| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
REPREZENTACIJA ŽENSK V SODOBNEM SLOVENSKEM FILMU
Melisa Curkić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu postavljamo v ospredje vprašanje, kako so reprezentirane ženske v slovenskem sodobnem filmu. V ta namen smo izbrali najsodobnejše slovenske filme ženskih tematik, s pomočjo katerih bomo poskušali uresničiti zastavljene cilje. Predstavljeni so ključni pojmi, kot so spolna identiteta, reprezentacija, stereotipi, ideologija. Poskušamo tudi podati tipologijo ženskih podob, ki se v analiziranih filmih pojavljajo v največji meri. Skušamo najti odgovore, ali sodobni slovenski filmi ohranjajo stereotipe in v kolikšni meri vpliva na reprezentacijo ženske vladajoča ideologija. Kako na reprezentacijo žensk vpliva njena nacionalnost? Zanima nas tudi v kolikšni meri se slovenskih ženskih podob v filmih oklepata mit o materinstvu in mit o lepoti. Nazadnje nas zanima tudi slog snemanja filmov ženskih tematik.
Keywords: reprezentacija, film, ženska, spol, mit, stereotip, ideologija, nacionalnost, slog snemanja.
Published: 14.06.2012; Views: 8513; Downloads: 237
.pdf Full text (892,78 KB)

2.
Ženska - managerka : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Irma Kušter, 2008, undergraduate thesis

Keywords: ženske v managementu, management, stereotip
Published: 04.06.2012; Views: 2198; Downloads: 45

3.
ANALIZA OGLASOV ZA ČOKOLADO Z VIDIKA SPOLNIH STEREOTIPOV
Aleksandra Selinšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Delo se ukvarja s podobo spolov, predvsem žensk, v televizijskem oglaševanju. Podamo nekaj splošnih podatkov o stereotipih, oglaševanju, medijskih podobah spolov in socializaciji. V teoretičnem delu opredelimo tudi izvor in značilnosti stereotipov, televizijsko oglaševanje ter pomen in vpliv medijev pri razvoju in socializaciji človeka. Opredelimo še najpogostejše spolne stereotipe. Aplikativni del naloge se ukvarja s televizijskimi oglasi – primerjali smo oglase za čokolado na dveh komercialnih televizijskih programih: slovenskem POP TV in nemškem RTL. Zapisali smo rezultate analize oglasov za čokolado in razložili njihov pomen: spolni stereotipi so še zmeraj prisotni, a se zagotovo zmanjšujejo.
Keywords: stereotip, oglaševanje, televizija
Published: 07.10.2013; Views: 962; Downloads: 118
.pdf Full text (1,23 MB)

4.
STEREOTIPI MOŠKE PODOBE V OGLAŠEVANJU
Mitja Okretič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Gledano skozi zgodovino oglaševanja, so oglasi velikokrat snovani na podlagi različnih stereotipov. Če izzvzamemo oglase za izdelke, namenjene moškim, lahko ugotovimo, da so le ti v veliki večini oblikovani s pomočjo moških stereotipov. To je še posebej vidno v televizijskih in tiskanih oglasih, kjer je mogoče ta stereotip dobro izpostaviti. Najpogostejši moški stereotipi v oglasih pa bazirajo na osnovi moške dominance in opevanja idealnega moškega telesa.
Keywords: stereotip, moški spol, spolne vloge, oglas, oglaševanje, tiskani oglasi
Published: 22.09.2016; Views: 957; Downloads: 119
.pdf Full text (1,05 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica