| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
REPREZENTACIJA MOBILNOSTI V TELEVIZIJSKIH SPOTIH MOBILNIH OPERATERJEV V SLOVENIJI ALI MITI O BREZŽIČNO PREŠITIH ODEJAH
Daša Djurić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Mobilna telefonija je dodobra spremenila naše dojemanje sveta v katerem živimo. S seboj je prinesla komunikacijsko vseprisotnost, neodvisnost od časovnih in prostorskih omejitev ter obliko nomadskega gibanja, osvobojenega od žice. V naši diplomski nalogi smo se posvetili prav tej novi obliki mobilnosti. Preučevali smo jo skozi podobe, ki so bile del televizijskih oglasov slovenskih mobilnih operaterjev Mobitela in Si.mobila. Sodobna mobilnost, s katero smo imeli opravka, se je reprezentirala skozi podobe gibanja, povezanosti, intimne bližine, prevoznih sredstev in ostalih brezžičnih sledi, v svojem bistvu pa je bila fluidna tj. prisotna povsod, a nedoločljiva. Hkrati pa je sodobna mobilnost s seboj prinesla človekovo ponovno osvajanje fizičnega prostora.
Keywords: mobilna telefonija, slovenski mobilni operaterji, mobilnost, reprezentacija, televizijski oglasi
Published: 08.12.2010; Views: 7034; Downloads: 82
.pdf Full text (10,56 MB)

2.
MEDKULTURNA PRIMERJAVA REPREZENTACIJE SPOLOV V TELEVIZIJSKIH OGLASNIH SPOROČILIH NA SLOVENSKI IN NEMŠKI TELEVIZIJI
Nejc Golob, 2016, master's thesis

Abstract: Namen pričujoče raziskave je ugotoviti, ali obstajajo razlike med reprezentacijami moških in žensk v televizijskih oglasnih sporočilih na slovenski in nemški televiziji. Z metodo analize vsebine je tako analiziran vzorec 160 oglasnih sporočil, 80 predvajanih na programu POP TV ter 80 predvajanih na programu PRO 7. Raziskava pokaže, da obstajajo določene razlike med reprezentacijami spolov. Ženske so tako pogosteje od moških bile reprezentirane v odvisnih družbenih vlogah. Ženske so, nadalje, redkeje kot moški nudile informacije o oglaševanem izdelku oziroma storitvi.
Keywords: televizijski oglasi, reprezentacija spolov, analiza vsebine
Published: 04.07.2016; Views: 386; Downloads: 41
.pdf Full text (2,33 MB)

3.
Vpliv jezikovnih dražljajev televizijskih oglasov na čustveno odzivanje z vključitvijo meritve fizioloških parametrov
Emira Premrov, 2016, doctoral dissertation

Abstract: Doktorska disertacija je nastala z namenom raziskati vpliv jezikovnih dražljajev izbranih nemških in slovenskih televizijskih oglasov na sprožitev čustev. Cilj raziskave je bil, ugotoviti medsebojno povezanost jezikovne in psihološke dimenzije televizijskih oglasov in primerjati ter analizirati podatke, pridobljene s preizkušanci iz dveh različnih jezikovnih in družbenih okolij - nemškega in slovenskega, vključujoč tudi dimenzijo različnega spola preizkušancev ob meritvi njihovih fizioloških funkcij. Hkrati je bil namen tudi preučiti in ugotoviti vlogo jakosti, kvalitete in vrste sproženih čustev skozi prizmo medkulturnega konteksta. Uporabljene so bile standardne tehnike in instrumenti zbiranja kvantitativnih podatkov in sicer vprašalnik, ocenjevalna lestvica in sistematično merjenje fizioloških parametrov. Podatki, pridobljeni na osnovi vprašalnikov, ki so jih izpolnili preizkušanci, so statistično analizirani s pomočjo programov R 2.11.1 in R 3.01. Na osnovi rezultatov opravljeni statističnih testov je ugotovljeno, da jezikovna sredstva, uporabljena v obravnavanih nemških in v slovenskih televizijskih oglasih vplivajo na priklic posameznih čustev, vendar z nižjimi odstotki učinkovanja kot so jih imeli nejezikovni in kombinirani dražljaji. Prav tako je analiza pokazala, da je vpliv jezikovnih dražljajev televizijskih oglasov na sprožitev čustev odvisen od jezikovnega in kulturnega okolja ter spola preizkušancev vključenih v raziskavo, ob upoštevanju ugotovljenih izjem.
Keywords: jezikovni dražljaji, nejezikovni dražljaji, nemški jezik, slovenski jezik, televizijski oglasi, čustveno odzivanje
Published: 05.10.2016; Views: 739; Downloads: 74
.pdf Full text (7,52 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica