SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Samomotivacija na delovnem mestu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Mojca Rotar, 2007, undergraduate thesis

Keywords: motivacija, stimulacija, samomotivacija
Published: 31.03.2008; Views: 2743; Downloads: 501
.pdf Full text (830,74 KB)

3.
PROUČEVANJE VPLIVA ČASOVNIH NORMATIVOV NA MOTIVACIJO IN KAKOVOST
Ferdinand Jakša, 2009, master's thesis

Abstract: Osnovni cilj raziskave je bil ugotoviti, kateri dejavniki stimulirajo zaposlene in vplivajo na dvig produktivnosti in kakovosti, kateri pa negativno delujejo na kakovost. V teoretičnem delu so predstavljeni sistemi za merjenje časovnih normativov in njihova uporaba. Opisana sta dva sistema, ki sta se razvila in sta v uporabi v delovnih organizacijah po Evropi in Ameriki. V nadaljevanju je predstavljena raziskava o stimuliranju zaposlenih in dejavnikih, ki vplivajo na njihovo uspešnost. Podrobno sta predstavljena materialna in nematerialna stimulacija zaposlenih, pa trdi ekologija, urejenost in ergonomija delovnega mesta, ki vplivajo na počutje in motivacijo zaposlenih. Nanjo močno vpliva tudi možnost konstantnega izobraževanja. V empiričnem delu smo raziskovali, kateri motivacijski dejavniki se zdijo zaposlenim najbolj pomembni. Istočasno pa nas je še zanimalo, ali časovno normiranje kot stimulativni dodatek k plači vpliva na kvaliteto in učinkovitost izdelkov ali storitev. V ta namen smo pripravili anketni vprašalnik, v katerem smo ugotavljali velikost delovnih organizacij, iz katerih prihajajo anketirani delavci, in njihovo poznavanje časovnih normativov ter stimuliranje zaposlenih in njihovo mnenje o materialni in nematerialni motivaciji. V končnem delu pa nas je zanimal vpliv motivacije na kvaliteto izdelkov in stališče podjetja do raziskovanih dejavnikov. Raziskava je pokazala, da zaposleni na področju Slovenije menijo, da motiviranje vpliva na produktivnost in kakovost proizvodov ali storitev, bolj kot sredstva za izvajanje dela in tehnologija. Motivacijo zaposlenih moramo neprestano preučevati in dograjevati ter slediti raziskavam in spremembam v okolju in temu primerno prilagajati organizacijo. Sistem plačevanja po časovnih normativih ni najbolj moteč dejavnik, je pa poleg finančne ravno tako pomembna nefinančna motivacija. Iz anket vidimo, da če organizacije z menedžmentomna čelu ne zanima kakovost in motivacija zaposlenih, ne dosega visoke kakovosti in produktivnosti. Veliko organizacij se še ne zaveda, da zaposleni potrebujejo mehke dejavnike vodenja in menedžment, ki bo znal delati z ljudmi. V Sloveniji je treba povečati možnosti za izobraževanje vodilnih na področju motiviranja zaposlenih. Delovne organizacije, ki preučujejo potrebe svojih zaposlenih, jih dodatno usposabljajo in s tem prilagajajo stimulativne dejavnike, so uspešne.
Keywords: motivacija, normativi, stimulacija, izobraževanje
Published: 15.12.2009; Views: 2621; Downloads: 265
.pdf Full text (731,07 KB)

4.
5.
INŽENIRSKO OBLIKOVANJE NEVROKIRURŠKE NAPRAVE MICRODRIVE
Marko Vurzer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo prikazuje inženirsko oblikovanje nevrokirurške naprave Microdrive s funkcionalno embalažo. To je orodje, ki se uporablja pri globoko možganskih stimulacijah. V diplomskem delu so zajeti vsi koraki do novega izdelka: od potrebe, analize stanja, raziskave produktov, načrtovanja razvoja in oblike, ergonomije, modeliranja CAD, realističnega vizualiziranja, vse do prototipov po konvencionalnih metodah izdelave in sodobnih hitrih izdelavah prototipov s pomočjo dodajalnih tehnologij 3D tiskanja, po postopku selektivnega laserskega sintranja. Oblikovanje izdelka temelji na čistem dizajnu in premišljeni obliki, ki je povezana s funkcijo izdelka in čim boljšo interakcijo med uporabnikom in izdelkom.
Keywords: mikrogonilo, nevrokirurška naprava, globoko možganska stimulacija, DBS, medicinsko oblikovanje.
Published: 14.06.2013; Views: 937; Downloads: 41
.pdf Full text (4,92 MB)

6.
UPRAVLJANJE ČLOVEŠKIH VIROV V JAPONSKI RESTAVRACIJI MIYABI J&M RIBIČ, d.o.o.
Rok Ribič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V času ko traja gospodarska kriza, se je v podjetju J&M RIBIČ, d.o.o., pokazala potreba, da dejavnost razširi še na gostinsko ponudbo. Projekt japonska restavracija MIYABI je v podjetju tekel že vrsto let, in sicer vse od prvega obiska Japonske. Zaradi krize so propadli številni naročniki, mnogi so pričeli iskati »rezerve« pri stroških računovodskih storitev. Zaradi neurejenih razmer na trgu ponudbe in povpraševanja po računovodskih storitvah, ki jih beležimo vse od začetka poslovanja, se je položaj družbe, ki želi svoje poslanstvo »brezkompromisno osebnostno naravnana uslužnost« razvijati na visoko razviti strokovnosti in ob doslednem spoštovanju univerzalnih vrednot za pošteno plačilo, poslabšal. Izvajalci storitev, ki se zavedajo svoje odgovornosti in skrbijo za razvoj stroke in za dosledno spoštovanje strokovnih in etičnih standardov, so v neprimerljivem položaju v primerjavi z nelojalno konkurenco, ki jo povzročata siva ekonomija in neizobraženost naročnikov storitev, ki še niso sposobni razlikovati ponudbe kvalitetnih in strokovno neoporečnih storitev od poceni in nekvalitetnih in nestrokovnih rešitev. Po skrbnem premisleku je bil v letu 2011 sprejet poslovni načrt in konec leta začeta investicija v zagotavljanje prostorskih in tehnoloških rešitev za japonsko restavracijo. Investicija je bila zaključena v izjemno kratkem obdobju. Restavracija je pričela poslovati v juliju 2012. Po uspešno zaključenem gradbenem delu projekta in uspešni predstavitvi nove dejavnosti na Festivalu Lent 2012 je podjetje prišlo do skrb zbujajočega spoznanja o značilnostih trga delovne sile v gostinski dejavnosti: • izredno nizka motivacija za sklenitev pogodbe o zaposlitvi, • izredno visoka fluktuacija, • izjemno nizka stopnja pripadnosti svojemu poklicu, • izredno nizka stopnja ponosa pri opravljanju poklica kuharja ali natakarja, • pomanjkanje kvalitetnih, strokovnih delavcev v gostinstvu. Zato podjetje samo vzgaja kader in zaposluje mlade kandidate brez praktičnih izkušenj za določen čas. Podjetje vzgaja kader s pomočjo zunanjih sodelavcev, kot so predstavniki japonskega veleposlaništva v Sloveniji, naši družinski prijatelji, z raznimi seminarji in sestanki s slovenskimi izobraževalnimi ustanovami (srednja in višja gostinska šola v Mariboru). Največjo veljavo pri vzgajanju pa daje podjetje tujemu strokovnemu kadru iz Japonske, ki je neposredno zadolženo za učenje o japonski kuhinji, kulinariki, disciplini in kulturi. Ugotavljam, da je za podlago za določanje parametrov za izbor kadrov treba črpati iz dveh vidikov: • iz zastavljene vizije in ciljev, ki jih želi v restavracija doseči, in • iz ekonomskih parametrov na osnovi računovodskega načrtovanja in analiziranja. Za zaposlene v restavraciji je zelo pomembno, da ustvarimo pozitivno vzdušje, ki jih bo stimuliralo in motiviralo za učinkovitejše opravljanje dela in za osebnostni razvoj. To lahko dosežemo le, če upoštevamo: • možnost uporabe znanja, možnost učenja in strokovne rasti, zanimivost dela, • možnost odločanja o tem, kaj in kako bo delavec delal, samostojno razporejanje delovnega časa, vključenost v odločanje o splošnejših vprašanjih dela in organizacije; • plačo, dodatke in ugodnosti, • ohlapen nadzor, dajanje priznanj in pohval ter izrekanje pripomb in graj, usmerjenost vodij k ljudem ali v delovne naloge, skrb za nemoten potek dela, • dobro delovno vzdušje, skupinski duh, razreševanje sporov, sproščeno komunikacijo med sodelavci, nadrejenimi in podrejenimi in • varnost pred poškodbami in obolenji, odpravljanje motečih dejavnikov fizičnega delovnega okolja, kot so vlaga, neugodna temperatura, prah in hrup.
Keywords: upravljanje človeških virov, pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, pravilnik o delovnih razmerjih, pravilnik o plačah, delovno dovoljenje, dovoljenje za prebivanje, management kadrovskih virov, EURES, stimulacija in nagrajevanje
Published: 05.09.2013; Views: 1482; Downloads: 27
URL Link to full text

7.
MIKRO, MALA IN SREDNJA VELIKA PODJETJA (MSP) V REPUBLIKI SLOVENIJI TER STIMULACIJA ZA NJIHOV RAZVOJ
Sabina Harc, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Mala in srednje velika podjetja imajo pomembno vlogo tako v slovenskem gospodarstvu kot v svetovnem gospodarstvu. Predstavljajo kar 99% podjetij in zagotavljajo okrog 75 milijonov delovnih mest. Mikro in mala podjetja omogočajo revnemu prebivalstvu - vključno z nekaterimi najbolj ranljivimi sloji kot na primer ženske, mladine in brez zemlje - da razširijo svoje dohodke, ustvarijo nove vire gospodarske rasti in ustvarjajo dodatna delovna mesta (vključno samozaposlitvijo) na revnejših območjih. Tako lahko trdimo, da je podjetništvo gonilna sila inovacij, s tem pa so seveda pomembne spodbude malih in srednje velikih podjetij, ki imajo zelo pomembno vlogo v gospodarstvu.
Keywords: MSP, CIP, stimulacija, Okvirni finančni programi
Published: 30.10.2013; Views: 3597; Downloads: 448
.pdf Full text (1,03 MB)

8.
9.
Funkcionalna magnetna stimulacija - nova obetavna metoda zdravljenja žensk z urinsko inkontinenco
Igor But, Andrej Šoštarič, 2009, published professional conference contribution

Abstract: Izhodišča: Pri zdravljenju urinske inkontinence (UI) so na voljo različne terapevtske možnosti, med katerimi pa dajemo prednost tistim, ki so ob primerljivi učinkovitosti hkrati tudi najmanj agresivne. V zadnjem desetletju pa lahko zasledimo vedno več raziskav, ki kažejo na to, da bi lahko bila funkcionalna magnetna stimulacija (FMS) nova obetavna metoda zdravljenja uhajanja vode. To metodo so leta 1999 prvič uporabili za zdravljenje motenj delovanja mišic medeničnega dna. V nasprotju z električno stimulacijo (ES) pa pri FMS ne stimuliramo mišic medeničnega dna s sondo, ki bi jo vstavili v nožnico. Med zdravljenjem bolnica sedi na stolu, pod njenim sedežem pa je generator magnetnega polja, v katerem se tvori pulzirajoče magnetno polje, ki prodira skozi presredek. Pri FMS stimuliramo različna tkiva, predvsem pudendalni živec in to brez morebitnega neugodja oz. nevšečnosti, kot je to običajno pri ES. Ena od pomanjkljivosti FMS z magnetnim stolom so pogosti prihodi bolnic, ambulantno zdravljenje, kar je lahko precejšnje breme za bolnice in za zdravstveni sistem. Zaradi tega smo razvili nov majhen magnetni stimulator. Elektromagnetni pulzi, ki jih ta stimulator proizvaja, prodirajos kozi presredek ali skozi sramno kost in stimulirajo medenično dno in mišico detruzorja. Ena od prednosti tega majhnega in prenosnega stimulatorja je razenklinične učinkovitosti tudi kontinuirana 24-urna stimulacija, ki jo lahko izvajamo doma/v službi ali pa pri različnih aktivnostih. Zaključki: V prispevku podajamo pregled literature v zvezi z magnetno stimulacijo in hkrati predstavljamo tudi svoje začetne izkušnje s to metodo. Na podlagi naših rezultatov tudi sami menimo, da je FMS nova in neinvazivna metoda zdravljenja uhajanja vode.
Keywords: urinska inkontinenca, konzervativno zdravljenje, funkcionalna magnetna stimulacija
Published: 10.07.2015; Views: 1582; Downloads: 93
.pdf Full text (517,33 KB)
This document has many files! More...

10.
PRILAGODITEV PROCESA NAČRTOVANJA PROIZVODNJE V PODJETJU ENOOP D.O.O.
David Tratnik, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili družinsko mikro podjetje, ki z uspešnim poslovanjem prerašča v malo podjetje, kar se odraža v vseh njegovih procesih. Raziskali smo, kako rast podjetja vpliva na organizacijo proizvodnje, kakšna so najpogostejša tveganja in vrzeli pri reorganizaciji proizvodnega procesa in s kakšnimi orodji jih zmanjšamo. Pridobljeno znanje smo uporabili pri analizi konkretnega primera organizacije proizvodnje uspešnega podjetja ENOOP d.o.o. Predmet diplomskega dela je reorganizacija načrtovanja proizvodnje, ki zajema proces od načrtovanja do izdelave končnega izdelka s poudarkom na procesih, ki neposredno vplivajo na proizvodni proces. Z raziskavo, opravljeno v diplomski nalogi, želimo spoznati, kako prilagodimo proizvodnjo, da lahko sledimo spremembam na projektu, in sicer od samega začetka. Izkazalo se je, da bo imela proizvodnja del vpliva pri oblikovanju projekta že na začetku in tako pripomogla s tehničnimi rešitvami obdelav, ki bi nakazovale enostavno, hitrejšo in cenejšo proizvodnjo.
Keywords: mikro podjetje, proces proizvodnje, pretok informacij, stimulacija, organizacija
Published: 06.10.2016; Views: 299; Downloads: 36
.pdf Full text (1,47 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica