| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 161
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Stališča zaposlenih do izobraževanja in usposabljanja v vrtcu x : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Tina Grčar, 2007, undergraduate thesis

Keywords: izobraževanje, usposabljanje, stališča
Published: 31.03.2008; Views: 1637; Downloads: 79 
(1 vote)
.pdf Full text (743,19 KB)

7.
8.
Učitelji in problematika nadarjenosti
Tatjana Kočet, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem se predvsem ukvarjala z nadarjenostjo. Z nadarjenimi učenci se učitelji srečujejo vsakodnevno in njihova naloga je, da jih prepoznavajo in omogočajo razvoj njihovih nadpovprečnih sposobnosti, ki so največje naravno bogastvo sveta. Le ustrezno izobražen in informiran učitelj bo razvil »prava« stališča do nadarjenih učencev in njihove edukacije. V delu z nadarjenimi bo videl izziv in možnost ustvarjalnega dela, ne pa dodatne obremenitve. Šola mora biti prostor, k
Keywords: nadarjenost, nadarjeni učenci, devetletna osnovna šola, stališča učiteljev
Published: 17.02.2009; Views: 3938; Downloads: 873
.pdf Full text (397,52 KB)

9.
Poznavanje dvoživk v 3. triadi devetletke
Martina Kos, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Dvoživke so izredno raznolika in hkrati tudi zelo ogrožena skupina živali. Če želimo pripomoči k njihovi ohranitvi in varovanju, moramo takoj ukrepati. Kot učitelji imamo nalogo učence vzgajati in izobraževati. V okviru prvega jim pomagamo izoblikovati stališča in vrednote, v okviru drugega pa jim posredujemo znanje. Da bi lahko začeli z ukrepi za zaščito dvoživk, ki jih lahko izvajamo kot učitelji v šoli, je potrebno ugotoviti, kakšna stališča imajo učenci do predmeta in pouka biologije, dvoživk in narave na splošno ter kakšno je njihovo znanje o dvoživkah. To je bil predmet naše raziskave, v kateri smo izvedli anketo med učenci 7., 8. in 9. razredov na sedmih osnovnih šolah po Sloveniji. Izbrali smo šole iz različnih okolij, da bi dobili čim bolj jasno sliko o tem, kakšno je poznavanje dvoživk pri učencih v 3. triletju. Ugotovili smo, da med učenci ni večjih razlik v poznavanju in da na to ne vplivajo spol, razred in okolje, v katerem se nahaja šola, pač pa ima veliko vlogo učitelj, ki s svojim pristopom lahko zelo vpliva na zanimanje učencev do predmeta biologije in posledično na njihovo poznavanje določene tematike, v našem primeru dvoživk.
Keywords: Amphibia, dvoživke Slovenije, ogroženost dvoživk, zaščita dvoživk, stališča, poznavanje dvoživk
Published: 11.05.2009; Views: 3370; Downloads: 191
.pdf Full text (1,41 MB)

10.
DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN OTROKOVE PRAVICE
Darja Hrup, Breda Kidrič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava državljansko vzgojo in otrokove pravice. Vzgoja in izobraževanje v predšolskem obdobju dobiva nov pomen za vseživljenjsko učenje in vzgojo za aktivno državljanstvo. Vrtec je otrokov življenjski prostor, kjer se aktivno uči in pridobiva vrednote ter razvija sposobnosti za življenje v medkulturni družbi. V postmoderni družbi se ne pojavlja vprašanje ali bi morala družba zagotoviti ustrezno okolje za spoštovanje drugačnosti, temveč kako to na področju vzgoje in izobraževanja zagotoviti. V zgodnjem otroštvu se postavljajo osnove za uspešno pridobivanje vseh temeljnih spretnosti in veščin, ki jih bo otrok potreboval kasneje v življenju, ter temelj za sobivanje v družbi. Državljanska vzgoja dobiva vse večji pomen v sodobni medkulturni družbi, ki naj bi temeljile na načelu enakih možnosti in pravici posameznika do drugačnosti. Pomembna vloga vrtcev kot institucij in ob tem strokovnih delavcev (vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev) je, da vzgaja otroka za novo, sodobno družbo in pri tem poskrbi, da bo znal pozitivno razmišljati in se vključevati v interakcijo z drugimi, da bo sposoben kritičnega mišljenja in zavračanja stereotipov. Najin namen je predstaviti stališča strokovnih delavcev vrtca do demokratizacije prikritega kurikuluma in ob tem prikazati stališča otrok o možnosti soodločanja v skupini. Vloga odraslega je pri razvijanju znanj, spretnosti, stališč in vrednot pri otroku izredno pomembna, kar se kaže predvsem z uporabo različnih pristopov. Da bo imel otrok dovolj možnosti za soodločanje v skupini, je zelo odvisno od strokovnosti vzgojitelja. Ali se vzgojitelji zavedajo kako pomembno je, da ima otrok to možnost, ali se zavedajo kako vpliva to na otroka v kasnejšem življenju, kadar mu te možnosti ne nudijo. Morda se, morda pa tudi ne!
Keywords: KLJUČN BESEDE: otrokove pravice, državljanska vzgoja, družba, stališča strokovnih delavcev, stališča otrok, prikriti kurikulum, uresničevanje otrokovih pravic.
Published: 06.07.2009; Views: 4068; Downloads: 994
.pdf Full text (457,14 KB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica