| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POGLED NA FIGURO V OPUSU AUGUSTA RODINA
Biljana Mujović, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Pogled na figuro v opusu Augusta Rodina so predstavljeni način in karakteristike Rodinovega ustvarjanja, ki so opredeljeni skozi njegove izbrane kipe in kiparske skupine. Predstavljen je izjemen pogled umetnika na figuro in želja, da bi v kiparskem materialu izrazil življenje. Pri doseganju živosti figure in izrazu notranjega stanja si je pomagal z upodobitvijo kretenj, gibanja, govorico telesa, obraznih izrazov, stičnih točk, modeliranja mišic in obdelavo ploskve. Začetek naloge zajema predstavitev umetnika in kratek poudarek njegovega zgleda po renesančnem kiparstvu. Nadaljevanje se osredotoča na predstavitev karakteristik njegovega ustvarjanja. Predstavimo figuro Bronasta doba, ki v njegovem ustvarjanju prikazuje rojstvo kretnje in Janeza Krstnika, ki je v njegovem opusu pomemben zaradi prikaza gibanja. Scensko vrednost v likovni umetnosti predstavimo na Calaiskih meščanih. Sledi predstavitev zaznave čutnosti in povezanosti dveh teles skozi stične točke na figurah Poljub in Večna pomlad. S prikaza popolnih teles preidemo na opis figure Stara orožarka in videnja lepote v ''grdem''. Proti koncu naloge so predstavljeni pogledi na modeliranje na Rodinovem najbolj znanem delu, Mislec. Zaključimo z bistveno ugotovitvijo Rodina, da je telo sestavljeno iz ploskev, katere naj bi same po sebi predstavljale živost in razgibanost, kar je namenoma prikazano na anatomsko necelostnih figurah Korakajoči mož in Iris, božji poslanki.
Keywords: Auguste Rodin, zgodovina kiparstva, modeliranje, stične točke, ploskev, fragment.
Published: 15.07.2014; Views: 994; Downloads: 279
.pdf Full text (1,95 MB)

2.
Analiza neformalnega izobraževanja na primeru projekta Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga in njegova primerjava s formalnim izobraževanjem
Katja Dadič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je opis in analiza neformalne oblike izobraževanja na primeru vsebinskega stebra Urice medkulturnega dialoga, ki se je izvajal v okviru projekta Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga, in njegova primerjava s formalno obliko izobraževanja na primeru sklopa iz učnega načrta za gimnazije, predmeta slovenščina (materinščina), sklop Jezikovna politika v Republiki Sloveniji. V diplomskem delu so na primeru Uric medkulturnega dialoga opisani priprava na izvedbo, časovni okvir, pristopi, metodologije in oblike neformalnega izobraževanja. V izpostavljenih točkah je narejena primerjava s formalnim izobraževanjem, posledično pa so ugotovljene stične točke in razhajanja ter ključne pomanjkljivosti in prednosti obeh oblik izobraževanja. Diplomsko delo vsebuje še opis lastne vključenosti v projekt Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga in zaključne sklepe ter ugotovitve.
Keywords: neformalno izobraževanje, formalno izobraževanje, primerjava, stične točke, razlike, pomanjkljivosti, prednosti, metodologija
Published: 23.08.2016; Views: 651; Downloads: 46
.pdf Full text (1,74 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica