| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
Učinkovitost telemarketinga in njegova uporaba v podjetju Založba Forum Media d.o.o.
Anja Hamler, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Neposredno trženje pridobiva na svojem pomenu, kar se vidi na njegovi naraščajoči uporabi. Med nove oblike neposrednega trženja med drugim prištevamo trženje po telefonu oziroma telemarketing, ki predstavlja pomembno obliko neposrednega trženja. Podjetja izvajajo štiri vrste telemarketinga. To so telefonska prodaja, telefonsko pokrivanje kupcev, odkrivanje morebitnih kupcev po telefonu in storitve kupcev. Zaradi številnih prednosti telemarketinga se uporaba telemarketinga iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Telemarketing je stroškovno učinkovitejši v primerjavi z osebno prodajo. Omogočeno je hitro vzpostavljanje stikov z odjemalci. V primerjavi z ostalimi oblikami neposrednega trženja je telemarketing osebnejši. Učinkovitost telemarketinga je odvisna od motiviranosti prodajalcev oziroma zaposlenih v telemarketingu, baze podatkov, ustreznega načrtovanja prodaje, informacijske podpore in strokovnosti zaposlenih v telemarketingu. V podjetju Založba Forum Media poudarjajo pomen baze podatkov in ustreznega načrtovanja telemarketinga. Ob končanju klicne akcije pregledajo rezultate in analizirajo uspešnost ter učinkovitost klicne akcije. Ker se še telemarketing v podjetju šele razvija je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti.
Keywords: Neposredno trženje Telemarketing Aktivni in pasivni telemarketing Baza podatkov Segmentiranje trga Motiviranje
Published: 29.06.2009; Views: 2650; Downloads: 294
.pdf Full text (1,01 MB)

5.
STRATEŠKI MARKETING IN POSLOVNA STRATEGIJA V PODJETJU CAR MARKETING
Sabina Umek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V poslovnem svetu je konkurenca vedno večja. Podjetja so spoznala, da sama prodaja ne more več uspešno izvajati svojih nalog, zato so začela razvijati marketing. Koncept marketinga je zasnovan na tem, da je potrebno najprej raziskati in analizirati trg, šele nato realizirati določene prodajne aktivnosti. Podjetje Car marketing se ukvarja s telemarketingom, katerega uporaba se iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Je stroškovno učinkovitejši kot osebna prodaja ter omogoča hitro vzpostavljanje stika s strankami. Ker se podjetje še razvija, je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti, za odpravo le-teh smo podali nekaj predlogov. S SWOT analizo smo analizirali prednosti in slabosti v podjetju ter poslovne priložnosti in nevarnosti. Rezultati analize nam dajejo vpogled v dejavnosti, ki jih je v podjetju treba izboljšati oziroma razviti, da bodo prispevale k boljši poslovni uspešnosti, zato smo v diplomski nalogi predstavili tudi nekaj rešitev in izboljšav za podjetje Car marketing.
Keywords: oskrbna veriga, strateško načrtovanje, telemarketing, komuniciranje, SWOT analiza
Published: 20.12.2011; Views: 2011; Downloads: 213
.pdf Full text (667,22 KB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica