| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 115
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Zasnova spletne trgovine z ekološko pridelanimi proizvodi v podjetju Hrib d. o. o.
Natalija Gajšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju Hrib d. o. o. želimo povečati prodajo ekološko pridelanih proizvodov, zato smo se odločili za uvedbo spletne trgovine, kar bo pripomoglo k obogatitvi že ustaljenih prodajnih poti podjetja in lažjemu doseganju novih potencialnih kupcev. Za pridobitev smernic o oblikovanju celostne zasnove in asortimana nove spletne trgovine smo izvedli elektronsko anketo o nakupovalnih navadah in ugotovili, da je večina anketirancev že kupovala preko spleta. Rezultati tudi kažejo, da večina anketirancev ne pozna blagovne znamke "Odlično", da večina od njih občasno uživa ekološko pridelano hrano in da ljudje iz urbanih območij pogosteje kupujejo ekološko pridelane proizvode. Na podlagi rezultatov smo zasnovali teoretični poslovni model za spletno trgovino, ki bo po našem mnenju pripomogla k dobri in uspešni izdelavi le-te in kasneje k prepoznavnosti naše blagovne znamke "Odlično", k povečanju prodaje ekološko pridelanih proizvodov in izboljšanju ugleda podjetja v očeh kupca in poslovnih partnerjev. Na ta način bomo postali tudi bolj odprti za nove poslovne partnerje in bomo lažje vzpostavili dinamični dialog med podjetjem in kupci.
Keywords: spletna trgovina, neposredno trženje, ekološko pridelani proizvodi, e-poslovni model.
Published: 10.03.2009; Views: 2703; Downloads: 399
.pdf Full text (3,04 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica