| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
STRATEGIJA VSTOPA PODJETJA NA HRVAŠKI IN SRBSKI TRG S PRIMEROM
Jernej Kunčič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje ProSigma že uspešno nastopa na hrvaškem in srbskem trgu, saj preko svojih partnerskih podjetij tržijo nekatere prodajne programe iz svoje ponudbe. Ob dobrih prodajnih rezultatih okoljskega programa na slovenskem tržišču, so se v podjetju odločili, da bodo tudi na ciljna tržišča vstopili z omenjenim programom, saj smatrajo da je program precej perspektiven. Proizvodi, ki spadajo v okoljski program zmanjšujejo onesnaževanja okolja ter omogočajo racionalnejšo porabo energetskih virov. V omenjeni prodajni program spadajo biološke čistilne naprave, sistemi za zbiranje in uporabo deževnice ter sistemi solarne tehnologije. Dejstvo je, da že obstoječa podjetja bistveno olajšajo vstop na tuje tržišče, kljub temu pa gre pri programu okoljske dejavnosti za tehnično zapletene proizvode, zaradi katerih je potrebno dodatno izobraziti zaposlene in vzpostaviti servisno službo, kar zahteva precej napora in časa. Na podlagi podatkov, ki smo jih prejeli, smo razbrali, da hrvaško in srbsko tržišče okoljske opreme še ni tako razvito kot slovensko, po vsej verjetnosti zaradi nižje kupne moči večine prebivalstva. Kljub temu pa v podjetju računajo s tem, da bo tudi na teh tržiščih v prihodnosti prišlo do povečanega povpraševanje po tovrstnih proizvodov in takrat hočejo biti na teh dveh tržiščih že uveljavljen ponudnik proizvodov in storitev v tem segmentu. V podjetju imajo resen namen širitev prodajnega programa izpeljati v bližnji prihodnosti, točen časovni termin pa bodo lahko določili šele, ko se bodo razmere na slovenskem tržišču zaradi gospodarske krize umirile.
Keywords: internacionalizacija, strategija vstopa, Hrvaška, Srbija, okoljski program, SWOT analiza, trženjski splet
Published: 16.10.2009; Views: 2808; Downloads: 516
.pdf Full text (444,79 KB)

2.
STRATEGIJA IZVOZNEGA TRŽENJA PODJETJA KRKA D.D. NA TRGIH VZHODNE EVROPE
Jelena Djaip, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Naloga predstavlja moje osebno videnje razvoja podjetja in njegove rasti skozi čas in prostor. Poskusila sem povezati teoretično znanje pridobljeno tekom študija in dogodke zadnjega desetletja, ki sem jim bila priča.
Keywords: Krka, d.d., farmacevtika, strategija vstopa, kazalniki prodaje, trg Republike Češke, zdravila
Published: 05.11.2009; Views: 2344; Downloads: 361
.pdf Full text (3,74 MB)

3.
STRATEGIJA TRŽNE EKSPANZIJE PODJETJA RUTAR NA HRVAŠKO
Lea Marin, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Avstrijsko podjetje ki se ukvarja s trgovino na drobno s pohištvom (Rutar) namerava širiti prodajne aktivnosti na hrvaški trg. Preko razmer na obstojecih trgih podjetja, stanja na evropskem pohištvenem trgu, kot tudi analiziranja resursov podjetja ugotavljamo smotrnost te odlocitve. Pri tem izpostavimo tržne potenciale, ki jih podjetje ob vstopu na hrvaški trg lahko izkoristi. V nadaljevanju analiziramo znacilnosti hrvaškega tržnega okolja; tako gospodarskega, kot tudi pravnega, politicnega, demografskega, geografskega, socio-kulturnega in socioekonomskega. Iz teh izhaja, da je Hrvaška odprta za tuje neposredne investicije. Podrobneje analiziramo pohištveni trg, da bi dobili bolj jasno predstavo o dogajanju na njem ter o posameznih tržnih udeležencih. Koncno predlagamo tudi možne strategije vstopa na hrvaški trg, ki so osnovane na teoretskih izhodišcih, spoznanjih, ki smo jih pridobili tekom analize hrvaškega trga ter preferencah podjetja Rutar. Sklenemo, da je glede na želje podjetja in razmere v okolju najprimernejša strategija za vstop podjetja Rutar na hrvaški trg ustanovitev lastnega trgovinskega podjetja. Podjetje bo ob upoštevanju teoretskih izhodišc, podrobnih analiz tržnega okolja ter skrbnemu strateškemu nacrtovanju, lahko uspešno vstopilo na hrvaški trg.
Keywords: Rutar, Dipo, pohištvo, analiza panoge in konkurence podjetja, Avstrija, Slovenija, Hrvaška, analiza resursov podjetja, analiza tržnega okolja, strategija vstopa, trženjski splet.
Published: 10.02.2010; Views: 2698; Downloads: 347
.pdf Full text (1,42 MB)

4.
ANALIZA SISTEMA NABAV V FIRMI IKEA V OKVIRU POSLOVNEGA SODELOVANJA Z DRUŽBO AHA EMMI
Uroš Čož, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo smo vsebinsko razdelili na pet poglavij. Po uvodnem delu, smo v naslednjih treh poglavjih z uporabo strokovne literature prikazali teoretske osnove mednarodnega trženja, s poudarkom na mednarodnem okolju, oblikah in strategijah vstopanja na tuje trge in možnih strateških povezavah v okviru mednarodnih poslovnih povezav. V drugem, aplikativnem delu diplomske naloge, smo v okviru poglavja pet analizirali sistem nabav v firmi IKEA v okviru poslovnega partnerstva z družbo AHA EMMI iz Slovenske Bistrice. na osnovi dostopnih in razpoložljivih podatkov podjetja AHA EMMI, smo nekoliko podrobneje prikazali posamezna pravila trgovanja in o0dpreme oziroma dobav, ki jih je potrebno upoštevati pri trgovanju nabavnem poslovanju s firmo IKEA. Družba AHA EMMI je v letu 2009 s firmo IKEA stopila v strateško poslovno zvezo in na osnovi tega s svetovno znanim šv edskim proizvajalcem pohištva sklenila 3-letno kooperacijsko pogodbo o izdelavi oziroma dobavi aluminijskih sklopov in komponent, ki se uporabljajo v proizvodnih programih IKEA.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: mednarodno trženje, okolje mednarodnega marketinga, strateške zveze, strategija vstopa na tuje trge, dobavni pogoji, odprema izdelkov, oskrbna veriga
Published: 17.08.2010; Views: 2244; Downloads: 254
.pdf Full text (1,07 MB)

5.
ŠIRITEV DRUŽBE MERCATOR NA TUJE TRGE
Andreja Tanšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je razdeljena na več delov. V prvem delu smo predstavili trgovino na drobno v Sloveniji, kajti trgovina je postala pomembnejša kakor prej. Trgovina ima dve bistveni nalogi-zadovoljevanje potreb in želja potrošnikov, ter zagotavljanje tržnih poti (distribucijskih kanalov) za proizvajalce. V vsakem ekonomskem prostoru ima trgovina na drobno drugačne možnosti za razvoj, kar je odvisno od več dejavnikov, ki so značilni za posamezno ekonomsko območje. V Sloveniji imamo tri velike trgovce (Mercator, Spar/Interspar, Tuš), ki si delijo slovenski tržni prostor. Mercator in Tuš sta slovenska trgovca. Ostali tuji trgovci (Leclerc, Lidl, Hofer) so pri nas v ozadju in imajo majhni tržni delež. Naslednji del obsega internacionalizacijo, kjer smo jo tudi predstavili, opredelili in našteli načine internacionalizacije trgovskih podjetij. Internacionalizacija je podjetniška strategija, ki je v veliki meri pogojena z marketinško sestavino-podjetje ne postane mednarodno podjetje zato, ker želi postati, temveč zato, ker je zaradi omejenosti domačega tržišča prisiljeno iskati tuja tržišča. Ključno pri internacionalizaciji pa je mednarodna konkurenčnost. Trg v Sloveniji je zelo konkurenčen, majhen, zasičen in nima velika potenciala rasti, zlasti na področju trgovine z živili. Zato je usmeritev v mednarodno poslovanje ključna. Podjetje, ki vstopa prvič na mednarodna tržišča, mora sprejeti osnovni odločitvi glede izbire ciljnih tržišč in načina vstopa na izbrana tržišča. Poznamo več načinov vstopa na tuje tržišče in več strategij vstopa na tuje tržišče. Družba Mercator je v svojih strategijah širjenja zelo uspešna. Njihova uspešna širitev v tujino dokazuje, da potrošniki cenijo njihove storitve in ponudbo ter da se s tem lahko uspešno kosajo z drugimi konkurenti.
Keywords: trgovska podjetja, tuji trgi, internacionalizacija, izbira trgov, strategija vstopa
Published: 16.07.2010; Views: 2200; Downloads: 275
.pdf Full text (1,25 MB)

6.
STRATEGIJA VSTOPA PODJETJA MEŽA D.O.O. Z MATERIALI THERMOSHIELD NA HRVAŠKI TRG
Rok Berložnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava vstopno strategijo podjetja Meža d.o.o. z materiali Thermoshield na hrvaški trg. V prvem delu je predstavitev materialov Thermoshield, saj je poznavanje le-teh bistvenega pomena za nadaljnji razvoj strategije vstopa. V nadaljevanju sem preučil hrvaški trg s pomočjo PEST analize, ki zajema Hrvaško demografsko, pravno-politično, ekonomsko in socio-kulturno okolje, preučili pa sem tudi mikro-okolje z analizo konkurence. Ko se podjetje odloča za vstop na tuj trg, ima več možnosti izbire vstopne strategije. Po opravljenih analizah sem prišel do zaključka, da je najboljši način za podjetje Meža neposredni izvoz, saj omogoča izvajanje lastne strategije, omogoča nadzor nad odjemalci in ni stroškovno preveč obremenjujoč. Po izbiri strategije vstopa, mora podjetje oblikovati strategijo nastopa na novem trgu. Zato smo izdelali načrt pozicioniranja materialov Thermoshield na Hrvaškem in tržni splet, ki vsebuje elemente izdelka, cene, prodajnih poti in tržnega komuniciranja.
Keywords: izvoz, neposredni izvoz, trženjski splet, PEST analiza, Thermoshield, strategija vstopa
Published: 21.01.2011; Views: 2362; Downloads: 353
.pdf Full text (716,36 KB)

7.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE UVAJANJA NOVEGA IZDELKA
Uroš Dernovšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se nanaša na raziskavo trga za potrebe uvajanja novega izdelka, konkretno stroja za drobljenje kamenja v kamnolomih (vertikalni drobilec). Raziskava trga je obsegala pregled vse konkurence (neposredne, posredne) na slovenskem tržišču, ter izračun celotnega tržnega potenciala novega izdelka, katerega podjetje Nivo Stroj-kovina d.o.o. planira vpeljati v proizvodnjo.
Keywords: Vertikalni drobilec, raziskava trga, konkurenti, tržni potencial, prodajni potencial, strategija vstopa na trg, stopnje konkurenčnosti.
Published: 12.07.2011; Views: 1403; Downloads: 190
.pdf Full text (390,49 KB)

8.
STRATEGIJA VSTOPA SLOVENSKEGA PODJETJA MOGA D.O.O. NA AVSTRIJSKI TRG
Žiga Vidmar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo z izvedeno raziskavo pokazali, da je podjetje Moga d.o.o. v dvajsetih letih delovanja razvila širok prodajni program, ki je konkurenčen na slovenskem trgu. Prodajni program obsega storitvene dejavnosti za celovito urejanje okolja, vrtni center in spletno trgovino. Dobre rezultate pa podjetje ne bi ustvarjalo brez strokovnega in uspešnega delovnega tima. Zaradi uspešnega delovanja na slovenskem trgu ima podjetje potencial za širitev na avstrijski trg. Podjetje mora pred vstopom na tuji trg poznati čimveč koristih informacij in na podlagi le teh izdelati primerno strategijo vstopa na tuji trg z jasnimi cilji. V delu diplomskega seminarja smo preučili teoretične okvire za vstop podjetja na tuji trg, zbrali pomembne informacije za vstop na avstrijski trg in izdelali strategijo vstopa podjetja Moga d.o.o. Smo mnenja, da je podjetje lahko konkurenčno tudi na avstrijskem trgu.
Keywords: strategija vstopa na avstrijski trg, slovensko podjetje na avstrijski trg
Published: 12.08.2014; Views: 1207; Downloads: 47
URL Link to full text

9.
ANALIZA INDIJE KOT POTENCIALNEGA CILJNEGA TRGA PODJETJA STRUC MUTA, KMETIJSKA MEHANIZACIJA D. O. O.
David Peteršinek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo opravili analizo Indije kot potencialnega ciljnega trga za podjetje STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o.. Omenjeno podjetje je danes vodilni proizvajalec male kmetijske mehanizacije v Sloveniji, svoje proizvode pa trži še na 20-ih tujih tržiščih. Podjetje vseskozi proučuje svoje možnosti širjenja poslovanja na tuje trge, med perspektivnejše trge pa uvršča tudi indijski trg, katerega analiza je predmet tega diplomskega seminarja. Preko analize širšega in ožjega tržnega okolja indijskega tržišča ugotavljamo smotrnost odločitve širjenja poslovanja na omenjen trg. Predstavljamo in analiziramo splošne ekonomske kazalnike ciljnega tržišča, odprtost gospodarstva neposrednim tujim investicijam, omenjamo pa tudi sprejete ratifikacije, ki urejajo gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in Indijo. Po analizi (ne)gospodarskega indijskega okolja predstavimo še splošne možne strategije vstopa ter izhodišča za oblikovanje marketinških aktivnosti oziroma marketing miksa. V zaključku predstavimo ugotovitev o najboljšem načinu vstopa in sicer z posrednim izvozom ter zahtevnejšo obliko vstopa z neposrednimi investicijami.
Keywords: Struc Muta, Indija, Slovenija, trženjska analiza, analiza tržnega okolja, analiza konkurence, marketing miks, strategija vstopa, zunanja trgovina, kmetijska mehanizacija.
Published: 25.10.2013; Views: 1183; Downloads: 121
.pdf Full text (737,05 KB)

10.
STRATEGIJA VSTOPA SLOVENSKEGA PODJETJA NA KITAJSKI TRG NA PRIMERU PODJETJA GORENJE D.D.
Kaja Cigan, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Na domačem in tujih trgih srečujemo mednarodna podjetja in korporacije. Med državami obstajajo družbene, gospodarske in kulturne razlike, zato so pred vstopom na tuji trg potrebne temeljite priprave in analize. Rezultat uspešne strategije je dobiček, pri čemer se podjetja odzivajo na priložnosti kot so tudi pripravljena na nevarnosti na tujih trgih. Od leta 2002 je Kitajska gonilna sila gospodarske rasti v Aziji, razvoj azijskih trgov je v vzponu, kupna moč in prepoznavnost blagovne znamke med potrošniki rasteta in velemesta predstavljajo trg znotraj trga. Za uspeh ni enovite rešitve, vse je odvisno od sposobnosti posameznikov v podjetju in z odločitvijo prave strategije. Strategija vstopa podjetja Gorenje d.d. je bila izoblikovana z ustanovitvijo predstavništva v Šanghaju leta 2005. Kar nekaj slovenskih podjetij je v različnih kitajskih mestih v zadnjih letih odprlo svoja predstavništva. Predstavniki Gorenje Asia Ltd. se strinjajo, da so zelo pomembna poznanstva in zaupanje med poslovnimi partnerji. Z ustanovitvijo predstavništva Gorenje Asia Ltd. je poslovanje uspešno, saj so prisotni na kitajskem trgu. S predstavništvom ali podjetjem dobi matično podjetje vpo¬gled v okolje in tudi samo postane njegov del.
Keywords: Mednarodni marketing, strategija vstopa na tuji trg, kitajski trg, Gorenje d.d., predstavništvo, Gorenje Asia Ltd.
Published: 11.11.2014; Views: 1464; Downloads: 226
.pdf Full text (925,47 KB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica