| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA SISTEMA NABAV V FIRMI IKEA V OKVIRU POSLOVNEGA SODELOVANJA Z DRUŽBO AHA EMMI
Uroš Čož, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo smo vsebinsko razdelili na pet poglavij. Po uvodnem delu, smo v naslednjih treh poglavjih z uporabo strokovne literature prikazali teoretske osnove mednarodnega trženja, s poudarkom na mednarodnem okolju, oblikah in strategijah vstopanja na tuje trge in možnih strateških povezavah v okviru mednarodnih poslovnih povezav. V drugem, aplikativnem delu diplomske naloge, smo v okviru poglavja pet analizirali sistem nabav v firmi IKEA v okviru poslovnega partnerstva z družbo AHA EMMI iz Slovenske Bistrice. na osnovi dostopnih in razpoložljivih podatkov podjetja AHA EMMI, smo nekoliko podrobneje prikazali posamezna pravila trgovanja in o0dpreme oziroma dobav, ki jih je potrebno upoštevati pri trgovanju nabavnem poslovanju s firmo IKEA. Družba AHA EMMI je v letu 2009 s firmo IKEA stopila v strateško poslovno zvezo in na osnovi tega s svetovno znanim šv edskim proizvajalcem pohištva sklenila 3-letno kooperacijsko pogodbo o izdelavi oziroma dobavi aluminijskih sklopov in komponent, ki se uporabljajo v proizvodnih programih IKEA.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: mednarodno trženje, okolje mednarodnega marketinga, strateške zveze, strategija vstopa na tuje trge, dobavni pogoji, odprema izdelkov, oskrbna veriga
Published: 17.08.2010; Views: 2244; Downloads: 254
.pdf Full text (1,07 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica