| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 31
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju
Simon Koren, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Keywords: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje
Published: 05.01.2021; Views: 199; Downloads: 25
.pdf Full text (2,18 MB)

2.
Pomen Instagrama influencerjev za spletni marketing
Tina Marn, 2020, undergraduate thesis

Abstract: S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo proučili idejo o vplivu in pomenu prizadevanj za prodajo v družbi ter kako pomemben je vplivnostni marketing. Skušali smo ugotoviti, kakšno mero zaupanja imajo posamezniki do nakupa izdelkov, ki jih promovirajo vplivneži. Vpliv je ena od besed, ki se veliko omenja v družbenih omrežjih in socialnih medijih, toda vpliv je vnaprej določen s tehnologijami in sega vse od začetka trgovanja. V zadnjih tridesetih letih oglaševalska industrija izbira zvezdnike za promocijo izdelkov. Razlog za to je, da ima prepoznavnost velik vpliv na množico ljudi. Namen je bil z raziskavo ugotoviti, od česa je odvisno, da se ljudje odločijo za nakup določenih izdelkov, ki jih promovirajo vplivneži, ter v kolikšni meri zaupajo oglasom na Instagramu. Med drugim nas je zanimalo tudi, katere vsebine ljudje največkrat uporabljajo. Naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu smo opredelili trženjsko komuniciranje, njegov proces in načrtovanje. V nadaljevanju pa smo razložili pojem in trende spletnega marketinga in njegov vpliv na družbenih omrežjih. Podrobneje smo opisali tudi vpliv marketinga ter oglaševanje s pomočjo vplivnežev in navedli prednosti in slabosti tovrstnega marketinga. V raziskovalnem delu nas je zanimalo, od česa je odvisno, da se ljudje odločijo za nakup izdelkov in v kolikšni meri zaupajo vplivnežem.
Keywords: spletni marketing, vplivnež, Instagram, vplivnostni marketing
Published: 03.11.2020; Views: 192; Downloads: 83
.pdf Full text (609,88 KB)

3.
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Sara Gangl, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Naraščajoča popularnost družbenih omrežij in s tem pojav spletnih vplivnežev sta popolnoma spremenila način kako potrošniki odkrivajo, doživljajo in kupujejo izdelke ter storitve. Ne želijo več agresivnih in vsiljivih oglasov, temveč si želijo slišati kakšno izkušnjo imajo z izdelkom ali storitvijo običajni ljudje. Ravno zato se po nasvete danes vse pogosteje obrnejo na spletne vplivneže, ki so zaradi svoje strasti do nekega področja pričeli snemati videe, fotografije in pisati prispevke ter te deliti na družbenih omrežjih. Tako so si čez čas vzpostavili bazo ljudi, ki jim sledi in zaradi svoje pristnosti, domačnosti ter kredibilnosti zaupa. Posledično so tudi podjetja prepoznala pomen in vpliv teh oseb ter začela z njimi sodelovati. Diplomski projekt obravnava trenutno zelo aktualen trend na področju marketinga, vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo spletnih vplivnežev. Posluževanje vplivnostnega marketinga smo analizirali skozi pregled digitalnih vsebin šestih podjetij iz treh panog. S tem namenom smo v teoretičnem delu najprej opredelili pojem in nato v empiričnem delu prek analize profilov izbranih podjetij na družbenih omrežjih Instagram in Facebook analizirali uporabo vplivnostnega marketinga v praksi ter s pomočjo vprašalnika pridobili mnenja slovenskih podjetij o vplivnostnem marketingu na družbenih omrežjih ter njegovi uporabi.
Keywords: trženjsko komuniciranje, digitalni marketing, vplivnostni marketing, družbena omrežja, spletni vplivnež
Published: 05.12.2019; Views: 761; Downloads: 357
.pdf Full text (735,39 KB)

4.
Rast b2b segmenta poslovanja na internetu na primeru storitvenega podjetja
Matej Horvat, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Danes so podjetja, ki ne rastejo dolgoročno, obsojena na propad ali životarjenje. Rast lahko podjetja dosegajo na različne načine in na različnih področjih njihovega poslovanja. Na primeru podjetja H.B.C. d.o.o. smo preučili zmožnost in pripravljenost podjetja na rast internetne prodaje pri B2B kupcih. Podjetje na spletu prodaja svoje izdelke, med drugim tudi svojim stalnim poslovnim partnerjem. Na le-teh želi podjetje graditi svojo nadaljnjo rast. Ocenjujejo namreč, da so stroški pridobitve novih strank in stroški, ki so potrebni za ohranitev že obstoječih strank, na tem segmentu najbolj smotrno porabljeni. V podjetju H.B.C. d.o.o. smo analizirali trenutno stanje in pripravljenost platforme za morebitno prihodnjo rast ter preučili strategije in taktike, ki jih podjetje trenutno uporablja za zagotavljanje te rasti. Ugotovljeno je bilo, da je podjetje na dobri poti, a kljub temu ima možnost za optimiziranje svojih akvizicijskih kanalov. Predlagali smo tudi nekaj specifičnih taktik, ki jih lahko podjetje nemudoma vpelje.
Keywords: rast, internetna prodaja, b2b prodaja, H.B.C. d.o.o., spletni marketing, SEO optimizacija, akvizicija novih strank
Published: 27.06.2019; Views: 453; Downloads: 21
.pdf Full text (751,45 KB)

5.
Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Mojca Vogrič, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Keywords: spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Published: 08.05.2019; Views: 680; Downloads: 96
.pdf Full text (2,42 MB)

6.
Prisotnost videa na spletnih straneh opernih hiš
Mojca Hinteregger, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Z rastjo in nadgradnjo uporabe spleta je prišlo do drastičnih sprememb na področju komuniciranja s ciljno publiko. Pojavile so se številne nove oblike izražanja in promocije na spletu, med njimi je vedno bolj prisoten in priljubljen video. Zaradi vpliva novih medijev na potrošniško vedenje so kulturne organizacije primorane spremeniti stare marketinške strategije in zaradi novega dojemanja in sprejemanja javnosti posegajo po novih oblikah komunikacije, vključno z videom. Diplomsko delo s pregledom uradnih spletnih strani, družabnega omrežja Facebook in YouTube kanalov šestih opernih hiš po svetu ugotavlja, da se operne hiše vedno bolj poslužujejo videa kot sredstva za promocijo.
Keywords: video, spletni marketing, družabno omrežje, operna hiša
Published: 07.11.2018; Views: 374; Downloads: 46
.pdf Full text (1,13 MB)

7.
Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga
Tina Strmčnik, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo pokriva trenutno eno najpopularnejših oblik oglaševanja, oglaševanje v vsebinah spletnih vplivnežev (t.i. blogerjev, youtuberjev, vlogerjev) ali vplivnostni marketing. Stanje vplivnostnega marketinga v Sloveniji smo preučevali skozi analizo vsebin petih najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev. Predvsem smo želeli preveriti, kako učinkovita je slovenska zakonodaja pri urejanju tega področja in v kolikšni meri so slovenski spletni vplivneži pri oglaševanju podjetij v svojih vsebinah transparenti. S tem namenom smo v teoretičnem delu pripravili pregled vseh obstoječih zakonodajnih regulativ in nato v empiričnem delu skladnost vsebin izbranih spletnih vplivnežev z zakonodajnimi določili tudi preverili v praksi. Z rezultati analize smo potrdili, da slovenska zakonodaja področja vplivnostnega marketinga ne regulira dovolj učinkovito, kar ima za posledico, da slovenski spletni vplivneži v svojih vsebinah niso povsem transparentni in se potrošniki (v našem primeru sledilci) srečujejo s primeri prikritega oglaševanja.
Keywords: spletni vplivnež, vplivnostni marketing, vplivnostni marketing v Sloveniji, zakonodajna ureditev vplivnostnega marketinga, transparentnost vplivnostnega marketinga, oglaševanje podjetij v vsebinah spletnih vplivnežev
Published: 21.06.2018; Views: 1152; Downloads: 392
.pdf Full text (2,20 MB)

8.
Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini bogomolka
Tara Sel, 2018, master's thesis

Abstract: Z marketingom se soočamo praktično vsak dan tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju. Marketing je ključ do uspeha podjetja in ne zajema samo oglaševanja, temveč tudi cel spekter drugih pomembnih aktivnosti, kot so odnosi z javnostjo, promocije ter pospeševanje prodaje. Brez ustreznega marketinga lahko podjetje ponuja izjemne izdelke ali storitve, a z njimi ne bo želo uspeha, saj ljudje sploh ne bodo vedeli zanje. V magistrskem delu smo se osredotočili na najnovejšo vejo v marketingu – spletni marketing in z njim povezane aktivnosti, ki predstavljajo ključno orodje za doseganje konkurenčnosti. Spletni marketing postaja vedno bolj priljubljen zaradi tega, ker omogoča vzpostavitev in ohranjanje odnosov z odjemalci ter osebno komunikacijo, vse to pa z majhnimi stroški. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. Teoretični del je nadalje razdeljen na tri glavna poglavja. V prvem poglavju smo na kratko opredelili nekaj različnih opredelitev marketinga ter opisali glavne lastnosti marketinško naravnanega podjetja. V drugem poglavju sledita opredelitev marketinškega komuniciranja ter navedba njegovih ciljev, procesov in aktivnosti. V tretjem poglavju smo se osredotočili na spletni marketing, njegov pomen, prednosti in slabosti ter vrste spletnega marketinga. V praktičnem delu smo analizirali spletni marketing spletne trgovine Bogomolka, ki smo jo najprej na kratko predstavili. Temu sledi opis spletne strani z vidika najpomembnejših elementov, ki jih mora dobra spletna stran vsebovati. Potem smo se osredotočili na različne oblike oglaševanja, družbena omrežja in druge spletne marketinške aktivnosti, ki se jih podjetje poslužuje. Na koncu smo pripravili predloge za izboljšave ter preverili hipoteze, ki smo si jih uvodoma zastavili.
Keywords: spletni marketing, marketinške aktivnosti, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Published: 10.05.2018; Views: 917; Downloads: 209
.pdf Full text (2,93 MB)

9.
Optimizacija spletne trgovine Concert Vienna z metodami za raziskavo marketinga
Mario Berger, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Sodobno poslovanje se je s hitrim razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije in interneta drastično spremenilo. To je vplivalo tudi na razvoj marketinga, saj je splet postal pomemben prodajni kanal in nepogrešljiv del marketinškega komuniciranja. Tako se je pojavila nova veja marketinga; spletni marketing. Vendar pa se zdi, da se strokovnjaki v spletnem marketingu s svojimi teorijami, novimi termini in inovativnimi pristopi na videz oddaljujejo od tradicionalnega marketinga, zato sem v tem diplomskem projektu preveril, ali metode spletnega marketinga temeljijo na spoznanjih tradicionalnega marketinga. V prvem delu sem predstavil teoretična izhodišča in metode raziskave marketinga, ki sem jih potem v drugem delu dopolnili s teorijo spletnega marketinga. V zadnjem delu sem teoretična spoznanja apliciral na praktični primer optimizacije prodajne spletne strani Concert Vienna, kjer sem z uporabo metod, kot so analiza sekundarnih podatkov, intervju in eksperiment, pokazal, v kolikšni meri so »tradicionalne« metode raziskave marketinga še vedno zelo aktualne v hitro se razvijajočem spletnem marketingu.
Keywords: raziskava marketinga, spletni marketing, spletno oglaševanje, optimizacija, eksperiment
Published: 29.11.2017; Views: 537; Downloads: 45
.pdf Full text (1,48 MB)

10.
Prenova spletne strani Judo kluba Triglav Kranj
Maja Povšnar, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Internetni marketing je postal v zadnjem stoletju zelo popularen in izredno učinkovit. Skozi diplomo sem se v tej problematiki osredotočila na Judo klub Triglav Kranj. Judo je postal v zadnjem času izredno popularen šport. Zato mora tudi vsak judo klub delati na promociji samega sebe, da se bodoči člani odločijo zanj, saj se v Sloveniji stalno odpirajo novi klubi. Na tak problem je naletel Judo klub Triglav Kranj, ki je bil prej skoraj edini klub na gorenjskem. Sedaj pa je tu že kar nekaj klubov in če hoče še naprej imeti velik vpis, mora ustvariti privlačno internetno podobo, ki je trenutno še nima. Njihov problem je namreč izredno zastarela spletna stran. Obiskovalci spletne strani se pritožujejo, da je stran prazna, brez galerije slik, neažurna, brez informacij o treningih, trenerjih in podobno. V mojem diplomskem delu, sem se najprej osredotočila na elektronsko poslovanje in predstavila orodja za izdelavo spletne strani, ki sem jih kasneje uporabila za izdelavo prototipa. Raziskala sem želje in predloge članov, glede internetne promocije in na podlagi raziskav ustvarila moderno in privlačno spletno stran. Nato sem se posvetila optimizaciji spletne strani, da bodo bodoči člani stran še hitreje našli. Na koncu sem raziskovala, kakšen vpliv bo na uporabnike naredila nova spletna stran in poskusila predvideti, ali bo vpis na račun nove spletne strani kaj večji v novem šolskem letu.
Keywords: prenova spletne strani, optimizacija spletne strani, spletni marketing, promocija
Published: 21.09.2017; Views: 641; Downloads: 70
.pdf Full text (2,92 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica