| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Spletno nasilje in njegov vpliv na osnovnošolce
Klara Golić, 2021, master's thesis

Abstract: Stopnja spletnega nasilja se iz leta v leto povečuje in širi. Mladi vse več časa preživljajo pred računalniškimi zasloni, anonimnost spletnih platform pa jim daje zavetje in udobje, kar zvišuje pojavnost medvrstniškega nasilja. Možnost prekrivanja prave identitete daje posameznikom dodatno moč in samozavest, stopnja spletnega nasilja pa tako hitro preseže meje »tradicionalnega« nasilja. Za nastanek slednjega se mora posameznik javno izpostaviti in tvegati posledice morebitnega zavračanja. Svetovni splet daje posamezniku možnost, da nasilje izvaja iz udobja svoje varne cone, neizpostavljen in zaščiten pred pogledi širše družbe. To posledično povečuje število izvajalcev spletnega medvrstniškega nasilja, saj se v vlogi nasilneža znajdejo tudi posamezniki, ki se v »realnem svetu« ne bi upali javno izpostavljati in izvajati nasilje. Po podatkih projekta Odklikaj! je bilo v letu 2018 spletnemu nasilju izpostavljenih 56 % učenk in 50 % učencev tretje triade (Dretnik, 2019). Za raziskavo so bili formirani trije vprašalniki, in sicer za učence in profesorje ter za kriminalistko oddelka za mladoletniško kriminaliteto (Sektor splošne kriminalitete) v dolenjski regiji. Raziskava je pokazala, da je spletno nasilje prisotno med učenci in učenkami tako nižjih kot višjih razredov in zajema izjemno širok spekter nasilnih dejavnosti.
Keywords: nasilje, medvrstniško nasilje, spletno okolje, spletno nasilje, mladostniki, osnovnošolci, analize, magistrska dela
Published: 10.03.2021; Views: 132; Downloads: 27
.pdf Full text (4,65 MB)

2.
SPLETNA APLIKACIJA ZA VEČSTANOVANJSKE OBJEKTE
Gregor Lenič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena spletna aplikacija, ki se uporablja v večstanovanjskih objektih za beleženje virov, kot so voda, elektrika in ogrevanje. Aplikacija omogoča zanesljivo beleženje porabe vodnih virov in vsebuje opozorilni sistem, ki po elektronski pošti pošilja obvestila. Prav tako vsebuje prikaz statistike, ki omogoča pregled porabe virov prek izrisanih grafov in tortnih diagramov. V diplomskem delu je opisano načrtovanje aplikacije, ki se je začelo z novico na spletnem portalu, ki govori o problemu stanovalcev v večstanovanjskih objektih pri beleženju porabe virov. V nalogi so v več poglavjih opisane različne spletne tehnologije, s katerimi je izgrajena aplikacija. Poglavja so razgrajena po arhitekturi delovanja spletnega strežnika in vsebujejo tehnologije, kot so programski jezik PHP, označevalni jezik HTML, programski jezik JavaScript, programska knjižnica jQuery, aplikacijsko ogrodje ExtJS, poizvedovalni jezik SQL, spletni strežnik Apache, relacijska podatkovna baza MySQL, metoda AJAX in slogovni jezik CSS. Naloga opisuje postopek nameščanja spletnega okolja, ki omogoča delovanje in dostopnost aplikacije prek javnega spleta. Končna aplikacija je v delujočem stanju in je pripravljena za uporabo, vendar ima še prostor za nadaljnji razvoj, saj trenutno omogoča le beleženje porabe vodnih virov.
Keywords: spletna aplikacija, spletno programiranje, spletne tehnologije, spletno okolje.
Published: 30.10.2015; Views: 744; Downloads: 87
.pdf Full text (1,31 MB)

3.
Uporabnost personaliziranega spletnega učnega okolja
Ines Kožuh, Andrej Sarjaš, Zoran Jeremić, Matjaž Debevc, 2012, published scientific conference contribution

Keywords: spletno učno okolje, semantični splet, učenje na daljavo
Published: 10.07.2015; Views: 777; Downloads: 55
URL Link to full text

4.
UPORABA E-GRADIV V SPLETNEM UČNEM OKOLJU MOODLE
Irena Lončar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je postala del našega vsakdanjika in računalnik je postal nepogrešljivi del skoraj vsakega gospodinjstva. Spremembe na področju IKT so v zadnjih dveh desetletjih spremenile tudi načine učenja. Kombinacija elektronskega in tradicionalnega učenja je postala standardna. Ne samo elektronska gradiva, ampak tudi spletne učilnice so postale pomemben del izobraževalnega procesa. Kombinacija slednjega nam omogoča večjo interaktivnost gradiv in sodelovanje študentov. V diplomski nalogi bomo opisali osnove e-gradiv ter e-učenja. Osredotočili se bomo predvsem na to, kako v programu Xerte Online Toolkits izdelana gradiva prenesti v spletno učno okolje Moodle (verzija 2.5). Opisali bomo načine in postopke, ki smo jih uporabili. Za boljše razumevanje postopkov smo dodali tudi zaslonske slike.
Keywords: E-izobraževanje, E-gradiva, Xerte Online Toolkits, Spletno učno okolje, Moodle
Published: 09.10.2014; Views: 1355; Downloads: 180
.pdf Full text (2,60 MB)

5.
NAČRTOVANJE IN OCENJEVANJE SPLETNEGA UČNEGA MESTA ZA GLUHE IN NAGLUŠNE
Ines Kožuh, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili načrtovanje spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne, ki smo ga razvili na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru v okviru projekta DEAFVOC 2. Problem, ki se pojavlja, je namreč pomanjkanje e-gradiv, prilagojenih gluhim in naglušnim. Uporabnost sistema smo ocenjevali s pomočjo vprašalnika SUS, pedagoško bogatost sistema pa s prilagojenim pedagoškim indeksom učinkovitosti. Na osnovi dveh ocenjevanj se je izkazalo, da so mlajši uporabniki, ki so internet uporabljali pogosteje, uporabnost sistema ocenili bolje od starejših, manj rednih uporabnikov interneta. Ugotovili smo tudi, da se z večmodalnim pristopom izboljšuje pedagoška bogatost sistema. Na koncu smo analizirali predstavitev spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne javnosti na novinarski konferenci, ki se je izkazala za učinkovito medijsko komunikacijsko orodje.
Keywords: e-izobraževanje, e-gradivo, spletno učno okolje, gluhi in naglušni, znakovni jezik, odnosi z mediji
Published: 04.01.2011; Views: 9745; Downloads: 264
.pdf Full text (7,43 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica