| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Zagotavljanje korporativne varnosti in njenega strateškega komuniciranja v zdravstvenih institucijah : magistrsko delo
Teja Lobnikar, 2023, master's thesis

Abstract: Zagotavljanje korporativne varnosti je bistvena in kritična komponenta vsake zdravstvene ustanove za zagotavljanje varnih storitev svojim pacientom in zaposlenim. Zdravstvene ustanove morajo uporabiti različne strategije za zagotavljanje korporativne varnosti, ki pa hkrati vključuje razvoj celovitega komunikacijskega načrta, ki opredeljuje vloge in odgovornosti različnih deležnikov. Cilj zaključnega dela je predstaviti koncept korporativne varnosti v slovenskem zdravstvenem sistemu in opredeliti njen status. Za pridobitev rezultatov je bila izvedena anketa, ki je bila posredovana zdravstvenim ustanovam v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 154 deležnikov v zdravstvu. Rezultati so pokazali, da je korporativna varnost v slovenskih zdravstvenih ustanovah prisotna, vendar so potrebni dodatni napori za njeno izboljšanje, še posebej glede na trenutne izzive, povezane z ukrepi po epidemiji COVID-19, pomanjkanjem zdravstvenega kadra ter kibernetskimi grožnjami. Pravni postopki korporativne varnosti v zdravstvenih ustanovah so v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi za zaščito interesov njihovih pacientov in zaposlenih, operativne varnostne procese pa trenutno zagotavljajo predvsem notranji ponudniki. Pravni procesi korporativne varnosti so med zaposlenimi sicer slabo poznani, hkrati pa slednji visoko vrednotijo pomembnost korporativne varnosti znotraj zdravstvenih institucij. V prihodnosti je potrebno predvsem izboljšati usposabljanje in izobraževanje osebja, ki ima najpomembnejšo vlogo pri zagotavljanju varnosti. Za učinkovito vzpostavitev celovite korporativne varnosti je bistvenega pomena strateška komunikacija z vsemi deležniki, da se zagotovi pravilno izvajanje njihovih varnostnih politik in postopkov – zagotavljanje korporativne varnosti v zdravstvenih institucijah je namreč kompleksen izziv, ki zahteva celovit in sistematičen pristop.
Keywords: korporativna varnost, strateško komuniciranje, zdravstvene institucije, Republika Slovenija, magistrska dela
Published in DKUM: 30.08.2023; Views: 374; Downloads: 95
.pdf Full text (911,50 KB)

2.
SPLETNA DRUŽBENA OMREŽJA KOT MARKETINŠKO KOMUNIKACIJSKO ORODJE (ŠTUDIJA PRIMERA)
Jasmina Strašek, 2014, master's thesis

Abstract: Spletne družbene mreže so pojem, ki nekaterim podjetjem predstavljajo mit, za druga pa so del življenjskega cikla njihovih blagovnih znamk. Število uporabnikov spletnih družbenih mrež se iz dneva v dan veča. Ker pa smo uporabniki spleta in njegovih orodij, hkrati tudi odjemalci izdelkov in storitev podjetij, se jih vse več zaveda, da je potreben korak naprej v načinu marketinškega komuniciranja. Ta korak pa predstavlja vse večji poudarek podjetij k razvoju strategije komuniciranja preko spletnih družbenih mrež. Spletna družbena omrežja, kot marketinško komunikacijsko orodje, za sabo skrivajo mnogo več kot zgolj vzpostavitev profila ali poslovne strani podjetja. Gre za celoto marketinških komunikacijskih aktivnosti, ki podjetju omogočajo grajenje dolgoročnega odnosa z uporabniki mrež, s katerimi jih druži določen skupen interes. Ker pa je ta interes za podjetja pomemben, se z različnimi komunikacijskimi strategijami trudijo, da bi pridobili tolikšen vpliv, da bi uporabnika spletne družbene mreže spremenili v odjemalca podjetja. Za doseganje le-tega, pa morajo pri razvoju večstopenjske strategije komuniciranja imeti v mislih »pogovore« z uporabniki in ne kampanje. Podjetje Akcija d.o.o., iz Hrvaške, vsa leta, od začetka svojega poslovanja pa do danes, svetovni splet in spletne družbene mreže uspešno uporablja pri izvajanju svoje komunikacijske strategije, na kar pa zraven dobrih poslovnih rezultatov kažejo tudi rezultati izvajanja marketinških komunikacij na spletnih družbenih mrežah pri njihovih odjemalcih. Ker pa vodstvo podjetja ves čas dela na tem, da bi ponudili čim boljšo komunikacijsko strategijo za podjetja na spletnih družbenih mrežah, jim vse bolj uspeva pridobivanje konkurenčnosti na domačih in tujih trgih. Uspešna komunikacijska strategija preko spletnih družbenih mrež je podjetju Akcija d.o.o. omogočila, da bodo postali konkurenčni tudi na globalnem trgu, saj so v obseg svojih dejavnosti vključili razvoj aplikacij za spletne družbene mreže, ki pa delujejo tako kot vse preostale storitve v ponudbi podjetja, torej z enotnim ciljem: »Mi bomo ustvarili vašo zgodbo«.
Keywords: spletna družbena omrežja, strateško marketinško komuniciranje, svetovni splet, družbeni mediji, strategija komuniciranja preko spletnih družbenih mrež
Published in DKUM: 08.10.2014; Views: 3245; Downloads: 362
.pdf Full text (1,31 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.74 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica