| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izdelava spletne knjige pohval in pritožb v obliki obsežnejšega spletnega foruma
Anže Resnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu je opisana izdelava prve slovenske spletne knjige pohval in pritožb v obliki spletnega mesta v obliki foruma, dosegljivega na spletni domeni – nategnjen.si. To spletno mesto pomaga nadomestiti fizične knjige pohval in pritožb, kot jih danes vidimo v številnih restavracijah. Slednje nam je uspelo na podlagi foruma tako, da prikazuje ocene, izkušnje in mnenja ostalih uporabnikov, ki so jih imeli z določenimi podjetji oz. lokacijami. Na tak način vsak potrošnik lahko pomaga drugemu potrošniku pri izbiri izvajalcev določenih del ali pri nakupu izdelka. Nekaj takšnih podobnih spletnih mest že obstaja. Vendar pa se ta spletna mesta od našega razlikujejo po tem, da bo naše spletno mesto v slovenskem jeziku in bo namenjeno izključno za slovenski trg. Tako smo ustvarili novega, ki je dosegljiv na domeni nategnjen.si. Da je spletno mesto dobilo svojo podobo, smo najprej ustvarili logotip in za vzpostavitev in delovanje spletnega mesta uporabili več programskih rešitev, in sicer odprtokodni sistem za upravljanje vsebin – WordPress, namestili in poslovenili smo potrebne vtičnike ter temo spletnega mesta. Ko je bilo to nared, smo vnesli še nekaj podjetij v bazo in se ozrli tudi na promoviranje spletnega mesta preko družbenih omrežij. Prav tako smo se dotaknili še stroškov in prikazali pristope, ki so potrebni za izgradnjo tovrstnega spletnega mesta.
Keywords: spletna knjiga, pohvala, pritožba, spletni forum.
Published in DKUM: 23.11.2021; Views: 851; Downloads: 24
.pdf Full text (2,59 MB)

2.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Keywords: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Published in DKUM: 07.12.2012; Views: 2470; Downloads: 190
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica