1.
Vpliv situacijskih dejavnikov na obseg prodaje v trgovini Židana marela Kranjska GoraInes Zajc, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen in kolikšen vpliv imajo situacijski dejavniki na obseg prodaje v trgovini Židana marela v Kranjski Gori. Predmet raziskovanja so bile nakupne navade potrošnikov trgovine Židana marela v Kranjski Gori v času nepričakovane epidemije covida-19, kjer smo skušali ugotoviti, ali so se nakupne navade potrošnikov spremenile in v kolikšni in kakšni meri so vplivale na poslovanje. Za pridobitev kar največ podatkov o nakupnih navadah in vplivu na poslovanje smo v okviru diplomskega dela analizirali podatke dveh anketnih vprašalnikov v različnih situacijskih obdobjih, intervjuja z lastnico trgovine ter izkazov poslovnega izida. Za odgovore na naša raziskovalna vprašanja smo pridobljene podatke preverili z opisno statistiko in Hi kvadrat preizkusom enake verjetnosti. Raziskava je pokazala, da epidemija covida-19 ni neposredno spremenila poslovnega modela trgovine Židana marela v popolno spletno prodajo. Kljub temu so se pojavile prilagoditve glede na razmere, kot je delna uvedba spletnega nakupovanja. Diplomsko delo nam je dalo vpogled v to, da ohranitev in izboljšanje poslovanja nista bila dosežena izključno s prehodom na spletno prodajo, ampak bolj z nenehnim prilagajanjem in pristopom, ki je vključeval tako klasično trgovinsko kot spletno prisotnost.
Keywords: situacijski dejavniki, vpliv na obseg prodaje, neposredna prodaja, spletna prodaja, spremenjene nakupne navade
Published in DKUM: 16.04.2024; Views: 329; Downloads: 21
Full text (3,13 MB)