| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 157
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Nakupna pot na primeru spletne trgovine enaa.com
Srećko Marković, 2025, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo, kako poteka nakupna pot kupcev na Enaa.com. Spletna trgovina Enaa.com omogoča kupcem enostaven dostop do širokega spektra izdelkov, med drugim mobilne telefonije in računalniške opreme in omogoča primerjavo izdelkov na enem mestu. Nakupna pot v digitalnem okolju zajema več korakov od iskanja informacij, primerjave ponudb, ocenjevanja lastnosti izdelkov, do končne odločitve za nakup. Na vsakem koraku odločitev uporabnikov oblikujejo različni dejavniki, kot so cena, tehnične zmogljivosti, mnenja drugih uporabnikov in zanesljivost uradnih opisov izdelkov. Z empirično raziskavo, ki temelji na podatkih zbranih z anketnim vprašalnikom, smo preučili, na kakšen način uporabniki pridobivajo prve informacije o izdelkih, kateri dejavniki najbolj vplivajo na njihovo odločitev o nakupu ter katere ovire povzročijo prekinitev nakupa. Cilj raziskave je pridobiti vpogled v vedenje uporabnikov spletne trgovine in ponuditi priporočila za izboljšanje uporabniške izkušnje ter optimizacijo prodajnega procesa. V raziskavi je sodelovalo 86 anketirancev. Njihovi odgovori kažejo, da uporabniki najpogosteje dostopajo do spletne strani Enaa.com preko priporočil in lastnega iskanja, pri nakupu pa največjo težo pripisujejo ceni, dostavi in pogojem vračila ter preglednosti strani. Večina anketirancev pri nakupu primerja izdelke s konkurenco, medtem ko je le manjšina že kdaj prekinila nakup. Kot glavni razlog za prekinitev so navedli potrebo po dodatnem času za premislek, del pa tudi ceno in težave s plačilom. Od tistih, ki so nakup prekinili, se jih je 60 % vrnilo in izdelek kasneje kupilo.
Keywords: Nakupna pot, odjemalci, spletna trgovina.
Published in DKUM: 08.10.2025; Views: 0; Downloads: 9
.pdf Full text (1,55 MB)

2.
Optimizacija zalog in marketinškega komuniciranja za povečanje dobičkonosnosti spletne trgovine : diplomsko delo
Luka Železnik, 2025, undergraduate thesis

Abstract: Spletna trgovina predstavlja enega najhitreje rastočih sektorjev sodobnega gospodarstva. Vendar pa ohranjanje dobičkonosnosti zahteva natančno optimizacijo ključnih procesov, kot sta upravljanje zalog in marketinško komuniciranje. Namen diplomskega dela je izboljšati procese upravljanja zalog s pomočjo implementacije sistema alarmnih zalog in optimizacijo marketinških strategij, da bi povečali konverzijo, zmanjšali stroške pridobivanja strank in izboljšali donosnost oglaševanja ter vrednost vsake stranke (LTGP). V delu bo predstavljena primerjava rezultatov pred in po uvedbi sprememb ter predlogi za nadaljnje izboljšave.
Keywords: Spletna trgovina, upravljanje zalog, marketinško komuniciranje, optimizacijo marketinških strategij, konverzija, zmanjšali stroške pridobivanja strank, izboljšali donosnost oglaševanja, vrednost vsake stranke, LTGP
Published in DKUM: 02.10.2025; Views: 0; Downloads: 7
.pdf Full text (2,30 MB)

3.
Razvoj, avtomatizacija in optimizacija spletne trgovine na platformi WooCommerce
Luka Gril, 2025, master's thesis

Abstract: Cilj magistrske naloge je predstaviti trende spletne prodaje v zadnjem obdobju ter prikazati razvoj osnovne spletne trgovine z uporabo platform WordPress in WooCommerce. Predstavili bomo osnovne funkcionalnosti, ki jih nudita tehnologiji, ter opisali možnosti nadgradnje s prilagoditvami in razširitvami, ki prispevajo k boljši prodaji in enostavnejšemu upravljanju trgovine. Poleg tega bomo prikazali rešitve za avtomatizacijo določenih procesov z namenom večje časovne učinkovitosti ter optimizacijo hitrosti delovanja spletne trgovine, ki pomembno vpliva na uporabniško izkušnjo.
Keywords: WooCommerce, spletna trgovina, optimizacija, avtomatizacija
Published in DKUM: 04.09.2025; Views: 0; Downloads: 6
.pdf Full text (6,29 MB)

4.
Razvoj in vrednotenje dostopnih spletnih rešitev za uporabnike z ovirami : diplomsko delo
Marsel Klopčič, 2025, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali dejavnike uporabniške izkušnje, ter vpliv dostopnosti na njeno celovitost v digitalnih produktih. Raziskali smo, kako dostopnost izboljšuje izkušnjo za vse uporabnike, še posebej pa za tiste z omejitvami. Razvili smo prototip mobilne spletne trgovine za prehranske dodatke, pri čemer smo upoštevali smernice WCAG za zagotavljanje dostopnosti. Testiranje uporabnikov različnih starostnih skupin je pokazalo, očitno degradacijo vidnih, kognitivnih in motoričnih sposobnosti povezanih s starostjo ter, da je naš prototip dostopen in uporaben za uporabnike vseh starostnih skupin, saj nismo zaznali večjih točk trenja. Ugotovili smo, da dostopnost bistveno izboljša uporabniško izkušnjo, predvsem za uporabnike z ovirami.
Keywords: dostopnost, uporabniška izkušnja, prototip, spletna trgovina, uporabniki z ovirami
Published in DKUM: 08.05.2025; Views: 0; Downloads: 38
.pdf Full text (3,70 MB)

5.
Primerjava nakupnega vedenja v spletni trgovini About you in Zalando
Nina Lesjak, 2024, master's thesis

Abstract: V zadnjem času opažamo izjemen porast prehoda iz fizičnega v digitalni svet prodaje. V prvih letih tega stoletja so se pojavile številne spletne trgovine, med njimi tudi vsem dobro poznana eBay in Amazon, ki sta dobesedno obnorela svet in postala pomembna pionirja na področju e-trgovine. S hitrim napredkom tehnologije in internetne povezanosti pa so se začele spreminjati tudi potrošniške nakupne navade. Potrošniki so začeli vedno manj zahajati v fizične trgovine in pogosteje uporabljali spletne trgovine, saj so jim le-te omogočale večji prihranek časa in tudi višjo stopnjo udobja, saj so lahko nakup opravili kar iz naslonjača. Spletno nakupovanje ima veliko prednosti za uporabnika; med njimi so 24-urna dostopnost, enostavno primerjanje cen, velik izbor izdelkov/storitev, veliko ponudnikov na enem mestu, personalizirane ponudbe itd. Pametni telefoni veljajo danes za nepogrešljiv pripomoček pri opravljanju spletnih nakupov, saj omogočijo potrošniku, da lahko kjerkoli in kadarkoli dostopa do izdelkov in opravi nakup. Veliko prednost vidimo tudi v brezgotovinskem plačilu, saj povečuje hitrost nakupovanja in zmanjšuje potrebo po uporabi fizičnega denarja. Veliko težavo pri spletnem nakupovanju opažamo predvsem pri varovanju osebnih podatkov, saj se z uporabo tovrstnih nakupovalnih aplikacij povečuje tudi količina osebnih podatkov, zato je tveganje za zlorabo le-teh vedno večje. Prav tako so v porastu lažna spletna mesta, kraje identitete, goljufive transakcije itd. Magistrsko delo se bo osredotočalo na primerjavo nakupnega vedenja v spletni trgovini About You in Zalando. Ugotoviti želimo, kateri so ključni dejavniki, ki vplivajo na vedenje potrošnikov v navedenih spletnih trgovinah in identificirati ključne razlike med njima. Cilj magistrskega dela je preučiti vidike spletnega nakupovanja, kot so uporabniška izkušnja, vloga družbenih omrežij in vplivnežev, ključni dejavniki uspešnosti (KPI), pomen segmentacije potrošnikov itd. S pomočjo pregleda literature in z izvedbo empirične raziskave želimo prispevati k širšemu razumevanju spletnega nakupovanja in marketinških strategij v digitalnem okolju.
Keywords: spletna trgovina, About You, Zalando, potrošnik, nakupno vedenje
Published in DKUM: 19.03.2025; Views: 0; Downloads: 110
.pdf Full text (5,92 MB)

6.
Ključni kriteriji, ki vplivajo na odločitve kupcev za spletno nakupovanje : diplomsko delo
Bojana Jovašević, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Izbira najbolj primernega izdelka ali storitve prek spleta je lahko izčrpen proces, saj je široka raznolikost izdelkov na spletnih straneh trgovcev lahko preobremenjujoča. V nadaljevanju je bilo veliko zanimanja za preučevanje prepoznavanje kriterijev, ki vplivajo na proces odločanja pri nakupovanju prek spleta. Zato smo v diplomski nalogi izvedli raziskavo in analizirali, v kolikšni meri določeni kriteriji, kot so lastnosti izdelka, ponudba izdelkov, varnost in zaupanje v spletno trgovino, ocene izdelkov, cena in popusti izdelka, ocene potrošnikov, uporabnost spletne trgovine, blagovne znamke, dostava in vračilo, vplivajo na odločitev o nakupu. Glede na dve različni starostni skupini smo ugotovili, kateri so najpomembnejši kriteriji, ki določajo odločitev o nakupu. To so: lastnosti izdelka, zaupanje v spletno trgovino, ocene izdelka, cena in popusti izdelka, dostopnost in enostavnost in ocene strank.
Keywords: spletno nakupovanje, spletna trgovina, kriteriji spletnega nakupovanja
Published in DKUM: 27.11.2024; Views: 0; Downloads: 67
.pdf Full text (1,17 MB)

7.
Izdelava spletne strani za rokometno društvo urbanscape loka
Matevž Jesenko, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava proces načrtovanja in izdelave sodobne spletne strani, ki je prilagojena specifičnim potrebam naročnika. Glavni cilj je bil razviti odzivno, vizualno privlačno spletno stran, prijazno do uporabnika, z enostavno navigacijo in optimalno uporabniško izkušnjo na različnih napravah. V teoretičnem delu smo raziskali sodobne trende in tehnologije v spletnem razvoju, vključno s programskim orodjem WordPress in njegovimi vtičniki ter svetovnim spletom. Pozornost smo namenili tudi oblikovanju, optimizaciji SEO in zagotavljanju hitrosti nalaganja strani. Praktični del vključuje proces razvoja od začetka do implementacije spletne strani. Vključili smo tudi končno analizo, v kateri smo identificirali probleme in izzive.
Keywords: izdelava spletne strani, WordPress, spletna trgovina
Published in DKUM: 19.11.2024; Views: 0; Downloads: 57
.pdf Full text (1,74 MB)

8.
Nakupno vedenje odjemalcev v prodajalni z oblačili
Ana Ledenik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem globaliziranem svetu, kjer se tržni trendi neprestano spreminjajo, je razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov ključno za uspeh vsakega podjetja, še posebej tistih, ki delujejo v industriji oblačil. Nakupovanje oblačil ni zgolj funkcionalen proces, temveč kompleksen in večplasten fenomen, ki ga v veliki meri določajo subjektivni dejavniki, kot so osebne preference, moda in socialni vplivi. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju in analizi nakupnega vedenja odjemalcev v prodajalni z oblačili. Razumevanje motivacij, preferenc in vzorcev potrošniškega obnašanja je ključnega pomena za tržno usmerjanje in oblikovanje učinkovitih marketinških strategij, ki bodo izpolnjevale pričakovanja kupcev in hkrati povečevale konkurenčno prednost prodajaln z oblačili na trgu. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupno odločitev odjemalca, ali na izbiro oblačila vplivajo tudi trendi ali ne, kakšen vpliv imajo spletne prodajalne na fizične prodajalne in po čem anketiranci raje posežejo.
Keywords: nakupno vedenje, prodajalna, vplivni dejavniki, oblačila, spletna trgovina
Published in DKUM: 13.06.2024; Views: 321; Downloads: 119
.pdf Full text (1,05 MB)

9.
Kriteriji kakovosti spletne trgovine : diplomsko delo
Suzana Hrastelj, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali kriterije kakovosti spletne trgovine ter kaj je tisto, kar naključnega obiskovalca spletne trgovine spremeni v kupca. Zanimalo nas je, kateri so tisti kriteriji, ki vplivajo na končno odločitev potrošnika, da se odloči za nakup ravno v dotični spletni trgovini. V prvem delu diplomskega dela smo preučili literaturo s področja spletne trgovine ter raziskali kriterije, ki so pomembni pri odločitvi za nakup. Opisali smo različne tipe spletnih trgovin ter se osredotočili na prodajo med podjetji ter končnimi uporabniki (angl. Business to customer; v nadaljevanju: B2C). V drugem poglavju diplomskega dela smo izvedli anketo ter intervju s ciljno skupino. Anketa je bila namenjena vsem spletnim nakupovalcem, z njeno pomočjo smo izpostavili najpomembnejše kriterije, ki so pomembi za spletno trgovino ter uspešno izpeljane nakupe. Te odgovore smo skupaj z nakupovalci dotične spletne trgovine pregledali ter preverili, ali ima le-ta spletna trgovina vse kriterije, ki so pomembni za uspešno poslovanje ter zaključene nakupe. Poleg pregleda ter analize anketnega razvrščanja kriterijev smo določili še kriterije, ki so pomembni za nakup v dotični spletni trgovini. Ugotovili smo, da so za uspešno izpeljane nakupe zelo pomembni logistični kriteriji.
Keywords: spletna prodaja, spletna trgovina, kriteriji nakupovanja, potrošnik, nakup
Published in DKUM: 19.02.2024; Views: 407; Downloads: 80
.pdf Full text (1,52 MB)

10.
Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Urška Tomaž Sirk, 2023, master's thesis

Abstract: V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Keywords: digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Published in DKUM: 16.11.2023; Views: 565; Downloads: 125
.pdf Full text (3,17 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica