3.
POMOČ UČENCEM PRI MATEMATIKIHelena Šoštarič, 2009, undergraduate thesis
Abstract: V diplomski nalogi je, po pregledu nekatere literature s tega področja, predstavljeno, kaj je diskalkulija, kako jo odkrijemo in kako takim otrokom najprimerneje nudimo pomoč. Uporabljeni so anketni vprašalniki za 85 učiteljev in 80 študentov razrednega pouka. Podatki teh anketnih vprašalnikov so analizirani glede na stopnjo izobrazbe, glede na povprečno oceno študentov ter glede na delovno dobo in razred, v katerem učitelj poučuje. Ugotovljeno je, da imajo tako učitelji kot tudi študenti nekaj znanja o motnji, kot je diskalkulija, pri čemer pa se kazalec znanja bolj nagiba k študentom razrednega pouka. Diplomska naloga zajema tudi praktični del, kjer je predstavljenega nekaj konkretnega materiala, ki ga uporabljajo defektologi pri svojem delu.
Keywords: diskalkulija, specifične učne težave, pouk matematike, primarna stopnja izobraževanja
Published in DKUM: 06.07.2009; Views: 5079; Downloads: 1165
Full text (13,39 MB)