| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Predlog modela usposabljanja strokovnih delavcev v triatlonu
Mateja Šimic, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen predlog modela usposabljanja za naziv Strokovni delavec 2 – športno treniranje – triatlon, duatlon, akvatlon. Triatlon kot olimpijski šport je izjemno zanimiv, s svojo raznovrstnostjo in možnostjo aktivnega ukvarjanja skozi vsa starostna obdobja pa vzbuja vse večje zanimanje med širšo množico. V diplomskem delu se prepletajo različne metode, v največji meri sem uporabljala deskriptivno metodo dela. Večino potrebnih podatkov sem pridobila iz literature (Nacionalni program športa v RS 2014-2023, Zakon o športu, Pravilnik o usposabljanju strokovnih delavcev v športu ipd.), nekaj pa tudi prek Programsko-strokovnega sveta Triatlonske zveze Slovenije. Glavni namen in cilj diplomskega dela je bila izdelava predloga modela usposabljanja strokovnih delavcev na 2. stopnji športnega treniranja v triatlonu in njegovih izpeljankah po postavkah kurikuluma ter v skladu s Pravilnikom o usposabljanju strokovnih delavcev v športu, saj Triatlonska zveza Slovenije še nima ustrezno potrjenega programa na tej stopnji. Z uporabo takšnega modela usposabljanja bi lahko Triatlonska zveza Slovenije v prihodnosti pridobila večje število strokovnih delavcev, ki lahko izvajajo program športnega treniranja triatlona, duatlona in akvatlona, omogočila kakovostno vadbo večjemu številu vadečim ter dosegla večjo strokovnost in konkurenčnost strokovnega kadra.
Keywords: usposabljanje, strokovni delavec, triatlon, kurikulum, Triatlonska zveza Slovenije
Published in DKUM: 02.11.2021; Views: 686; Downloads: 31
.pdf Full text (1,15 MB)

2.
Pravna odgovornost prostovoljca za ravnanje otrok na letovanjih : magistrsko delo
Manca Raušl Kodrič, 2021, master's thesis

Abstract: Prostovoljske organizacije, ki organizirajo letovanja mladoletnih otrok so velikokrat postavljena pred vprašanje pravne odgovornosti za nastalo škodo ali nastanek prepovedane posledice oziroma povzročitve nevarnosti. Na letovanjih mladoletnike spremljajo prostovoljci, ki niso strokovnjaki s področja vzgoje in izobraževanja. Odgovornost prostovoljcev na letovanjih bo primerjana z odgovornostjo strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, ki pa veljajo za strokovnjake na svojem delovnem področju. V primeru nastanka škode na letovanjih se postavlja vprašanje odškodninske odgovornosti za nastalo škodo in vprašanje kdo od udeležencev za to škodo odgovarja. Lahko je to organizacija, lahko je prostovoljec, uporabnik prostovoljnega dela, lahko pa tudi njegovi starši oziroma skrbniki. V nekaterih primerih pa je lahko škoda tudi posledica golega naključja. Enako se v primeru škodnega dogodka do katerega pride med šolo v naravi ali strokovno ekskurzijo se prav tako postavlja vprašanje odgovorne osebe, ki za to škodo odgovarja. To je lahko šola, strokovni delavec, učenec ali njegovi starši in skrbniki v primeru posebne odgovornosti. Tudi tukaj lahko gre za naključje. Odškodninska odgovornost strokovnih delavcev in prostovoljcev bo primerjana na podlagi instituta skrbnosti po katerem se presoja skrbno ravnanje posameznikov. V primeru povzročitve nevarnosti ali nastanka prepovedane posledice, ki izpolnjuje elemente kaznivega dejanja se tako v šolskem prostoru kot na letovanjih, prav tako postavlja vprašanje kdo je storilec kaznivega dejanja. Ker predmetno delo obravnava mladoletne osebe, ni nujno da so kot storilci za kaznivo dejanje odgovorni sami, odgovornost je lahko namreč tudi na njihovih odraslih spremljevalcih ali starših.
Keywords: prostovoljec, vzgojitelj, strokovni delavec, mladoletnik, kazenska odgovornost, garantna dolžnost, odškodninska odgovornost, standard skrbnosti.
Published in DKUM: 28.07.2021; Views: 939; Downloads: 141
.pdf Full text (1,13 MB)

3.
POSEBNOSTI DELOVNO-PRAVNEGA POLOŽAJA UČITELJA V OSNOVNI ŠOLI
Andrej Gustinčič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Razmerje med učiteljem in njegovim delodajalcem prinaša eni in drugi pogodbeni stranki pravice in obveznosti, ki sta jih dolžni upoštevati in spoštovati in nastanejo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi. V diplomskem delu se osredotočam na pravice in obveznosti učitelja kot strokovnega pedagoškega delavca razrednega pouka (poučuje od prvega do šestega razreda osnovne šole). V nalogi so obravnavane bistvene pravice in obveznosti učitelja, ki izhajajo iz veljavne slovenske zakonodaje. Pri tem obravnavam tako pravice in obveznosti, ki izhajajo iz delovnega razmerja, kot tudi pravice in obveznosti, ki so povezane z vzgojno-izobraževalnim procesom. Poleg splošne delovne zakonodaje in kolektivnih pogodb so upoštevani tudi predpisi, ki specifično urejajo izobraževanje in pravice ter obveznosti učiteljev.
Keywords: učitelj, strokovni delavec, pravice, obveznosti, delovno razmerje
Published in DKUM: 09.12.2015; Views: 1052; Downloads: 133
.pdf Full text (1,59 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica