| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NADZOR ZAPOSLENIH S POMOČJO TELEFONSKE APLIKACIJE
Blaž Magdič, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga opiše in predstavi razvoj telefonske aplikacije za nadzor nad zaposlenimi. Prav tako opiše razvoj spletne storitve in postavitev spletne strani. V prvem delu je opisan vpliv nadzora in njegove koristi, razvojno okolje Java ME, uporabljene API funkcije in tehnologije spletnih storitev. Drug del opisuje razvoj rešitve za zajem in pošiljanje lokacije uporabnika. V izdelek spada telefonska aplikacija, spletna storitev in spletna stran. Opisan je koncept, uporaba in potek implementacije celotne rešitve.
Keywords: GPS, Java ME, nadzor, spletna storitev, telefonska aplikacija sledilnik, mobilni telefon, zajem lokacije, MIDlet, JSR 179
Published: 14.03.2011; Views: 1987; Downloads: 120
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
POVEZAVA TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK S SISTEMOM ZA PRIKAZ KLICEV
Miloš Kocbek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo opisali implementacijo telefonske centrale Asterisk v povezavi s sistemom za prikaz klicev. Po vsakem zaključenem klicu telefonska centrala shrani informacije o poteku klica. Te podatke bomo uporabili za informativne preglede in obračun klicev. Implementacija bo zraven postavitve telefonske centrale obsegala razvoj spletne aplikacije, razvoj modulov za posredovanje podatkov o klicih na strežnik ter razvoj skript, ki obdelajo podatke o klicih in jih pripravijo za prikaz preko spletnega vmesnika. Osredotočili se bomo predvsem na težave pri združevanju več informacij, ki jih generira telefonska centrala v smiselno celoto, katero želi na koncu videti uporabnik preko spletnega vmesnika. Izdelek diplomske naloge bo v pomoč uporabnikom telefonskih storitev, ki želijo popoln dostop do informacij o opravljenimi klici znotraj organizacije. V zaključku diplomskega dela bomo navedli tudi konkurenčne produkte na trgu ter izpostavili prednosti oz. slabosti naše rešitve.
Keywords: Asterisk, telekomunikacije, VoIP, telefonska centrala, spletna aplikacija
Published: 20.05.2014; Views: 1095; Downloads: 31
URL Link to full text

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica