| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE UVAJANJA NOVEGA IZDELKA
Uroš Dernovšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se nanaša na raziskavo trga za potrebe uvajanja novega izdelka, konkretno stroja za drobljenje kamenja v kamnolomih (vertikalni drobilec). Raziskava trga je obsegala pregled vse konkurence (neposredne, posredne) na slovenskem tržišču, ter izračun celotnega tržnega potenciala novega izdelka, katerega podjetje Nivo Stroj-kovina d.o.o. planira vpeljati v proizvodnjo.
Keywords: Vertikalni drobilec, raziskava trga, konkurenti, tržni potencial, prodajni potencial, strategija vstopa na trg, stopnje konkurenčnosti.
Published: 12.07.2011; Views: 1405; Downloads: 190
.pdf Full text (390,49 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica