| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
ZADOVOLJSTVO S KOMUNICIRANJEM V PODJETJU DOMPLAN D.D.
Ana Sušnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Besedo komunikacija oziroma komuniciranje si lahko predstavljamo na več načinov. Najbolj običajna je verbalna komunikacija, vendar, ali tudi pove največ? Poznamo tudi neverbalno komunikacijo - kot pravi pregovor: »Kdor molči, desetim odgovori.« Pa to res drži? Lahko bi si postavili več vprašanj, kar se tiče komunikacije, a na vsa je težko odgovoriti. Ob pridobivanju znanja v srednji šoli in nato na fakulteti o tem, kaj komunikacija je, kako mora potekati, kaj je prav in kaj ne, si predstavljaš, kako naj bi komunikacija potekala na bodočem delovnem mestu, kjer si želiš delati. Realnost pa te večkrat pripelje v popolnoma drugačno situacijo. Zopet se vprašaš, kaj narediti, se prepustiti že utečenemu toku komunikacije, ali porabiti nekaj svojega znanja in ljudem pokazati še druge načine komuniciranja. V podjetju Domplan d.d., kjer sem zaposlena, sem opazila pomanjkanje komunikacije med zaposlenimi. Ne vem ali je morda to le moje opažanje, ali ne? Zato sem videla priložnost, da na to temo napišem diplomsko nalogo. V teoretičnem delu sem na kratko opredelila, kaj so skupine v organizaciji, kakšne skupine poznamo, kako delujejo, itd... Nato pa še bistveno, brez česar nobena skupina ne more delovati: komunikacija - kakšne vrste, vidike, procese ter motnje komunikacije poznamo. Za konec pa še nekaj besed o zadovoljstvu in motivaciji zaposlenih. V empiričnem delu je bila opravljena anketna raziskava, v katero so bili vključeni vsi zaposleni v Domplanu d.d.. Odgovarjali so na 11 anketnih vprašanj dveh različnih sklopov, in sicer: · prvi sklop vprašanj se je nanašal na temo komuniciranje na splošno ter komuniciranje v podjetju; · drugi sklop vprašanj so bila demografska vprašanja. V zaključnem delu naloge sem želela ugotoviti povezave med zadovoljstvom s komuniciranjem in zadovoljstvom v podjetju na več področjih. Postavila sem pet hipotez, s katerimi sem ugotavljala povezanost med zadovoljstvom s komuniciranjem in splošnim zadovoljstvom v podjetju, med zadovoljstvom s komuniciranjem in uspešnostjo pri delu, med zadovoljstvom s komuniciranjem in splošnim zadovoljstvom na delovnem mestu, predvidevala sem, da so zaposleni v podjetju Domplan d.d. relativno nezadovoljni z načinom in obsegom komunikacije in da je zadovoljstvo z načinom in obsegom komuniciranja odvisno od demografskih dejavnikov.
Keywords: komuniciranje, skupina, team, motivacija, zadovoljstvo pri delu
Published: 26.10.2009; Views: 2294; Downloads: 206
.pdf Full text (338,67 KB)

4.
KRIZA PODJETJA X
Jure Kolarič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V svoji diplomski nalogi z naslovom Kriza podjetja X sem skozi celotno vsebino želel ugotoviti in predstaviti bistvene težave in napake, ki dejansko pripeljejo do stanja, ki mu lahko rečemo kriza podjetja. Vsi vzvodi za preprečitev oziroma omilitev krize podjetja so v rokah managementa, in ravno oni s svojim znanjem krojijo nadaljnjo usodo ali uspeh podjetja. Samo reševanje podjetja iz krize je izredno zapleten in kompleksen proces, ki zahteva veliko znanja in natančnosti pri njenem reševanju. Cilj diplomskega dela je bil opisati vse značilnosti krize od t.i. začetka do samega konca, bodisi s propadom podjetja ali z uspešno rešitvijo, ter nadaljnjim obstojem in poslovanjem. V samih poglavjih diplomskega dela sem predstavil bistvene značilnosti, ki se nanašajo na posamezen del krize podjetja. V drugem poglavju sem opisal kaj dejansko je kriza podjetja, kdaj jo je možno opaziti, ter glede na stanje, kakšne vrste kriz poznamo. Zelo pomembno v tem delu se mi je zdelo predvsem to, kako določene skupine, ki so vključene v podjetje reagirajo ob sami krizi. Tretje poglavje opisuje samo podjetje v krizi, in njegovo ravnanje. V tem delu sem povzel bistvene značilnosti kako in na kakšen način preprečiti krizo podjetja, Četrto poglavje povzema bistvene ukrepe kako prebroditi krizo in jo rešiti, ob predpostavki, da še stanje ni nerešljivo. V petem poglavju z naslovom krizni management, je predstavljeno kaj dejansko je krizni management, kdo so lahko člani tega teama, ter naloge za katere je ta team kriznega managementa zadolžen. Poudariti je potrebno, da team kriznega managementa sestavljajo ljudje, ki so izključno usposobljeni za reševanje podjetja, v normalnem delovanju podjetja pa se znajdejo in delujejo bistveno težje. Šesto in sedmo poglavje sem namenil praktičnemu delu, in sicer v šestem poglavju z naslovom Simulacija pohištvenega podjetja X, ter model reševanja. Predstavil sem omenjeno podjetje X, ter opisal znake, za katere sem prepričan, da so povod za nastalo krizo podjetja. Sedmo poglavje opisuje model reševanja pohištvenega podjetja X. Skozi različne vzroke sem predstavil svoj pogled, kako bi pripravil načrt za reševanje omenjene situacije izbranega podjetja.
Keywords: Podjetje Kriza podjetja Krizni management Organizacija Zaposleni Konkurenca Team
Published: 22.01.2010; Views: 2694; Downloads: 401
.pdf Full text (529,40 KB)

5.
VLOGA KRIZNEGA MANAGEMENTA
Anže Brumen, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Da se soočimo s krizo, moramo dobro poznati za kakšno krizo gre, kaj so simptomi in kaj vzroki. Velik pomen kriznega managementa imajo aktivnosti preprečevanja krize. To so aktivnosti, ki zajemajo oblikovanje krizne skupine, analize stanja podjetja in nagnjenosti h krizi ter druge akcije. V času krize je pomembna klima, ki vlada v podjetju. Le-ta je lahko negativno nastrojena, kar reševanje le še otežuje, ali pa je ravno obratno, zaradi česar imajo tako management kot tudi zaposleni v podjetju še en razlog več, da se zavzamejo za čim hitrejše in čim bolj učinkovito doseganje cilja, s čimer mislimo izhod podjetja iz krize. Krizna skupina mora v času krize hitro in učinkovito sprejemati odločitve. Potreba po informacijah drastično naraste, vendar potrebujemo samo koristne informacije. Nujno je, da tok informacij centraliziramo, kar pomeni, da vhodne in izhodne informacije obdeluje ena oseba ali majhna skupina ljudi. Prepogosto se tudi zgodi, da podjetje zabrede tako globoko, da ni druge rešitve kot stečaj podjetja. Vendarle pa so še drugi možni izhodi iz krize. Dolgoročni in zahtevni, a uspešni strategiji sta reinženiring in, najbolj zahtevna, spreminjanje kulture podjetja. Veliko vlogo v času krize odigrajo mediji in odnosi z javnostmi. Že v pripravah na krizo moramo dobro opredeliti, kdo bo odgovoren za stike z javnostmi. Ko se podjetje reši krize, še to ne pomeni, da lahko zdaj »zaspi« in posluje dalje na lovorikah, ampak mora dodobra analizirati situacijo, v kateri se je nahajalo.
Keywords: kriza, krizni management, krizni plan, team kriznega managementa, deležniki, proaktivni krizni management, reaktivni krizni management
Published: 16.07.2010; Views: 1464; Downloads: 247
.pdf Full text (572,86 KB)

6.
REŠEVANJE KONFLIKTOV V PODJETJU X
Štefan Maček, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Komunikacija, team, konflikt v močni povezavi s podjetjem oz. organizacijo; ta povezava bo ključnega pomena moje diplomske naloge. Kako s komunikacijo preventivno preprečiti nastanek konflikta oz. kako komunicirati, ko je ta že prisoten v podjetu, da ga ne stopnjujemo ali bolje rečeno, da ga razrešimo? Kaj sploh konflikt je in kako ga razlagajo številni avtorji? Spoznati bistvo teamskega dela, kako ga sestaviti oz. organizirati, da bo karseda učinkovit in v katerem naj bi prihajalo do nastanka čim manj konfliktnih situacij? Na vsa ta vprašanja bom na podlagi dosedanjih izkušenj, tako osebnih kot poslovnih, in s selektivnim kompilacijskim analiziranjem del mnogih strokovnjakov, poskušal podati kar se da praktične odgovore in rešitve. Diplomsko nalogo bi nekako razdelil na štiri dele, ki so med seboj povezani in se nadgrajujejo v smiselno celoto, ki nam razkrije in nam pomaga razumeti pojav konfliktov v podjetju in njihovo reševanje.
Keywords: Komunikacija, team, konflikt, podjetje
Published: 05.09.2011; Views: 1808; Downloads: 171
.pdf Full text (812,81 KB)

7.
SNOVANJE IN VODENJE UČINKOVITE DELOVNE SKUPINE
Kaja Gojtan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se posvetili področju, ki danes predstavlja enega izmed ključnih dejavnikov za doseganje konkurenčnosti podjetij. Posvetili smo se sestavljanju in vodenju uspešnega teama, ki v podjetju deluje enotno in tvori konkurenčni dejavnik drugim podjetjem. V prvem poglavju smo opisali, kakšna je razlika med skupinskim delom in delom teama, interpretirali različne definicije teama znanih avtorjev, opisali vrste teamov in definirali prednosti in slabosti teamskega dela. Nalogo smo nadaljevali z modelom učinkovitega in uspešnega teamskega dela, določili določljivke učinkovitosti teama ter faktorje uspešnosti in učinkovitosti teamskega dela. Govorili smo tudi o vplivih trdih in mehkih dejavnikov na določljivke uspešnosti in učinkovitosti teamskega dela. V četrtem poglavju spregovorimo o oblikovanju uspešnega teama. Govorimo o izbiri članov, vlogi posameznika v teamu in vlogi v teamu, kot jo vidita avtorja Belbin in Parker. V zadnjem, petem poglavju, pa smo se posvetili samemu vodenju teama, ki je izredno pomembno za samo uspešnost in učinkovitost teama ter seveda tudi podjetja. Predstavili smo prednosti in slabosti vodenja in primerjali vodenje v skupini in teamu.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: team, teamsko delo, uspešnost, učinkovitost, vodenje teama
Published: 05.09.2011; Views: 1392; Downloads: 201
.pdf Full text (525,12 KB)

8.
SODOBNI STILI VODENJA
Anja Nerat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Način vodenja zaposlenih v podjetju je izjemnega pomena, saj bo le z dobro motiviranimi, zadovoljnimi zaposlenimi podjetje uspešno delovalo in bo hkrati inovativno ter dobro stoječe. Torej je najbolj pomemben pristop vodilnih, ki vpliva na to, da se izpolnijo zastavljeni cilji. V samem procesu vodenja je pomembna v prvi vrsti komunikacija, kjer se razvijajo ustvarjalne debate in odločitve, takoj za tem pa je pomembno tudi učenje oziroma posledično znanje. Vodje morajo biti zelo ustvarjalni, da lahko uspešno preprečujejo oziroma rešujejo konflikte. Skozi stoletja so se razvijali modeli vodenja najrazličnejših avtorjev, ki predstavljajo osnove vodenja, na podlagi katerih so razvili tudi sodobne pristope vodenja. Potencialni vodje so tisti, ki znajo razmišljati velikopotezno, si upajo tvegati, so vztrajni in karizmatični, hkrati pa morajo znati tudi nadzirati čustva in ustrezno reagirati v določenem primeru. Pomembno je tudi, ali vodja vodi vzajemno ali timsko, kar pa je odvisno od podjetja in vodjeve osebnosti. Delež žensk na vodilnem položaju iz leta v leto narašča, vendar se do vodilnega položaja prebijejo le posamezne ženske. Še vedno se jih preveč obeša na dejstvo, da ženska naj ne bi bila primerna za tako vpliven položaj v podjetju, saj se preveč poudarja moškost. Poleg tega obstajajo kulturne, zakonske, izobraževalne in podjetniške ovire, ki vplivajo na ženske na vodilnih položajih. Dejstvo je, da idealnega tipa vodje ni, obstajajo pa najuspešnejši stili vodenja, kot so participativni in skupinski. Manj uspešni, ali v nekaterih primerih povsem neuspešni so avtoritativni ter sistemski in nesistemski stili vodenja. Na podlagi zaposlovanja izbranih, desetih podjetij, smo ugotovili, da je najbolj pogost stil vodenja participativni, ki velja za najuspešnejšega, poleg tega pa je v primeru dveh podjetjih šlo za sistemski stil vodenja, ki je malo slabši, ampak še sprejemljiv. V enem primeru podjetij pa je šlo za nesistemski stil vodenja, ki ne bi smel več biti sprejemljiv.
Keywords: vodenje, stili vodenja, zaposleni, podjetje, proces vodenja, team, ženske in vodenje, participativni stil vodenja
Published: 22.11.2012; Views: 3627; Downloads: 635
.pdf Full text (1,45 MB)

9.
10.
Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica