| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 33
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
UPORABA INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE V OSNOVNIH ŠOLAH
Nataša Novak Vukšinič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem poiskala odgovor na vprašanje, kako povečati uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, kako motivirati učitelje in učence, predvsem pa sem se osredotočila na novo vlogo učitelja, učenca ter nove pristope učenja in poučevanja v osnovnih šolah. Podrobno sem predstavila novo vlogo učitelja, cilje, prednosti in slabosti njegovega izobraževanja in usposabljanja. Izpostavila sem izobraževalna e-gradiva, ki spreminjajo učni proces ter omogočajo učencu interaktivnost s snovjo, hkrati pa prinašajo novo vlogo učitelja v učnem procesu. Predstavila sem trenutne projekte in aktivnosti, ki jih izvajajo odgovorne institucije z namenom podpore in izboljšanja uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije vseh sodelujočih v izobraževalnem procesu. Pomembno vlogo bo imelo središče za e-šolstvo, znotraj katerega se bodo koordinirano izvajale vse aktivne dejavnosti na področju informacijsko-komunikacijske tehnologije v šolstvu. Navedene dejavnosti so: razvoj in izvedba svetovanja, podpora šolam, razvoj in uvajanje e-gradiv ter usposabljanje učiteljev za uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije. Na koncu sem strnila ugotovitve nekaterih pomembnih raziskav, ki so bile narejene na področju informacijsko-komunikacijske tehnologije za slovenske osnovne šole. Na podlagi ugotovitev in intervjuja, ki sem ga opravila s predstavnikom Ministrstva za šolstvo in šport, sem ocenila trenutno stanje na področju e-gradiv, izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v slovenskih osnovnih šolah.
Keywords: Informacijsko-komunikacijska tehnologija, Interaktivna tabla, središče za e-šolstvo, e-gradiva
Published: 07.01.2010; Views: 3308; Downloads: 582
.pdf Full text (1,16 MB)

5.
PRIHODNOST GOSPODARSKIH, LOGISTIČNIH IN TEHNOLOŠKIH SREDIŠČ V SLOVENIJI
Marko Čabraja, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava prihodnost gospodarskih, logističnih in tehnoloških središč v Sloveniji. V delu sem se osredotočil na rezultate spletne raziskave za gospodarsko središče Phoenix , analize trgovine na debelo, analize cestno tovornega prometa in študije primerov treh logističnih podjetij v Sloveniji. Rezultati v zaključku dela bodo na podlagi, spletne raziskave za gospodarsko središče Phoenix , analize trgovine na debelo, analize cestno tovornega prometa in študije primerov treh logističnih podjetij v Sloveniji, pokazali smernice pri opredelitvi teze in postavljenih ciljev diplomske naloge.
Keywords: gospodarsko središče, logistično središče, tehnološko središče, trgovina na debelo, cestno tovorni promet, logistična podjetja v Sloveniji.
Published: 28.07.2010; Views: 1634; Downloads: 219
.pdf Full text (2,07 MB)

6.
Okoljska, energetska in komunikacijska infrastruktura gospodarskega središča Phoenix : diplomsko delo
Nina Jemec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so opredeljeni pojmi logistika, logistična središča in gospodarska javna infrastruktura. Vsi ti pojmi pa so tesno povezani z Gospodarskim središčem Phoenix. V nalogi smo na kratko predstavili, kaj je logistika, kaj so logistična središča in kako se logistična središča umeščajo v prostor. Glavna tema naloge je Gospodarsko središče Phoenix in njegova pripadajoča gospodarska javna infrastruktura. Podrobneje je predstavljena okoljska infrastruktura, energetska infrastruktura in komunikacijska infrastruktura. Na koncu je prikazana pregledna, karta iz katere se lahko razbere, kako se na območju Gospodarskega središča Phoenix prepletajo okoljska, energetska in komunikacijska infrastruktura ter kako gosta je mreža infrastrukturnih sistemov na širšem območju izgradnje Gospodarskega središča Phoenix. Iz pregledne karte je torej razvidno, da je načrtovanje okoljske, energetske in komunikacijske infrastrukture, ki je le del gospodarske javne infrastrukture, zelo zahtevno in zapleteno strokovno delo.
Keywords: logistika, gospodarska javna infrastruktura, Gospodarsko središče Phoenix, logistični procesi
Published: 04.11.2010; Views: 2335; Downloads: 190
.pdf Full text (3,64 MB)

7.
TRŽENJSKE AKTIVNOSTI V NAKUPOVALNEM SREDIŠČU RUDNIK
Aleš Šušteršič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali trženjske aktivnosti v Nakupovalnem središču Rudnik, s ciljem ponuditi konkretne predloge za izboljšanje trženjskih aktivnosti, ki bi pripomogle k še večji razpoznavnosti in priljubljenosti med obiskovalci, kar navsezadnje pomeni tudi povečanje dohodka za trgovce. Teoretični del trženjskih aktivnosti smo večinoma povzeli po prvaku trženja Philipu Kotlerju, saj je bilo ob prebiranju literature opaziti, da tudi drugi avtorji povzemajo njegove raziskave. Žal prav s področja trženja nakupovalnih centrov ali središč ne obstaja strokovna literatura, temveč se trženjske aktivnosti v glavnem nanašajo na trženje izdelkov, storitev in organizacij. Prav zato smo se pri izdelavi diplomske naloge večkrat srečali s težavami. Kljub temu smo izsledke iz strokovne literature s področja trženja kar v največji meri uporabili pri izdelavi naše diplomske naloge. Vseskozi smo zasledovali cilj, kako čim bolj izboljšati trženjske aktivnosti nakupovalnega središča. Za dosego tega cilja je bilo najprej potrebno ugotoviti, kje je sporočilo pomanjkljivo oz. neustrezno. Zato smo najprej pristopili k analizi tržnega okolja nakupovalnega središča, s čimer smo želeli spoznati potrošnike, njihove nakupovalne navade in vpliv okolja. Nato smo pristopili k analizi trženjskega spleta Nakupovalnega središča Rudnik, kar nam je bila podlaga za podajo konkretnih izboljšav trženjskih aktivnosti. Objektivne ocene in posredovanja priporočil izboljšav tržnega komuniciranja ne bi mogli podati brez izvedene raziskave med potrošniki na sami lokaciji nakupovalnega središča. Šele ta raziskava je pokazala prave pomanjkljivosti pri komuniciranju s potrošniki. Pri izpolnjevanju anketnih vprašalnikov smo večinoma uspeli vzpostaviti pristen odnos s potrošniki in tako dejansko zaznali težave, s katerimi se soočajo. Naši predlogi izboljšav bi vsekakor pripomogli k večji razpoznavnosti Nakupovalnega središča Rudnik in upamo, da jih bodo trgovci sčasoma tudi sprejeli. Če želi nakupovalno središče prerasti sedanje okvire lokacij posameznih nakupovalnih centrov in postati pravo nakupovalno središče, mora ustvariti in nadalje graditi na razpoznavnosti blagovne znamke Nakupovalnega središča Rudnik. Le tako bo dotok novih kupcev večji, posledično tudi dobiček in mogoča bo nadaljnja širitev.
Keywords: trženje, trženjsko komuniciranje, trženjski splet, trženjsko-komunikacijski splet, Nakupovalno središče Rudnik
Published: 09.11.2011; Views: 1835; Downloads: 175
.pdf Full text (1,27 MB)

8.
UREJANJE DOSTAVNEGA PROMETA PO NAČELIH MESTNE LOGISTIKE: PRIMER CELJA
Rok Mastnak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo najprej obdelali teoretični del, kjer smo si ogledali definicije logistike in nadalje opredelili pojem mestne logistike. Pogledali smo si, kateri so glavni dejavniki, ki vplivajo na sam promet in logistiko. Ogledali smo si tudi značilnosti ter pogoje delovanja transporta tovora v mestih središčih, preverili pa smo tudi tok blaga, organiziranost in deležnike v transportni verigi. V praktičnem delu smo si ogledali stanje prometnega sistema v Celju ter dodobra spoznali projekt SUGAR, pri katerem Mestna občina Celje aktivno sodeluje, preverili pa smo tudi trenutno opravljeno delo na projektu. Predstavili smo rešitve, ki bi lahko uspešno služile pri urejanju mestne logistike, ter načrt, kako uspešno obravnavati in razrešiti probleme mestne logistike tudi v prihodnje.
Keywords: mestna logistika, urbano območje, mesto središče
Published: 29.10.2011; Views: 1472; Downloads: 235
.pdf Full text (1,05 MB)

9.
ČAROBNOST ZASTEKLJENIH PEJSAŽEV: SOCIOLOŠKA ANALIZA
Maja Nemšak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Čarobnost zastekljenih pejsažev: sociološka analiza se ukvarja s fenomenom sodobnih nakupovalnih središč oziroma z analizo nakupovalnega središča Europark. Cilj diplomskega dela je pojasniti, kaj žene ljudi v nakupovalna središča (konkretno v Europark) oziroma ugotoviti, v čem se skriva čarobnost teh zastekljenih pejsažev. Odgovor na zastavljeno vprašanje je terjal obravnavo teoretičnih nastavkov o potrošnji in potrošniški družbi, razpravo o različnih pogledih na nakupovalna središča ter analizo konkretnega primera – nakupovalnega središča Europark. Dokazali smo, da sodobnega potrošnika v nakupovalna središča ne žene zgolj motiv (na)kupovanja eksistenčnih dobrin oziroma izdelkov, ampak tudi želja po izkustvu užitka, zabavi, sproščanju, sociabilnosti in vključenosti v sodobno (potrošniško) družbo. To željo zadovoljujejo prav nakupovalna središča, ki so hkrati mesta zabave, visoko estetizirani prostori potrošnje, prostor družabnosti, hiperrealnost itd. Vzgibov za obisk nakupovalnega središča torej ne moremo razumeti brez razumevanja širokega spektra družbenih sprememb, povezanih s preobratom od moderne k postmoderni družbi, od poglavitne vloge dela k poglavitni vlogi trga in potrošnje, od tradicionalnega k sodobnemu hedonizmu, od primata potreb in želje k primatu stila in estetizacije potrošnje, od potrošnje, ki zadovoljuje posameznikove materialne potrebe, k potrošnji, ki naglašuje posameznikove fantazije.
Keywords: nakupovalno središče, potrošnja kot kulturna in socialna praksa, sociabilnost, estetizacija prostorov potrošnje, izkustvo užitka
Published: 04.01.2012; Views: 1668; Downloads: 189
.pdf Full text (1,17 MB)

10.
NAKUPNO VEDENJE PROIZVODNIH PODJETIJ NA MEDORGANIZACIJSKIH TRGIH
Dragica Koštomaj, 2012, master's thesis

Abstract: Z naraščanjem konkurence so kupci postali zahtevnejši in bolj seznanjeni z izbiro na trgu, zato narašča pomen razumevanja ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje in razvoj tesnih odnosov med ponudniki in odjemalci. Medorganizacijsko nakupno vedenje proizvodnih podjetij na medorganizacijskih trgih je dinamično in zapleteno, pod vplivom različnih dejavnikov, poteka v več fazah, vključuje več posameznikov, ki imajo različne prioritete in cilje in se precej razlikuje od nakupnega vedenja potrošniških trgov. Razumevanje kupca in nakupnega vedenja organizacij namreč predstavlja prvi pogoj za razumevanje in management medorganizacijskega trženja. Medorganizacijski trg sestavljajo vse organizacije, ki kupujejo blago in storitve z namenom, porabe ali uporabe pri izdelavi drugih izdelkov ali storitev, ki jih nato prodajo, dajo v najem ali dobavijo. Na nakupno vedenje vplivajo različni dejavniki zato podjetja morajo poznati te dejavnike, da znajo svoj ponudbeni splet pravilno prilagajati željam in potrebam svojih odjemalcev. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu magistrske naloge obravnavamo nakupno vedenje proizvodnih podjetij na medoragnizacijskih trgih. Predstavljen je pomen razumevanja in poznavanja ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje podjetij na medorganizacijskih trgih. Predstavljene so značilnosti in posebnosti medorganizacijskih trgov, ki jih morajo podjetja razumeti in poznati pri oblikovanju trženjskih strategij. Organizacijsko nakupno vedenje je dinamičen proces, ki zahteva veliko informacij in obsega več stopenj oziroma faz in nakupnih oblik, na nabavni proces in nakupno vedenje pa vpliva več dejavnikov. Prikazana je vloga nabavnega oddelka v nabavnem procesu in vloga nakupnega središča pri nakupnih odločitvah. Za medorganizacijske trge je značilna velika soodvisnost in vzajemnost odnosov katere posledica je tesno sodelovanje, zato je zelo pomembno, da nakupno vedenje analiziramo kot interaktivni proces. V drugem, praktičnem delu magistrske naloge smo spoznanja iz teoretičnega dela uporabili za empirično raziskavo o nakupnem vedenju proizvodnih podjetij v Sloveniji na medorganizacijskih trgih. Raziskava je osredotočena na raziskovanje in analiziranje ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje, kdo sodeluje v nakupnem procesu, kakšne so nakupne odločitve, kako se odločajo v podjetju in kakšni so odnosi med dobavitelji in kupci. V sklepnem delu smo podali povzetek empirične raziskave o nakupnem vedenju proizvodnih podjetij v Sloveniji na medorganizacijskih trgih. Ugotovitve bodo lahko služile proizvodnim podjetjem v Sloveniji razumeti razlike medorganizacijskih trgov in nakupnega vedenja, pri oblikovanju uspešnih medorganizacijskih strategij in taktik.
Keywords: nakupno vedenje podjetij, medorganizacijski trg, nabavni proces, nakupna oblika, vplivni dejavniki nakupnega vedenja, nakupno središče, interaktivni proces, odnosi med dobaviteljem in kupcem.
Published: 21.02.2013; Views: 1251; Downloads: 127
.pdf Full text (1,56 MB)

Search done in 0.32 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica