| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
VPLIV TELEVIZIJE NA ŠPORT IN ŠPORTNI PRENOSI
Monika Koležnik, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo opisuje medsebojno povezavo športa kot medijskega spektakla in televizije kot enega največjih množičnih medijev. Šport tako televiziji omogoča veliko gledanost, ona pa ga dela pomembnega in zanimivega. Posamezni športi so se skozi čas popolnoma prilagodili potrebam in zakonitostim televizije, tako v dolžini tekmovanja kot tudi pri pravilih posameznih športnih panog. Neposredni televizijski športni prenos je televizijskemu športu dal neko dodano vrednost, ki je s tem postal zanimivejši za gledalce in oglaševalce, kateri za omenjen množični medij predstavljajo glavni vir dohodka. Predstavljena je tudi tematika televizijskih pravic prenosov določenih športnih tekem, za katere se potegujejo razne televizijske hiše in kjer se obračajo nepredstavljivo velike vsote denarja. Ker je glavni cilj televizije pridobiti čim večjo gledanost posameznega športnega dogodka, je potrebno zagotoviti čim boljšo televizijsko produkcijo neposrednega športnega prenosa. Pri tem je uporabljena najnaprednejša tehnologija, ki daje gledalcem pred televizijskimi zasloni pogled in informacijo, katerih gledalci na samem prizorišču športnega dogodka v tistem trenutku nimajo.
Keywords: športna produkcija, televizija in šport, televizijske pravice, športni marketing, športni prenosi
Published: 27.11.2015; Views: 770; Downloads: 94
.pdf Full text (4,66 MB)

3.
PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
Miloš Tarlać, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje, primerja in analizira športne vsebine v dnevnoinformativnih oddajah na nacionalni in komercialni televiziji. V teoretičnem delu naloge je opisan razvoj obeh televizij, predstavljene so njune programske sheme in dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija ter 24ur na POP TV. Opisane so tudi televizijske pravice za neposreden prenos športnih dogodkov, in analizirana je gledanost informativnih oddaj ter športnih vsebin. V glavnem, empiričnem delu naloge je s pomočjo analize občinstva in primerjavo športnih vsebin raziskana razlika v podajanju športnih novic v osrednjih informativnih programih obeh televizij. V nalogi smo ugotavljali razlike in podobnosti v strukturi programske sheme, podajanju športnih poročil in kdo je njihovo ciljno občinstvo.
Keywords: dnevnoinformativna oddaja, športna poročila, šport, komercialna televizija, javna televizija, gledanost
Published: 09.09.2016; Views: 1000; Downloads: 64
.pdf Full text (1,59 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica