| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV TELEVIZIJE NA ŠPORT IN ŠPORTNI PRENOSI
Monika Koležnik, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo opisuje medsebojno povezavo športa kot medijskega spektakla in televizije kot enega največjih množičnih medijev. Šport tako televiziji omogoča veliko gledanost, ona pa ga dela pomembnega in zanimivega. Posamezni športi so se skozi čas popolnoma prilagodili potrebam in zakonitostim televizije, tako v dolžini tekmovanja kot tudi pri pravilih posameznih športnih panog. Neposredni televizijski športni prenos je televizijskemu športu dal neko dodano vrednost, ki je s tem postal zanimivejši za gledalce in oglaševalce, kateri za omenjen množični medij predstavljajo glavni vir dohodka. Predstavljena je tudi tematika televizijskih pravic prenosov določenih športnih tekem, za katere se potegujejo razne televizijske hiše in kjer se obračajo nepredstavljivo velike vsote denarja. Ker je glavni cilj televizije pridobiti čim večjo gledanost posameznega športnega dogodka, je potrebno zagotoviti čim boljšo televizijsko produkcijo neposrednega športnega prenosa. Pri tem je uporabljena najnaprednejša tehnologija, ki daje gledalcem pred televizijskimi zasloni pogled in informacijo, katerih gledalci na samem prizorišču športnega dogodka v tistem trenutku nimajo.
Keywords: športna produkcija, televizija in šport, televizijske pravice, športni marketing, športni prenosi
Published: 27.11.2015; Views: 770; Downloads: 94
.pdf Full text (4,66 MB)

2.
Primerjava medijskih vsebin namenjenih etničnim skupinam na primeru madžarske manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji
Pia Prebevšek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljeni mediji madžarske narodne manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji. Opisan je pomen medijev za manjšine in njihove pravice do informiranja. Posvetili smo se obravnavanju manjšinskih tem v večinskih medijih – naravi, kontekstu in količini poročanja. Nekaj pozornosti je namenjene tudi pomembnosti, namembnosti ter vsebini manjšinskih medijev. Cilj diplomskega dela je bil preveriti vsebino manjšinskih medijev in ugotoviti organiziranost medijskih organizacij, namenjenih manjšinam. Metode, ki smo jih pri tem uporabljali, so kvalitativna in kvantitativna analiza televizijske oddaje Dober dan, Koroška – Dober dan, Štajerska ter oddaje Mostovi-Hidak in naknadna primerjava. Z namenom čim boljše raziskave oz. analize so bili opravljeni tudi intervjuji z odgovornimi osebami obravnavanih televizijskih oddaj.
Keywords: narodna manjšina, etnične skupine, avtohtona slovenska manjšina v Avstriji, madžarska narodna manjšina v Sloveniji, pravice, manjšinski mediji, televizijske oddaje
Published: 06.10.2017; Views: 283; Downloads: 103
.pdf Full text (2,33 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica