| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ SISTEMA ZA MATERIALNO POSLOVANJE S STORITVENO TEHNOLOGIJO NA PLATFORMI IBM WEBSPHERE
Aleš Rožman, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili razvoj sistema s storitveno tehnologijo od načrtovanja do implementacije. Razvili smo prototipni sistem za materialno poslovanje za potrebe farmacevtskega podjetja. Opisali smo storitveno tehnologijo in storitveno usmerjeno arhitekturo. Poudarek smo dali na modeliranje sistema, kjer smo izpostavili uporabljeno metodologijo in obrazložili posamezne korake modeliranja. Pri razvoju sistema smo uporabljali orodja iz IBM - ove družine produktov Websphere.
Keywords: storitvena tehnologija, storitveno usmerjena arhitektura, razvoj sistema, IBM Websphere
Published: 30.11.2011; Views: 1301; Downloads: 92
.pdf Full text (2,03 MB)

2.
Katalog znanja pri opravljanju administrativnega dela v storitveni dejavnosti prevozi potnikov
Marjetka Cunk, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Na delovna opravila nekega podjetja močno vplivajo različne tehnološke spremembe. Novosti na vseh področjih zahtevajo usvajanja novih spretnosti in nenehno izobraževanje zaposlenih.Težave, ki se pri administrativnem delu pojavljajo v praksi, pa ne nastopajo zaradi neznanja, temveč zaradi nepovezanega informacijskega sistema državnih organov in zaradi dejstva, da na trgu ni programa, s katerim bi lahko avtomatsko ažurirali podatke in jih obdelali. Vse podatke je potrebno vnašati posamezno v več programov, kar pomeni odvečne, ponavljajoče se in dolgotrajne delovne postopke. Ta problematika je bila osnovno vodilo pri našem raziskovanju, saj je bil cilj naloge ugotoviti katera orodja uporablja administrator za pridobivanje informacij in podatkov, kako mu lahko pri tem pomaga računalniška in informacijska tehnologija, s kakšnim programom bi lahko delal hitreje in učinkoviteje ter kako bi drugačen, izboljšan program vplival na sam potek dela v storitveni dejavnosti prevozi potnikov.
Keywords: Katalog znanja, administrator, storitvena dejavnost, računalniška tehnologija, informacijska tehnologija
Published: 14.11.2016; Views: 429; Downloads: 47
.pdf Full text (5,67 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica