| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
NAČRTOVANJE SPLETA TRŽNIH KOMUNIKACIJ NA PODROČJU PRODAJE REZERVNIH DELOV V PODJETJU SIP STROJNA INDUSTRIJA D.D.
Janez Pogačnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni problem raziskave v diplomski nalogi je bil preučevanje in zasnova novega spleta trženjskega komuniciranja prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. Tržno komuniciranje je najvidnejši trženjski instrument in predstavlja različne dejavnosti s katerimi podjetje obvešča o izdelkih in jih promovira na ciljnih trgih. Splet trženjskega komuniciranja predstavlja pet poglavitnih oblik komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in neposredno trženje. Diplomsko delo vsebuje pet glavnih poglavjih v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V uvodnem poglavju smo najprej predstavili področje in politiko prodaje ter trženja v podjetju Sip strojna industrija d.d. V nadaljevanju smo opredelili področje trženjskega komuniciranja in osnovni problem raziskave, predstavili smo namen, cilje in osnovne trditve diplomske naloge, postavili smo predpostavke in omejitve raziskave ter določili metode dela. V drugem poglavju smo predstavili teoretične osnove trženjskega komuniciranja. Opredelili smo trženjsko komuniciranje kot celoto, tržno komunikacijski splet, proces ter cilje trženjskega komuniciranja. V tretjem poglavju smo opredelili politiko trženjskega komuniciranja ter dejavnike, ki jo opredeljujejo. Kot kritično analizo smo predstavili posnetek stanja trženjskega komuniciranja na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V kritični analizi smo predvsem ocenili šibke točke oziroma pomanjkljivosti obstoječega stanja. Opredelili smo pomen trženjskega komuniciranja, trženjsko komunikacijski splet, dejavnike oblikovanja trženjsko komunikacijskega spleta, načine oblikovanja tržno komunikacijskih sporočil, etiko trženjskega komuniciranja ter temeljne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost trženjskega komuniciranja. Ugotovili smo, da na področju trženjskega komuniciranja ni bilo definiranih jasnih ciljev in ni bilo zastavljenih nobenih nalog s katerimi bi te cilje lahko definirali. Prodaja rezervnih delov ni imela določenega območja za trženjsko komuniciranje in ne določenega ciljnega občinstva. Ni bilo definiranih sporočil, njihove oblike, vsebine in izvedbe, prav tako pa ni bilo izbranih ustreznih medijev in komunikacijskih kanalov ter dejavnikov, ki jih opredeljujejo. Proračun za trženjsko komuniciranje ni bil definiran oziroma ni bilo definirane jasne proračunske politike. Ni bilo določenih načinov in odgovornosti za merjenje uspešnosti komuniciranja. Prodaja rezervnih delov je v vsakodnevnem poslovanju sicer uporabljala določene prvine in instrumente trženjskega komuniciranja, vendar ne v smislu sistemskega in povezanega spleta trženjskih komunikacij z določeno primerno dinamiko. V četrtem poglavju smo, kot glavni problem raziskave, predstavili načrtovanje spleta tržnih komunikacij na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V poglavju prenove sistema smo na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. predstavili vse glavne prvine za oblikovanje uspešnega komuniciranja. Na novo smo zasnovali sistem oblikovanja uspešnega komuniciranja, ki obsega osem poglavitnih korakov, določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočila, izbiro komunikacijskih poti, določitev proračuna, izbira spleta orodij za trženjsko komuniciranje, merjenje rezultatov ter določitev in usklajevanje organizacijskih vidikov trženjskega komuniciranja. Na koncu diplomske naloge smo ocenili učinke prenovljenega sistema, opredelili zaključke ter podali ključne predloge za možnosti nadaljnjega razvoja.
Keywords: Trženje, trženjsko komuniciranje, trženjsko komunikacijski splet, Sip strojna industrija d.d., rezervni deli.
Published in DKUM: 12.04.2010; Views: 3458; Downloads: 415
.pdf Full text (2,68 MB)

10.
Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica