| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Veronika Črešnar, 2015, master's thesis

Abstract: Vedno večja konkurenca, tako s strani domačih, kot tudi tujih podjetij, zahteva od vsakega posameznega podjetja, da svoj konkurenčni položaj na trgu nenehno krepi, saj se v nasprotnem primeru zgodi, da jih konkurenca hitro dohiti in prehiti. Krepitev konkurenčnega položaja mora zato podjetjem predstavljati glavni cilj, ki ga lahko dosežejo s planiranjem razvoja podjetja. Planiranje razvoja je za podjetja ciljno usmerjen proces, v okviru katerega planirajo izboljševanje kakovosti svojih struktur, resursov, pogojev ter procesov delovanja ipd. Vse to podjetja počnejo z namenom, da bodo uspela ustvarjati večje koristi, kot jih ponuja primerljiva konkurenca, ter da dosežejo poglavitni cilj, ki je čim boljši konkurenčni položaj nasproti njihovi primerljivi konkurenci. Magistrsko delo je nastalo na podlagi spoznanja, da je samo s pravilno usmerjenim in planiranim razvojem podjetja mogoče uresničiti željo po vedno boljših poslovnih rezultatih in zadovoljstvu ter blagostanju vseh udeležencev podjetja. V delu smo se osredotočili tako na planiranje na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Delo vsebuje teoretični in empirični del. V teoretičnem delu bomo opredelili planiranje razvoja na ravni politike podjetja, kjer bomo opredelili vizijo podjetja, politiko podjetja ter procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Opredelili bomo tudi planiranje razvoja na ravni strateškega managementa, kjer bomo opredelili razvoj podjetja kot osrednjo strateško možnost, strateška poslovna področja, programsko tržna področja, strateške poslovne enote, strategije ter procese in metode planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo proučevali podjetje OKL d. o. o. in njegove razvojne možnosti. S pomočjo podatkov, ki jih bomo dobili z razvojno proučitvijo proučevanega podjetja, bomo podali predlog razvojne vizije, politike in strategij ter izdelali uresničitveni program planiranega razvoja podjetja OKL d. o. o. za obdobje petih let. Pridobljeno znanje in mišljenje bomo na koncu magistrskega dela strnili v sklepu.
Keywords: Razvoj podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, strategije, strateška poslovna področja.
Published: 13.03.2015; Views: 1671; Downloads: 343
.pdf Full text (615,32 KB)

2.
STRATEŠKO PLANIRANJE V IZBRANEM PODJETJU IZ GRADBENE PANOGE
Andreja Kolar, 2015, master's thesis

Abstract: Naraščanje prebivalstva in globalizacija povzročata, da število dejavnikov, ki jih mora podjetje upoštevati pri sprejemanju strateških odločitev, narašča, le ti pa postajajo čedalje bolj kompleksni. Razlikujejo se glede na to, v kateri panogi se podjetje nahaja. Vemo, da nekatere panoge še vedno niso našle izhoda iz krize in so razmere v njih še vedno negotove. Ena izmed njih je zagotovo gradbena panoga, ki je zelo pomembna za gospodarstvo in v katero sodi podjetje, ki smo ga izbrali za raziskavo. Vodenje podjetja v današnjem hitro se spreminjajočem poslovnem okolju poteka z uporabo novih upravljalnih pristopov in znanj na področju vodenja in organizacije. Planiranje ustanovitve in razvoja podjetja poteka na ravni politike podjetja kot snovanje, oblikovanje in izbira politike podjetja, na ravni strateškega managementa kot iskanje strateških možnosti in strategij, vrednotenje in izbira ter programiranje uresničitve planiranega razvoja in na koncu tudi na ravni izvedbenega managementa kot planiranje izvedbenih projektov. Uspešnost poslovanja podjetja je čedalje bolj odvisna od izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja in izbranih strategij podjetja. Podjetje lahko dolgoročni razvoj obvladuje le s pomočjo strateškega upravljalnega procesa, strateške razvojne programe pa lahko uresničuje s pomočjo projektne dejavnosti. Podjetja se morajo namesto defenzivne politike osredotočiti na proaktivno politiko iskanja novih priložnosti oziroma konkurenčnih prednosti. V magistrskem delu so prikazani procesi in metode planiranja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Podrobneje je predstavljen pomen strateškega planiranja razvoja podjetja. Le to je povezano z iskanjem strateških možnosti in strategij, vrednotenjem in izbiro možnih strategij ter programiranjem uresničitve planiranega in planiranjem izvedbenih projektov. Vse to je prikazano na primeru izbranega podjetja. Po začetni proučitvi teoretičnih izhodišč smo analizirali gradbeno panogo in predstavili probleme, s katerimi se soočajo podjetja, ki sodijo vanjo. V nadaljevanju smo predstavili podjetje, analizirali njegove priložnosti in nevarnosti, prednosti in slabosti ter omenjeno primerjali tudi z dvema neposrednima konkurentoma v panogi. Izdelali smo predlog razvojne vizije, politike in strategij. V zaključni fazi strateškega planiranja smo izdelali program uresničitve razvoja podjetja za nadaljnja 3 leta. Ocenili smo predvidene izide in strukture ter izvedli ekonomsko vrednotenje strategij z upoštevanjem, da se podjetje nahaja v gradbeni panogi, ki je še vedno v krizi. Na kratko smo orisali tudi časovno trajanje projektov.
Keywords: planiranje razvoja podjetja, strateško planiranje, strateška poslovna področja, strategije, program razvoja, ekonomsko vrednotenje, strukture, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja.
Published: 21.08.2015; Views: 774; Downloads: 57
.pdf Full text (1,46 MB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA STRATEŠKE POSLOVNE ENOTE GORENJE SOLAR V PODJETJU GORENJE D. D. S POUDARKOM NA STRATEŠKEM MANAGEMENTU
Metod Škerjanec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo planiranje razvoja strateške poslovne enote Gorenje Solar v podjetju Gorenje d.d. s poudarkom na strateškem managementu. Gorenje d.d. spada med velika izvozna podjetja in je poleg temeljne dejavnosti proizvodnje aparatov za dom prisotno tudi na področju inženiringa, pod katerega spada strateška poslovna enota Gorenje Solar (SPE GS). Uvodoma bomo izpostavili težave, s katerimi se je na trgu soočila SPE GS, zaradi nesprejetja podpor za obnovljive vire energije ter možne rešitve, ki bodo lahko SPE GS omogočile nadaljnje poslovanje. Predstavili bomo podjetje Gorenje d.d. in njegova poslovna področja. Opisali bomo vzroke za ustanovitev SPE GS z opredelitvijo njenih značilnosti. Opisali bomo obstoječa in možna programsko-tržna področja ter predstavili dejavnike uspešnosti SPE GS. Prikazali bomo pretekli razvoj trga sončnih elektrarn in opredelili njegovo velikost ter na podlagi tega proučili tržni potencial možnih programsko-tržnih področij. Prav tako pa bomo proučili konkurenčnost SPE GS. Zapisali bomo obstoječo vizijo in politiko podjetja Gorenje d.d. z opredelitvijo obstoječih poslovnih strategij. V nadaljevanju bomo planirali razvoj SPE GS s poudarkom na strateškem managementu. Z metodami segmentiranja bomo opredelili možna nova programsko-tržna področja in njihove strateške možnosti. Določili bomo temeljno, splošne in poslovne strategije SPE GS. Na koncu diplomskega dela bomo planiranje razvoja SPE GS ovrednotili, opredelili bodoče strukture in zapisali program uresničitve planiranega razvoja SPE GS.
Keywords: planiranje razvoja, strateški management, politika podjetja, strateška poslovna enota, programsko-tržna področja, Gorenje Solar.
Published: 07.06.2016; Views: 744; Downloads: 121
.pdf Full text (1,12 MB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MEDIKLIN D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Eva Zupan, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo predstavili razvoj podjetja Mediklin d.o.o. na ravni strateškega managementa.Diplomski projekt zajema teoretični in empirični del. Najprej smo predstavili podjetje Mediklin d.o.o., opisali njegove značilnosti in predstavili značilnosti panoge, znotraj katere podjetje posluje. Predstavili smo tudi obstoječo politiko, strategije in strukture podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, pri čemer smo proučili izhodišča za planiranje razvoja podjetja Mediklin d.o.o. Najprej smo proučili in določili njegove prednosti, slabosti in vrednote ter nadaljevali z določitvijo možnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja podjetja. Določili smo strateška poslovna področja in iskali razvojne možnosti ter predlagali potencialne strategije podjetja Mediklin d.o.o.
Keywords: politika podjetja, vizija, strategije, strateška poslovna področja, program razvoja, ekonomsko vrednotenje strategij
Published: 01.12.2016; Views: 1230; Downloads: 249
.pdf Full text (1,31 MB)

5.
Planiranje razvoja podjetja Lerkam s.p. na ravni strateškega managementa
Lucija Vrabelj, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo se osredotočili na planiranje razvoja kovinsko predelovalnega podjetja na ravni strateškega managementa. Podjetje, ki smo ga proučevali, je mlado podjetje, ki na trgu deluje le nekaj let in zaposluje zgolj štiri ljudi. Glavne dejavnosti podjetja so projektiranje in konstruiranje ter proizvodnja in montaža strojnih naprav. Diplomski projekt vsebuje teoretični in empirični del. Najprej smo predstavili definicije podjetja in opisali podjetje Lerkam s.p. ter opredelili njegove izbrane značilnosti, kot so velikost, podjetniška ideja, faza razvoja, opredelitev glede na pravno obliko in dejavnost podjetja. Predstavili smo tudi panogo, v kateri se podjetje nahaja. Nato smo opisali še obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja proučevanega podjetja na ravni strateškega managementa. Planiranje razvoja podjetja smo začeli s proučevanjem podjetja, določitvijo prednosti in slabosti podjetja ter določitvijo vrednot lastnika podjetja. Nato smo natančno proučili okolje podjetja in iz tega razbrali priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje srečuje. Nadaljevali smo z iskanjem strateških možnosti razvoja in izbiro primernih strategij za podjetje Lerkam s.p. To smo storili z metodami za ekonomsko vrednotenje in izbiro strategij; planirali smo vrednostne izide za obdobje štirih let in od tam črpali podatke za njihov izračun. Planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo na osnovi ekonomskega vrednotenja in izbranih strategij zaključili s programiranjem razvoja proučevanega podjetja.
Keywords: podjetje, strategije, strateški management, strateška poslovna področja, vizija.
Published: 23.03.2018; Views: 379; Downloads: 124
.pdf Full text (1,51 MB)

6.
Planiranje razvoja podjetja Mesarstvo Ribič, Jože Ribič s. p. na ravni strateškega managementa
Urška Ribič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega projekta smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega menedžmenta. Za svojo proučitev smo izbrali manjše podjetje, ki je na trgu poznano že od leta 1994. Dejavnost, s katero se v podjetju ukvarjajo, je predelava in prodaja svežega mesa in mesnih izdelkov. Diplomski projekt sestavljata teoretični in empirični del. Predstavili smo vsa bistvena teoretična izhodišča in jih v empiričnem delu prikazali na primeru preučevanega podjetja. Najprej smo zapisali uvodne opredelitve. Nato smo predstavili preučevano podjetje Mesarstvo Ribič, Jože Ribič s.p. ter opisali njegove značilnosti. Predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove interese. To je bilo naše izhodišče za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega menedžmenta. Planiranje razvoja podjetja smo pričeli s proučevanjem podjetja. Določili smo prednosti, slabosti in njegove vrednote. Proučili smo okolje, v katerem podjetje deluje, ter določili priložnosti in nevarnosti, ki izvirajo iz okolja. Nadaljevali smo z iskanjem strateških možnosti razvoja in strategij za proučevano podjetje Mesarstvo Ribič, Jože Ribič s.p. Strategije smo določali na osnovi metod za ekonomsko vrednotenje in izbiro strategij. Pripravili smo planirane vrednostne izide za obdobje petih let, ki so nam bili v pomoč pri izračunih kazalnikov za ekonomsko vrednotenje, ti pa so nam bili v pomoč pri odločanju o planiranih strategijah podjetja. Planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega menedžmenta smo zaključili s pripravo programa razvoja za proučevano podjetje.
Keywords: podjetje, strateški menedžment, strateška poslovna področja, strategije, ekonomsko vrednotenje strategij
Published: 03.12.2018; Views: 135; Downloads: 45
.pdf Full text (1,20 MB)

7.
Politika podjetja in strateški management družinskega podjetja EDEX, d. o. o.
Tim Ličen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu se osredotočimo na planiranje razvoja družinskega podjetja EDEX, d. o. o., in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Izbrano podjetje je mikro podjetje, katerega začetki segajo v leto 1992. Ima devet zaposlenih in se ukvarja s prodajo oblačil in obutve. V začetnem delu diplomskega projekta predstavimo podjetje EDEX, d. o. o. in značilnosti le-tega. Opredelimo njegovo velikost, dejavnost in prodajne trge. Opravimo tudi premoženjsko analizo podjetja, kjer smo z različnimi kazalniki preverjali finančno sposobnost podjetja EDEX, d. o. o., za nadaljnji razvoj. V osrednjem delu predstavimo pomembna teoretična izhodišča o planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Predstavili smo vizijo podjetja in politiko podjetja, metode planiranja politike podjetja in strategij podjetja, strateška poslovna področja ter temeljno strategijo ter poslovne in splošne strategije podjetja. V zaključnem delu opišemo planiranje razvoja proučevanega podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Najprej proučimo vrednote ključnih udeležencev v podjetju. Proučimo tudi prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti proučevanega podjetja. Na podlagi ugotovljenih raziskovalno-prognostičnih izhodišč na ravni politike podjetja smo za podjetje EDEX, d. o. o., oblikovali planirano vizijo podjetja in politiko podjetja. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej določili strateška poslovna področja podjetja EDEX, d. o. o., nato pa smo poiskali strateške možnosti in določili strategije podjetja EDEX, d. o. o. Diplomski projekt smo zaključili s predlogom programa razvoja in rasti za to podjetje.
Keywords: vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, razvoj podjetja, vrednote udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateška poslovna področja, strategije podjetja
Published: 18.09.2019; Views: 135; Downloads: 35
.pdf Full text (831,72 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica