| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uvedba odzivno oblikovanih spletnih strani v repozitorije nacionalne infrastrukture odprtega dostopa
Alisa Paulinič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Odzivne spletne strani postajajo stalnica na spletu, saj je uporaba mobilnih naprav v velikem porastu. Potrebno je stopiti v korak s časom in odzivno oblikovanje uvesti tudi v spletne strani repozitorijev nacionalne infrastrukture odprtega dostopa, da obiskovalcem portala zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo. V diplomskem delu smo predstavili osnovne tehnike odzivnega oblikovanja, smernice za razvoj uporabniškega vmesnika in raziskali ogrodja za razvoj odzivnih spletnih strani. Z uporabo različnih ogrodij smo razvili primer odzivne spletne strani za Digitalno knjižnico Univerze v Mariboru.
Keywords: odzivno spletno oblikovanje, smernice za uporabniški vmesnik, ogrodje za odzivni razvoj, HTML5, SASS
Published: 08.11.2019; Views: 347; Downloads: 22
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Vtičnik Visual Studio za oblikovanje in pregledovanje spletnih vmesnikov
Patrik Rek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Visual Studio je priljubljeno orodje za razvoj različnih aplikacij. Uporablja se tudi za oblikovanje spletnih vmesnikov HTML. Njegova pomanjkljivost je spletni brskalnik za predogled, ki ni prilagojen novim standardom. Zato smo ustvarili vtičnik, ki v Visual Studio vključi brskalnik Chromium. V diplomskem delu smo raziskali rešitev za vgradnjo brskalnika v aplikacije .NET in trenutne primere vtičnikov za Visual Studio, na katerih smo zasnovali svoj vtičnik. Uporabili smo orodje CEFSharp za vgradnjo brskalnika, ki prikaže trenutno odprt dokument HTML in se osveži ob vsakem shranjevanju.
Keywords: Visual Studio, dodatek, spletno oblikovanje, brskalnik po meri
Published: 06.10.2017; Views: 375; Downloads: 74
.pdf Full text (2,23 MB)

3.
Prenova spletne trgovine z odzivno obliko
Luka Cekič, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V letu 2014 je do interneta prek mobilnih naprav dostopalo že več uporabnikov kot prek namiznih računalnikov. Takrat so se spletni trgovci resno začeli soočati s problemom, kako uporabnikom svoje storitve ali izdelke pravilno predstaviti tudi na mobilnih napravah. Glavna težava je bila v tem, da je bila večina spletnih trgovin oblikovana za namizne računalnike in posledično so trgovci začeli opažati upadanje števila obiskovalcev, število nakupov se je manjšalo, obiskovalci so hitreje zapuščali njihove spletne trgovine. Enako se je zgodilo tudi v spletni trgovini Extreme Vital podjetja PR, d.o.o., zato smo se odločili za popolno prenovo te spletne trgovine z odzivno obliko, katere cilj je bil povečati obisk v trgovini in stopnjo konverzije, zapustno stopnjo pa zmanjšati. S študijem domače in tuje literature smo raziskali, kaj je odzivno spletno oblikovanje in kateri so ključni elementi, ki jih mora sodobna spletna trgovina vsebovati. S pomočjo orodja Google Analytics smo analizirali stanje obiska, zapustno stopnjo in konverzije pred in po prenovi. S prenovo smo ustvarili sodobno spletno trgovino Extreme Vital, ki omogoča vrhunsko uporabniško izkušnjo vsem uporabnikom. Uspelo nam je povečati obisk in stopnjo konverzije, zapustno stopnjo pa zmanjšati. Z izboljšanjem teh treh elementov smo zagotovili povečanje prodaje in posledično izboljšali poslovanje podjetja Pr, d.o.o.
Keywords: elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, odzivno spletno oblikovanje
Published: 14.11.2016; Views: 750; Downloads: 81
.pdf Full text (2,41 MB)

4.
KONCEPTUALNO MODELIRANJE SPLETNIH APLIKACIJ S POMOČJO IFML
Robert Arnuš, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno spletno modeliranje ter s spletnim modeliranjem povezane sorodne tehnologije. Predstavljeno je tudi področje spletnega oblikovanja, vse od nastanka do današnjega časa. Del naloge govori tudi o aplikacijah za ljudi s posebnimi potrebami, predstavljene so podporne tehnologije pri brskanju po spletu ter smernice in standardi spletne dostopnosti. Na široko je opisana tehnologija IFML ter predstavljene osnove konceptov IFML in notacij. Predstavljeno je orodje WebRatio, ki je v praktičnem delu uporabljeno za izdelavo preproste spletne aplikacije. Namen diplomske naloge je, bralcu vsaj malo približati izdelavo spletnih aplikacij s pomočjo tehnologije IFML, ki je še v razvoju.
Keywords: IFML, spletno modeliranje, spletno oblikovanje
Published: 08.09.2016; Views: 634; Downloads: 43
.pdf Full text (1,12 MB)

5.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, master's thesis

Abstract: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Keywords: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Published: 28.08.2015; Views: 1229; Downloads: 190
.pdf Full text (3,27 MB)

6.
TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
Matjaž Hüttl, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešen nastop na trgu, uveljavitev izdelkov in povečanje prihodkov je za vsako podjetje pomembno, da razvije uspešno tržno komuniciranje v okviru celostnega pristopa k trženju. Vse večja konkurenca in v zadnjem času zaradi gospodarske krize še dodatno oteženi dejavniki poslovnega okolja izpostavljajo pomembnost tržnega komuniciranja. Za uspešno tržno komuniciranje je potrebno uveljaviti blagovno znamko, ustvariti zaupanje in prepoznavnost pri potrošnikih ter jih posledično tudi prepričati v nakup. Diplomsko delo govori o tržnem komuniciranju, razvoju trženjske strategije in ustvarjanju blagovne znamke. Zaradi kompleksnosti omenjenih področij je pri raziskovanju potreben multidisciplinaren pristop, zato se v diplomskem delu ukvarjamo tudi s celostno grafično podobo, z grafičnim in spletnim oblikovanjem ter oglaševanjem, ki je sestavni del uspešnega tržnega komuniciranja. Diplomsko delo se v prvem delu ukvarja s teoretičnimi izhodišči omenjenih področij, v drugem delu pa s praktičnim primerom razvoja tržnega komuniciranja podjetja Kreativni najemi d.o.o., katerega dejavnosti zajemajo prodajo novih in rabljenih vozil ter oddajanje oziroma financiranje le-teh. Za omenjeno podjetje v diplomski nalogi predstavljamo celostno grafično podobo in uveljavitev blagovne znamke Kreativni najemi. Kot glavno orodje tržnega komuniciranja je predstavljeno digitalno trženje in ostale aktivnosti tržne strategije kot so: osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje in neposredno trženje. Ob koncu so predstavljeni učinki omenjenih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in poslovne rezultate.
Keywords: tržno komuniciranje, trženje, blagovna znamka, oglaševanje, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet
Published: 22.05.2014; Views: 2397; Downloads: 468
.pdf Full text (11,92 MB)

7.
ZMOŽNOSTI CSS3 ZA OBLIKOVALCE
Doris Drčić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo pregledali zgodovino razvoja in kaj sploh je CSS. Diplomska naloga obsega tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu smo se predvsem posvetili novostim, ki jih prinaša CSS3 in proučili, kako lahko oblikovalci te novosti čim bolje izkoristijo in kako jim olajšajo zadeve pri samem oblikovanju. S praktičnim delom diplomske naloge smo nato prikazali, kaj vse je možno narediti oz. oblikovati z novimi in nadgrajenimi elementi, ki nam jih ponuja CSS3. Najprej je nastala idejna zasnova, nato pa smo oblikovali spletno stran s CSS stili. Uporabili smo različne nove elemente, katere smo že opisali v teoretičnem delu naloge. Na koncu smo prikaz spletne strani z novostmi tudi preizkusili v različnih brskalnikih, pri čemer smo ugotovili, da se podpora modulov in prikaz same spletne strani od brskalnika do brskalnika razlikuje.
Keywords: CSS, CSS3, oblikovanje, spletno oblikovanje
Published: 18.09.2013; Views: 886; Downloads: 78
.pdf Full text (2,24 MB)

8.
IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE
Damjan Koporec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja izdelavo spletne trgovine za športno podjetje Sim Šport Servis d. o. o. iz Kranja. Trgovina omogoča enostaven in podroben prikaz artiklov, njihovo iskanje po ključnih besedah, prijavo kupcev v sistem in naročanje z izbiro načina plačila. Predstavljene so različne tehnologije, ki so danes na voljo za razvoj spletnih aplikacij. Opisana sta zasnova grafične oblike in model podatkovne strukture. V osrednjem delu je poudarek na sami izdelavi spletne trgovine. Prikazana je izvedba asinhronega prenosa podatkov, s katerim se preko spleta namesto cele strani prenese samo določen del. Obravnavamo tudi shranjevanje podatkov v bazo in oblikovanje grafičnega vmesnika.
Keywords: spletno trgovanje, internet, trgovina, prodaja, spletno oblikovanje
Published: 08.01.2013; Views: 1120; Downloads: 125
.pdf Full text (2,18 MB)

9.
ANIMACIJA Z UPORABO JEZIKA CSS 3
Tjaša Šošter, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o spletnih animacijah izdelanih z uporabo jezika CSS 3. V diplomskem delu smo pregledno predstavili tehnologijo CSS in novosti v verziji CSS 3. Opisali smo elemente CSS 3 modula Animations, ki omogočajo izgradnjo spletnih animacij. Preverili smo kakšna je podpora različnih elementov CSS 3 modula Animations v popularnejših brskalnikih. V praktičnem delu diplomske naloge smo opisali razvoj spletne animacije CSS 3 cirkus. Predstavili smo, kako lahko z uporabo različnih CSS lastnosti dosežemo različne učinke animacije, kot so gibanje, razteg in skrčitev, pojemanje ter povečava in oddaljevanje. Preizkusili in predstavili smo delovanje orodja Sencha Animator.
Keywords: CSS 3, animacija, spletno oblikovanje, splet
Published: 16.11.2012; Views: 1142; Downloads: 109
.pdf Full text (1,80 MB)

10.
RAZVOJ SPLETNEGA MESTA S PROGRAMOM DRUPAL
Željko Stanojević, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Spletno oglaševanje oz. spletni marketing je danes najbolj učinkovit način promocije podjetij, dejavnosti, storitev. Spletno oglaševanje je cenovno najugodnejše glede na vsa ostala, kot je recimo po radiju, televiziji ali tisku. Z vsakim dnem, ko smo brez spletne strani, izgubljamo potencialne stranke. Naša spletna stran mora postati ogledalo našega podjetja, podoba, ki jo vidi obiskovalec, ga mora prepričati, da smo ravno mi najboljša izbira za nakup izdelka ali storitve, ki jo išče. Spletna stran Blejske e-konference je na pogled zastarela in ni ustrezna glede na podobo, ki bi jo kot vodilna konferenca na temo e-poslovanja v svetovnem merilu morala predstavljati. V diplomski nalogi smo obravnavali problem prenove spletne strani Blejske e-konference. Naročnik naloge je Falkulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Problema smo se lotili tako, da smo najprej analizirali obstoječe stranje, preučili sorodne spletne strani ter naredili načrt novega spletnega mesta. Pri tem smo upoštevali zahteve, ki jih je postavil naročnik ter smernice sodobnega oblikovanja spletnih strani. Prenove smo se lotili s pomočjo odprtokodnega sistema za urejanje spletnih vsebin CMS Drupal. Rezultat naloge je predlog nove spletne strani, implementirane v sistemu za urejanje vsebin Drupal.
Keywords: spletno oblikovanje, spletna stran, sistem za upravljanje s spletno vsebino, drupal, blejska e-konferenca
Published: 02.10.2012; Views: 1437; Downloads: 126
.pdf Full text (3,07 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica