1. Motivacija zaposlenih v podjetju Mura d.d. : diplomsko deloJasmina Sapač, 2006, undergraduate thesis Keywords: motiviranje, zadovoljstvo, zaposlenost, delo, tekstilna industrija, delovni odnosi, človeški kapital, tovarne, oblačilna industrija, konfekcija, blagovne znamke, moda, organiziranost, delovna uspešnost, sposobnosti, plače, osebni dohodek, nagrajevanje, empirične raziskave, praksa, merila, prednost, modeli, moč, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1861; Downloads: 78
Full text (1,56 MB) |
2. Poznavanje blagovnih znamk hrvaških proizvajalcev tekstila pri slovenskih porabnikih : diplomsko deloTomaž Romih, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, tekstilna industrija, oblačilna industrija, izdelki, proizvodi, Hrvatska, tekstil, management, marketing, trženje, identiteta, podjetje, oblikovanje, image, predstava, ankete, potrošnik, odjemalec, panoge dejavnosti, vzorci Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1713; Downloads: 68
Full text (435,21 KB) |
3. Načrt uvajanja in izvajanja marketinškega komuniciranja v Marines d.o.o. : specialistično deloMatej Čopar, 2006, specialist thesis Keywords: trženje, marketing, prodaja na debelo, postopki, podjetje, predstava, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, komuniciranje, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, pospeševanje prodaje, marketinški splet, marketing mix, tekstilna industrija, oblačilna industrija, konfekcija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1925; Downloads: 67
Full text (508,86 KB) |
4. SKUPNA ZUNANJETRGOVINSKA POLITIKA EU NA PODROČJU TEKSTILA IN OBLAČIL TER KOZMETIKENastja Zupan, 2011, undergraduate thesis Abstract: Skratka tekstilna in oblačilna pa tudi kozmetična industrija imajo veliko vlogo v slovenskem kot tudi v evropskem gospodarstvu. Proces globalizacije, gospodarska kriza, ukinitev količinskih omejitev ter dodelavni posli so pripomogli k temu, da se je proizvodnja skoncentrirala na države v razvoju. Zato se je veliko podjetij v razvitih državah prestrukturiralo ali pa šlo v stečaj. Posledično je veliko delavcev izgubilo delovna mesta. EU se je odločila, da bo zato, da bo povečala svojo konkurenčnost razvila proizvode z višjo dodano vrednostjo in visoko kakovostjo. Poleg tega, pa skuša EU na različne načine pomagati evropskim podjetjem, posledično tudi slovenskim, saj smo del EU, z raznimi razvojnimi programi, subvencijami in ugodnimi krediti. Prihodnost industrije je v veliki meri odvisna od podjetij samih ter od njihove sposobnosti odzivanja in prilagajanja nenehno spreminjajočim se razmeram na trgu, vendar glede na razmere kakršne so sedaj, je veliko odvisno tudi od pomoči same države. Tudi slovenska podjetja bodo morala nekaj ukreniti, da bodo povečala svojo konkurenčnost. Spoznali smo, da so jim dodelavni posli škodili, zaradi višje cene delovne sile in prenizke cene končnega proizvoda. Torej bodo morala slediti zgledu evropskih podjetij in proizvajati proizvode z visoko dodano vrednostjo ter povečati prodajo in prepoznavnost lastnih blagovnih znamk. Kar pa zadeva kozmetično industrijo na področju EU pa se bodo podjetja morala truditi, da bo še naprej ostala vodilna na svetovnem trgu. Če se bodo podjetja še naprej trudila razvijati nove proizvode in slediti trendom, ki ustrezajo potrebam vseh ljudi, tako po ceni kot po kakovosti, to ne bo težka naloga. Keywords: Evropska unija, Svetovna trgovinska organizacija, Euratex, skupna zunanjetrgovinska politika, tekstilna in oblačilna industrija, kozmetična industrija, finančna kriza Published in DKUM: 11.07.2011; Views: 1819; Downloads: 215
Full text (786,98 KB) |
5. |
6. Problematika sistema plač v Sloveniji : (primer podjetja Sportina Group d.o.o.)Vesna Novoselnik, 2006, undergraduate thesis Keywords: osebni dohodek, plače, sistemi, politika, značilnosti, priložnosti, motiviranje, modeli, nagrajevanje, Slovenija, trgovinsko podjetje, oblačilna industrija, konfekcija, moda, gospodarske dejavnosti, narodni dohodek, gospodarske družbe, dejavnost, storitve, tekstilna industrija, trgovske družbe, financiranje, finančna sredstva, usklajevanje Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 1847; Downloads: 378
Full text (315,68 KB) |
7. Zadovoljstvo uporabnic spodnjega perila Lisca : diplomsko deloBlaža Ajdonik, 2005, undergraduate thesis Keywords: potrošnik, uporabniki, zadovoljstvo, ženske, tržne raziskave, tekstilna industrija, oblačilna industrija, moda, Slovenija, cilj, odjemalec, metodologija, kupci, modeli, metode, predstava, tržna analiza, podjetje, strategija trženja, panoge dejavnosti, blagovne znamke, oblikovanje, izdelki, proizvodi, meritve, rezultati, ideje, ankete, empirične raziskave Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 2420; Downloads: 259
Full text (429,42 KB) |
8. Poslovna sinergija pri povezovanju dveh podjetij iz tekstilne panoge v Sloveniji : diplomsko deloSašo Seljak, 2005, undergraduate thesis Keywords: sinergija, tekstilna industrija, povezanost, trgovanje, trgovec, prodajna funkcija, blago, dejavnost, delovanje, podjetje, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, oblikovanje, izvršba, kooperacija, panoge dejavnosti, SWOT analiza, tehnološki procesi, oblačilna industrija, konfekcija, Slovenija, Evropska unija, svet, svetovna trgovina, prilagajanje, prodajna politika, analiza poslovanja, poslovni proces, uspešnost poslovanja, spremembe, trendi, razvoj, izvršba, praksa, vrednotenje, poslovno sodelovanje Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 2970; Downloads: 197
Full text (388,83 KB) |
9. Računovodske informacije za odločanje o financiranju s poudarkom na odločitvah o uporabi denarnih sredstev : diplomsko deloBernardka Petrijan, 2005, undergraduate thesis Keywords: računovodstvo, računovodske informacije, podjetje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, moda, financiranje, denar, finančna politika, finančna sredstva, plačilna sposobnost, finančno odločanje, donos, računovodski izkazi, spremembe, finančna analiza, poslovanje podjetja, organiziranost, knjigovodstvo, metodologija, finančna analiza Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 2134; Downloads: 206
Full text (1,27 MB) |
10. Raziskava odnosa slovenske poslovne ženske do oblačil : diplomsko deloMatejka Casar, 2004, undergraduate thesis Keywords: poslovni odnosi, ženske, stilistika, design, moda, odjemalec, kupci, vedenje, potrošnik, zadovoljstvo, kariera, poklicna uspešnost, blagovne znamke, trženje, marketing, strategija trženja, tržne raziskave, blago, oblikovanje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, psihologija potrošnika, Slovenija, strategija, odločanje Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 2342; Downloads: 279
Full text (392,42 KB) |