| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uporaba spletnih aplikacij in orodij za pomoč managementu podjetja
Nina Kitel, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V digitalni dobi se management podjetij sooča z izzivi hitro spreminjajočega se poslovnega okolja, kjeragilnost, učinkovitost in inovativnostpostajajo ključni dejavniki uspeha. Spletna orodja in aplikacije so postaliodličen pripomoček za uspešno obvladovanje teh izzivov,saj omogočajo prehod iz tradicionalnih pristopov k bolj prilagodljivim, učinkovitim in hitrim načinom dela.V diplomskinalogise osredotočamo prav na to preobrazbo, pri čemer v ospredje postavimo analizo aplikacij za namen izboljšanja projektnega managementa, komuniciranja v podjetju terupravljanja človeškihvirov.Vteoretičnemdeludiplomske naloge predstavimomanagement v digitalni dobi,vosrednjemdelunaloge pa obravnavamoorodjaTrello, Asana, Jira, Slack,Zoom, Gusto in Workable.Programske opremeopišemoz vidika funkcionalnosti,finančnega aspekta (plačljivih planov) ter prednosti in slabosti.V študiji primerapreko intervjujapredstavimovrednosti aplikacijeza podjetje še iz prve roke. V sklepu so povzete glavne ugotovitve naloge, ki poudarjajo pomembnost učinkovitega upravljanja s pomočjo spletnih aplikacij in orodij v sodobnem poslovnem okolju.S sklepom diplomske naloge povzamemo bistvene ugotovitve. Te izpostavljajo ključno vlogo spletnih aplikacij in orodij pri doseganju učinkovitega managementa v sodobnem poslovnem okolju.Z aplikacijami Trello, Asana in Jira podjetje učinkoviteje izpolnjuje naloge projektnega managementa, aplikaciji Slack in Zoompospešitainizboljšata komuniciranje v podjetju,aplikaciji Gusto in Workable pa bistveno olajšataupravljanjezaposlenih.Omeniti velja,da pravilna implementacija in uporaba teh rešitev nistazgolj tehnični vidik, ampak predstavljatastrateški korak, ki organizacijamomogoča, da premagajo izzive ter ohranijo konkurenčno prednost na trgu.
Keywords: spletna orodja, spletne aplikacije, management, podjetje, projektni management, komuniciranje, upravljanje s človeškimi viri
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 202; Downloads: 20
.pdf Full text (2,99 MB)

2.
Vloga digitalne pismenosti pri dojemanju spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju : diplomsko delo
Erika Blekač, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se osredotočamo na vseprisotnost digitalnih medijev v izobraževalnem okolju in razvoj digitalne pismenosti kot ključne veščine za uspešno delovanje v tem okolju. V prvem delu naloge skozi teoretični pregled opredelimo ključne pojme, kot so digitalni mediji, digitalna pismenost in umetna inteligenca. V empiričnem delu proučujemo, kako socialno-demografski in socialno-ekonomski dejavniki vplivajo na stopnjo digitalne pismenosti med študenti Univerze v Mariboru, ter kako ta pismenost vpliva na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati statistične analize so pokazali, da spol in stopnja izobrazbe, uporaba osebnega računalnika in pametnega telefona ter uporaba digitalnih orodij za samostojno učenje, hobije in iskanje informacij ter reševanje težav preko spleta statistično značilno pozitivno vplivajo na digitalno pismenost, digitalna pismenost pa ne vpliva statistično značilno na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati te študije lahko prispevajo k nadaljnjim raziskavam o digitalni pismenosti ter dojemanju orodij z umetno inteligenco v izobraževanju.
Keywords: digitalni mediji, digitalna pismenost, algoritmi, umetna inteligenca, spletna orodja
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 224; Downloads: 41
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
Analiza orodij za optimizacijo spletnih strani
Mirche Nikolovski, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Pojav interneta in njegova hitra širitev po vsem svetu sta povzročila shranjevanje in skupno uporabo ogromnih količin podatkov, ustvarjene so bile številne spletne strani, kar je uporabnikom otežilo pridobivanje informacij iz določenega iskalnega omrežja. Optimizacija za spletne iskalnike je strategija, brez katere bi marsikatero spletno stran težko našli. Če nam uspe priti na prvo stran med zadetki iskanja v Google iskalniku, si bodo uporabniki zagotovo zapomnili našo spletno stran in jo obiskali. Optimizacija spletne strani nikakor ni enkraten projekt, temveč dolgoročni postopek izboljšav oziroma prizadevanje, ki nam prinaša dolgoročne prednosti. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu predstavljamo dejavnike, ki vplivajo na uvrstitev spletne strani med rezultate iskanja v spletnem iskalniku. V drugem delu predstavljamo orodja, ki podpirajo in omogočajo izvedbo vseh potrebnih korakov v procesu optimizacije spletne strani. Rezultati obsegajo teoretično predstavitev korakov pri optimizaciji na spletni strani in izven spletne strani ter prikaz in navodila za uporabo spletnih orodij.
Keywords: optimizacija spletne strani, orodja za optimizacijo spletne strani, spletna stran, svetovni splet
Published in DKUM: 05.01.2022; Views: 807; Downloads: 80
.pdf Full text (2,93 MB)

4.
Analiza orodij za ocenjevanje spletne dostopnosti in smernice za spremljanje glede na direktivo (EU) 2016/2102 : magistrsko delo
Nataša Rajh, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo primerjali orodja za avtomatsko ocenjevanje spletne dostopnosti in pripravili smernice za spremljanje javnih spletišč ter izdelavo poročil glede na Direktivo (EU) 2016/2102. Po pregledu dosedanjih raziskav in po izvedbi primerjalne analize smo ugotovili, da se orodja med seboj ne razlikujejo le po funkcionalnostih in načinu podajanja rezultatov, temveč tudi v zaznavanju kršitev. Po pregledu zapisnikov sestankov ekspertne skupine WADEX smo ugotovili, da med državami članicami ne obstaja poenoten način spremljanja in poročanja. Podali smo smernice, ki bi zadoščale minimalnim zahtevam Izvedbenega sklepa komisije (EU) 2018/1524 in tudi napotke za podrobnejše preverjanje, ki bi rezultate izboljšali.
Keywords: spletna dostopnost, EN 301 549, Direktiva (EU) 2016/2101, WCAG, orodja za avtomatsko ocenjevanje spletne dostopnosti
Published in DKUM: 24.12.2021; Views: 728; Downloads: 64
.pdf Full text (4,93 MB)

5.
Primerjava orodij za izdelavo spletnih aplikacij v oblaku Wix, Weebly in Squarespace : diplomsko delo
Jakob Smolič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je primerjati orodja za izdelavo spletnih aplikacij v oblaku. Na začetku diplomskega dela so opisana vsa tri orodja, nato pa smo raziskali glavne razlike med njimi. Primerjali smo njihove slabosti in prednosti ter izpostavili primere uporabe za vsako izmed njih. Diplomsko delo vsebuje tudi opis izgradnje demo okolij z naštetimi orodji, podane so funkcionalnosti in zmožnosti urejevalnikov, ki jih le-ta omogočajo. V zaključku diplomskega dela pa analiziramo orodja in podamo naše ugotovitve v sklepu.
Keywords: spletna orodja, računalništvo v oblaku, Wix, Weebly, Squarespace
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 707; Downloads: 66
.pdf Full text (1,04 MB)

6.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, master's thesis

Abstract: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Keywords: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Published in DKUM: 29.06.2021; Views: 1235; Downloads: 253
.pdf Full text (3,49 MB)

7.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Sway in Wix
Damjana Krampač, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Swaya in Wixa smo opredelili namen spletnih mest in predstavili ter primerjali slednji platformi. Spletno mesto podjetij, organizacij in posameznikov je ključnega pomena za njihovo ciljno skupino. Spletno mesto mora biti kakovostno izdelano, da zadržimo ciljno občinstvo čim dalj na svoji strani. Načrtovati je treba vse od barv, velikosti besedila, slik, vsebine in seveda funkcionalnosti. S pomočjo spletne strani lahko širimo prepoznavnost svojega podjetja in izdelkov, pridobivamo nove uporabnike ter kupce. Ključnega pomena pri spletnih straneh je optimizacija, hitrost in odzivnost spletnih strani za dobro uporabniško izkušnjo. Na trgu ponudnikov izdelovalcev spletnih strani najdemo različne platforme za preprosto izdelavo spletnega mesta. Platformo izberemo glede na namen postavitve spletne strani, njene funkcionalnosti na spletni strani ter oblikovnosti le-te. Opredelili smo se na dve platformi in ju med seboj primerjali po njunih funkcionalnostih, oblikovni podobi, dostopnosti in enostavnosti. Obe platformi sta dostopni uporabnikom po sprejemljivi ceni in sta namenjeni izdelavi spletnih mest, predstavitev ter poročil majhnih podjetij in posameznikov.
Keywords: Spletno mesto, spletna orodja, platforma, Sway, Wix, primerjava
Published in DKUM: 12.11.2020; Views: 735; Downloads: 81
.pdf Full text (2,14 MB)

8.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest google sites wix
Mateja Orešek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega seminarja je izdelava spletnih mest s pomočjo brezplačnih orodij. V današnjem času podjetja nujno potrebujejo spletno mesto, saj večina ljudi pridobi informacije na svetovnem spletu in za nekatera podjetja je strošek izdelave spletnega mesta prevelik, zato smo v diplomskem projektu preverjali, ali lahko izdelamo spletno mesto brez znanja programiranja in ali je spletno mesto, izdelano z brezplačnimi orodji, vseeno lahko videti profesionalno. Namen diplomskega projekta je primerjava funkcionalnosti dveh brezplačnih orodij za izdelavo spletnega mesta. Testirali smo orodji Google Sites in Wix. Ti sta si v veliki meri med seboj zelo podobni, uporabniški vmesnik se sicer rahlo razlikuje, funkcionalnost orodij pa kar precej. Da smo lahko orodji primerjali, smo v skladu s fazami življenjskega cikla izdelave spletnih mest izdelali dve podobni spletni mesti in to nato primerjali.
Keywords: spletno mesto, spletna stran, brskalnik, vrste spletnih mest, brezplačna orodja za izdelavo spletnih mest, izdelava spletnega mesta, trendi spletnih mest.
Published in DKUM: 01.12.2017; Views: 1479; Downloads: 163
.pdf Full text (1,24 MB)

9.
PRIMERJAVA ORODIJ ZA IZDELAVO OSEBNEGA SPLETNEGA MESTA ZA ŠTUDENTA
Sabina Potočnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Dolgo sem premišljevala, katero temo si naj izberem za diplomski projekt. Zaradi lastnih interesov in zanimanja za temo, sem se odločila, primerjati med seboj orodja, ki jih lahko študenti uporabimo, za izdelavo osebnega spletnega mesta. V projektu sem najprej predstavila teoretični del, v katerem sem pojasnila, kaj sploh pomeni osebno spletno mesto, spletno mesto na splošno, spletna stran in mnoge druge pojme. V drugem delu diplomskega projekta pa sem se osredotočila na zahteve, ki jih imajo študenti oz. na stvari, ki jih naključni študenti pričakujejo od orodja za izdelavo spletnega mesta. Po ugotovitvi, katere zahteve izpolnjuje vsako od izbranih orodij, sem jih primerjala tudi med seboj in utemeljila, zakaj bi bilo eno orodje boljše od drugega. Skozi proces pisanja tega diplomskega projekta, sem ugotovila, da je precej težko zadovoljiti vse zahteve, ki so jih izrazili študenti, vendar se je spletno orodje Wix.com najbolj približalo temu. To pa me je tudi vzpodbudilo k temu, da sem se odločila, da bom vsa spletna mesta, ki jih bom izdelovala, ustvarila v prej omenjenem orodju, saj se le ta najbolj približa tudi vsem zahtevam, ki jih imam sama.
Keywords: spletno mesto, spletna stran, študenti, zahteve, spletna orodja, analiza orodij, Facebook, Google Sites, Wix.com, primerjava orodij
Published in DKUM: 18.11.2016; Views: 1135; Downloads: 107
.pdf Full text (1,59 MB)

10.
SPLETNO OGLAŠEVANJE Z UPORABO NAPREDNIH ANALITIČNIH ORODIJ
Alen Rogan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Spletna oglaševalska in analitična tehnologija je v današnjem času že tako razvita, da je na trgu veliko število ponudnikov različnih storitev in tehnologije za spletno oglaševanje in spletno analitiko. Odločitev, katerega ponudnika oz. tehnologijo izbrati je postala zahtevna naloga. Marketinške ekipe kot tudi oglaševalske agencije se srečujejo s problemom pomanjkanja znanja na tem področju, saj tovrstna tehnologija zelo hitro napreduje. Problem predstavlja pravilna izbira strategije spletnega nastopa, izbor digitalnih kanalov kot tudi neznanje, kako si lahko pomagajo z že pridobljenimi podatki. Cilj diplomskega dela je boljše razumevanje in učinkovitejše odločanje znotraj marketinških ekip o izboru pravilne spletne oglaševalske strategije in spletnih orodij za promocijo podjetja in doseganje marketinških ciljev. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. Prvi del naloge predstavlja teoretičen del, kjer smo za raziskovanje uporabili deskriptivni pristop. V drugem, praktičnem, delu, pa smo uporabili analitičen pristop. V diplomskem delu smo predstavili internet, njegovo zgodovino in spletno oglaševanje. Podrobneje smo opisali standardne in napredne načine oglaševanja, spletna oglaševalska in analitična orodja, oglasne formate in načine ciljanja. V praktičnem delu smo s pomočjo analize anonimnih spletnih oglaševalskih kampanj v izbrani organizaciji D' Agency, d.o.o. odgovarjali na postavljena raziskovalna vprašanja.
Keywords: spletno oglaševanje, spletna oglaševalska orodja, spletna analitična orodja
Published in DKUM: 10.10.2016; Views: 1877; Downloads: 182
.pdf Full text (3,15 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica