob Dravi. Predstavljeni so potrebni koraki za pričetek delovanja oziroma pričetek oddajanja na novo ustanovljene lokalne televizije. Opisana je tudi dokumentacija, ki je za to potrebna ter informacije o tem, kam vse je potrebno dokumentacijo oddati. Podana je splošna podoba televizije, njena pokritost ter njeno delovanje. Navedena je tudi oprema, ki je potrebna za normalno delovanje lokalne televizije BK TV.
Keywords: televizija, zakon o medijih, MPEG, množični medij, programska zasnova, BK TV, informativni program, televizijska oprema, televizijski program
Published: 24.05.2013; Views: 5508; Downloads: 170
.pdf Full text (1,77 MB)

10.
PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH OGLASOV V ČASU SVETOVNEGA PRVENSTVA V NOGOMETU NA TV SLOVENIJA
Denis Kalamar, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Televizija ima status največjega kanala za oglaševanje v družbi, kakor tudi status najbolj kulturnoideološkega množičnega medija. Svetovno prvenstvo v nogometu je športni spektakel, ki s televizijskim oglaševanjem ta status nedvomno opredeljuje. Percepcija oglasov na televiziji in vpliv na gledalca – potrošnika ter neposredni televizijski prenos športnega dogodka so osrednje točke diplomske naloge. V njej sem obravnaval relacijo športnega dogodka, televizije in televizijskega oglaševanja v odnosu do televizijskega občinstva in v končni fazi potrošnika na primeru Svetovnega prvenstva v nogometu 2010. Rezultati analize anketnega vprašalnika so pokazali, da gledalci v precejšnji meri zaznavajo televizijsko oglaševanje, toda ni nujno, da se zaradi tega odločijo za takojšen nakup, ostane pa prepoznavnost izdelka, kot tudi prodaje. Televizijski oglasi prinašajo anketiranim gledalcem v prvi vrsti nove informacije o izdelkih, najbolj zaželena komponenta pa je humor. Humorni oglasi so sicer zapomnljivi, a ne tako prepričljivi.
Keywords: televizija, televizijski oglas, televizijski gledalec, televizijski prenos, športni dogodek, Svetovno prvenstvo v nogometu 2010
Published: 29.08.2011; Views: 7669; Downloads: 183
.pdf Full text (16,22 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica