| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MODEL UVEDBE NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V LUKI KOPER D.D.
Anja Dolenc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja morajo v današnjem času, ko se borijo za obstanek, biti sposobna se prilagajati in uporabljati najsodobnejše informacijske sisteme. V našem diplomskem delu smo se osredotočili na elektronsko arhiviranje, ki postaja že nuja, saj v podjetje prihaja vse več elektronske dokumentacije. Z ustreznim načinom arhiviranja lahko v podjetju znižamo stroške povezane z iskanjem in dostopanjem do informacij, z izgubo, poškodovanjem ali fizično zlorabo pomembnih dokumentov ter z zasedanjem prostora. Spremembam pa se morejo prilagajati tudi zakonodajalci ne samo podjetja, zato je leta 2006 prišlo do sprejetja Zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih, s katerim so poskrbeli za pravno veljavnost elektronskih dokumentov. Seveda, elektronsko arhiviranje ima tudi svoje slabosti in nevarnosti, kot jih ima vsak sistem, vendar s pravilno izgradnjo sistema prednosti in priložnosti elektronskega arhiviranja pretehtajo slabosti in nevarnosti.
Keywords: arhiviranje, računovodska dokumentacija, elektronsko arhiviranje, mikrofilmsko arhiviranje, hibridno arhiviranje, ZVDAGA, Enotne tehnološke zahteve, Luka Koper d.d., sprejemna pisarna, notranja pravila
Published: 04.08.2010; Views: 1566; Downloads: 341
.pdf Full text (374,67 KB)

2.
UPORABA DOKUMENTNIH SISTEMOV NA PRIMERU SPREJEMNE PISARNE
Gregor Rob, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili značilnosti informacijskih sistemov za upravljanje z dokumenti, prednosti in tveganja, ki jih prinaša vpeljava in uporaba dokumentnih sistemov v podjetju. Predstavljeno je področje elektronskega arhiviranja ter zakonska podlaga, ki ureja področje dolgoročne hrambe. Predstavili smo odprtokodno informacijsko rešitev za upravljanje z dokumenti Alfresco, njegove funkcionalnosti ter prednosti, ki jih prinaša odprtokodna platforma. Znotraj sistema Alfresco smo implementirali prototip aplikacije za sprejemno pisarno.
Keywords: informacijski sistemi za upravljanje dokumentov, sprejemna pisarna, Alfresco
Published: 18.05.2012; Views: 1542; Downloads: 178
.pdf Full text (2,43 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica