| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 99
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Planiranje razvoja podjetja celjske mesnine d.o.o. na ravni strateškega managementa
Nuša Okorn, 2021, master's thesis

Abstract: Zaznavanje priložnosti in nevarnosti iz okolja, ustrezne vrednote podjetja, njegova profesionalnost, izkušnje, naložbe v znanje, usposabljanja, nenehno izboljševanje, investiranje, sledenje trendom, krepitev prednosti in odprava slabosti, pa tudi spremljanje konkurence, vse to pripomore k razvoju podjetja in zadovoljstvu vseh udeležencev podjetja. Spreminja se gospodarsko in politično stanje ter drugi pogoji v okolju, pa vendar se mora podjetje spremembam prilagoditi in se z njimi uspešno soočiti. Zato je zelo pomembno, da podjetje pravilno planira svojo rast in razvoj. V magistrski nalogi smo na ravni strateškega managementa planirali razvoj podjetja Celjske mesnine, d. o. o., katerega začetki segajo v leto 1899. Podjetje, ki je svoje obratovanje pričelo kot mestna klavnica, je danes eden izmed največjih ponudnikov in prodajalcev mesa in mesnih izdelkov v Sloveniji. V nalogi smo najprej predstavili teoretična izhodišča, opredelili smo kaj za podjetje pomenita vizija in politika podjetja, opredelili smo strategije in strukture podjetja ter pojasnili potrebna spoznanja pri planiranju razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Vso teorijo smo nato aplicirali na praktični primer podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Najprej smo predstavili podjetje, njegovo vizijo in politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Celjske mesnine, d. o. o. V nadaljevanju smo planirali razvoj tega podjetja na ravni strateškega managementa in sicer smo najprej preučevali vrednote posameznih ključnih udeležencev v podjetju, določili prednosti in slabosti podjetja ter proučevali priložnosti in nevarnosti, ki se nahajajo v okolju preučevanega podjetja. Proučili smo strateška poslovna področja in iskali strateške možnosti in strategije podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Za izbrano podjetje smo ekonomsko vrednotili predlagani plan razvojne uspešnosti, planirali vrednostne izide in finančno presodili razvojne učinke planiranega razvoja na uspešnost tega podjetja za obdobje naslednjih petih let. Empirični del smo zaključili s programom razvoja podjetja Celjske mesnine, d. o. o., za naslednjih pet let poslovanja. Magistrsko nalogo smo zaključili z zapisom ključnih ugotovitev magistrske naloge in podanimi predlogi tako za nadaljnje raziskovanje in prakso.
Keywords: planiranje razvoja in rasti podjetja, Celjske mesnine d. o. o., vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, finančna presoja razvojnih učinkov podjetja, finančno vrednotenje strategij, strateški management.
Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 1323; Downloads: 174
.pdf Full text (2,16 MB)

2.
Planiranje razvoja podjetja a, d. o. o. na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Alja Gumpot, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja A, d.o.o.. Podjetje je mikro podjetje in se ukvarja z alternativnim zdravljenjem in svetovanjem na področju kitajske medicine. Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti smo za podjetje uporabili izmišljeno ime. Izhajali smo iz povsem realnih izhodišč in resničnih podatkov. Diplomsko delo vsebuje teoretični in praktični del. Pred začetkom praktičnega raziskovanja smo zapisali vso potrebno teorijo, ki nam je služila kot izhodišče za proučevanje praktičnega dela. Najprej smo predstavili podjetje A, d.o.o., mu zapisali obstoječo vizijo in politiko podjetja ter obstoječe strategije in strukture. Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja smo začeli s preučevanjem vrednot udeležencev, preučili smo njegove prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje srečuje. Na osnovi na novo pridobljenih podatkov smo mu napisali planirano vizijo in politiko podjetja ter vodila o poslanstvu in smotrih. Na ravni strateškega managementa smo opredelili strateška poslovna področja in strateške možnosti razvoja. Nato smo napisali razvojne strategije in strukture. Poglavje smo zaključili s programom razvoja preučevanega podjetja za obdobje treh let. Podjetje na trgu še ni dovolj prepoznavno, zato mu bomo lahko z vsemi pridobljenimi podatki pomagali, da bo v prihodnosti izboljšalo svoj razvoj in poslovanje ter postalo bolj prepoznavno in uspešno.
Keywords: razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, strategije, strukture, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateški management.
Published in DKUM: 19.11.2018; Views: 1365; Downloads: 203
.pdf Full text (1,30 MB)

3.
Planiranje razvoja podjetja Cer cvet vrtnarija, zoo center in vrtni center Natalija Cer, s. p., na ravni politike podjetja
Polona Antonič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega projekta smo proučevali podjetje Cer cvet, s. p. Podjetje se ukvarja s prodajo cvetličarskih in vrtnarskih izdelkov in storitev, izdelkov zoo centra in izdelkov in storitev za krst, obhajilo, birmo in poroko. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se nenehno trudijo, da bi bilo podjetje Cer cvet, s. p., v svoji okolici prepoznavno in cenjeno. V prvem delu diplomskega projekta smo predstavili podjetje Cer cvet, s. p. Zapisali smo podjetniško idejo podjetja in pomembnejše informacije o podjetju. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo nato zapisali obstoječo vizijo in politiko podjetja ter predstavili njihove obstoječe strategije in strukture. V nadaljevanju dela diplomskega projekta smo zapisali teoretična izhodišča o procesih in metodah planiranja na ravni politike podjetja. Nato smo zapisali, kako v podjetju Cer cvet, s. p., potekajo procesi planiranja na ravni politike podjetja. Z uporabo metod planiranja smo proučili vrednote lastnice podjetja, proučili smo podjetje in določili njegove prednosti in slabosti ter proučili razvoj okolja in določili iz okolja izhajajoče priložnosti in nevarnosti. Delo diplomskega projekta smo zaključili s prognostično obdelavo podjetja in njegove politike. Za podjetje Cer cvet, s. p., smo kot možno izrazno obliko tega podjetja zapisali predlagano vizijo, poslanstvo, smotre, temeljne cilje in vodila o poslanstvu in smotrih.
Keywords: vizija, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, procesi planiranja, metode planiranja, vodila o poslanstvu in smotrih
Published in DKUM: 10.01.2018; Views: 1191; Downloads: 129
.pdf Full text (743,78 KB)

4.
PLANIRANJE STRATEŠKEGA RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA KAR BAR, S. P.
Katja Drnovšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Za podjetja je pomembno, da se razvijajo na vseh področjih, saj tako lahko ostanejo konkurenčna in uspešna. Razvoj podjetja je treba planirati, za kar moramo dobro poznati podjetje in njegovo okolje. V diplomskem projektu planiramo strateški razvoj podjetja KAR bar, s. p., ki se ukvarja z gostinsko dejavnostjo. Na podlagi podatkov, ki smo jih pridobili z intervjujem, ki smo ga opravili z lastnikom podjetja KAR bar, s. p., in podatkov, ki jih o podjetju vemo, saj podjetje osebno dobro poznamo, zapišemo vizijo podjetja. V sklopu politike podjetja opredelimo poslanstvo, smotre in temeljne cilje proučevanega podjetja. V nadaljevanju zapišemo interesne potenciale notranjih in zunanjih udeležencev podjetja KAR bar, s. p., ter opredelimo strategije in strukture proučevanega podjetja. Planiramo tudi strateški razvoj podjetja KAR bar, s. p., kjer določimo njegova strateška poslovna področja, vrednote ključnih udeležencev in prednosti, slabosti, priložnosti ter nevarnosti. Določimo strateške razvojne možnosti podjetja in navedemo program razvoja podjetja KAR bar, s. p., za naslednja tri leta, ki je eden izmed ključnih elementov diplomskega projekta, saj z zapisom programa razvoja podjetja KAR bar, s. p., proučevanemu podjetju damo smernice za nadaljnji razvoj.
Keywords: razvoj podjetja, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, strateški razvoj, program razvoja.
Published in DKUM: 06.11.2017; Views: 1170; Downloads: 199
.pdf Full text (1,26 MB)

5.
Sprememba lastništva družbe pri družbi z omejeno odgovornostjo
Martina Jutriša, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom »Sprememba lastništva družbe pri družbi z omejeno odgovornostjo« sem predstavila nasledstvo v lastništvu podjetja ter raziskala načine spremembe lastniške strukture pri družbi z omejeno odgovornostjo. V uvodnem poglavju sem najprej opredelila problem in področje raziskovanja ter namen, cilje in osnovne trditve raziskave. V nadaljevanju sem navedla predpostavke, omejitve in metode raziskave, ki sem jih uporabljala pri raziskovanju problema. V drugem poglavju sem se seznanila z nasledstvom v lastništvu podjetja, z dejavniki, ki vplivajo na prenos lastništva podjetja in s planiranjem nasledstva v lastništvu podjetja. Ugotovila sem, katere stopnje postopka zaposlovanja in izbire naslednikov je treba upoštevati za dosego uspešnega prenosa lastništva podjetja. Tretje poglavje je namenjeno opisu načinov spremembe lastniške strukture pri družbi z omejeno odgovornostjo. S pomočjo analize sem ugotovila, da lahko lastniško strukturo spremenimo preko brezplačnega prenosa poslovnega deleža, preko prodaje poslovnega deleža in preko statusnopravnega preoblikovanja družbe. V četrtem poglavju sem predstavila vpliv pravočasne in najugodnejše izbire načina spremembe lastniške strukture družbe na nadaljnji obstoj in delovanje podjetja pri naslednji generaciji. V zadnjem, petem in sklepnem poglavju sem povzela ključne ugotovitve in zaključila s predlogi izboljšav na področju spremembe lastniške strukture družbe.
Keywords: Sprememba lastniške strukture v družbi z omejeno odgovornostjo, nasledstvo in planiranje nasledstva v lastništvu podjetja, statusnopravno preoblikovanje družbe z omejeno odgovornostjo.
Published in DKUM: 27.10.2017; Views: 2323; Downloads: 279
.pdf Full text (287,16 KB)

6.
Planiranje razvoja podjetja N, d. o. o. s poudarkom na ravni strateškega managementa
Nuša Okorn, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo raziskovali in planirali razvoj Podjetja N, d. o. o., na ravni strateškega managementa. Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti podjetja smo uporabili izmišljeno ime podjetja, vendar smo izhajali iz realnih izhodišč. Podjetje ima že 123-letno tradicijo in spada med majhna podjetja, po dejavnosti pa med podjetja s proizvodnjo drugih strojev in naprav za splošne namene. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del nam je služil kot izhodišče, da smo preučili posebnosti obravnavanega Podjetja N, d. o. o. (značilnosti podjetja, vizijo in politiko podjetja, strategije in strukture). Opisali smo lastniško, organizacijsko, tehnično-tehnološko in kadrovsko strukturo, prikazali pa tudi premoženjsko strukturo obravnavanega podjetja. Planiranje razvoja Podjetja N, d. o. o., na ravni strateškega managementa je osrednji del diplomskega dela. Določili smo vrednote (lastnika) podjetja, poiskali njegove prednosti in slabosti in preučili okolje, da smo lahko določili možnosti in nevarnosti. Za podjetje smo določili strateška poslovna področja, ki smo jih podrobno opisali. Razvoj podjetja smo ekonomsko vrednotili za nadaljnjih pet let, planirali vrednostne izide poslovanja in ekonomsko presodili vpliv razvojnih učinkov na uspešnost podjetja. Planirali smo prihodnje strategije in strukture podjetja in razvoj podjetja ter zaključili s programom razvoja. Za obravnavo smo podjetje izbrali zato, ker mu želimo pomagati s planiranim razvojem.
Keywords: razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, strategije, strukture, strateški management.
Published in DKUM: 11.08.2017; Views: 1258; Downloads: 208
.pdf Full text (1,72 MB)

7.
ORGANIZACIJA PODJETJA
Miha Borec, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Vsaka organizacija poseduje svojo organizacijsko strukturo. Ta je pomembna in pripomore k temu, ali je podjetje uspešno ali ne. Primerna organizacijska struktura v podjetju je pomembna za doseganje konkurenčnosti in lastnih ciljev, neprimerna organiziranost v podjetju pa vodi v njen propad. Cilj diplomskega dela je preučitev podjetja in njegovih pojmov, glavni cilj pa predstavljata raziskava organizacijskih struktur in implementacija ugotovljenega na primeru podjetja X. Velik vpliv na uspešnost pa predstavlja tudi primerna organizacijska kultura, saj sta motiviranost in zadovoljstvo zaposlenih ključnega pomena, da podjetje dosega in uresničuje svoje cilje, povečuje svoje prodajne uspehe in se hitro odziva na vplive zunanjega okolja oziroma konkurenco. Na primeru podjetja X vidimo, da podjetje ne izkorišča svojega potenciala, saj so zaposleni preobremenjeni in ne morejo izkoristiti svojega potenciala ter kvalitetno opraviti svojih primarnih del in nalog. Z vzpostavitvijo primerne organizacijske kulture bo podjetje lahko uresničilo svoj potencial, prodrlo na tuje trge in povečevalo svoj tržni delež, okrepilo pozicijo na domačem trgu ter tako ustvarjalo večje prihodke in povečevalo svojo rast.
Keywords: Organizacija, organizacija podjetja, organizacijske oblike, organizacijske strukture.
Published in DKUM: 11.03.2016; Views: 5386; Downloads: 1002
.pdf Full text (1,42 MB)

8.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE STARI HRAST
Aleksandra Nemec, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali Turistično kmetijo Stari hrast ter planirali njen razvoj na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Turistična kmetija Stari hrast se v osnovi ukvarja z vinogradništvom, kot dopolnilno dejavnost pa opravlja turizem na kmetiji. V začetku diplomskega seminarja smo predstavili proučevano podjetje ter zapisali izbrane značilnosti. Preučili smo teoretična izhodišča, iz katerih smo izhajali, in jih aplicirali na primeru Turistične kmetije Stari hrast. Zapisali smo obstoječo politiko podjetja ter opredelili obstoječe strategije in strukture podjetja. Nato smo planirali razvoj turistične kmetije na ravni politike podjetja. Predstavili smo vrednote ključnih udeležencev podjetja in proučili podjetje z analizo programsko-tržnih in funkcijskih področij, analizo vodstva in vodenja in konkurence ter z določitvijo njegovih prednosti in slabosti. Proučili smo tudi okolje podjetja ter določili možnosti in nevarnosti, ki iz njega izhajajo. Na podlagi teh proučevanj smo zapisali predlagano politiko podjetja, kot izrazno obliko politike podjetja pa smo zapisali tudi vodila o poslanstvu in smotrih. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Opisali smo programsko-tržna področja, iskali možnosti za nadaljnji razvoj, opredelili razvojne strategije in strukture podjetja ter zapisali program razvoja Turistične kmetije Stari hrast za naslednjih 5 let. S proučevanjem in raziskavo želimo prispevati k nadaljnjemu razvoju te turistične kmetije.
Keywords: planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote (udeležencev) podjetja, okolje podjetja, strateški management, strategije, strukture, program razvoja.
Published in DKUM: 16.11.2015; Views: 1091; Downloads: 155
.pdf Full text (815,85 KB)

9.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE AGENCIJE ARITOURS D. O. O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Monika Tertinek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo se osredotočili na planiranje razvoja turistične agencije Aritours d.o.o. na ravni strateškega managementa. Proučevano podjetje je mikro podjetje z 22–letno tradicijo. Njegova glavna dejavnost je organizacija potovanj s posebno tematsko vsebino in romanj, ki zavzemajo duhovno dimenzijo; leta 2007 so obstoječi ponudbi dodali receptivni turizem, kjer so se specializirali na področju apiturizma. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V diplomskem projektu smo najprej predstavili turistično agencijo Aritours d.o.o. in preučili posebnosti obravnavanega podjetja (podjetniško idejo, vizijo, izbrane značilnosti in posebnosti podjetja). Predstavili smo tudi obstoječo politiko podjetja, obstoječe strategije in strukture proučevanega podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kjer smo proučili izhodišča za planiranje razvoja turistične agencije Aritours d.o.o. na ravni strateškega managementa, ki so za vsebino tega diplomskega projekta najpomembnejša. Najprej smo proučili podjetje ter določili njegove prednosti, slabosti in vrednote ter na podlagi proučitve razvoja okolja določili še možnosti in nevarnosti. Nato smo določili programsko-tržna področja in iskali razvojne možnosti turistične agencije Aritours d.o.o. Za programsko-tržna področja obravnavanega podjetja smo podali oceno perspektivnosti in konkurenčne sposobnosti podjetja in na podlagi pridobljenih rezultatov izdelali portfolio analizo programsko-tržnih področij. Za izbrane razvojne možnosti smo planirali prihodnje strategije podjetja, ki pa jih nismo ekonomsko ovrednotili. Razvoj proučevanega podjetja smo za izbrane strategije in njim ustrezne planirane strukture na koncu še programirali, tako da smo zanj opredelili program razvoja.
Keywords: vizija, politika podjetja, strategije, strukture, programsko-tržna področja, strateški management.
Published in DKUM: 04.11.2015; Views: 2186; Downloads: 392
.pdf Full text (1,03 MB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA HTM D. O. O.
Mateja Kastelec, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Gospodarska moč mora podjetjem predstavljati temeljni cilj, ki ga lahko dosežejo s planiranjem razvoja podjetja. Planiranje razvoja je za podjetja ciljno usmerjen proces, ki mora podjetje voditi k večji uspešnosti in blagostanju vseh njegovih udeležencev. V diplomskem delu smo proučevali podjetje HTM d. o. o. in planirali njegov razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na podlagi analize podjetja in okolja smo planirali razvojno politiko podjetja s proučevanjem vrednot udeležencev podjetja, njegovih prednosti in slabosti ter analiziranih iz okolja izhajajočih priložnosti in nevarnosti. Zapisali smo vizijo kot izhodišče politike podjetja, poslanstvo, smotre in temeljne cilje ter oblikovali vodila o poslanstvu in smotrih podjetja HTM d. o. o., ki so izrazna oblika politike podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, zato smo proučili programsko-tržna področja podjetja, za njih iskali strateške možnosti razvoja podjetja, opredelili strategije in potrebne razvojne strukture ter svoje delo zaključili s programom razvoja podjetja HTM d. o. o. S to raziskavo ter predlaganimi razvojnimi alternativami želimo prispevati k nadaljnjemu razvoju podjetja HTM d. o. o.
Keywords: razvoj podjetja, politika podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strukture, strategije, strateški management.
Published in DKUM: 19.10.2015; Views: 1676; Downloads: 216
.pdf Full text (1,53 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica