| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 127
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine
Vojko Voga, 2020, master's thesis

Abstract: Pred splošno uporabo spleta smo poznali le klasične prodajne poti. Njegov prihod je precej spremenil način prodaje, spremenil je tudi potrebe in želje kupcev. Slednji zahtevajo vse več spletnega nakupovanja, saj zaradi pomanjkanja časa ne utegnejo obiskati fizičnih trgovin. Posledično so se razvili različni spletni prodajni modeli, ki kupcem omogočajo čim hitrejši in cenejši nakup ter dostavo. Kot dobro poznane in uveljavljene prodajne modele bi lahko našteli veleprodajo in skladiščenje, proizvodnjo lastnih blagovnih znamk, prodajo produktov pod lastno blagovno znamko in naročnino oz. naročniške storitve. Zaradi rasti e-trga in razvoja novih spletnih orodij se je posledično oblikoval nov prodajni model, ki je značilen za spletno trgovanje. To je prodajni model dropshipping, ki je v svetovnem merilu že tako rekoč stalnica, na slovenskem spletnem tržišču pa se vedno bolj uveljavlja. Gre za način prodaje, ko lastnik spletne trgovine prodaja izdelke brez lastnih zalog. Naročeno blago s strani kupca prodajalec posreduje neposredno (dropshipping) dobavitelju, plača nabavno ceno ter poštnino, dobavitelj pa v njegovem imenu pošlje naročeno blago kupcu. Ker gre za dokaj nov prodajni model na slovenskem tržišču in na tem področju primanjkuje tudi osnovne literature v slovenskem jeziku, smo se odločili, da ga v magistrskem delu podrobneje opišemo. Glavni cilj magistrskega dela je, da prikažemo vzpostavitev prodajnega modela dropshipping v spletni trgovini od samega začetka do zadnjega koraka. Predpostavljamo, da je postopek vzpostavitve dropshipping spletne trgovine hiter, enostaven in povezan z nizkimi zagonskimi stroški. Med drugim smo mnenja, da lahko poslovanje postane avtomatizirano, saj izbrane in opisane platforme (WooCommerce+WordPress, Shopify in Magento) omogočajo enostavne razširitve na druge spletne storitve. Kljub kvalitetni postavitvi dropshipping spletne trgovine in avtomatizaciji vseh procesov menimo, da brez primerno izbrane tržne niše, raziskave trga in dobrega marketinga naše dropshipping spletne trgovine le-ta ne bo uspešna.
Keywords: spletna trgovina, spletno nakupovanje, dropshipping, WordPress, prodajni modeli, avtomatizacija poslovanja
Published: 03.02.2021; Views: 30; Downloads: 5
.pdf Full text (1,75 MB)

2.
Prodaja preko spletne platforme amazon
Saša Horvat, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega projekta je analizirati postopek prodaje preko spletne platforme Amazon in predstaviti zasnovo načrta tovrstne prodaje izdelka za izbrano podjetje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo podrobneje predstavili spletno prodajo kot distribucijski kanal v mednarodnem trženju ter analizirali programe spletne prodaje podjetja Amazon in postopek prodaje preko spletne platforme tega podjetja. Prodajalci se pri prodaji na Amazonu srečujejo s številnimi izzivi. Močna konkurenca od njih zahteva temeljite priprave. Mednje med drugim spadajo proces iskanja izdelka in dobaviteljev, odločanje o načinu dostave ter priprava strani izdelka (listinga). Ključno vlogo pri uspešni prodaji preko spletne platforme Amazon pa ima mednarodno trženjsko komuniciranje, še posebej oglaševanje. V empiričnem delu diplomskega projekta smo predstavili načrt prodaje izdelka preko spletne platforme Amazon za izbrano podjetje. Primer vključuje predstavitev izbire oblike podjetja, izbire trga, izdelka, iskanje dobaviteljev, strategijo oglaševanja in pripravo listinga.
Keywords: Mednarodno trženje, distribucijski kanal, spletna trgovina, spletna platforma, Amazon.
Published: 04.01.2021; Views: 145; Downloads: 35
.pdf Full text (1,10 MB)

3.
Analiza spletne trgovine mehanizacije miler d.o.o., preko odprtokodne spletne platforme nopcommerce
Lucija Brajnik, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja vse pogosteje uporabljajo računalniško in internetno tehnologijo za lažje poslovanje. Internet v sodobnem svetu ponuja ogromno priložnosti podjetjem za uspešno vodenje poslovanja. E-poslovanje vključuje široko paleto elektronskih dejavnosti, v katerih lahko podjetje sodeluje. Spletna trgovina omogoča nakup in prodajo blaga ali storitev prek interneta in je bistvena za sodobna podjetja. Z naraščajočo priljubljenostjo spletne trgovine v današnjem svetu se morajo podjetja naučiti strategij za privabljanje in zadrževanje spletnih kupcev na svoji spletni strani. Prav tako morajo prilagoditi svoje spletne strani, da se prilagodijo potrebam svojih strank. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu smo opisali, kaj so spletna mesta, njihov nastanek, arhitekturo ter vrste spletnih mest ter trende, ki so zaznamovali leto 2020. Razložili smo tudi, kaj so spletne trgovine, njihovo zgodovino, vrste ter njihove prednosti in slabosti. Dotaknili smo se različnih vrst platform za izdelavo spletnih trgovin in se v naslednjem poglavju osredotočili na samo platformo nopCommerce, na kateri temelji spletna trgovina Mehanizacije Miler. V analitičnem delu magistrske naloge je predstavljeno podjetje Mehanizacija Miler d.o.o. Analizirali smo njihovo spletno trgovino z vidika uporabniške izkušnje ter predstavili izgled zaledja platforme nopCommerce.
Keywords: Spletna mesta, spletna trgovina, platforma nopCommerce, Mehanizacija Miler.
Published: 11.12.2020; Views: 102; Downloads: 21
.pdf Full text (2,78 MB)

4.
Izdelava spletne strani za podjetje cim d.o.o.
Matej Ribič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavana diplomska naloga izpostavlja problematiko neurejene in neposodobljene spletne strani, ki ne sledi modernim standardom ter vpliv spletne strani na prepoznavnost in poslovanje podjetja. Kot uvod v tematiko je na začetku na kratko predstavljena zgodovina, nenehen razvoj in pomen spletnih strani, ki ima neposreden vpliv na spletne trgovine. V nadaljevanju sledi analiza trenutne spletne strani ter izpostavitev in obrazložitev njenih napak. Na podlagi ugotovljenih pomanjkljivosti sledi izdelava nove in izboljšane spletne strani po modernih standardih. Spletna stran je kreirana s programsko opremo WordPress, ki je trenutno daleč najbolj uporabljana platforma za kreiranje spletnih strani. Med drugim je opisana tudi priprava programske opreme, ki je potrebna za pravilno delovanje programa WordPress. Za spletni strežnik je uporabljen program Apache HTTP Server, za podatkovno bazo pa MySQL. Vsi koraki od namestitve programske opreme do izdelave in oblikovanja spletne strani so opisani in obrazloženi s priloženimi slikami.
Keywords: izdelava spletne strani, WordPress, spletna trgovina, internet
Published: 04.11.2020; Views: 133; Downloads: 44
.pdf Full text (2,26 MB)

5.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
Žiga Domadenik, 2020, master's thesis

Abstract: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Keywords: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Published: 04.11.2020; Views: 53; Downloads: 19
.pdf Full text (1,43 MB)

6.
Izdelava in optimizacija spletne trgovine
Matija Jerin, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja imajo v današnjem času konkurenčno pomanjkljivost, če svojih izdelkov ali storitev ne promovirajo s pomočjo spletne strani ali spletne trgovine. Namen diplomskega dela je izdelava in optimizacija spletne trgovine za podjetje Miha Kunstelj s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo čebelarske opreme. Spletno trgovino smo pripravili s pomočjo orodja Magento, nato pa smo jo analizirali in optimizirali za spletne brskalnike s pomočjo različnih spletnih orodij, kot so GTMetrix, Google Analytics in Google Lighthouse. S tem smo spletno stran pripravili za dobro uvrstitev med rezultate iskanj na spletnih brskalnikih, kar bo posledično povečalo prepoznavnost in promet podjetja. Optimizacija za spletne brskalnike se neprestano spreminja in razvija, zato je nenehna skrb zanjo obvezna tudi v prihodnosti, če želimo ohraniti vidljivost spletne trgovine.
Keywords: Spletna trgovina, optimizacija spletnih strani, Magento, SEO
Published: 03.11.2020; Views: 104; Downloads: 34
.pdf Full text (3,32 MB)

7.
Prenova spletne trgovine Pikapolonica.si
Dare Vodušek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Pikapoka, d. o. o., želi optimizirati obdelavo spletnih naročil, saj se za njihovo obdelavo porabi preveč časa, kar za podjetje pomeni ekonomsko izgubo. Največji problem je v obdelavi naročil, predvsem v preverjanju zaloge po poslovalnicah, ki se opravlja ročno, prek telefonov. To obremenjuje obe strani, tako poslovalnico, ki obdeluje naročilo, kot poslovalnico, v katero se kliče. Uvedli smo ažuren podatek o zalogi iz vsake poslovalnice, posledično pa se bo na spletno mesto lahko vpeljala tudi nova funkcionalnost, in sicer izpis zaloge po poslovalnicah. Nov sistem bo omogočil boljšo uporabniško izkušnjo in obdelovalcu naročila zmanjšal potreben čas za preverjanje zaloge.
Keywords: spletna trgovina, SymetricDS, Google Analytics
Published: 02.11.2020; Views: 67; Downloads: 23
.pdf Full text (1,49 MB)

8.
Vpliv poslovnega načrta na prodajo blagovne znamke capra
Tim Kolar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Moda že sto let vpliva na naše življenje in je postala simbol statusa, pripadnosti ali nasprotovanju nečemu. Vsak dan se odločimo, da se bomo oblekli na določen način in s tem pošiljali sporočila tistim, ki nas obdajajo, o tem, kdo smo in kako želimo, da nas vidijo drugi. Vsaka blagovna znamka v industriji nam pomaga pri izbiri kosa oblačil in čeprav mislimo, da smo mi tisti, ki izbiramo, kaj bomo kupili ali oblekli, je to res le do določene mere. Večinoma na nas vplivajo trendi, ki so bili določeni za nas mesece ali celo leta, preden izdelek pride v trgovino. Tema diplomskega projekt je poslovni načrt nove modne znamke v Sloveniji. Cilj blagovne znamke je združiti oblikovanje, udobje, trajnostne materiale in etično delo. Pregled literature za diplosmki projekt vključuje razpoložljive podatke o poslovnem načrtu, modnem trgu mode za moške in žensk in razvoju spletnega nakupovanja. Pregledani podatki so jasno povedali, da trajnostna moda povečuje svoj vpliv na prebivalstvo, zlasti med mlajšimi generacijami. Poslovni načrt je bil zasnovan z namenom lansiranja blagovne znamke v Sloveniji v začetku leta 2021, oblikovanja blagovne znamke in hkrati promocije na mednarodnih trgih kakovostnih oblačil, izdelanih v Sloveniji.
Keywords: poslovni načrt, modna znamka, spletna trgovina, razvoj blagovne znamke
Published: 14.10.2020; Views: 113; Downloads: 29
.pdf Full text (538,45 KB)

9.
Rešitve digitalnega marketinga kot del uspešnega poslovanja spletnih trgovin
Tamara Duh, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.
Keywords: spletna trgovina, rešitve digitalnega marketinga, digitalni marketing, spletno nakupovanje, oglaševanje, dejavniki uspešnosti spletne trgovine, razsežnosti digitalnega marketinga
Published: 20.08.2020; Views: 195; Downloads: 58
.pdf Full text (3,45 MB)

10.
Primerjalna analiza e-poslovnih modelov spletnih trgovin z modnimi oblačili
Larisa Gonza, 2020, master's thesis

Abstract: Namen naloge je raziskati in analizirati sodelujoči spletni trgovini v skladu z elementi analize spletnega mesta ter izvesti raziskavo, katere izmed trenutno obstoječih vrst in tipov e-poslovnih modelov na današnjem trgu uporabljata podjetji, ki stojita za tema spletnima trgovinama. V raziskavo smo vključili dve naključno subjektivno izbrani spletni trgovini z modnimi oblačili, ki sta v svetovnem spletu prisotni različno dolgo časovno obdobje. Ugotovili smo, da vsaka spletna trgovina ni všečna in privlačna ter poizkušali najti vzroke za to. Raziskava je vključevala izvedbo analize posamezne spletne trgovine na podlagi predhodno določenih elementov za analizo s pomočjo virov in literature ter pripravo anketnega vprašalnika, s katerim smo želeli ugotoviti, ali pri poslovanju uporabljajo še kakšne druge e-poslovne modele zraven modela spletne trgovine. Rezultati so pokazali pomanjkljivosti preučevanih spletnih trgovin in pomanjkanje uporabe še drugih modelov e-poslovanja. Glede na vse pridobljene podatke in rezultate smo nazadnje navedli še nekaj priporočil za posamezno spletno trgovino.
Keywords: e-poslovni model, e-poslovanje, spletna trgovina, poslovni model, podjetje, potrošnik
Published: 18.08.2020; Views: 107; Downloads: 20
.pdf Full text (4,78 MB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica