1. Izdelava spletne aplikacije za analiziranje nepremičninskih oglasovJan Dolenc, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je opisan razvoj osnovne različice spletne aplikacije za analiziranje oglasov, ki so objavljeni na največjem nepremičninskem portalu v Sloveniji. Aplikacija uporabniku omogoča vpogled v zgodovino oglasa in analiziranje dogajanja na nepremičninskem trgu. Z uporabo sodobnih tehnologij želimo opolnomočiti povprečnega uporabnika, pri sprejemanju pomembnih življenjskih odločitev. V teoretičnem delu so najprej predstavljena uporabljena orodja, nato je v teoriji pojasnjeno delovanje aplikacije. V poglavju razvoj aplikacije je natančno opisan postopek izdelave vsake izmed komponent aplikacije: spletni pajek, skript za vnos podatkov, podatkovna baza, programski vmesnik in grafični uporabniški vmesnik. Po uspešnem razvoju je aplikacija bila preizkušena in povabljenih je bilo nekaj končnih uporabnikov, ki so jo ocenili. Keywords: nepremičninski oglasi, spletna aplikacija, spletni pajek, Python, Angular Published in DKUM: 30.05.2024; Views: 175; Downloads: 39
Full text (6,28 MB) |
2. Uporabniško prijazni spletni pajek z uporabo ogrodja Puppeteer : diplomsko deloRok Rozman, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na implementacijo spletnega pajka, ki pregleda dani spletni naslov ter ostale povezane spletne strani. Predlagan spletni pajek je uporabniško prijazen in preprost za uporabo. Za implementacijo smo uporabili tehnologiji Node.js in Puppeteer. Opravili smo tudi testiranje, pri katerem smo testirali tri različno zahtevne spletne strani in primerjali časovno zahtevnost pregleda, pri čemer so zahtevnejše strani potrebovale več časa. Keywords: spletni pajek, iskanje, Puppeteer, Node.js, spletni vmesnik. Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 510; Downloads: 44
Full text (889,12 KB) |
3. Izdelava porazdeljenega večnitnega ter razširljivega spletnega pajka za iskanje datotek : diplomsko deloAdam Veselič, 2019, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo izdelali spletnega pajka, ki je enostaven za uporabo, združuje
funkcionalnosti odprtokodnih alternativ in deluje na vseh popularnih platformah.
Uporabili smo tehnologijo .NET Core, ki nam je omogočila ustvarjanje le ene izvršilne
datoteke za vsako platformo, ki je hkrati prenosljiva in deluje brez dodatnih sistemskih
potreb. Da bi bila uporaba enostavna, smo implementirali spletni vmesnik za hitro
konfiguracijo. Za funkcionalnost smo poskrbeli tako, da pajek deluje brezhibno na več
nitih, v razširljivem porazdeljenem sistemu in podpira razširjanje s pomočjo
uporabnikovih skript. Nazadnje smo tudi poskrbeli, da smo vključili vse funkcionalnosti,
ki so značilne za spletne pajke. Keywords: spletni pajek, porazdeljeni sistemi, spletni vmesnik, .NET Core Published in DKUM: 22.11.2019; Views: 1092; Downloads: 75
Full text (934,26 KB) |
4. PAJEK ZA ISKANJE NASTAVITEV ZASEBNOSTI NA DRUŽABNEM OMREŽJU FACEBOOKDarian Žerdoner, 2014, undergraduate thesis Abstract: Spletni pajki so relativno enostavni avtomatizirani programi, ki metodično obiskujejo in pregledujejo spletne strani. Pogosto so narejeni za enkratno uporabo, a veliko jih je programiranih tudi za dolgoročno. Preučili smo teorijo in delovanje spletnih pajkov ter se lotili izdelave svojega za namene iskanja podatkov na družbenem omrežju Facebook. Tekom dela smo naleteli na oviro v obliki omejitev pajkanja na strani Facebook, zaradi česar smo morali za analizo podatkov, pridobljenih glede na nastavitve zasebnosti, uporabiti podatke, ki so jih v preteklosti zbrali drugi pajki. Po analizi smo prikazali njihovo uporabnost, prav tako pa smo implementirali zbrano znanje na praktičnem primeru pajkanja. Keywords: spletni pajek, pajkanje, Facebook, nastavitve zasebnosti Published in DKUM: 06.11.2015; Views: 1529; Downloads: 88
Full text (1,66 MB) |
5. VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETUJože Aristovnik, 2012, undergraduate thesis Abstract: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal! Keywords: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov Published in DKUM: 07.12.2012; Views: 2607; Downloads: 206
Full text (1,39 MB) |
6. |