SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OPISNO IN ŠTEVILČNO OCENJEVANJE Z VIDIKA STARŠEV
Andreja Bohak, Darja Horvat, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu je bilo predstavljeno številčno in opisno ocenjevanje ter sodelovanje staršev pri ocenjevanju. V empiričnem delu so bila opredeljena in v nadaljevanju analizirana vprašanja, vezana na informativno, čustveno-motivacijsko in psihohigiensko vrednost opisne in številčne ocene ter splošnega mnenja staršev do teh dveh tipov ocenjevanja. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na stopnjo končane izobrazbe staršev ter starost oz. razred, ki ga obiskuje njihov otrok. V ta namen je bil sestavljen vprašalnik za starše otrok prvega in drugega razreda devetletne osnovne šole. Odgovori staršev so pokazali, da ima po njihovem mnenju opisna ocena v primerjavi s številčno večjo informativno ter psihohigiensko vrednost. Starši so mnenja, da opisna ocena poda več informacij o znanju, da je bolj objektivna, da manj vpliva na manjvrednostne občutke ter obremenjenost otroka kot pa številčna ocena. Analiza čustveno-motivacijske vrednosti obeh tipov ocen nama je pokazala, da starši pripisujejo opisni oceni vlogo notranje motivacije in številčni oceni vlogo zunanje motivacije. Večina staršev se je opredelila za opisno ocenjevanje; glavni razlogi zanj so bili: sproščena, manj stresna klima, poznavanje ciljev učenčevega napredovanja ter večja objektivnost.
Keywords: ocenjevanje, opisno ocenjevanje, številčno ocenjevanje, opisna ocena, starši in ocenjevanje, starši in šola
Published: 05.01.2010; Views: 2771; Downloads: 502
.pdf Full text (802,50 KB)

2.
ANALIZA OPISNEGA OCENJEVANJA: PERSPEKTIVA UČITELJEV IN STARŠEV
Eva Kranjčec, 2014, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo z naslovom Analiza opisnega ocenjevanja: perspektiva učiteljev in staršev je nastalo z namenom, da predstavim mnenja staršev o razumljivosti in informativnosti opisnih ocen, ter podam njihove predloge za izboljšanje le teh. Namen magistrskega dela pa je tudi, predstaviti stališča opisnega ocenjevanja s strani učiteljev, kako se lotevajo zapisa opisnih ocen, kaj jim predstavlja največ težav in kakšni so njihovi predlogi za spremembe opisnega ocenjevanja. V teoretičnem delu sem v prvem delu predstavila zgodovinski pregled opisnega ocenjevanja in v drugem delu zakonsko in strokovno podlago sodobnega koncepta opisnega ocenjevanja. V empiričnem delu sem uporabila tako kvantitativno kot kvalitativno deskriptivno metodo empiričnega raziskovanja. V prvem delu sem predstavila perspektivo 115 staršev o opisnem ocenjevanju, ki sem jo pridobila s pomočjo anketnih vprašalnikov. Kljub temu da se jim opisne ocene njihovih otrok zdijo tako razumljive kot informativne, so izrazili željo po številčnih ocenah. V drugem delu pa sem predstavila mnenja sedmih učiteljev na temo opisnega ocenjevanja, ki sem jih pridobila s pomočjo intervjuja. Dejali so, da jim je ljubše opisno ocenjevanje. Opisne ocene pišejo samostojno ali s pomočjo programa Lopolis ali eAsistent, za pisanje opisnih ocen pa potrebujejo veliko časa. Največ težav pri zapisovanju opisnih ocen jim predstavlja izrazoslovje, učitelji v raziskavi so mnenja, da starši razumejo opisne ocene z obrazložitvijo.
Keywords: ocenjevanje, opisno ocenjevanje, končna opisna ocena, učitelji, starši
Published: 15.10.2014; Views: 1349; Downloads: 561
.pdf Full text (690,24 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica