| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 132
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Optimizacija spletne trgovine makalonca
Maja Čadež, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Optimizacija spletne strani je danes zelo pomemben del promocije na spletu. Z vpisom ključne besede v iskalnik dobimo na prvih nekaj mestih spletne strani, ki imajo po priporočilih najbolj optimizirano spletno stran. V današnjih časi je priporočljivo, da ima vsako podjetje svojo spletno stran, preko katere lahko vidimo njihovo ponudbo, opis in ostale potrebne informacije. Zato je tudi zelo pomembno, da je spletna stran podjetja dobro optimizirana, saj nas tako potencialni kupci ali stranke hitreje najdejo. V okviru diplomskega dela smo naredili optimizacijo spletne trgovina Makalonca, kjer prodajajo otroške igrače in otroška oblačila ter ostale dodatke. V začetku diplomskega dela smo najprej opisali teoretične osnove optimizacije spletne trgovine, ki smo jih potem uporabili v praktičnem delu. Na spletno stran smo dodali orodja za spremljanje dogajanja na spletni strani, spremenili smo URL naslove, dodali povezavo na družbena omrežja, redno objavljali na družbenih omrežjih in podobno. Po končani optimizaciji spletne strani smo šest tednov merili rezultate. Končna analiza je pokazala, da bi morali za stalen boljši rezultat, redno spremljati in vključevati Googlova priporočila, saj bi le tako spletna stran ostala na željeni poziciji.
Keywords: spletna optimizacija, optimizacija spletne trgovine, spletna trgovina
Published: 24.09.2021; Views: 67; Downloads: 8
.pdf Full text (1,22 MB)

2.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, master's thesis

Abstract: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Keywords: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Published: 29.06.2021; Views: 177; Downloads: 72
.pdf Full text (3,49 MB)

3.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Keywords: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Published: 13.04.2021; Views: 187; Downloads: 49
.pdf Full text (1,17 MB)

4.
Zasnova e-platforme za dostavo hrane v makedoniji
Damjan Radev, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v 21. stoletje, tehnologija se hitro spreminja kako v poslovnem svetu tako v vsakdanjo življenje človeka, vsak dan vidimo novo aplikacijo ki izboljša našega življenja. Podjetja imajo za zadatek slediti spremembe če želijo ostati pomembni. Danes je zelo težko si predstavljat življenje brez uporabe računalnika, če bi Internet prenehal obstajati svet bo zašel v krizo. Vključevanja e poslovanja v poslovem svetu se bo zvišalo še več v prihodnosti, ker se je do danes to prikazalo kot ključni dejavnik zvišanju produktivnosti podjetja. Namen diplomskega dela, je predstaviti kakšno vlogo ima e-poslovanje v način komuniciranja med podjetji ki ponujajo hrano in stranke ki si želijo hiter ter lažji dostop do njej. Bomo predstavili zasnovo ter izdelavo aplikacijo ki povezuje stranke do restavracije, ter pomaga pri procesu naročanja, dostop ter dostavo izdelke.
Keywords: e-poslovanje, e-trgovina, spletna aplikacija, tehnologije komuniciranja, uvajanje e-poslovanja, vrste e-poslovanja, modeli e-poslovanja, uber-eats, zomato, ehrana, spletno naročanje, koncept e-poslovanja, B2B, B2C, C2C, B2G, C2G, G2G
Published: 24.03.2021; Views: 210; Downloads: 23
.pdf Full text (1,03 MB)

5.
Spletna stran za glasbeno skupino Fortissimo
Matej Dejak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj.
Keywords: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina
Published: 12.03.2021; Views: 185; Downloads: 37
.pdf Full text (2,27 MB)

6.
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine
Vojko Voga, 2020, master's thesis

Abstract: Pred splošno uporabo spleta smo poznali le klasične prodajne poti. Njegov prihod je precej spremenil način prodaje, spremenil je tudi potrebe in želje kupcev. Slednji zahtevajo vse več spletnega nakupovanja, saj zaradi pomanjkanja časa ne utegnejo obiskati fizičnih trgovin. Posledično so se razvili različni spletni prodajni modeli, ki kupcem omogočajo čim hitrejši in cenejši nakup ter dostavo. Kot dobro poznane in uveljavljene prodajne modele bi lahko našteli veleprodajo in skladiščenje, proizvodnjo lastnih blagovnih znamk, prodajo produktov pod lastno blagovno znamko in naročnino oz. naročniške storitve. Zaradi rasti e-trga in razvoja novih spletnih orodij se je posledično oblikoval nov prodajni model, ki je značilen za spletno trgovanje. To je prodajni model dropshipping, ki je v svetovnem merilu že tako rekoč stalnica, na slovenskem spletnem tržišču pa se vedno bolj uveljavlja. Gre za način prodaje, ko lastnik spletne trgovine prodaja izdelke brez lastnih zalog. Naročeno blago s strani kupca prodajalec posreduje neposredno (dropshipping) dobavitelju, plača nabavno ceno ter poštnino, dobavitelj pa v njegovem imenu pošlje naročeno blago kupcu. Ker gre za dokaj nov prodajni model na slovenskem tržišču in na tem področju primanjkuje tudi osnovne literature v slovenskem jeziku, smo se odločili, da ga v magistrskem delu podrobneje opišemo. Glavni cilj magistrskega dela je, da prikažemo vzpostavitev prodajnega modela dropshipping v spletni trgovini od samega začetka do zadnjega koraka. Predpostavljamo, da je postopek vzpostavitve dropshipping spletne trgovine hiter, enostaven in povezan z nizkimi zagonskimi stroški. Med drugim smo mnenja, da lahko poslovanje postane avtomatizirano, saj izbrane in opisane platforme (WooCommerce+WordPress, Shopify in Magento) omogočajo enostavne razširitve na druge spletne storitve. Kljub kvalitetni postavitvi dropshipping spletne trgovine in avtomatizaciji vseh procesov menimo, da brez primerno izbrane tržne niše, raziskave trga in dobrega marketinga naše dropshipping spletne trgovine le-ta ne bo uspešna.
Keywords: spletna trgovina, spletno nakupovanje, dropshipping, WordPress, prodajni modeli, avtomatizacija poslovanja
Published: 03.02.2021; Views: 252; Downloads: 97
.pdf Full text (1,75 MB)

7.
Prodaja preko spletne platforme amazon
Saša Horvat, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega projekta je analizirati postopek prodaje preko spletne platforme Amazon in predstaviti zasnovo načrta tovrstne prodaje izdelka za izbrano podjetje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo podrobneje predstavili spletno prodajo kot distribucijski kanal v mednarodnem trženju ter analizirali programe spletne prodaje podjetja Amazon in postopek prodaje preko spletne platforme tega podjetja. Prodajalci se pri prodaji na Amazonu srečujejo s številnimi izzivi. Močna konkurenca od njih zahteva temeljite priprave. Mednje med drugim spadajo proces iskanja izdelka in dobaviteljev, odločanje o načinu dostave ter priprava strani izdelka (listinga). Ključno vlogo pri uspešni prodaji preko spletne platforme Amazon pa ima mednarodno trženjsko komuniciranje, še posebej oglaševanje. V empiričnem delu diplomskega projekta smo predstavili načrt prodaje izdelka preko spletne platforme Amazon za izbrano podjetje. Primer vključuje predstavitev izbire oblike podjetja, izbire trga, izdelka, iskanje dobaviteljev, strategijo oglaševanja in pripravo listinga.
Keywords: Mednarodno trženje, distribucijski kanal, spletna trgovina, spletna platforma, Amazon.
Published: 04.01.2021; Views: 382; Downloads: 89
.pdf Full text (1,10 MB)

8.
Analiza spletne trgovine mehanizacije miler d.o.o., preko odprtokodne spletne platforme nopcommerce
Lucija Brajnik, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja vse pogosteje uporabljajo računalniško in internetno tehnologijo za lažje poslovanje. Internet v sodobnem svetu ponuja ogromno priložnosti podjetjem za uspešno vodenje poslovanja. E-poslovanje vključuje široko paleto elektronskih dejavnosti, v katerih lahko podjetje sodeluje. Spletna trgovina omogoča nakup in prodajo blaga ali storitev prek interneta in je bistvena za sodobna podjetja. Z naraščajočo priljubljenostjo spletne trgovine v današnjem svetu se morajo podjetja naučiti strategij za privabljanje in zadrževanje spletnih kupcev na svoji spletni strani. Prav tako morajo prilagoditi svoje spletne strani, da se prilagodijo potrebam svojih strank. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu smo opisali, kaj so spletna mesta, njihov nastanek, arhitekturo ter vrste spletnih mest ter trende, ki so zaznamovali leto 2020. Razložili smo tudi, kaj so spletne trgovine, njihovo zgodovino, vrste ter njihove prednosti in slabosti. Dotaknili smo se različnih vrst platform za izdelavo spletnih trgovin in se v naslednjem poglavju osredotočili na samo platformo nopCommerce, na kateri temelji spletna trgovina Mehanizacije Miler. V analitičnem delu magistrske naloge je predstavljeno podjetje Mehanizacija Miler d.o.o. Analizirali smo njihovo spletno trgovino z vidika uporabniške izkušnje ter predstavili izgled zaledja platforme nopCommerce.
Keywords: Spletna mesta, spletna trgovina, platforma nopCommerce, Mehanizacija Miler.
Published: 11.12.2020; Views: 238; Downloads: 30
.pdf Full text (2,78 MB)

9.
Izdelava spletne strani za podjetje cim d.o.o.
Matej Ribič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavana diplomska naloga izpostavlja problematiko neurejene in neposodobljene spletne strani, ki ne sledi modernim standardom ter vpliv spletne strani na prepoznavnost in poslovanje podjetja. Kot uvod v tematiko je na začetku na kratko predstavljena zgodovina, nenehen razvoj in pomen spletnih strani, ki ima neposreden vpliv na spletne trgovine. V nadaljevanju sledi analiza trenutne spletne strani ter izpostavitev in obrazložitev njenih napak. Na podlagi ugotovljenih pomanjkljivosti sledi izdelava nove in izboljšane spletne strani po modernih standardih. Spletna stran je kreirana s programsko opremo WordPress, ki je trenutno daleč najbolj uporabljana platforma za kreiranje spletnih strani. Med drugim je opisana tudi priprava programske opreme, ki je potrebna za pravilno delovanje programa WordPress. Za spletni strežnik je uporabljen program Apache HTTP Server, za podatkovno bazo pa MySQL. Vsi koraki od namestitve programske opreme do izdelave in oblikovanja spletne strani so opisani in obrazloženi s priloženimi slikami.
Keywords: izdelava spletne strani, WordPress, spletna trgovina, internet
Published: 04.11.2020; Views: 297; Downloads: 87
.pdf Full text (2,26 MB)

10.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
Žiga Domadenik, 2020, master's thesis

Abstract: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Keywords: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Published: 04.11.2020; Views: 157; Downloads: 44
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica