| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NEVARNI DEMONSTRACIJSKI EKSPERIMENTI PRI POUKU KEMIJE V OSNOVNI ŠOLI
Mateja Rus, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski seminarski nalogi je v problemu opredeljen pomen izvajanja nevarnih demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovni šoli in predvsem to, da morajo učitelji — demonstratorji biti kompetentni za izvajanje tovrstnih eksperimentov. Poleg teoretičnega razglabljanja o pomenu eksperimentalnega dela in varnega ravnanja z nevarnimi snovmi, so opredeljene tudi kompetence, ki jih mora imeti učitelj — demonstrator za izvajanje nevarnih eksperimentov in kompetence, ki jih ob eksperimentalnih opažanjih pridobi učenec. Prav tako sem na podlagi aktualne literature izbrala trinajst nevarnih eksperimentov, ki bi jih učitelji lahko vključili v pouk naravoslovja in kemije v osnovni šoli. Izbrana eksperimentalna gesla sem analizirala na podlagi spoznavnega, motivacijskega, zmožnostnega in nevarnostnega vidika. Po izvedbeni analizi izbranih eksperimentalnih gesel sem oblikovala tudi demonstracijske liste za učitelje - demonstratorje in opazovalne liste za učence — opazovalce.
Keywords: nevarni demonstracijski eksperiment, metodologija načrtovanja, strategija izvajanja, kompetence, didaktično gradivo
Published: 03.02.2021; Views: 45; Downloads: 3
.pdf Full text (1,12 MB)

2.
Vloga in uporaba strategij in taktik pri upravljanju odnosov z javnostmi
Urška Zajko, 2017, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga se ukvarja z opredeljevanjem strategij in taktik pri upravljanju odnosov z javnostmi. Podrobneje nas je zanimalo, kakšna je vloga in uporaba le-teh pri načrtovanju, izvajanju in ocenjevanju procesa odnosov z javnostmi. Odnosi z javnostmi so ena od sestavin upravljanja v organizaciji, ki odgovarja za uspešnost in učinkovitost odnosov med organizacijo, njenimi deležniki ter javnostjo. Za učinkovit in uspešno izveden odnos so v vsaki fazi procesa potrebni načrti in številni ukrepi, s katerimi organizacija pridobi ugled in zaupanje javnosti. Namen naloge je, da poleg predstavitve obravnavanega problema s pomočjo vprašalnikov ugotovi, katerih strategij in taktik se pri procesu odnosov z javnostmi poslužujejo nekatere slovenske organizacije oziroma oddelki za odnose z javnostmi.
Keywords: Strategija, taktika, odnosi z javnostmi, proces izvajanja odnosov z javnostmi
Published: 26.06.2017; Views: 611; Downloads: 94
.pdf Full text (1,58 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica