| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba programskega orodja vMix za izboljšavo procesa video produkcije
Dragan Vuković, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo proces video produkcije različnih dogodkov z uporabo programskega orodja vMix. Namen dela je prikazati razlike med obstoječim načinom produkcije v medijski hiši in produkcijo z obravnavanim orodjem ter oceniti učinke morebitne vpeljave v redno uporabo. V nalogi so kratko opisane alternative orodju vMix in značilnosti tega orodja. Izdelan je splošni model procesa video produkcije, z diagramsko tehniko BPMN. Preizkus orodja vMix je obsegal testni prenos, novinarsko konferenco in športne dogodke. Na vseh testnih primerih uporabe orodja vMix ocene kažejo, da bi za približno isto oziroma sprejemljivo kakovost video produkcije medijska hiša imela nižje skupne stroške. Usposabljanje operaterjev za uporabo orodja vMix, ki že poznajo proces in tehnologijo, predstavlja minimalen napor in stroške.
Keywords: televizijski prenos, video produkcija, vMix, pretakanje, prenos v živo
Published: 02.02.2021; Views: 178; Downloads: 18
.pdf Full text (3,49 MB)

2.
TELEVIZIJSKI PRENOS ŠPORTNEGA DOGODKA
Mojca Videmšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Prenosi športnih dogodkov so danes eden izmed najpopularnejših prenosov na televiziji. V Sloveniji je vsekakor najodmevnejši prenos smučarskih skokov iz Planice, katerega si je v letu 2015 preko malih zaslonov ogledalo več kot pol milijona ljudi. Planica ima posebno mesto v Sloveniji, saj je bil prvi prenos športnega dogodka prav prenos iz Planice leta 1960. V to, da nastane uspešen prenos nekega dogodka, je treba vložiti ogromno truda. Od izdelave produkcijskega načrta, postavitve in nadzora kamer, do dela v reportažnem vozilu. Za vse to skrbi vrhunska ekipa, ki nam trenutke najboljših skakalcev na svetu pripelje pred televizijske zaslone.
Keywords: televizijski prenos, športni dogodek, produkcija, Planica, RTV Slovenija
Published: 14.10.2015; Views: 1196; Downloads: 157
.pdf Full text (4,04 MB)

3.
PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH OGLASOV V ČASU SVETOVNEGA PRVENSTVA V NOGOMETU NA TV SLOVENIJA
Denis Kalamar, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Televizija ima status največjega kanala za oglaševanje v družbi, kakor tudi status najbolj kulturnoideološkega množičnega medija. Svetovno prvenstvo v nogometu je športni spektakel, ki s televizijskim oglaševanjem ta status nedvomno opredeljuje. Percepcija oglasov na televiziji in vpliv na gledalca – potrošnika ter neposredni televizijski prenos športnega dogodka so osrednje točke diplomske naloge. V njej sem obravnaval relacijo športnega dogodka, televizije in televizijskega oglaševanja v odnosu do televizijskega občinstva in v končni fazi potrošnika na primeru Svetovnega prvenstva v nogometu 2010. Rezultati analize anketnega vprašalnika so pokazali, da gledalci v precejšnji meri zaznavajo televizijsko oglaševanje, toda ni nujno, da se zaradi tega odločijo za takojšen nakup, ostane pa prepoznavnost izdelka, kot tudi prodaje. Televizijski oglasi prinašajo anketiranim gledalcem v prvi vrsti nove informacije o izdelkih, najbolj zaželena komponenta pa je humor. Humorni oglasi so sicer zapomnljivi, a ne tako prepričljivi.
Keywords: televizija, televizijski oglas, televizijski gledalec, televizijski prenos, športni dogodek, Svetovno prvenstvo v nogometu 2010
Published: 29.08.2011; Views: 7772; Downloads: 187
.pdf Full text (16,22 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica