| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA PODJETJA X
Tanja Cebek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Svet se sooča s hitrimi in kompleksnimi spremembami, kar neposredno vpliva na delovanje podjetij in njihovo organiziranost. Podjetja se soočajo z izzivi organizacijskega okolja, kot so: globalna konkurenca, organizacijska turbulenca, elektronsko poslovanje, ustrezno ravnanje z znanjem in informacijami, z raznolikostjo svojega okolja ter z etiko in družbeno odgovornostjo. Okolje in potreba po razvoju podjetja narekujeta smer in spreminjanje organizacije podjetja. Obstoječa organizacijska rešitev ni vedno najbolj ustrezna. Podjetje, kjer sem zaposlena, je usmerilo svoje delo v doseganje čim večjega tržnega deleža in s tem v doseganje čim večje učinkovitosti. S tem namenom je prišlo do združitve dveh srednje velikih podjetij v eno močno in veliko podjetje. Z združitvijo se je pojavil problem združitve dveh v veliki meri različnih organizacijskih oblik. Obstajala je samo ena možnost — preoblikovati organizacijo podjetja in zastaviti nove, skupne cilje. Pri uvajanju organizacijskih in tehnoloških sprememb mora sodelovati celotno podjetje. Bistveno je, da vodstvo s svojo namero seznani zaposlene, jih seznani s svojo vizijo in seznani zaposlene z nujnostjo sprememb. Rezultati procesov uvajanja organizacijskih sprememb so usmerjeni v zunanje okolje. Zato je potrebno pri uvajanju sprememb postaviti konkretne, merljive cilje ter pritegniti zaposlene k sodelovanju. Dane so prvi rezultati združitve in spremembe organizacije podjetja že vidni in prinašajo v življenje in delo zaposlenih velike spremembe. Prav tako te spremembe vplivajo na okolje podjetja. Nekateri zastavljeni cilji so že doseženi, vendar je sprememba organizacije dolgotrajen proces. Glede na to, da se spremembe v okolju in na trgu dogajajo nenehno, se tudi v podjetju soočamo z vedno novimi spremembami, izzivi in zahtevami okolja. Podjetje bo moralo za zagotavljanje odličnosti tudi v prihodnje slediti ključnim idejam razvoja: strateška usmerjenost, jasna vizija strateškega managementa, dobro oblikovana in okolju prilagojena organizacija podjetja in dobra organizacijska kultura. Stalno prednost družbe lahko dosegamo le s stalnimi spremembami, ki prinašajo podjetju novo kakovost.
Keywords: Organizacija podjetja, organizacijska struktura, strateška usmerjenost, vizija podjetja, strategija podjetja, cilji podjetja, management, organizacijsko okolje, organizacijska odličnost, reorganizacija.
Published: 15.12.2010; Views: 2950; Downloads: 711
.pdf Full text (271,98 KB)

2.
MERJENJE INOVATIVNE NARAVNANOSTI PODJETIJ
Darija Lavrinšek, 2013, master's thesis

Abstract: Že nekaj časa je najpomembnejša lastnost sodobnega podjetja inovativna naravnanost, na katero pa zelo vpliva kultura in klima v podjetju. V modelu inovacijske naravnanosti podjetja, ki so ga razvili Siguaw, Simpson in Enz (2006) inovacijski proces usmerjajo filozofija učenja, strateška usmerjenost in transfunkcionalna usmerjenost. Izidi inovacijskega procesa, ki so odvisni od organizacijskih kompetenc, vplivajo na uspešnost podjetja. Organizacijske kompetence se nanašajo na: razporejanje virov, tehnološke kompetence, zaposlene, tržne kompetence in izvedbene kompetence. Izide inovacijskega procesa merimo glede na obliko, vrsto in hitrost inovacij. Uspešnost podjetja pa merimo glede na njegov tržni, poslovni in finančni uspeh. Raziskovalni instrument za merjenje inovativne naravnanosti podjetij vsebuje 139 postavk v obliki trditev. Raziskovalni instrument bo v pomoč podjetjem pri ocenjevanju njihove inovativne naravnanosti ter ugotavljanju morebitnih slabosti in prednosti; raziskovalci pa ga bodo lahko uporabljali za zbiranje potrebnih podatkov pri preučevanju inovativne naravnanosti podjetij. Pri sestavljanju raziskovalnega instrumenta smo upoštevali model inovacijske naravnanosti podjetja, prikazan na strani 41 (slika 10) ter raziskovalne instrumente, ki so jih razvili drugi avtorji za merjenje enakih ali podobnih konstruktov.
Keywords: inovacije, inovativna naravnanost podjetij, filozofija učenja, strateška usmerjenost, transfunkcionalna usmerjenost
Published: 17.10.2013; Views: 810; Downloads: 302
.pdf Full text (1,76 MB)

3.
PROCES UVAJANJA NOVE BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU KNAUS STORITVE D. O. O.
Primož Jurc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Ob današnji vse večji in težji tržni dinamiki, kjer si večina podjetij želi le preživeti na trgu, je za najuspešnejša podjetja značilno predvsem, da so pri svojem delovanju kontinuirano usmerjena v prihodnost. Ta podjetja namreč na trgu delujejo strateško in proaktivno, kar pomeni, da vseskozi iščejo in izkoriščajo nove strateške možnosti in priložnosti na trgu, preko katerih si zagotavljajo svoj obstoj in razvoj. Eno takšnih strateških možnosti za ta podjetja predstavlja označevanje njegovih izdelkov ali storitev z lastno oz. tujo blagovno znamko, s katero si ob dejstvu, da je danes na trgu večina izdelkov in storitev istovrstnih ali podobnih, zagotavljajo identifikacijo in diferenciacijo tako svojih izdelkov kot celotnega podjetja. Ključni pogoj za doseganje le-tega na trgu predstavlja vzpostavitev učinkovitega procesa upravljanja blagovne znamke, s katerim podjetje preko oblikovanja in vzdrževanja celovite blagovne znamke gradi in krepi pristne in vzajemne odnose med blagovno znamko in njenimi odjemalci, kar ji daje dodano vrednost na trgu. Z namenom oblikovanja celovite blagovne znamke je omenjeni proces zaradi njegove celovitosti, splošne uporabnosti in predvsem zaradi njegove ključne vloge in pomena tako za uspešnost blagovne znamke kot celotnega podjetja uporabilo tudi podjetje Knaus storitve d. o. o., ko je uvajalo novo blagovno znamko Carica na slovenski trg.
Keywords: strateška in proaktivna usmerjenost, blagovna znamka, upravljanje, Carica.
Published: 11.08.2016; Views: 417; Downloads: 32
.pdf Full text (301,36 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica