| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 29
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Kanvas poslovnega modela specializirane spletne trgovine z eko pohištvom
Mateja Domiter, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega projekta je izdelava celostnega kanvas poslovnega modela za specializirano spletno trgovino, ki posluje na slovenskem trgu. Gre za poslovanje med končnim uporabnikom in podjetjem (B2C). Podjetje ima vizijo postati vodilni ponudnik dizajnerskega eko pohištva na domačem trgu. Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem - teoretičnem delu - predstavimo pojem podjetništva, poslovne ideje in opredelimo poslovni model ter njegove sestavine. Opišemo elektronsko poslovanje, njegove oblike in podrobneje opredelimo spletno prodajo glede na pravno uredbo, načine plačil, potek oglaševanja preko spleta in optimizacijo spletne trgovine. Ker je obravnavana spletna trgovina trajnostno naravnana, opredelimo tudi trajnostno poslovanje in nekatere okoljske vidike, kot je okoljska ozaveščenost. V drugem – aplikativnem delu - izdelamo celosten kanvas poslovni model in združimo opisano teorijo s prakso. Podrobneje predstavimo obravnavano podjetje ter opredelimo rešitve za povečanje prodaje in prepoznavnosti podjetja na slovenskem trgu, kot so: podrobnejša opredelitev ciljne skupine kupcev, podrobnejša opredelitev ciljev podjetja in strategij za doseganje le-teh, analiza slovenskega trga in konkurence podjetja, proučitev metod spletnega oglaševanja in izdelava finančne projekcije podjetja za obdobje treh let.
Keywords: Poslovni model, kanvas poslovni model, spletna prodaja, trajnostno poslovanje, okoljska ozaveščenost
Published: 06.01.2021; Views: 198; Downloads: 46
.pdf Full text (1,74 MB)

2.
Razvoj poslovne ideje kitke.si z modelom kanvas
Patricija Banovšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo pripravili kanvas poslovni model za razvoj in realizacijo podjetniške ideje, ki smo jo poimenovali Kitke.si, in sicer proizvodnje in prodaje petih glavnih produktov, podporne blazine za nosečnice, kitke kot obrobe za otroško posteljico, gnezdece za dojenčka, igralno podlogo ter okrasne pletene blazine. Po raziskavi tržišča smo namreč ugotovili, da se na slovenskem trgu v času raziskave ponuja le izdelek kitka, vendar je ta izdelana iz platna, medtem ko je naš izdelek narejen iz bombažnega džersija. Te ugotovitve so nas vodile do priprave kanvas poslovnega modela, saj želimo izdelovati in prodajati naše izdelke. Izdelke bomo ponujali prek spletne trgovine z domeno Kitke.si, zato so v nalogi na kratko predstavljeni tudi glavni koraki pri izdelavi spletnega podjetja. V prvem delu smo natačneje opredelili podjetništvo in vitko podjetništvo. Vitko podjetništvo smo primerjali s tradicionalnim pristopom in v nadaljevanju predstavili glavne značilnosti priprave spletnega podjetja ter spletne prodaje. Opredelili smo poslovni model kanvas, ki predstavlja enega od glavnih modelov za preverjanje učinkovitosti poslovne ideje. Predstavljeni so glavni elementi tega poslovnega modela, ki ga opisujejo vitki podjetniki, kot so Osterwalder in Pigneur ter Ries in Maurya. V okviru kanvas poslovnega modela smo opisali njegove gradnike ter raziskali, kdo so naši ciljni kupci, porabniki, partnerji, kanali, ključni viri in ostali pomembni deli, ki vplivajo na realizacijo podjetniške ideje. V teoretičnem delu smo opisali tudi oblike podjetij in dejavnosti, primerne za realizacijo naše ideje. V empiričnem delu naloge smo razvili našo poslovno idejo Kitke.si po kanvas poslovnem modelu. Prav tako smo predstavili spletno stran, prek katere bomo izdelke prodajali in izdelali podroben načrt uresničitve ideje s prijavo osebnega dopolnilnega dela. S pomočjo omenjene metode in finančnega načrta smo ugotovili, da Slovenija predstavlja potencialni trg za naše izdelke in da lahko poslovno idejo realiziramo z nizkim vložkom. Diplomski projekt smo zaključili z načrti za prihodnost in s projekcijo za prvih pet let poslovanja, kjer smo ugotovili, da bi v prvih dveh letih pričeli s priglasitvijo osebnega dopolnilnega dela, v tretjem letu pa ustanovili podjetje kot samostojni podjetnik.
Keywords: vitko podjetništvo, kanvas poslovni model, poslovna ideja, spletna prodaja
Published: 01.12.2020; Views: 233; Downloads: 57
.pdf Full text (1,00 MB)

3.
PRODAJALNE PRIHODNOSTI
Davorin Vrentuša, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Na trgu je ogromno novosti in idej, kaj vse bo v prodajalnah v prihodnosti. Tehnologija se vse hitreje razvija in kupci postajajo vse zahtevnejši. V svojem diplomskem projektu sem opredelil marketinške poti in vsebino, povezano z njimi. Poiskal sem zanimive članke na spletu, ki so opisovali novosti v prodajalnah. Vse več trgovin je opremljenih z vse več tehnologije. Nakupi danes potekajo v fizičnih trgovinah in po spletu. Spletna prodaja in dostava na dom sta danes nekaj vsakodnevnega in bosta verjetno še kar nekaj časa eden pomembnejših načinov prodaje v prihodnje. Zaradi vse večje spletne prodaje so podjeta vse bolj osredotočena, da ponudijo kupcem nekaj več, kot jim ponujajo spletne prodajalne. Kupci morajo v klasični prodajalni dobiti doživetje, ki ga potrošniki ne občutijo, medtem ko brskajo po spletu in se odločajo za nakup. Odjemalci se zaradi pametnih telefonov odločajo za nakup veliko hitreje, zato je pomembno, da so podjetja čim bolj inovativna pri svojem načinu povezovanja s kupci.
Keywords: marketinške poti, trgovina, spletna prodaja, prodajalne prihodnosti, tehnologija
Published: 29.10.2019; Views: 403; Downloads: 105
.pdf Full text (1,03 MB)

4.
Zahteve in značilnosti embalaže za spletno prodajo
Jure Novak, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo temo karakteristik ter zahtev embalaže, ki jo uporabljamo oziroma potrebujemo pri spletni prodaji izdelkov tako na domačem trgu kot tudi globalno. Priča smo nenehni rasti spletne prodaje, ki ponekod po številu opravljenih nakupov v spletni trgovini že presega količino nakupov v fizičnih prodajalnah. S tako strmo rastjo te vrste poslovanja pa se pojavlja tudi potreba po embaliranju teh izdelkov ter ustrezni pripravi naročila za transport. Embalaža izdelkov pri tej vrsti poslovanja predstavlja tako strateško področje logistike kot tudi velik kazalnik okoljske problematike zaradi odpadne embalaže. Spletni trgovci morajo zagotoviti popolno varnost transportiranega naročila, saj le uspešno ter varno dostavljen izdelek v popolnem stanju pri tem tipu poslovanja predstavlja uspešno opravljen posel, posledično zadovoljstvo stranke ter morebiten ponovni nakup. Glede na pridobljene rezultate ankete je smiselno poudariti dejstvo, da se kupci premalo zavedajo pomembnosti embalaže ter njenih lastnosti, saj jih je večina odgovorila, da je embalaža srednje pomemben del naročenega izdelka. Na podatek, da pa se večina respondentov ankete zaveda, v kakšni embalaži je blago prispelo, ampak se tudi v takem obsegu ne zmeni za pomembnost reciklaže materiala embalaže ter možnosti priročnejšega odpiranja, ki bi omogočilo morebitno ponovno uporabo take škatle ali vrečke ter posledično zmanjšanje odpadne embalaže. Poudariti je potrebno še ugotovitev, da po mnenju respondentov ter podatkov iz drugih virov najpomembnejšo lastnost embalaže za spletno prodajo predstavlja zagotavljanje varnosti vsebine med transportom, zato je treba izdelke embalirati v kakovostno izdelano in dizajnirano embalažo, ki bo kljubovala raznim razmeram distribucije. Za zagotovitev take varnosti pa se uporabljajo dodatna zaščitna sredstva, najpomembnejšo vlogo pa predstavljajo testiranja, ki predhodno že zagotovijo, da bo izdelek varno prispel v kupčeve roke, vendar se z uvajanjem Amazonovega načina embaliranja (embalaža brez frustracije) zmanjšuje tudi potreba po dodatnih zaščitnih sredstvih.
Keywords: embalaža, spletna prodaja, karakteristike
Published: 25.10.2019; Views: 363; Downloads: 52
.pdf Full text (1,35 MB)

5.
Model spletne trgovine v podjetju jagros d. o. o.
Mihael Slavič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili najnovejše smernice na področju trgovine. Predstavili bomo spletno nakupovanje, vpliv družbenih omrežij na trgovino in nekaj najnovejših načinov avtomatizacije trgovin. Prav tako bomo predstavili spletno prodajo in opisali njene glavne prednosti in slabosti. Pomemben poudarek bomo dali sami analizi spletnih trgovin, ki jo bomo opravili na nekaj primerih. Za podjetje Jagros d. o. o. bomo podali nekaj posebnosti in predlogov za posamezno področje prodaje.
Keywords: spletna prodaja, analiza spletnih trgovin, posebnosti spletne prodaje.
Published: 13.11.2018; Views: 495; Downloads: 130
.pdf Full text (788,40 KB)

6.
Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
Monika Ribič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Danes vse več podjetij uporablja spletne trgovine za prodajo svojih izdelkov in storitev. Naš namen je bil odgovoriti na vprašanje, ali digitalni kanali sploh vplivajo na prodajo. Podjetja svoje izdelke ter storitve oglašujejo preko različnih digitalnih kanalov, zato je zanje ključnega pomena, da izberejo tiste, za katere mislijo, da jim bodo prinesli največji učinek. V teoretičnem delu smo opredelili ključne pojme v povezavi z digitalnim marketingom, prav tako pa smo spoznali pomembne mejnike v razvoju digitalnega marketinga. V nadaljevanju smo se srečali z digitalnim marketinškim spletom, digitalnimi kanali ter strategijami digitalnega marketinga. Seznanili smo se tudi s pojmom spletna prodaja ter njeno zgodovino. V nadaljevanju smo opredelili vrste spletne prodaje ter predstavili ključne elemente za uspešno spletno prodajo. Na kratko pa smo opisali tudi spletno prodajo v Sloveniji. Na koncu teoretičnega dela pa smo ugotavljali povezanost med digitalnim marketingom ter spletno prodajo. V raziskovalnem delu smo analizirali in primerjali odgovore, ki smo jih dobili preko intervjujev. Želeli smo ugotoviti, ali se izbrana podjetja poslužujejo digitalnega marketinga, katere digitalne kanale uporabljajo ter kakšni so učinki. Ugotovili smo, da se vsa izbrana podjetja poslužujejo digitalnega marketinga in uporabljajo podobne digitalne kanale. Pridobljene rezultate smo medsebojno primerjali in jih analizirali. Ugotovili smo, da digitalni marketing v veliki večini pripomore k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke ter k zanimanju za izdelke, posledično pa tudi poveča spletno prodajo. Podjetja morajo dobro premisliti, koliko so pripravljena vložiti v digitalni marketing, in premišljeno izbrati prave digitalne kanale, preko katerih bodo oglaševala svoje izdelke in storitve.
Keywords: digitalni marketing, digitalni kanali, internet, spletna prodaja, spletna trgovina
Published: 30.08.2018; Views: 940; Downloads: 301
.pdf Full text (1,26 MB)

7.
Primerjalna analiza spletnih trgovin slovenskih telekomunikacijskih podjetij
Anita Mlakar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Elektronsko poslovanje in z njim povezana spletna trgovina sta pomembna elementa današnjega časa. Smo v času, ko ne preživimo niti dneva brez uporabe telefona, tablice ali računalnika. Splet nas spremlja na vsakem koraku, saj lahko preko telefona kjerkoli in kadarkoli preverimo ter izbrskamo vse, kar nas zanima. Zelo pomembno je, da podjetja ustvarjajo spletne trgovine, saj na ta način pripomorejo k lastni prepoznavnosti in večjemu dobičku. Bistvenega pomena ni to, da ima podjetje ustvarjeno spletno trgovino, temveč mora biti le-ta hitro obvladljiva, funkcionalna in lepo urejena. Na splet dostopajo tako mladi kot starejši ljudje, zato mora biti trgovina prilagojena ciljnim kupcem ter ponujati izdelke in storitve za vse generacije, saj se le-te razlikujejo glede na njihove potrebe in želje. Glavni cilj diplomskega projekta je bil predstavitev elektronskega poslovanja, spletne trgovine ter analiza treh slovenskih telekomunikacijskih spletnih trgovin, in sicer A1, Boba in Telekoma. Na podlagi predelane teorije, vseh pridobljenih informacij in lastne presoje smo naredili analizo spletnih trgovin – opredelili smo njihove prednosti in slabosti. Vse spletne trgovine so nazorne, dokaj preproste in so nas vizualno pritegnile. Pri analizi smo upoštevali vse kriterije za presojo: videz spletne trgovine ter njeno vsebino in funkcionalnost. Spletni trgovini Telekoma in A1 sta si zelo podobni glede izdelkov, storitev in aplikacije, ki jih ponujata, vendar je Telekom nasploh bolj razširjen in prepoznaven ter ponuja več storitev, medtem ko ima Bob zelo malo ponudbo in je bolj primeren za starejše uporabnike. Na podlagi vseh ugotovitev ter lastne ocene in presoje smo za najboljšo spletno trgovino izmed ocenjenih spletnih trgovin izbrali trgovino A1, ker nas je takoj pritegnila z dizajnom začetne in ostalih strani, vsebino, ponudbo, kakovostjo iskalnikov, preglednostjo ter ostalo usklajenostjo.
Keywords: elektronsko poslovanje, spletna trgovina, internet, spletna prodaja, analiza spletnih trgovin.
Published: 13.07.2018; Views: 996; Downloads: 168
.pdf Full text (1,62 MB)

8.
Prodajalne prihodnosti
Urška Jurič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt z naslovom Prodajalne prihodnosti je zasnovan na teoretičnih izhodiščih ter primerih. Sodobni svet temelji na tehnologiji. Vsaka inovacija ali napredek v podjetju je zasnovan na napredku tehnologije in s tehnologijo povezanim sistemom. Hiter razvoj tehnologije nas je pripeljal do četrte industrijske revolucije, kar močno vpliva na delovanje fizičnih in spletnih trgovin. Dobro zastavljena strategija zadovoljevanja kupcev je temelj za uspeh podjetja. V okviru projekta sem raziskovala, kako se spreminjata fizična in spletna trgovina. Pri fizični trgovini sem podala dva primera, Amazon.Go, ki je poskusna fizična trgovina spletne trgovine Amazon.com, ter švedsko podjetje Ikea, ki se ukvarja s prodajo izdelkov za opremljanje doma. Oba primera sta se s pomočjo tehnologije močno razvila. Pri spletni trgovini sem podala primer Amazon.com, ki je odličen primer, kako s pomočjo tehnologije ustvariti konkurenco pred tekmeci.
Keywords: marketinške poti, prodaja, prodajalne prihodnost, spletna prodaja, trgovinska prodaja
Published: 08.12.2017; Views: 851; Downloads: 91
.pdf Full text (982,77 KB)

9.
Vzpostavitev digitalnega marketinga na primeru spletne trgovine www.krucefix.com
Matija Čemažar, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Najprej smo se seznanili z literaturo in teorijo o spletni prodaji in digitalnem marketingu, zakonodaji, pravicah potrošnikov med nakupovanjem na spletu. S pomočjo tuje literature smo spoznali tudi vse najpomembneše metode in orodja, ki jih digitalni marketing ponuja. Vse teoretične ugotovitve in spoznanja smo predstavili v prvem delu naše naloge. Spletna prodaja in digitalni marketing postajata primarni vlogi v prodajno marketinških strategijah podjetij. Omogočata veliko izbiro različnih e-orodij in načinov komunikacije s končnimi strankami. Naše delo smo nadaljevali s predstavitvijo okolja obravnavanega podjetja Društva Destilarjev, njihovih izdelkov in spletnega pojavljanja njihove blagovne znamke Krucefix. Saj smo v teoretičnem delu spoznali, da se je pri vzpostavljanju digitalnega marketinga potrebno zavedati, da gre za celosten in zahteven proces, ki potrebuje skrbno načrtovane akcije in vodenje. V digitalnem svetu se trendi, orodja, taktike hitro spreminjajo, zato je potrebna stalna ažurnost, načrtovanje in spremljanje trendov. S pomočjo raziskovalnega vzorca, ki smo ga izvedli z uporabo spletnega orodja www.1ka.si. V izdelanem vzorcu smo pridobili veliko odgovorov na vprašanja kakšne so navade spletnih potrošnikov, kakšne izkušnje imajo s spletno prodajo na katerikoli spletni trgovini, zanimal nas je njihov odnos do vseh vrst različnih načinov spletnega oglaševanja, spletnega marketinga. Na podlagi podatkov zbranih z anketo smo izvedli analizo. Ugotovili smo, da je spletno nakupovanje v porastu prav za vse industrije oziroma podjetja. Na podlagi naše raziskove ugotavljamo, da so za vsebinski marketing v letu 2017 najbolj priljubljene video vsebine, da je večina anketirancev prisotnih na Facebook in Instagram socialnih omrežjih ter, da nekaj sodelujočih že pozna izdelke Društva Destilarjev. Okolje Društva Destilarjev smo dodobra spoznali. S poznavanjem okolja obravnavanega podjetja in na podlagi naše opravljene analize ter pridobljenega teoretičnega znanja. Smo sestavili skupek predlogov, implementacij in akcij digitalnega marketinga za obravnavano podjetje Društvo Destilarjev in njihovo spletno mesto www.krucefix.com.
Keywords: Spletna prodaja, Digitalni marketing, Krucefix, www.krucefix.com
Published: 12.09.2017; Views: 778; Downloads: 45
.pdf Full text (3,28 MB)

10.
Pospeševanje spletne prodaje izdelkov široke potrošnje
Anja Štravs, 2017, master's thesis

Abstract: Spletno nakupovanje ima veliko prednosti z vidika odjemalca. Če se samo spomnimo na vsakotedenske mrzlične nakupe v raznih marketih, na polna parkirišča, gnečo, prerivanje z vozički in neskončno čakanje na blagajni, se le nekaj klikov v spletni trgovini z domačega naslanjača sliši kot sproščujoča melodija. Kljub temu, vsaj na slovenskem trgu, še vedno prevladuje tradicionalna off-line trgovina. Vendar pa se prodajni trendi v Sloveniji spreminjajo, o čemer priča rast spletne prodaje; vsako leto je več spletnih nakupovalcev, spletna prodaja raste tudi vrednostno. Po vzoru tujih trgov lahko rečemo, da ima spletna prodaja v Sloveniji še ogromno potenciala. Po raziskavah Mediane je spletnih odjemalcev vsako leto več. Na ta hitro naraščajoč trend zelo vpliva uporaba pametnih telefonov, vendar le za določene kategorije izdelkov. Najbolj priljubljene so tehnika, letalske karte, potovanja, oblačila, knjige ipd. Med njimi ni izdelkov široke potrošnje z manjšo vrednostjo (v nadaljevanju FMCG).
Keywords: spletna prodaja, spletni nakup, vedenje odjemalcev na spletu, pospeševanje spletne prodaje, FMCG izdelki.
Published: 19.05.2017; Views: 805; Downloads: 150
.pdf Full text (2,06 MB)

Search done in 0.32 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica