| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
IZDELAVA SPLETNEGA PORTALA ZA SPREMLJANJE PROJEKTOV V DRUŽBI VEGRAD D.D.
Evgen Jamnikar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava funkcijo kontrolinga. Predstavi pojem kontrolinga, njegove cilje in dobre prakse. Cilj diplomske naloge je izdelava spletnega portala za spremljanje projektov v družbi Vegrad d.d., zato predstavi podjetje, informacijski sistem podjetja, ki je osnova za gradnjo portala, opisuje spremljanje projektov ter vlogo skupine za kontroling v omenjenem podjetju. Podrobneje opiše, kaj je spletni portal, kakšna je njegova zgradba in predstavi različne delitve portalov. Vsebuje tudi opis tehnologij, s katerimi je implementiran Projektni portal, ter predstavi končno rešitev spletnega portala in njegove najpomembnejše funkcionalnosti.
Keywords: kontroling, spremljanje projektov, spletni portali, spletna aplikacija, sodobne tehnologije, poslovno obveščanje
Published: 18.06.2009; Views: 2719; Downloads: 377
.pdf Full text (5,41 MB)

5.
ANALIZA SPLETNIH PORTALOV OBČIN IN NJIHOV POMEN
Boštjan Kohne, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi opredelimo vlogo in pomen spletnih portalov občin. Pri tem jih obravnavamo v kontekstu elektronske uprave ter elektronske demokracije. Osrednji del naloge obsega študija možnosti ocenjevanja in ovrednotenja spletnih portalov občin. Na podlagi ugotovitev izdelamo večkriterijski model za ocenjevanje spletnih portalov občin. Model uporabimo za ovrednotenje spletnih portalov občin Maribor in Koper, ki ju podrobneje analiziramo in na podlagi ocen tudi medsebojno primerjamo.
Keywords: spletni portali občin, e-demokracija, e-uprava, ocenjevanje spletnih predstavitev, uporabnost spletnih predstavitev, večkriterijski modeli, MAUT
Published: 04.03.2010; Views: 11142; Downloads: 238
.pdf Full text (2,39 MB)

6.
ANALIZA IN RAZŠIRITVE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VSEBIN ''DOTNETNUKE''
Matic Knežar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili sisteme za upravljanje z vsebinami (CMS), njihov namen in področja uporabe. Podrobno smo prestavili spletni sistem za upravljanje z vsebinami »DotNetNuke« (DNN). Izbrali smo spletno mesto narejeno v primerljivi tehnologiji in ga primerjali s portalom DNN. Prav tako smo predstavili izdelavo lastnih modulov v DNN na podlagi praktičnega primera. Izdelali smo modul Sistem za rezervacije, ki ga lahko uporabljamo znotraj vsakega spletnega mesta, ki temelji na ustreznem DNN. Pokazali smo praktično uporabo izdelanega modula, z različnimi uporabniškimi pravicami. Predstavili smo postopek priprave modula, izdelave dodatnih tabel in kreiranje paketa, ki ga lahko namestimo na vsako spletno mesto, ki temelji na ustreznem DNN. Na koncu smo predstavili izdelano spletno mesto, kot tudi delovanje Sistema za rezervacije.
Keywords: sistemi za upravljanje vsebin, DotNetNuke, spletna aplikacija, spletni portali, izdelava programskih modulov, primerjalna analiza
Published: 06.12.2010; Views: 1795; Downloads: 133
.pdf Full text (10,25 MB)

7.
UPORABA OGRODJA CAKEPHP PRI IZDELAVI SPLETNIH PORTALOV
Simon Gliha, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela smo opisali proces izdelave spletnega portala (oblikovna podoba, načrtovanje podatkovne baze, uporabniške funkcionalnosti, uredniške funkcionalnosti). V praktičnem delu smo z uporabo ogrodja CakePHP izdelali lasten portal. Uporabili smo arhitekturo model-prikaz-krmilnik.
Keywords: spletni portali, ogrodje, PHP, CakePHP, model-prikaz-krmilnik
Published: 31.01.2012; Views: 1239; Downloads: 115
.pdf Full text (2,14 MB)

8.
SPLETNI PORTALI ZA ELEKTRONSKO POSLOVANJE MED PODJETJI
Janja Gašljevič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je celovita opredelitev delovanja spletnih portalov za namene elektronskega poslovanja med podjetji. Portale moramo obravnavati kot del celovitega poslovnega informacijskega sistema podjetja. Kot organizacijsko informacijski podsistemi so ravno tako pomembni kot na primer sistemi za podporo izvajanja ključnih poslovnih procesov v podjetju. Elektronsko poslovanje kot oblika neposrednega tržnega komuniciranja v podjetjih ni več neznanka, saj postaja vse bolj pomemben del globalnega gospodarstva. Zaradi svoje enostavnosti, nizkih stroškov, prijaznosti do uporabnikov in številnih drugih prednosti bo kmalu postal prevladujoč način poslovanja Če je včasih uporaba računalnika in interneta prinašala podjetju konkurenčno prednost, pa danes velja, da podjetje brez računalniške podpore v poslovnem svetu ne more obstajati, saj ne more poslovati konkurenčno. Pri elektronskem poslovanju se srečujemo z različnimi oblikami, med katerimi pa sta najpomembnejši B2B oz. organizacija (podjetje) – organizacija (podjetje) in B2C oz. organizacija (podjetje) – posameznik (potrošnik). Z elektronskim poslovanjem se povečuje hitrost poslovanja, kupci in trgi izven nacionalnih, časovnih in fizičnih meja postajajo dostopnejši, cene izdelkov in storitev pa se nižajo zaradi vse nižjih stroškov. Podjetja se še v celoti ne zavedajo, da mora elektronsko poslovanje postati dolgoročna usmeritev podjetja. Le-to mu bo pomagalo pri rasti in uspehu na čedalje bolj zahtevnejših trgih. Menedžerji bi morali videti v elektronskem poslovanju izziv za lastno organizacijo in njeno strukturo.
Keywords: Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko poslovanje B2B, spletni portali, internet
Published: 08.07.2011; Views: 1639; Downloads: 197
.pdf Full text (1,88 MB)

9.
SPLETNI PORTALI ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU BANK VELIKE BRITANIJE
Saša Veg, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Danes je pomembno, kakšne vrednote in cilje imamo, da lahko preživimo. V današnjem tempu življenja je pomembno, kako živimo in kako znamo dragoceni čas karseda najbolje izkoristiti. V sodobnem času nam elektronsko poslovanje bistveno pripomore k boljšemu in polnejšemu življenju. Elektronsko poslovanje nam lahko omogoča lažje poslovanje kar od doma ali od kjer koli se nahajamo, samo da imamo pri roki internet. Z vedno večjo stopnjo izobraženosti in napredka tehnologije pripisujemo elektronskemu poslovanju vedno večji pomen. V diplomskem delu smo opisali glavne značilnosti elektronskega poslovanja, v okviru tega pa smo se osredotočili na spletne strani, pri katerih sta oblikovna podoba in funkcionalnost bistveni značilnosti. V nadaljevanju diplomskega dela smo opisali spletno bančništvo in spletne portale. Za konec pa smo se osredotočili na spletne portale elektronskega bančništva na primeru bank Velike Britanije. Omenjene banke smo izbrali glede na velikost in pomembnost na Britanskem trgu, katere so: banka Lloyds TSB, banka HSBC, banka Royal Bank of Scotland in banka Barclays. Glede na današnje razmere v svetu se morajo banke dobro potruditi, da obdržijo ali na novo pridobijo svoje komitente. Pomagajo si z dobro predstavitvijo svojih spletnih strani in spletnih portalov ter bogato paleto spletnih storitev, ki jih ponujajo. Banke morajo biti karseda dinamične in fleksibilne, da sledijo trenutnim trendom in željam uporabnikov njihovih spletnih storitev. V interesu vseh udeležencev tako bank kot uporabnikov njihovih storitev pa je, da vsi dosežejo želene cilje, in da so navsezadnje s tem dosegom zadovoljni.
Keywords: elektronsko poslovanje, spletne strani in spletni portali, spletno bančništvo, banke Velike Britanije, spletne storitve bank Velike Britanije, vstopne spletne strani bank Velike Britanije
Published: 26.07.2012; Views: 1530; Downloads: 118
.pdf Full text (1,23 MB)

10.
OSEBNOSTNE LASTNOSTI KOMENTATORJEV NA SLOVENSKIH NOVIČARSKIH SPLETNIH PORTALIH
Darja Potočan, 2015, master's thesis

Abstract: Spletni komentarji novic so postali del javne debate in ugibanja o tem, ali prispevajo k razgrevanju ozračja v javnosti ali morda celo sami kdaj zanetijo kak požar. Pri tem so komentatorji deležni veliko opazk in predsodkov, ki smo jih želeli preučiti. V magistrski nalogi smo zato prvič v Sloveniji preučili osebnostne lastnosti komentatorjev novic na spletnih portalih slovenskih medijev s pomočjo lestvice Velikih 5, vprašalnika narcisoidnosti – NPI in vprašalnika dogmatizma ter podatke preverjali s populacijo tistih, ki nikoli ne komentirajo novic na spletu. Slovenska populacija komentatorjev kaže statistično pomembne razlike med pogostimi komentatorji in nekomentatorji na dimenziji ekshibicionizma, ne pa tudi na dimenziji dogmatizma. Na lestvici Velikih 5 se pokažejo razlike med v dimenzijah ekstravertnosti in odprtosti za nove izkušnje, v dimenzijah dogmatizma in ekshibicionizma pa ne. Med ekstremoma, skupinama nekomentatorjev in pogostih komentatorjev, se med osebnostnimi lastnostmi pokažejo razlike v dimenziji sprejemljivosti, pogosti komentatorji kažejo tudi več značilnosti ekshibicionizma. Med dobre prediktorje komentiranja sodijo spol, starost, odprtost in odgovor na vprašanje, ali berejo komentarje pod novicami ali ne. Pogosteje komentirajo starejši moški, v starostni skupini od 41–60 let starosti, ženske pa komentirajo veliko redkeje, kar 95 % vseh udeleženk spada med nekomentatorje.
Keywords: komentarji, spletni portali novic, osebnostne lastnosti, Velikih 5, narcisizem, dogmatizem, regulacija
Published: 28.01.2015; Views: 1804; Downloads: 185
.pdf Full text (776,00 KB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica