| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Analiza vsebin spletnih strani petih mariborskih hotelov
Andrej Lesar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj interneta in z njim povezane nove tehnološke možnosti imajo velik vpliv v vseh gospodarskih panogah, kar velja tudi za turizem. Spletna stran hotela je ena izmed najpogostejših, a hkrati tudi najpomembnejših oblik prisotnosti samega hotela na spletu. Za uspešno poslovanje je potrebno internet poznati in ga razumeti kot komunikacijsko, distribucijsko in prodajno orodje. V diplomskem delu sem analiziral spletne strani petih mariborskih hotelov (Draš, City, Piramida, Betnava, Habakuk), jih med seboj primerjal iz vsebinskega, oblikovnega, grafičnega in tehnološkega vidika ter poskušal poiskati prednosti in pomanjkljivosti posameznih spletnih strani. Analiza je pokazala, da so poudarki vsebinske plati spletnih strani preučevanih hotelov na podajanju informacij o samem hotelu, njegovi dodatni ponudbi, kontaktnih informacijah in možnosti rezervacije. Spletne strani uporabnikom ponujajo prijetno izkušnjo, saj imajo dobro urejene, nedvoumne menije in so skladne celostni grafični podobi. Vse spletne strani so opremljene z dovolj slikovnega materiala, imajo dobro predstavitev ponudbe in objavljene kontakte, s pomočjo katerih lahko potencialni gostje stopijo v kontakt z osebjem hotela. Pomanjkanje vsebine opazimo pri povezavah na druge vsebine, vsebnosti obrazca za mnenje in iskalnega mehanizma. Nekaterih pomanjkljivosti se zavedajo tudi skrbniki preučevanih spletnih strani, saj so vsi izpostavili, da je spletno stran možno še nadgraditi. Zavedanje pomembnosti ne le spletne strani ampak tudi drugih aplikacij in možnosti, ki jih ponuja internet, je ključnega pomena za učinkovito marketinško komunikacijo z uporabniki.
Keywords: Spletna stran, hotelirstvo, vsebinske značilnosti, tehnološke značilnosti, grafične značilnosti, oblikovne značilnosti
Published: 01.04.2016; Views: 538; Downloads: 70
.pdf Full text (1,29 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica