| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
SPLETNA STRAN PODJETJA SINET D.O.O.
Denis Tomše, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Nedvomno se je z napredkom tehnologije zelo spremenilo življenje v celoti in z njim seveda tudi poslovni svet. Danes si preprosto ne moremo več zamišljati dela v pisarni brez uporabe računalnika, tako kot si pred 25 leti ni najbrž nihče mislil, da bo danes računalnik nepogrešljiv pripomoček pri delu skoraj slehernega izmed nas. Prav gotovo nam je nova informacijska tehnologija odprla nešteto možnosti in nam bistveno olajšala oziroma poenostavila življenje, saj lahko danes kupujemo dobesedno iz naslonjača, kar je bilo še nedolgo nazaj znanstvena fantastika. V okviru informacijske tehnologije je nedvomno internet tisti element, ki je dosegel največji razcvet. Prav zato danes velja rek, da kogar ni na internetu, ta ne obstaja. Še posebej to velja za podjetja, ki lahko z učinkovito predstavitvijo na internetu pridobijo veliko konkurenčno prednost pred ostalimi. Seveda pa obstaja velika razlika med predstavitvijo na internetu in učinkovito spletno stranjo, ki dejansko prinaša prednost pred konkurenco. Na žalost se večina podjetij še vedno ne zaveda, da je spletna stran namenjena njihovim strankam oziroma obiskovalcem spletne strani in ne njim samim.
Keywords: - Marketing - Internet - Učinkovita spletna stran - Spletni iskalniki
Published: 05.05.2010; Views: 2195; Downloads: 213
.pdf Full text (8,15 MB)

5.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI GLEDE NA SPLETNE ISKALNIKE
Nastja Portir, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili metode in prosto dostopna orodja, ki omogočajo optimizacijo spletnih strani, katere rezultat je njihova čim višja uvrstitev na spletnih iskalnikih. Raziskali smo teoretično ozadje od začetkov optimizacije do danes. Podali smo osnovna pravila, dejstva in napotke za optimizacijo ter na koncu vse to praktično preizkusili in prikazali na primeru portalov Mestne občine Maribor in Digitalne knjižnice Univerze v Mariboru.
Keywords: spletne aplikacije, optimizacija spletnih strani, spletni iskalniki, SEO
Published: 15.07.2010; Views: 1954; Downloads: 293
.pdf Full text (2,36 MB)

6.
RAZVOJ ZA ISKALNIKE OPTIMIZIRANIH SPLETNIH APLIKACIJ
Blaž Mahorič, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu so predstavljeni načini in metode optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike. Spoznali smo, katere metode optimizacije so najpomembnejše in kateri način optimizacije je smotrno izbrati, da spletni iskalniki ne izključijo naših strani iz svojega indeksa. Pregledali smo tudi nekaj orodij, ki so uporabne za različne analize in orodja za tehnično podporo pri optimizaciji spletne strani. Teoretični del smo na koncu upoštevali pri razvoju spletne aplikacije, kjer smo uporabili omenjena orodja.
Keywords: optimizacija spletnih strani za iskalnike, spletni iskalniki, SEO
Published: 08.04.2011; Views: 1151; Downloads: 113
.pdf Full text (2,01 MB)

7.
OZNAČEVANJE SPLETNIH DOKUMENTOV S KLJUČNIMI BESEDAMI NA OSNOVI NJIHOVE VSEBINE
Špela Sirše, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Kadar potrebujemo določene informacije, le-te največkrat iščemo na spletu, kar pa je ob poplavi različnih spletnih strani včasih teţje najti tisto stran, ki bi kar najbolje podala ţelene informacije. Večkrat se namreč zgodi, da spletna stran, ki jo iščemo sicer obstaja, vendar pa je spletni iskalniki ne najdejo. Vidnost spletne strani na spletnih iskalnikih je torej zelo pomembna, zato smo se odločili, da poskušamo izboljšati vidnost spletne strani, namenjene knjigi Programi za logistike. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretične osnove spletnih dokumentov, spletnih iskalnikov in optimizacije spletnih strani za iskalnike. Pojasnili smo tudi, zakaj je pomembna pozicija spletne strani na iskalnikih ter zakaj je pomembno označevanje spletnih dokumentov s ključnimi besedami. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili prvotno stanje spletne strani, nato pa smo teoretično znanje prenesli v prakso in se lotili prenove strani, na koncu pa smo predstavili še rezultate prenove, ki smo jih pridobili z uporabo različnih programskih orodij.
Keywords: spletni dokumenti, spletni iskalniki, ključne besede, pozicija spletne strani na spletnem iskalniku, optimizacija spletne strani za spletne iskalnike
Published: 23.10.2011; Views: 1766; Downloads: 100
.pdf Full text (1,61 MB)

8.
PRIMERJAVA OGLAŠEVANJA NA GOOGLU IN FACEBOOKU
Tjaša Janžekovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Internet pomeni na področju trženja nov tip interaktivnega oglaševanja, ki poleg oglaševanja ponuja še dvostransko komunikacijo. Oglaševanje na svetovnem spletu je v zadnjih nekaj letih najhitreje rastoči trend v oglaševanju nasploh in ima za oglaševalce veliko prednosti v primerjavi z uporabo ostalih medijskih kanalov. Namen oglaševanja na internetu je v tem, da oglaševalec pritegne čim več obiskovalcev na svojo spletno stran, kjer ponudi informacije o podjetju in njegovih izdelkih oz. storitvah, posledično pa uporabnika poskuša spodbuditi k nakupu. Podjetja vedno več pozornosti in sredstev namenijo iskalnemu marketingu, ki je oglaševanje na spletnih iskalnikih in spletnemu socialnemu marketingu, ki predstavlja oglaševanje na socialnih omrežjih, saj je dandanes za podjetja skoraj nujno, da svoje izdelke oz. storitve ponudijo na internetu. Trenutno je Google AdWords vodilni predstavnik oglaševanja na spletnih iskalnikih, namenjen je vsem, ki želijo ustvariti oglase in jih prikazovati na spletnih iskalnikih, kakršen je Google. Pomembno je poudariti, da AdWords zahteva nekaj predznanja in je primeren za profesionalno rabo, neizkušenim oglaševalcem lahko predstavlja prezapleten proces. Uporabniki, ki se začenjajo srečevati s spletnim oglaševanjem, lahko začnejo z oglaševanjem na socialnem omrežju Facebooku, ki je poleg tega, da je preprosto, lahko tudi brezplačno. Dobro oglaševanje je za podjetje ključnega pomena, zato je pomembno, da se nekje pojavljamo, predstavljamo podjetje in izdelke oz. storitve, obveščamo o novostih in akcijah ter ohranjamo stik z obstoječimi in morebitnimi odjemalci. Diplomska naloga temelji na primerjavi oglaševanja s pomočjo programa AdWords in oglaševanja na socialnem omrežju Facebook. Vodi nas skozi postopek izdelave oglasa pri obeh modelih, v zaključnem delu pa poskušamo prikazati prednosti in slabosti posamezne oblike oglaševanja.
Keywords: spletno oglaševanje, socialna omrežja, spletni iskalniki, Google AdWords, Facebook, postopek izdelave Facebook in AdWords oglasa, Facebook stran, Facebook oglas, AdWords oglas.
Published: 29.08.2012; Views: 1764; Downloads: 243
.pdf Full text (2,86 MB)

9.
POSLOVNA UPORABNOST SPLETNIH ISKALNIKOV
Nika Horvat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Svetovni splet se iz dneva v dan povečuje in pridobiva uporabnike. Podjetja pa se na trgu borijo, katera bodo bolj uspešna oziroma bodo imela več strank, saj to pomeni večjo prodajo. Način pridobivanja strank, se zaradi razvoja ekonomije in tehnologije spreminjajo. Podjetja morajo biti sposobno slediti tem trendom, zavedati se morejo njihovih potencialov. Podjetje mora posodabljati svoje procese, svoj marketing in prodajo in ker večina ljudi v današnjem svetu nima več toliko časa, da bi informacije pridobivala preko prodajalcev v trgovinah kot včasih, temveč raje te informacije o izdelkih poišče kar na spletu, saj je lažje in hitrejše, poleg tega pa lahko vidijo kako so ljudje zadovoljni z izdelkom preko forumov in blogov. Kar pa pomeni, da mora podjetje uporabljati splet za pridobivanje potencialnih strank s prodajo na spletu, oglaševanjem in optimizacijo spletne strani. Tako je podjetje vidno na spletu in predvsem konkurenčno na trgu. Podjetja, ki se tega ne zavedajo ne preživijo.
Keywords: Ključne besede: svetovni splet, spletni iskalniki, iskalni marketing, spletni brskalniki, spletno oglaševanje, oglaševanje, Google, spletno mesto, spletna stran, optimizacija spletnih mest
Published: 19.12.2012; Views: 981; Downloads: 84
.pdf Full text (1,78 MB)

10.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI ZA SPLETNE ISKALNIKE
Aljaž Sahornik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno, kako se optimizira spletno stran za iskalnike, največ pozornosti je namenjene iskalniku Google. Opisane so metode, s katerimi se dosega čim višje rezultate pri razvrščanju spletne strani med rezultati iskanja v omenjenem iskalniku. Predstavljeni so faktorji, ki vplivajo na optimizacijo, in metode, s katerimi se izboljšuje pozicijo spletne strani v iskalniku, te so razvrščene glede na pomembnost. Opisana so orodja za merjenje rezultatov optimizacije, ki omogočajo pregled nad opravljenim delom, in osnove iskalnega marketinga ter spletnega socialnega trženja.
Keywords: optimizacija za iskalnike, optimizacija za spletne strani, spletna stran, SEO, spletni iskalniki, oglaševanje s sistemom AdWords, oglaševanje na Facebooku
Published: 09.09.2013; Views: 1078; Downloads: 143
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica