| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 60
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS
Gregor Bele, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu je predstavljena prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS. Prenovljeno spletno mesto prikaže delovanje CEEPUS omrežja in članke o ženskih pisateljicah v zgodovini. Optimizacija in estetsko izboljšanje izgleda, mreži ponuja višje število bralcev in s tem poviša njihovo prepoznavnost. Prenova mestu doda večjo uporabnost za uporabnike mobilnih naprav in z estetskimi popravki poviša interaktivnost in zanimanje obiskovalcev. Spletno mesto CEEPUS je bilo izdelano s pomočjo sistema za upravljanje z vsebinami Wordpress. Optimizacijski del nalog smo opravili s pomočjo spletnega priročnika Moz in Google Webmaster guidelines. Za optimalno delovanje smo uporabili Wordpress vtičnike, kateri so mestu dodali varnostne, optimizacije in estetske popravke. Načrti za nadaljno delo temeljijo na poročanju naročniku o številu novih obiskovalcev in možnih dodatnih optimizacijskih popravkih.
Keywords: optimizacija, WordPress, spletno mesto, blog, oglaševanje
Published: 07.06.2021; Views: 96; Downloads: 13
.pdf Full text (4,57 MB)

2.
Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju
Simon Koren, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Keywords: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje
Published: 05.01.2021; Views: 264; Downloads: 32
.pdf Full text (2,18 MB)

3.
Pravo in ekonomija
2020

Abstract: Publikacija je interdisciplinarna in se povezuje s sodobnimi vidiki digitalizacije. Zajema različne vsebine, katerih skupna nit je digitalizacija: problematiko izpostavljenosti Republike Slovenije procesu digitalizacije in avtomatizacije na splošno; digitalno oglaševanje in njegov vpliv na dentalni medicinski turizem; digivino kot digitalna strategija za uspešnejšo prodajo vina; problematiko pravnih učinkov pravila obveznosti prenosa na način uveljavljanja pravice kabelske retransmisije pri razširjanju RTV programov posebnega pomena; uporabo znamk v spletnem referenciranju (AdWords); tehnologijo veriženja podatkovnih blokov in njen vpliv na sklepanje pametnih pogodb; mikrotransakcije kot oblike iger na srečo, vprašanje odgovornosti za ravnanja, ki jih povzroča sistem umetne inteligence; sprememba odvetniške prakse zaradi uporabe naprednih tehnologij; in vpliv gospodarskopolitične negotovosti in sistemskega stresa v ZDA na vrednost delnice Amazona. Publikacija odgovarja na številna pravna, ekonomska in druga vprašanja v zvezi z digitalizacijo in uporabo naprednih tehnologij na področjih, ki so predmet vsebinske obravnave.
Keywords: digitalizacija, pravo, gospodarstvo, robotizacija, umetna inteligenca, kabelska retransmisija, sistemski stres, sistemska nestabilnost, digivino, oglaševanje, spletno referenciranje, mikrotransakcija, igra na srečo, blockchain
Published: 17.09.2020; Views: 150; Downloads: 26
URL Link to file

4.
Marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic
Maja Cerovec Ertl, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja morajo za svoj obstoj na trgu uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom, da si zagotovijo svoj prostor. Na kakšen način naj to storijo? Sodobni uporabniki so namreč vedno bolj zahtevni, ker so dnevno izpostavljeni mnogim oglasom. Zato je še posebej pomembno načrtovanje, izvedba in vrednotenje celotnega marketinškega komuniciranja in uporabljenih instrumentov. Prav tako je potrebno instrumente marketinškega komuniciranja upravljati integrirano, da bodo prostorsko in časovno med seboj usklajeni, saj bodo le tako dosegli zastavljene cilje. Marsikatero podjetje se sooča z vprašanjem: »Kateri medij oglaševanja izbrati?« in/ali »Kako jih med seboj kombinirati?« Za oglaševanje lahko podjetje uporabi tradicionalne in digitalne medije. Prav zaradi tega mora dobro poznati bistvene značilnosti in prednosti posameznega medija, da uporabi ravno pravšnje, ki jih med seboj lažje kombinira. Kot pravi Kates (2013) »Staro brez novega ne gre oziroma pasivno oglaševanje spodbudimo k aktivnemu« Pojavljajo se novi načini življenja s spletom, ki mu sledijo tudi uporabniki, in jih je iz dneva v dan več. Na spletu preživljajo svoj prosti čas, se informirajo, nakupujejo ali povezujejo preko spletnih družbenih omrežij. Zato morajo temu trendu slediti tudi podjetja. Splet in spletna družbena omrežja jim omogočajo povezovanje s ciljno skupino, saj so uporabniki tam sproščeni in bolj pripravljeni na interakcijo. V magistrskem delu bomo predstavili marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic, ki je na slovenskem ozemlju prisotno že 150 let. Predstavili bomo njihov način marketinškega komuniciranja s ciljno skupino, z integriranim upravljanjem instrumentov ter oglaševanje s kombinacijo tradicionalnih in digitalnih medijev na primeru projekta Trojčki. Spletna družbena omrežja so medij, kjer se informacije širijo prav tako hitro kot virusi in nam omogočajo oglaševanje z nižjimi stroški kot tradicionalni mediji. Omogočajo nam tudi sprotno vrednotenje in s tem večji nadzor nad oglaševanjem. Vendar pa podjetje ne sme ves proračun oglaševanja nameniti samo digitalnim medijem, saj smo v magistrskem delu dokazali pomembnost televizijskih oglasov, katerih doseg ob enkratni frekvenci doseže več uporabnikov kot spletna družbena omrežja. Z oglasom, ki je bil predvajan na Kanalu A 28. 12. 2018, ob 18. uri, avtorice Mance Turk z naslovom »Trojno presenečenj«, smo ugotovili, da je mogoče doseči 352.419 gledalcev. Z oglaševanjem na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji nismo dosegli toliko uporabnikov kot z enkratnim oglasom na televiziji.
Keywords: Marketinško komuniciranje, integrirano marketinško upravljanje, oglaševanje, množični mediji oglaševanja, digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Published: 25.08.2020; Views: 260; Downloads: 68
.pdf Full text (2,14 MB)

5.
Rešitve digitalnega marketinga kot del uspešnega poslovanja spletnih trgovin
Tamara Duh, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.
Keywords: spletna trgovina, rešitve digitalnega marketinga, digitalni marketing, spletno nakupovanje, oglaševanje, dejavniki uspešnosti spletne trgovine, razsežnosti digitalnega marketinga
Published: 20.08.2020; Views: 341; Downloads: 113
.pdf Full text (3,45 MB)

6.
Digitalno pripovedovanje zgodb spletnih vplivnežev na Instagramu
Anja Hauptman, 2018, master's thesis

Abstract: Življenje naše generacije se odvija v digitalni dobi, pri čemer je svetovni splet glavni vir širjenja informacij. Te se širijo skupaj z uporabo hitro rastočih družbenih omrežij, ki uporabnikom omogočajo različne interakcije. V danem trenutku nam omogočajo pregled informacij, ki jih z nami delijo ostali uporabniki družbenih omrežjih na svojih profilih. Spremljamo lahko vsakodnevno življenje in navade ljudi, ki jim na družbenih omrežjih sledimo, četudi jih osebno sploh ne poznamo. Najbolj rastoče družbeno omrežje zadnjih let je zagotovo Instagram. Od njegove ustanovitve leta 2010 je na njem aktivnih že kar bilijon uporabnikov. Vedno več uporabnikov je tudi podjetij in posledično spletnih vplivnežev – vplivnih posameznikov, ki ustvarjajo vsebino z namenom oglaševanja komercialnih izdelkov in storitev raznih podjetij. Takšne poteze oglaševanja igrajo pri odločitvah potrošnikov veliko vlogo. Tako postaja oglaševanje preko vplivnih posameznikov na družbenih omrežjih vse pogosteje uporabljen vzorec snovanja oglaševalskih kampanj, pripovedovanja zgodb in tržnih politik. Digitalno pripovedovanje zgodb preko družbenih omrežij je postalo eno izmed močnejših orodij sodobnega spleta. Uporabniki so postali kreativni pripovedovalci zgodb, s tradicionalno zgodbo, vendar podano preko novih medijev in v nove namene.
Keywords: družbena omrežja, Instagram, spletni vplivnež, spletno oglaševanje, zgodbe, digitalno pripovedovanje
Published: 20.11.2018; Views: 725; Downloads: 222
.pdf Full text (1,44 MB)

7.
Anglicizmi v spletnem oglaševanju na Facebooku (študija primera)
Lina Dvoršak, 2018, undergraduate thesis

Abstract: S pojavom globalizacije se je povečal vpliv angleščine na slovenščino. To opazimo na različnih področjih, predvsem v spletnem oglaševanju. V diplomskem delu s pomočjo literature izdelamo teoretično podlago za omenjen pojav. Razložimo osnovne koncepte oglaševanja in družbenih medijev ter vpliva angleškega jezika na slovenski jezik. Opišemo jezik oglasov in zakonsko podlago za njegovo uporabo. V teoretičnem delu predstavimo anglicizme, za katere v empiričnem delu s kvantitativno raziskavo ugotavljamo pogostost in posebnosti njihove uporabe v oglaševanju na Facebooku. Na koncu izpostavimo nekaj posebnosti, ki se v oglasnih sporočilih pojavljajo, in odgovorimo na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Keywords: anglicizmi, oglaševanje, spletno oglaševanje, Facebook
Published: 19.10.2018; Views: 433; Downloads: 56
.pdf Full text (1,19 MB)

8.
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Žan Hribar, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Področje digitalnega marketinga je oglaševanje svojih produktov ali storitev prek digitalnih kanalov. V našem primeru smo se osredotočili na oglaševanje prek socialnih omrežij. Izbrano podjetje nima določene strategije pri oglaševanju prek socialnih omrežij. Naš cilj je bil raziskati omenjeno področje in podati predloge, s katerimi bi lahko povečali prodajo prek spletne trgovine. Uporabljene metode so bile: proučevanje domače in tuje literature, metoda anketiranja, da smo zbrali podatke o mišljenju kupcev, in statistična analiza rezultatov, priprava predlogov vodstvu na osnovi rezultatov, predstavitev predlogov in intervju ter metoda sinteze. Rezultati, ki smo jih dobili z anketo, kažejo, da mora podjetje bolj ciljno usmerjeno oglaševati na svojih omrežjih ter da je premalo poudarka na njihovi spletni trgovini, saj svojih strank ne usmerjajo na povezavo spletne trgovine. Iz ankete je razvidno, da so njihova ciljna publika ženske. Na osnovi rezultatov smo podjetju podali svoje zamisli, ki bi pripomogle k boljši prodaji. Z vsemi našimi predlogi so se strinjali in jih bodo verjetno tudi v nadaljnjem uporabili.
Keywords: digitalni marketing, spletno oglaševanje, Facebook, Instagram, Eko Škrnicl
Published: 30.08.2018; Views: 714; Downloads: 79
.pdf Full text (1,07 MB)

9.
Spletno oglaševanje na primeru spletne trgovine Kozmetika Afrodita
Kaja Božič, 2018, master's thesis

Abstract: Danes si vsak posameznik težko predstavlja, da bi dan preživel brez mobilnega telefona, tablice ali katerekoli druge pametne naprave, ki mu omogoča povezavo do interneta. Živimo namreč v svetu, kjer digitalizacija poteka povsod. Omogoča nam novodobne kreativne rešitve in ponuja spletna orodja, ki podjetjem omogočajo, da sledijo trendom, so v koraku s časom in posledično zadovoljujejo svoje obstoječe in potencialne stranke. Splet je mesto, kjer na dnevni ravni poteka komunikacija in kjer se prenaša nepredstavljivo velik tok informacij, ki so tako za podjetja kot za uporabnike spleta ključnega pomena. Prej kot se podjetje zave ugodnosti, ki mu jih ponuja splet in z njim spletno oglaševanje, večjo konkurenčno prednost si lahko ustvari. V magistrskem delu smo predstavili spletno trgovino, njene lastnosti, prednosti in slabosti, pravne in varnostne okvire poslovanja in se v nadaljevanju osredotočili predvsem na spletno oglaševanje spletne trgovine. Opredelili smo oblike spletnega oglaševanja in pozornost namenili omrežjem, na katerih se dnevno zbira kar tretjina svetovnega prebivalstva. To so družbena omrežja, ki podjetjem omogočajo, da izdelek ali storitev, ki jo ponujajo na trgu oziroma v spletni trgovini, predstavijo na kreativen, zanimiv način. Orodja družbenih omrežij omogočajo, da lahko natančno opredelimo ciljno skupino, kateri želimo, da je oglas prikazan, prav tako pa nam nudijo merljive rezultate, na podlagi katerih se lahko podjetja strateško odločajo in snujejo nove oglaševalske kampanje. V praktičnem delu naloge smo prikazali primere oglaševalskih kampanj v spletni trgovini podjetja Kozmetika Afrodita, ki so se vršile s pomočjo družbenih omrežij in ostalih digitalnih orodij.
Keywords: spletna trgovina, spletno oglaševanje, splet, družbena omrežja
Published: 29.08.2018; Views: 1018; Downloads: 221
.pdf Full text (1,85 MB)

10.
Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini bogomolka
Tara Sel, 2018, master's thesis

Abstract: Z marketingom se soočamo praktično vsak dan tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju. Marketing je ključ do uspeha podjetja in ne zajema samo oglaševanja, temveč tudi cel spekter drugih pomembnih aktivnosti, kot so odnosi z javnostjo, promocije ter pospeševanje prodaje. Brez ustreznega marketinga lahko podjetje ponuja izjemne izdelke ali storitve, a z njimi ne bo želo uspeha, saj ljudje sploh ne bodo vedeli zanje. V magistrskem delu smo se osredotočili na najnovejšo vejo v marketingu – spletni marketing in z njim povezane aktivnosti, ki predstavljajo ključno orodje za doseganje konkurenčnosti. Spletni marketing postaja vedno bolj priljubljen zaradi tega, ker omogoča vzpostavitev in ohranjanje odnosov z odjemalci ter osebno komunikacijo, vse to pa z majhnimi stroški. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. Teoretični del je nadalje razdeljen na tri glavna poglavja. V prvem poglavju smo na kratko opredelili nekaj različnih opredelitev marketinga ter opisali glavne lastnosti marketinško naravnanega podjetja. V drugem poglavju sledita opredelitev marketinškega komuniciranja ter navedba njegovih ciljev, procesov in aktivnosti. V tretjem poglavju smo se osredotočili na spletni marketing, njegov pomen, prednosti in slabosti ter vrste spletnega marketinga. V praktičnem delu smo analizirali spletni marketing spletne trgovine Bogomolka, ki smo jo najprej na kratko predstavili. Temu sledi opis spletne strani z vidika najpomembnejših elementov, ki jih mora dobra spletna stran vsebovati. Potem smo se osredotočili na različne oblike oglaševanja, družbena omrežja in druge spletne marketinške aktivnosti, ki se jih podjetje poslužuje. Na koncu smo pripravili predloge za izboljšave ter preverili hipoteze, ki smo si jih uvodoma zastavili.
Keywords: spletni marketing, marketinške aktivnosti, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Published: 10.05.2018; Views: 959; Downloads: 211
.pdf Full text (2,93 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica