| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 41
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Keywords: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Published: 03.02.2021; Views: 21; Downloads: 8
.pdf Full text (3,14 MB)

2.
Načrtovanje spletnega mesta športnega društva
Kevin Belšak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija je v digitalni dobi bistvenega (ključnega) pomena, saj z njo dosežemo zainteresirane strani in se lotimo konkurence. Velika večina preden vstopi v stik z organizacijo poišče spletno mesto le te in se vnaprej prepriča in pouči o organizaciji. Zato torej spletno mesto tako na nek način služi kot orodje za predstavitev organizacije potencialno novim obiskovalcem/ ljudem kot tudi drugim organizacijam. Sledeče velja ravno za športne klube, torej neprofitne organizacije in podjetja. Viri za razvoj spletnega mesta so običajno omejeni, zato smo v ta namen raziskali, da je s pomočjo uporabe nepoklicnih orodij in veščin mogoče razviti celotno spletno mesto. Raziskava je bila izvedena na primeru športnega kluba, pri čemer je bil preučevan postopek načrtovanja spletne strani. Ker športno društvo KMN Tomaž ŠIC bar še nima svojega spletnega mesta, smo se odločili, da s pomočjo spletne razvojne storitve WIX, z razvojem prototipa oblikujemo načrt spletnega mesta. Potrebe in želje smo zbrali v seriji delno strukturiranih intervjujev na podlagi katerih smo dobili za oblikovanje ustreznega prototipa in načrta za razvoj spletne strani dragocene in potrebne informacije. Med procesom oblikovanja smo upoštevali vse informacije o tem, kaj ljudem najbolj pade v oči, kaj na spletni strani pravzaprav iščejo in jih vključili v prototip. Tako bi lahko potrdili vse tri zastavljene hipoteze: - H1: Dobro načrtovano spletno mesto zadosti potrebam oseb, povezanih s spletnim mestom., - H2: Procesi načrtovanja spletnega mesta športnega društva imajo posebnosti in se razlikujejo od drugih spletnih mest. - H3: Spletno mesto športnega društva je mogoče izdelati brez profesionalne pomoči. S pomočjo naše spletne strani bi tako športni klub razširil svojo prepoznavnost in si pridobil nove navijače, ki bi se udeleževali tekem. Spletno mesto bi omogočalo tudi predvajanje in ogled tekem za navijače, ki se tekem ne bi mogli udeležiti v živo.
Keywords: načrtovanje, spletno mesto, splet, športno društvo, prototip.
Published: 08.12.2020; Views: 112; Downloads: 25
.pdf Full text (1,85 MB)

3.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Sway in Wix
Damjana Krampač, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Swaya in Wixa smo opredelili namen spletnih mest in predstavili ter primerjali slednji platformi. Spletno mesto podjetij, organizacij in posameznikov je ključnega pomena za njihovo ciljno skupino. Spletno mesto mora biti kakovostno izdelano, da zadržimo ciljno občinstvo čim dalj na svoji strani. Načrtovati je treba vse od barv, velikosti besedila, slik, vsebine in seveda funkcionalnosti. S pomočjo spletne strani lahko širimo prepoznavnost svojega podjetja in izdelkov, pridobivamo nove uporabnike ter kupce. Ključnega pomena pri spletnih straneh je optimizacija, hitrost in odzivnost spletnih strani za dobro uporabniško izkušnjo. Na trgu ponudnikov izdelovalcev spletnih strani najdemo različne platforme za preprosto izdelavo spletnega mesta. Platformo izberemo glede na namen postavitve spletne strani, njene funkcionalnosti na spletni strani ter oblikovnosti le-te. Opredelili smo se na dve platformi in ju med seboj primerjali po njunih funkcionalnostih, oblikovni podobi, dostopnosti in enostavnosti. Obe platformi sta dostopni uporabnikom po sprejemljivi ceni in sta namenjeni izdelavi spletnih mest, predstavitev ter poročil majhnih podjetij in posameznikov.
Keywords: Spletno mesto, spletna orodja, platforma, Sway, Wix, primerjava
Published: 12.11.2020; Views: 97; Downloads: 19
.pdf Full text (2,14 MB)

4.
Ocena kakovosti spletnega mesta podjetja H&M
Matej Slatinšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj naloge v teoretičnem delu je predstaviti kakovost z marketinškega vidika, opredelitev in nastanek spletnega mesta, pomen kakovosti spletnega mesta ter predstaviti vsebinski, grafični in tehnični vidik spletnega mesta. V empiričnem delu diplomske naloge je namen predstaviti podjetje H&M, ugotoviti, ali na svojem spletnem mestu ponujajo cenovno dostopne artikle, ali je spletno mesto enostavno za uporabo in na koncu tudi podati konkretne rešitve podjetju H&M o izboljšavi spletnega mesta. Empirični del diplomske naloge temelji na anketnem vprašalniku, s katerim smo pridobili mnenja uporabnikov spletnega mesta podjetja H&M. Na podlagi mnenj anketiranih smo sestavili rešitve oziroma izboljšave za spletno mesto.
Keywords: H&M, spletno mesto, kakovost, marketing
Published: 11.11.2020; Views: 65; Downloads: 23
.pdf Full text (974,45 KB)

5.
Optimizacija spletnega mesta za prodajo podjetjem: analiza primera
Jaka Hrženjak, 2019, master's thesis

Abstract: Optimizacija spletne strani je proces spreminjanja ter izboljševanja spletnih strani, zato da izboljšamo rezultate iskanj na spletnih iskalnikih ter da se naše spletno mesto čim prej in čim lažje najde na spletu. Na podlagi številnih dejavnikov iskalniki ocenijo ustreznost in berljivost spletnega mesta, preden mu dodelijo položaj ali uvrstitev na strani z rezultati iskalnika. Zato je to zelo pomemben dejavnik pri uspehu številnih podjetij, saj če te dandanes nekdo ne najde na spletu, je to skorajda enako kot, da sploh ne obstajaš. Cilj tega magistrskega dela je predstaviti problem optimizacije spletnih mest za spletne iskalnike ter prikazati, zakaj je optimizacija pomembna in kako se je lotimo. Optimizacija spletnega mesta je prikazana na primeru spletnega mesta podjetja Atriva z njihovim dovoljenjem. Najprej sem zbral teorijo o več različnih temah, kot so, kaj so prodajna spletna mesta, kako so videti dobra spletna mesta, vse o optimizaciji za iskalnike, kaj je uporabniška izkušnja, kako merimo uporabniško izkušnjo, primeri dobrih kontaktnih strani in še več. Nato sem naredil optimizacijo spletnega mesta podjetja Atriva. Najprej sem opravil nekaj meritev pred optimizacijo, nato samo optimizacijo, potem pa še nekaj meritev po optimizaciji. Nato sem predstavil rezultate, iz katerih je razvidno, da je optimizacija res zelo pomembna za spletna mesta. V petem poglavju sem pisal o svoji lastni uporabniški izkušnji na spletnem mestu Atriva. Preveril sem, kakšno je spletno mesto Atriva v primerjavi s teorijo o tem, kaj vsebuje dobro spletno mesto. Potem sem meril še uporabniško izkušnjo z uporabniškim testiranjem. To sem storil s tremi osebami, ki sem jim dal tri naloge in za vsako nalogo tri vprašanja. Zato lahko potrdim, da je uporabniška izkušnja zelo pomembna za uporabnike spletnih mest.
Keywords: spletno mesto, optimizacija, uporabniška izkušnja, spletni iskalniki
Published: 23.01.2020; Views: 320; Downloads: 69
.pdf Full text (2,88 MB)

6.
Izdelava spletnega mesta za umetnika v sistemu WordPress
Maja Pučko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena izdelava spletnega mesta za umetnika v WordPress sistemu. Osrednji področji sta izdelava spletnega mesta ter pregled in analiza vtičnikov . Temo smo si izbrali zato, ker nas objavljanje umetnin na socialnih omrežjih omejuje in smo si želeli večji nadzor nad spletno trgovino in spletno galerijo. Preden smo začeli z izdelavo spletnega mesta smo izbrali najustreznejša vtičnika za trgovino in galerijo s pomočjo testiranja in primerjanja glede na definirane zahteve. Spletno mesto smo nato namestili, mu izbrali temo, dodali personalizirane elemente, namestili vtičnike in vnesli vsebine. Na koncu smo izvedli analizo metrik uspešnosti v Google Analitiki.
Keywords: WordPress, spletno mesto, spletna galerija, spletna trgovina, metrike uspešnosti
Published: 22.11.2019; Views: 263; Downloads: 34
.pdf Full text (2,27 MB)

7.
Prenova spletne strani za Športno plezalno društvo Korenjak
Katja Hrovatič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavna prenova spletnega mesta Športno plezalnega društva Korenjak. Vodilni v društvu so se odločili za prenovo, ker obstoječe spletno mesto ne služi svojemu namenu. Vsebina spletnih strani ni aktualna, spletne strani se ne prilagajajo različnim velikostim zaslona in njihov izgled je zastarel. Prav tako se na spletnem mestu pojavljajo nedelujoče povezave in spletne strani. Prenove smo se lotili skozi zaporedje petih faz. Te si sledijo v naslednjem vrstnem redu: strategija, načrtovanje, oblikovanje, izdelava in zadnja faza testiranje, objava in vzdrževanje. V fazi strategije smo izvedli kritično analizo obstoječega spletnega mesta in analizo konkurence. S fazo načrtovanja smo zasnovali arhitekturo spletnega mesta. V fazi oblikovanja smo navigacijskim menijem in žičnim diagramom spletnih strani dodali slog spletnega mesta. Spletno mesto smo v fazi izdelave ustvarili s CMS-sistemom WordPress. Novo spletno mesto je odzivno, oblikovano po grafični podobi ŠPD Korenjak in uporabniku prijazno.
Keywords: spletna stran, spletno mesto, CMS-WordPress, prenova spletnega mesta, društvo
Published: 25.10.2019; Views: 226; Downloads: 47
.pdf Full text (5,80 MB)

8.
Zasnova in oblikovanje sodobnega spletnega mesta za samostojnega podjetnika na primeru darinka-tuina
Darinka Brešar, 2018, master's thesis

Abstract: Prepoznavnost samostojnega podjetnika na spletu je dandanes zelo dobrodošla, v nekaterih primerih celo nujna za preživetje podjetnika samega. Velika večina strank namreč uporablja sodobne tehnologije in išče razne informacije na spletu. Stranke so postale zelo zahtevne in nekatere celo pravijo: »Če te ni na internetu, potem sploh ne obstajaš.« Seveda je še vedno veliko odvisno od narave dejavnosti, ki jo samostojni podjetnik opravlja, saj še vedno velja rek, da dober glas seže v deveto vas, vendar nam lahko spletno mesto, ki je zasnovano na sodoben način, vsekakor prinese samo korist. Stranke želijo izvedeti vedno več informacij, vendar je dobro, da so te informacije podane v enostavnem jeziku, da jih lahko razume vsak, ne glede na njegovo strokovnost. Sodobno spletno mesto lahko poleg osnovnih informacij o podjetju in njegovi dejavnosti vsebuje tudi zanimive novice, ki se jih redno posodablja, saj lahko s tem stranko vedno znova privabimo k obisku našega spletnega mesta. Ob tem pa seveda ne smemo pozabiti na vizualno privlačnost spletnega mesta. Samostojni podjetnik lahko z zelo malo finančnega vložka sam izdela spletno mesto, saj obstaja na spletu kar nekaj brezplačnih spletnih urejevalnikov, za katera ne potrebujemo programerskih znanj in se jih lahko hitro naučimo uporabljati. Če smo kot samostojni podjetnik zelo zasedeni, lahko prosimo za pomoč strokovnjake, ki se profesionalno ukvarjajo z izdelavo sodobnih spletnih mest, saj je pomoč izkušenih strokovnjakov vedno v pomoč.
Keywords: spletno mesto, sodobno spletno mesto, samostojni podjetnik, stranka, vizualni spletni urejevalnik
Published: 20.12.2018; Views: 719; Downloads: 42
.pdf Full text (3,42 MB)

9.
Prenova spletnega mesta s pomočjo Wix platforme na primeru podjetja Instant design
Luka David Rogelj, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega projekta je ugotoviti prepoznavanje obstoječega spletnega mesta podjetja Instant Design v spletnem iskalniku Google. Na osnovi sodobne analize bo sprejeta odločitev, ali se obstoječe spletno mesto prenavlja ali pa se postavi popolnoma na novo. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene vrste in zgradbe spletnih mest. Za izdelavo spletnega mesta je podrobneje predstavljena platforma Wix, ki sledi trenutnim sodobnim trendom oblikovanja. V analitičnem delu je trenutno spletno mesto analizirano z orodjem SEOquake, ki pokaže vse ključne lastnosti, pomembne za visoko prepoznavnost v spletnih brskalnikih. Na osnovi te analize je bila sprejeta odločitev o zasnovi novega spletnega mesta in predstavljena pot od zasnove do objave. Po objavi je potrebno spletno mesto optimizirati in predstavljeni so zadnji trendi spletne optimizacije t.i. SEO. Za zahtevnejšo optimizacijo je predstavljen način izdelave zunanjih povezav. Trendi oblikovanja in trženja spletnih mest so se v desetletju korenito spremenili, zato spletna mesta, izdelana s starimi orodji, ne prinašajo pričakovanih rezultatov prepoznavnosti v današnjem spletnem okolju.
Keywords: spletno mesto, izbira ključnih besed, SEO optimizacija, Wix platforma
Published: 10.12.2018; Views: 456; Downloads: 30
.pdf Full text (3,41 MB)

10.
Primerjalna analiza spletnih mest plavalnih zvez slovenije, hrvaške in avstrije
Luka Bombek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Nahajamo se v dobi digitalizacije. Virtualni svet, v katerega spadajo računalniki, telefoni, tablice, ure in še mnoge druge pametne naprave, zavzema vedno večji del našega življenja. Tudi poslovanje se v zadnjem času opravlja na elektronskih napravah, trenutno je vezano predvsem na internet in spletna mesta. Če želimo dobro poslovati, moramo namreč imeti tudi dobro spletno mesto. Dobrega spletnega mesta pa ne moremo zgolj postaviti in kasneje vzdrževati. Potrebno ga je neprestano posodabljati in prilagajati trendom, ki trenutno veljajo v svetu. Najboljši način za posodabljanje spletnega mesta pa je, da ga analiziramo. V diplomskem projektu smo se torej osredotočili na spletna mesta, zanimalo nas je predvsem, kaj le-ta sploh so in kakšne vrste le-teh poznamo. Primerjali smo jih s portali in kasneje opisali še njihovo izdelavo. V nadaljevanju smo se posvetili analiziranju spletnih mest, in sicer analiziranju spletnih mest plavalnih zvez Slovenije, Hrvaške in Avstrije. Ker je bilo spletno mesto Plavalne zveze Slovenije v zadnjem letu posodobljeno in ker smo imeli dostop tudi do analize, ki je bila opravljena pred prenovo, smo preverili še napredek pri postavitvi spletnega mesta. Naš cilj diplomskega dela je torej bil analizirati spletna mesta in jih medsebojno primerjati.
Keywords: spletno mesto, analiza, izdelava, Plavalna zveza Slovenije, trendi
Published: 05.12.2017; Views: 603; Downloads: 32
.pdf Full text (1,55 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica