1. |
2. REVIDIRANJE SISTEMA NOTRANJIH KONTROL V KNJIGOVODENJU STORITVENEGA PODJETJAMaja Kolenc, 2009, undergraduate thesis Abstract: Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo proučili sistem notranjih kontrol, kontrolni pristop revidiranja računovodskih izkazov ter opredelili okvir notranjih kontrol v knjigovodenju. Teoretična spoznanja smo uporabili na praktičnem primeru.
Na primeru podjetja smo izvedli praktični del diplomskega dela. Pridobili smo spoznanja o poslovanju podjetja, ki se navezujejo na finančno poročanje. Z uporabo kontrolnega pristopa revidiranja računovodskih izkazov smo pridobili razumevanje o računovodskih aktivnostih za izbrane procese. Pri tem smo opredelili pomembna tveganja in kontrole, ki obvladujejo več kot eno od navedenih tveganj. Za izbrane kontrole smo izvedli preizkušanje zasnove ter stalno in učinkovito delovanje.
Ugotovili smo, da ima obravnavano podjetje vzpostavljene tako aktivne kot pasivne notranje kontrole ter da vodstvene kontrole nadzorujejo delovanje temeljnih kontrol. Za notranje kontrole, ki smo jih preizkusili, smo ugotovili, da so ustrezno zasnovane ter delujejo na način, ki zagotavlja preprečevanje ter odkrivanje in odpravljanje napak in prevar. Keywords: Sistem notranjih kontrol, notranje kontrole, revidiranje notranjih kontrol, knjigovodenje, storitvena dejavnost, naris poteka. Published: 19.11.2009; Views: 2820; Downloads: 602
Full text (622,15 KB) |
3. |
4. REŠITEV ZA PODPORO POSLOVANJA PODJETJA NIGZBorislav Keleman, 2013, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljena prototipna rešitev za poslovanje podjetja, ki se ukvarja z gradbenimi storitvami. Predstavljena aplikacija je enostavna za uporabo in ne predstavlja večjih stroškov za podjetje, zato je primerna za malo podjetja. Z uporabo aplikacije skrajšamo čas izvedbe posameznih procesov v podjetju, zmanjšamo število napak in izgubo podatkov.
Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V uvodnem delu je predstavljeno obravnavano podjetje, problematika podjetja in teoretična izhodišča. V osrednjem delu je predstavljen proces razvoja programske rešitve. Zaključek vključuje SWOT analizo podane programske rešitve in predloge za nadgradnjo programske rešitve. Izhodišče razvoja programske rešitve je bil intervju z naročnikom, ki je opisal, kako poteka delo v podjetju in kakšno informacijsko tehnologijo uporabljajo. Na podlagi zahtev je bilo za razvoj prototipne rešitve izbrano orodje Microsoft Access 2007. Razvita programska rešitev omogoča uporabniku pregled nad podatki in zagotavlja ažurnost podatkov. Uporaba programske rešitve omogoča tudi krajši čas izvedbe posameznih poslovnih procesov, kot je izdaja ponudb, naročil ipd. Dostop do posameznih informacij je hitrejši in bolj zanesljiv.
Programska rešitev posredno omogoča boljše poslovanje podjetja, podatki so shranjeni na enem mestu, dostop do podatkov je enostavnejši. Keywords: Podatkovna zbirka, Microsoft Access, Programska rešitev, Storitvena dejavnost Published: 24.09.2013; Views: 1428; Downloads: 81
Full text (2,64 MB) |
5. Katalog znanja pri opravljanju administrativnega dela v storitveni dejavnosti prevozi potnikovMarjetka Cunk, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Na delovna opravila nekega podjetja močno vplivajo različne tehnološke spremembe. Novosti na vseh področjih zahtevajo usvajanja novih spretnosti in nenehno izobraževanje zaposlenih.Težave, ki se pri administrativnem delu pojavljajo v praksi, pa ne nastopajo zaradi neznanja, temveč zaradi nepovezanega informacijskega sistema državnih organov in zaradi dejstva, da na trgu ni programa, s katerim bi lahko avtomatsko ažurirali podatke in jih obdelali. Vse podatke je potrebno vnašati posamezno v več programov, kar pomeni odvečne, ponavljajoče se in dolgotrajne delovne postopke. Ta problematika je bila osnovno vodilo pri našem raziskovanju, saj je bil cilj naloge ugotoviti katera orodja uporablja administrator za pridobivanje informacij in podatkov, kako mu lahko pri tem pomaga računalniška in informacijska tehnologija, s kakšnim programom bi lahko delal hitreje in učinkoviteje ter kako bi drugačen, izboljšan program vplival na sam potek dela v storitveni dejavnosti prevozi potnikov. Keywords: Katalog znanja, administrator, storitvena dejavnost, računalniška tehnologija, informacijska tehnologija Published: 14.11.2016; Views: 539; Downloads: 54
Full text (5,67 MB) |