| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu tehnika in tehnologija
Kristina Plavec, 2016, master's thesis

Abstract: Ocenjevanje se ne samo iz stoletja v stoletje ampak tudi iz leta v leto spreminja. Vedno večji poudarek dobivajo avtentične oblike preverjanja in ocenjevanja in vedno bolj se vpeljuje sprotno preverjanje učenčevega napredka. Pri pridmetu Tehnika in tehnologija, se vpeljuje ocenjevanje na praktičnem delu in vedno bolj izhlapevajo oblike pisnega ocenjevanja znanja. V teoretičnem delu smo opisali pojma preverjanje in ocenjevanje, povzeli različne definicije mnogih avtorjev in opisali različne vrste, oblike in načine preverjanja in ocenjevanja. Podrobneje smo tudi pregledali avtentične oblike preverjanja in ocenjevanja znanja, ki jih predlagamo za uporabo pri predmetu Tehnika in tehnologija. Pogledali smo si tudi taksonomije, katere nam pomagajo, da učenci dosegajo višje cilje znanja. V empiričnem delu smo raziskali trenutno stanje preverjana in ocenjevanja znanja pri predmetu Tehnika in tehnologija. Zanimalo nas je predvsem katere oblike preverjanja in ocenjevanja uporabljajo in v kolikšni meri so že vpeljane avtentične oblike preverjanja in ocenejvanja. Rezultati so pokazali, da učitelji sproti spremljajo učenčeve napredke, da si učenci ocene pridobijo ob izdelavi izdelkov, da je vedno manj pisnih testov in da se nekateri učitelji že poslužujejo avtentičnih oblik ocenjevanja, kot sta portfolijo in samoocenjevanje. Učitelji pa so tudi izpostavili, da je vedno več otrok s slabo motoriko rok in slabo razvitim kritičnim mišljenjem.
Keywords: preverjanje, ocenjevanje, avtentično preverjanje, taksonomije, portfolijo, samoocenjevanje, formativno spremljanje znanja
Published in DKUM: 09.11.2016; Views: 2871; Downloads: 336
.pdf Full text (1,18 MB)

2.
ALGORITEM ZA UGOTAVLJANJE IN RAZREŠITEV CIKLOV V TAKSONOMIJAH POMENSKIH GRAFOV
Marko Zabreznik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pomenska mreža je model predstavitve človeškega znanja v računalniških sistemih. Pridobivanje podatkov za takšno mrežo poteka z uporabo algoritmov za odkrivanje znanja v besedilih ali pa jih vnaša človek, z avtoriteto na domensko specifičnem področju. Pri vnosih lahko pride do napak. V delu smo analizirali stanje na področju javno dostopnih baz znanja. Za izbrano bazo znanja smo uporabili primerno podatkovno strukturo. Izdelali smo nabor algoritmov za manipulacijo z grafi, ter implementirali Tarjanov algoritem za iskanje močno povezanih komponent. Najdene cikle smo označili in jih odstranili.
Keywords: pomenska mreža, taksonomije, pomenski graf, SCC
Published in DKUM: 20.09.2013; Views: 1398; Downloads: 187
.pdf Full text (16,81 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica