| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strateški marketing : Temeljni koncepti, metodologija in uporaba
Matjaž Iršič, 2024

Abstract: Strateški način razmišljanja organizacij zahteva tudi na področju marketinga prehod od kratkoročnega načrtovanja, izvajanja in nadzora marketinških aktivnosti k strateški naravnanosti in sprejemanju strateških marketinških odločitev, ki so usmerjene k oblikovanju, ohranjanju in povečevanju trajne konkurenčne prednosti organizacije na njenih trgih. Da bi bile organizacije s svojim strateškim načinom delovanja na področju menedžmenta marketinga uspešne in učinkovite, morajo poskrbeti za to, da bodo našle in izkoristile na stežaj odprta »strateška okna« na trgu, ki se bodo pojavila takrat, ko bodo njene strateške konkurenčne prednosti usklajene s priložnostmi v zunanjem okolju, ob sprejemljivi stopnji tveganja, obvladljivih nevarnostih ter uspešnem zmanjševanju njenih pomanjkljivosti v notranjem okolju. Za uresničevanje tega cilja pa morajo poskrbeti s kontinuiranim sistematičnim spoznavanjem svojega notranjega in zunanjega okolja ter poznavanjem ključnih dejavnikov njihove uspešnosti na posameznih trgih. Ob upoštevanju omejitev, ki izhajajo iz njihovih razpoložljivih resursov, pa naj bi oblikovale takšne strateške cilje marketinga in udejanjale takšne strategije marketinga, ki jim bodo omogočale dolgoročno uspešnost na trgu.
Keywords: strateški marketing, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, generične strategije marketinga, temeljne strategije marketinga, instrumentalne strategije marketinga, strateški marketinški načrt
Published in DKUM: 27.02.2024; Views: 611; Downloads: 418
.pdf Full text (14,09 MB)
This document has many files! More...

2.
Strateško načrtovanje marketinga v potovalni organizaciji
Dejan Štruc, 2017, master's thesis

Abstract: Storitveni sektor je v drugi polovici dvajsetega stoletja v gospodarstvu pričel prevzemati pobudo in tako danes predstavlja steber razvitih ekonomij. Skladno z rastjo pomena storitev se je razvijal tudi turizem. Z leti se je sorazmerno z razvojem turizma na trg pričelo vključevati vse več organizacij, kar je zaostrilo konkurenco. Še vedno smo priča primerom, ko se organizacije ne zavedajo pomena marketinga, kaj šele pomena strateškega načrtovanja marketinga. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena izhodišča strateškega marketinškega načrtovanja. V drugem delu je predstavljen strateški marketinški načrt v konkretni potovalni organizaciji. V sklepnem poglavju so podane ugotovitve v vezi s strateškim marketinškim načrtom potovalne organizacije X. Izpostavljene so pozitivne lastnosti in na drugi strani pomanjkljivosti. Na podlagi pomanjkljivosti so podani predlogi za odpravo le-teh oziroma so opredeljene priložnosti.
Keywords: potovalna organizacija, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, izvajanje strateškega marketinga, nadzor strateškega marketinga.
Published in DKUM: 24.10.2017; Views: 1381; Downloads: 174
.pdf Full text (1,11 MB)

3.
STRATEŠKA ANALIZA IN DIAGNOZA V PROCESU STRATEŠKEGA MARKETINGA NA PRIMERU PODJETJA INTEREUROPA D.D.
Matjaž Novak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so najprej predstavljeni teoretični vidiki procesa strateškega marketinga. Podrobneje je opisana strateška analiza h kateri spada analiza odjemalcev, dobaviteljev in konkurentov ter širše zunanje okolje podjetij. Opisana je tudi SWOT analiza ter opredeljene strateške prednosti, pomanjkljivosti, priložnosti in nevarnosti. V zadnjem poglavju teoretičnega dela pa je predstavljena metoda portfolio analize in metoda življenjskega ciklusa. Spoznanja teoretičnega dela so nato uporabljena na primeru podjetja Intereuropad.d., ki je ena od vodilnih logističnih podjetij v Sloveniji. Na kratko je predstavljena zgodovina podjetja in osnovne dejavnosti ter opisan potek dela zbirnega cestnega transporta. Opisani so odjemalci Intereurope, dobavitelji in njihovi konkurenti. V nadaljevanju je opravljena SWOT analiza za prevoze med Nemčijo in Slovenijo. S tem so ugotovljene prednosti podjetja Intereuropa, njihove pomanjkljivosti, kakšne priložnosti ima podjetje in katere nevarnosti ji pretijo. Opravljena je tudi BCG portfolio matrika in analiza življenjskega cikla SPE uvoza in izvoza med Slovenijo in Nemčijo v podjetju Intereuropa d.d. Vse te ugotovitve pa so nato uporabljene za nadaljnji proces strateškega marketinga.
Keywords: strateška analiza, strateška diagnoza, SWOT analiza, Intereuropa d.d., zbirnik
Published in DKUM: 02.08.2010; Views: 4284; Downloads: 502
.pdf Full text (332,73 KB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica