| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH MEST BANK V SLOVENIJI
Primož Rok Puppis, 2011, final seminar paper

Abstract: Čas, v katerem živimo danes, je čas hitrih in nenadnih sprememb. Spremembam pa se prilagajamo vsi, tako posamezniki kot podjetja. Med eno izmed teh sprememb lahko uvrstimo tudi elektronsko bančništvo. Tako kot mnogo katera druga sprememba je tudi ta povezana s sodobno informacijsko tehnologijo. Pri elektronskem bančništvu gre za vrsto poslovanja, ki za opravljanje bančnih storitev od komitenta ne zahteva vsakokratne fizične prisotnosti v poslovalnici. Komitent lahko med drugim opravlja bančne storitve kar od doma ali z delovnega mesta. Te storitve so dostopne 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse leto. Še posebej je omembe vredna spletna banka, ki tako bankam kot tudi komitentom prinaša ogromno prednosti. Predvsem je namenjena plačilnemu prometu, sčasoma pa lahko komitenti na spletni banki pričakujemo tudi ponudbo novih storitev. Spletna banka, kot že samo ime pove, deluje preko spleta. Splet velja za največjo in najbolj razširjeno storitev interneta. Prav internet pa je kriv za neke vrste prelomnico v komunikaciji. S svojo razširjenostjo, univerzalnostjo, dostopnostjo in nizko ceno same priključitve izpodriva ostale načine elektronske komunikacije. Besedo splet si večina posameznikov predstavlja kot prostor, kjer lahko najdemo spletna mesta. Mnoga podjetja že imajo svoja lastna spletna mesta in prav tako banke niso izjema, saj tudi one želijo na ta način pritegniti potencialne stranke oziroma komitente. Zelo pomembno je, da se pri sami izdelavi spletnega mesta upoštevajo lastnosti dobrih spletnih mest. Samo takšno spletno mesto bo sposobno pritegniti in prepričati uporabnika, da se zadrži dlje časa na njem ter morda postane tudi komitent banke.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, internet, spletna mesta, analiza spletnih mest.
Published: 18.11.2011; Views: 1211; Downloads: 174
.pdf Full text (1,84 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH MEST SLOVENSKIH MOBILNIH OPERATERJEV
Anja Barber, 2011, final seminar paper

Abstract: Elektronsko poslovanje je danes že dodobra zamenjalo klasični način poslovanja. Z razvojem interneta je elektronsko poslovanje postalo del zasebnega in poslovnega sveta. Razširilo se je na vsa področja družbenega življenja in poslovanja. Najznačilnejša so elektronsko bančništvo, borzništvo, zavarovalništvo, izobraževanje na daljavo ipd. Pomembno je zato, ker med seboj povezuje potrošnike in podjetja, državo in občane, posamezna podjetja in izboljšuje poslovanje znotraj samega podjetja. Povezovanje podjetij in potrošnikov je zelo pomembno tudi na področju mobilnih operaterjev. Z vzpostavitvijo spletnih mest lahko podjetja komunicirajo s svojimi uporabniki. Na ta način lahko pridejo uporabniki do vseh informacij, ki jih iščejo. Podjetja pa na ta način zadovoljijo njihove potrebe. Vendar pa je za učinkovito spletno mesto treba upoštevati določene kriterije. Spletno mesto mora biti namreč atraktivno. Veliko vlogo imata že sama vstopna spletna stran podjetja in oblikovna podoba. Nadalje pa sta pomembni preprosta navigacija in vsebina spletnega mesta. Podjetja so na spletu zato, da konkurirajo ostalim podjetjem. Vsako izmed njih si prizadeva za dosego čim večjega števila uporabnikov. Splet je pravzaprav tudi ena izmed tržnih poti, ki jih mora znati podjetje dobro izkoristiti. Zato morajo spletna mesta uporabnike pritegniti in jih prepričati, da so boljša od konkurence.
Keywords: Elektronsko poslovanje, spletna mesta, mobilni operaterji, analiza spletnih mest.
Published: 18.11.2011; Views: 1330; Downloads: 87
.pdf Full text (1,21 MB)

4.
ANALIZA SPLETNIH STRANI PONUDNIKOV TOPLIH IN HLADNIH NAPITKOV V AVTOMATIH
Sara Herynek, 2011, final seminar paper

Abstract: Svetovni splet je v zadnjih nekaj letih postal pomemben vir za iskanje informacij. Življenja brez spleta si tako rekoč ne znamo več predstavljati. Omogoča nam dostop do informacij kjerkoli in kadarkoli. Zaradi tega za podjetja nastop na spletu ni več prednost, temveč nujnost. Pomembno je le, kako uspešno podjetja to počnejo. Elektronsko poslovanje postaja vedno bolj pomembno pri poslovanju. Podjetjem prinaša prihranke pri stroških in času ter jim nudi uspešnejše in učinkovitejše poslovanje. Za uspešnost podjetja je pomembna kvalitetno izdelano spletno mesto. Samo predstavitev podjetja na spletnem mestu ni dovolj, na svojo stran je potrebno gledati iz zornega kota obiskovalcev strani. Zelo pomembno vlogo ima že sama začetna stran, saj je mnogokrat od nje odvisno, ali bo obiskovalec ostal na spletni strani ali ne. Najpomembnejša na spletnem mestu je zagotovo vsebina. Spletno mesto mora vsebovati številne koristne informacije, tako se bo tudi obisk na njej povečal. Ostali pomembni dejavniki so še oblikovna podoba in tehniški vidik. V diplomskem seminarju smo analizirali pet spletnih mest slovenskih ponudnikov toplih in hladnih napitkov v avtomatih. Ocenjevali smo jih po kriterijih, katerim mora spletno mesto ustrezati, če želi biti uspešna. Pričakuje se, da je spletna stran pregledna, barvno usklajena in omogoča hiter ter kvaliteten izbor informacij. Spoznali smo, da v veliki meri ustrezajo izbranim kriterijem, vendar kljub temu najdemo pomanjkljivosti, ki bi jih bilo potrebno odpraviti. Strani so si med seboj podobne glede na kvaliteto izdelave spletne strani. Vsaka je imela nekaj prednosti in nekaj pomanjkljivosti. Po naši oceni ima spletna stran podjetja Avtomati Armič največ pomanjkljivosti od vseh spletnih mest, ki smo jih skozi diplomski seminar analizirali.
Keywords: KLJUČNE BESEDE : Internet, elektronsko poslovanje, spletna mesta, kriteriji spletnih mest, analiza spletnih mest
Published: 24.11.2011; Views: 1327; Downloads: 100
.pdf Full text (1004,04 KB)

5.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH MEST NA PRIMERU PORTALA EPF
Anja Krebs, 2011, final seminar paper

Abstract: Če smo na spletu bodimo vidni. Za vidnost poskrbi optimizacija spletnega mesta. Optimizacija je proces s katerim dosežemo višjo uvrstitev pri iskanjih v spletnih iskalnikih po ključnih besedah. Spletna stran lahko ima izjemno grafično podobo ter vsebino ampak ne koristi svojemu namenu če je nevidna za obiskovalce. Spletna stran je odvisna od njene promociji, kar pa je tudi eden izmed bolj pomembnih dejavnikov optimizacije. Okoli 90 odstotkov obiskovalcem spletnih mest izvira iz spletnih iskalnikov, približno 80 odstotkov klikov se zgodi na prvi strani rezultatov iskanja. Glavni namen optimizacije spletnih strani je v tem, da se izboljša pozicija v spletnih iskalnikih za najpomembnejše ključne besede. Diplomskem seminarju smo obravnavali optimizacijo spletnih strani za najpomembnejše ključne besede. V samem začetku je bila podana definicija kaj je spletna stran in kaj je spletno mesto in katere vrste spletnih mest poznamo ter kakšne so njihove značilnosti. V nadaljevanju smo opisali portale, kakšne so njihove lastnosti, katere vrste portalov poznamo ter katero so portalne tehnologije. Osrednji del diplomskega seminarja prikazuje kakšne so možnosti optimizacije spletnih strani za ključne besede, kakšne so tehnike zahtevnejše optimizacije ter kakšne napake se najpogosteje pojavljajo pri optimizaciji. V zadnjem delu smo uporabili v osrednjem delu opisane možnosti optimizacije osnovnih elementov. Izvedli smo analizo trenutnega stanja na primeru Portala EPF ter na podlagi analize stanja predlagali možnosti za izboljšavo optimizacije za ključne besede.
Keywords: Optimizacija spletnih strani, ključne besede, spletna mesta, portali
Published: 28.11.2011; Views: 1287; Downloads: 89
.pdf Full text (806,04 KB)

6.
JOOMLA! ANALIZA PROBLEMOV IN IMPLEMENTACIJA LASTNIH GRADNIKOV
Jaka Kužnik, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V zadnjih letih smo priča porastu uporabe brezplačnih sistemov za upravljanje vsebin. Zaradi svojih prednosti je odprtokodni sistem Joomla! eden izmed najzmogljivejših in najpopularnejših sistemov za upravljanje s spletnimi vsebinami na svetu. V diplomskem delu je ta sistem natančno predstavljen, natančno so opisani tudi triki in uporabni nasveti, ki nam olajšajo delo z Joomlo!. Ker je Joomla! izdelana kot odprtokodni sistem se na kratko dotaknemo tudi njene licence. V diplomi se prav tako soočamo s posameznimi razširitvami Joomle!, njihovo uporabo in implementacijo. V zadnjem delu diplomskega dela je prikazan tudi primer izdelave lastnih gradnikov, s katerimi si lahko z malo znanja programiranja popolnoma prilagodimo izgled, kot tudi funkcionalnost spletnega mesta. Omejeni smo predvsem z lastno kreativnostjo.
Keywords: Joomla!, sistem za upravljanje spletnih vsebin, dinamična spletna mesta, razširitve, predloga, komponenta, modul, vtičnik, GNU General Public License.
Published: 16.11.2011; Views: 1635; Downloads: 205
.pdf Full text (5,85 MB)

7.
RAZVOJ IN UVEDBA SPLETNE TRGOVINE
Tea Šumandl, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega seminarja govori o spletnih mestih in spletnih trgovinah. Spletna mesta in spletne trgovine so med seboj povezana, saj je vsaka spletna trgovina vrsta spletnega mesta. Tako število spletnih mest kot tudi število spletnih trgovin v zadnjem času naglo raste, saj kot trdimo, vedno več ljudi uporablja internet in zaupa varnosti spletnega nakupovanja. Dandanes smo lahko priča trendu, ko si lahko vsakdo privošči biti podjetnik. Z razvojem spletne trgovine so se vstopni stroški na trg storitev in izdelkov znižali. Možnost cenejše strojne opreme, brezplačne programske opreme in hiter dostop do interneta so omogočili lažjo nadgraditev prodaje in povečanje dobička že tradicionalnim, fizičnim prodajalcem, kot tudi začetnikom, ki pred tem niso imeli dovolj visokega kapitala za odprtje trgovine. Kljub temu pa se moramo zavedati, da je razvoj in uvedba spletne trgovine zapletena naloga, ki ji marsikdo ni kos. Zato se lahko še zmeraj srečamo z nemalim številom slabo oblikovanih in nekvalitetnih spletnih mest. V delu diplomskega seminarja smo se zato posvetili predvsem značilnostim, ki jih morajo imeti dobre spletne trgovine in spoznali, kakšen je postopek razvoja in uvedbe spletne trgovine. Ugotovili smo, da je le-ta zelo kompleksen in ga lahko razdelimo v glavne faze: od zasnove spletnega mesta do njegove izdelave, prenosa na spletni strežnik in objave v spletnih iskalnikih. Vedeti moramo, da proces s tem še zdaleč ni zaključen, saj je redno vzdrževanje spletne trgovine ključna naloga, s katero ohranjamo uspešno in dobičkonosno spletno mesto. Dandanes smo lahko priča trendu, ko si lahko vsakdo privošči biti podjetnik. Z razvojem spletne trgovine so se vstopni stroški na trg storitev in izdelkov znižali. Možnost cenejše strojne opreme, brezplačne programske opreme in hiter dostop do interneta so omogočili lažjo nadgraditev prodaje in povečanje dobička že tradicionalnim, fizičnim prodajalcem, kot tudi začetnikom, ki pred tem niso imeli dovolj visokega kapitala za odprtje trgovine. Kljub temu pa se moramo zavedati, da je razvoj in uvedba spletne trgovine zapletena naloga, ki ji marsikdo ni kos. Zato se lahko še zmeraj srečamo z ne malim številom slabo oblikovanih in nekvalitetnih spletnih mest. V delu diplomskega seminarja smo se zato posvetili predvsem značilnostim, ki jih morajo imeti dobre spletne trgovine in spoznali, kakšen je postopek razvoja in uvedbe spletne trgovine. Ugotovili smo, da je le ta zelo kompleksen in ga lahko razdelimo v glavne faze: od zasnove spletnega mesta do njegove izdelave, prenosa na spletni strežnik in objave v spletnih iskalnikih. Vedeti moramo, da proces s tem še zdaleč ni zaključen, saj je redno vzdrževanje spletne trgovine ključna naloga, s katero ohranjamo uspešno in dobičkonosno spletno mesto.
Keywords: spletno mesto, spletna stran, spletna trgovina, spletna prodaja, razvoj in uvedba spletne trgovine, razvoj in uvedba spletnega mesta
Published: 11.12.2012; Views: 2487; Downloads: 345
.pdf Full text (1,28 MB)

8.
PRIMERJAVA SPLETNIH MEST NLB KLIKA IN SKB NET- A
Sara Sarjaš, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Naša tema diplomskega seminarja je primerjava spletnih mest NLB Klika in SKB NET-a. Za to temo smo se odločili z razlogom, da spoznamo storitve internetnega bančništva in kakovost spletnih mest, saj živimo v času, ko bomo vedno bolj pogosto začeli uporabljati bančne storitve in je praktično, da se seznanimo tudi z internetnim bančništvom. V diplomskem seminarju smo raziskali, kaj so spletna mesta in jih opisali. Podrobneje smo si ogledali kakovost spletnih mest, da smo pozneje lahko primerjali spletni mesti NLB Klika in SKB NET-a. Pogledali smo si portale in raziskali tudi to področje. Bistvenega pomena je bilo internetno bančništvo, saj sta NLB Klik in SKB NET storitvi internetnega bančništva pri bankah. Ugotovili smo, da uporaba internetnega bančništva z leti narašča. To pomeni, da ljudje vedno bolj zaupajo v ta sistem in da imajo vedno manj časa, da bi obiskali poslovalnice bank in tam čakali v vrsti Preden smo primerjali spletna mesta, smo se malo poglobili v posamezno banko in njihove storitve. Pogledali smo, kaj nudita NLB Klik in SKB NET, kaj so pogoji za njuno uporabo in kaj kateri nudi. Na koncu smo se osredotočili na primerjavo njunih spletnih mest in ugotovili, da ne prihaja do velikih razlik, razen v pogojih načina uporabe in v določenih pripomočkih, ki so lahko koristni. Vse banke in uporabniki bančnih storitev se zavedajo, da bo internetno bančništvo vedno bolj koristno in da bo vedno več uporabnikov bančnih storitev koristilo ta način, zato bodo banke morale dajati velik poudarek na storitve internetnega bančništva in vlagati v razvoj kakovostnih spletnih mest.
Keywords: Internetno bančništvo, spletna mesta, analiza spletnih mest, portali, NLB Klik, SKB NET.
Published: 17.12.2012; Views: 1840; Downloads: 132
.pdf Full text (1,01 MB)

9.
RAZVOJ REŠITVE ZA IZDELAVO PONUDBE Z UPORABO GOOGLE SPLETNEGA MESTA
Mirela Nasić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo proučuje primer podjetja Kara, d. o. o., ki se ukvarja z dvema dejavnostma, in sicer s tiskarskimi storitvami in veleprodajo gumeno tehničnih artiklov. Diplomsko delo proučuje le tiskarske storitve. Problem, ki ga ima proučevana organizacija, je predolg čas izdelave ponudbe na povpraševanje. Proces izdelovanja ponudbe se ustavi, ko podjetje Kara potrebuje ceno zunanje dodelave od kooperanta. Do tega privedejo različni zunanji in notranji vzroki, ki so navedeni in prikazani s sliko problemskega stanja in modelom problemskega stanja. Za analizo poslovnih procesov je uporabljena notacija za modeliranje poslovnih procesov BPMN (Business Process Modeling Notation). Diplomska naloga temelji na metodi študija primera in prototipni metodologiji za razvoj programske rešitve. V osrednjem delu diplomske naloge je navedena primerjava petih orodij za izdelavo spletnih strani, prav tako smo poiskali podoben primer rešitve, ki se uporablja v praksi. Namen diplomske naloge je razviti rešitev za izdelavo ponudbe na povpraševanje, ki je prikazana v zadnjem sklopu osrednjega dela.Prav tako smo v zadnjem sklopu osrednjega dela diplomske naloge vrednotili prototipno rešitev z intervjujem uporabnika in funkcionalnega preizkusa. V zaključku diplomske naloge so navedena priporočila za uresničitev, načrt uvajanja rešitve in predlog vodstvu proučevane organizacije.
Keywords: Tiskarna, ponudba na povpraševanje, majhna in srednje velika podjetja, prototipna rešitev, Google spletna mesta
Published: 22.01.2013; Views: 1056; Downloads: 93
.pdf Full text (2,21 MB)

10.
UVEDBA SPLETNEGA MESTA ZA MAJHNO PODJETJE NA PRIMERU AVTOPRALNICE ŽIŽEK
Tadej Žižek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Z diplomskim seminarjem, z naslovom Uvedba spletnega mesta za majhno podjetje na primeru Avtopralnice Žižek, smo želeli ubrati novo komunikacijsko pot do naših strank. Za to pot smo si izbrali internet, ki je v današnjih dneh že na ravni televizijskih in radijskih medijev. Diplomski seminar nam tako predstavi teorijo, katera je povezana z internetom, spletnimi mesti, spletnimi portali in spletnimi stranmi, predstavljene so pa tudi vrste spletnih mest ter zgradba le-teh. Pridobljeno teoretično znanje nam diplomski seminar poskuša zaključiti s primerom uvedbe spletnega mesta za manjše podjetje. V današnjem času je za podjetja, ki želijo uspeti, ali pa le obstati na trgu, izrednega pomena to, da so v nenehnem stiku s svojimi strankami, najbolj dostopen medij za to pa vse bolj postaja internet.
Keywords: internet, splet, spletno mesto, spletna stran, spletni portal, uvedba spletnega mesta, internet ter njegov razvoj, zgradba spletnih mest, vrste spletnih mest
Published: 30.10.2013; Views: 920; Downloads: 65
.pdf Full text (1,15 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica