| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
ZAUPANJE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH. OPREDELITEV POJMA ZAUPANJA V TRADICIONALNIH IN NOVIH MEDIJIH
Petra Štraus, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen naloge je ugotoviti, ali zaupanje v novih medijih lahko obravnavamo na enak način, kot ga obravnavajo dosedanji viri, in ali so se zaradi sprememb na področju komunikacije spremenili temelji proučevanja zaupanja. V teoretičnem delu naloge smo tako predstavili teorijo in nekatere empirične raziskave na področju zaupanja in zaupanja v medije, vključno s spletnimi družbenimi omrežji (SDO), ki so v središču našega zanimanja. V empiričnem delu naloge smo z anketo preverjali, kakšen odnos imajo uporabniki do medijskih vsebin in kako uporabljajo SDO ter iz tega sklepali o zaupanju v medije, vključno s SDO. V zaključku ugotavljamo, da zaupanje v medije, pričakovano, raste z njihovo uporabo ter da, nepričakovano, nismo zasledili teoretičnih nastavkov, ki bi koncept zaupanja prilagodili spremembam na področju medijev.
Keywords: zaupanje v medije, tradicionalni in spletni mediji, spletna družbena omrežja
Published: 05.12.2013; Views: 1442; Downloads: 212
.pdf Full text (2,68 MB)

2.
OBNAŠANJE IN MOTIVI ZA SODELOVANJE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH
Tomica Čus, 2014, master's thesis

Abstract: Namen naloge je ugotoviti, kako mladi komunicirajo oziroma kako se »obnašajo« na Facebooku in kaj jih pri tem motivira. V teoretičnem delu smo se tako ukvarjali z značilnostmi spletnih družbenih omrežij (SDO), še posebej Facebooka, predstavili smo osnove (spletne oziroma računalniško posredovane) komunikacije in (medijske) socializacije. Empirični del zajema dve raziskovalni metodi: opazovanje in intervju. Opazovali smo pet hrvaških uporabnikov Facebooka in drugih šest intervjuvali. Osnovna ugotovitev raziskave je, da naši raziskovanci v večini raziskovanih kriterijev komunicirajo drugače v virtualnem kot v realnem svetu.
Keywords: spletna družbena omrežja, Facebook, komunikacija, obnašanje, motivi
Published: 21.01.2014; Views: 1042; Downloads: 135
.pdf Full text (2,30 MB)

3.
NAČINI UPORABE SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ ZA PROMOCIJO MALIH PODJETIJ
Robert Ribič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi zniževanja stroškov in ogromnega števila ljudi, ki imajo profil na spletnih družbenih omrežjih, Facebook profil ima kar 750.000 Slovencev, vidijo podjetja spletna družbena omrežja, kot preprosto rešitev za doseganje njihovih marketinških ciljev. To tehniko uporabi veliko malih podjetij, ki nima velikih vsot namenjenih izključno za promocijo, saj jim predstavlja stroškovno učinkovito rešitev. Vendar se hitro pojavijo problemi, kot so ogromno vloženega časa brez konkretne prodaje, malo število sledilcev, itd. Problemi se pojavljajo večino časa zaradi nepoznavanja delovanja spletnih družbenih omrežij in nedovršene strategije digitalnega marketinga, saj velja narobno prepričanje med podjetniki, da bodo ljudje kar sami prihajali do njih in jim sledili, kadar se pojavijo na spletnih družbenih omrežjih. Realnost je, da morajo podjetja vložiti ogromno časa in kvalitetnega dela za, ter da se veliko direktne prodaje ne zgodi preko spletnih družbenih omrežij. Ta nam bolj služijo kot vir informacij za naše stranke in kot način komuniciranja z njimi. Z tem diplomskim seminarjem smo želeli predstaviti osnove digitalnega marketinga in delovanja spletnih družbenih omrežij za manjša podjetja in podjetnike, ki se srečujejo z problemi pri promociji na njih. Predstavili smo strategije digitalnega marketinga in kakšne možnosti promocije imajo podjetja na svetovnem spletu. Prav tako smo pregledali različna spletna družbena omrežja in njihova delovanja. Izpostavili smo spletna družbena omrežja Facebook in LinkedIn, ter smo jih natančneje analizirali in predstavili prednosti in slabosti le teh. Prav tako smo praktično prikazali vzpostavitev spletnih profilov podjetja TARROS d.o.o. na spletnih družbenih omrežjih LinkedIn in Facebook, ter naredili primerjavo profesionalnosti izgleda profilov.
Keywords: spletna družbena omrežja, socialna omrežja, digitalni marketing, TARROS d.o.o., promocija podjetja, Facebook, LinkedIn
Published: 06.08.2014; Views: 1479; Downloads: 349
.pdf Full text (3,29 MB)

4.
UPORABA FACEBOOKA PRI ŠTUDENTIH PROGRAMA MEDIJSKE KOMINIKACIJE NA UM FERI
Rok Slemnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Spletna družbena omrežja na splošno definiramo kot spletne storitve, ki omogočajo posameznikom, da si ustvarijo svoj profil in se povežejo z drugimi uporabniki, vzpostavljajo in ohranjajo stike, delijo povezave, komentirajo, všečkajo itd. V diplomskem delu ugotavljamo, kako uporabniki uporabljajo ta omrežja. Izvedli smo anketo med študenti Medijskih komunikacij in rezultate primerjali z že obstoječimi raziskavami na to temo.
Keywords: Spletna družbena omrežja, komunikacija, Facebook, uporabniki spletnih družbenih omrežij
Published: 18.04.2014; Views: 805; Downloads: 99
.pdf Full text (2,01 MB)

5.
VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA INTENZIVNOST KOMUNIKACIJE VELIKIH DOGODKOV: PRIMER EVROPSKE PRESTOLNICE KULTURE MARIBOR 2012
Tina Žehelj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili internet kot komunikacijski sistem ter se podrobneje osredotočili na komunikacijo v spletnih družbenih omrežjih. Internet je javno dostopen že 20 let in se še vedno spreminja, saj mediji postajajo vse bolj družbeni. Tudi med tistimi, ki dobro vedo, kako ga uporabljati, se vzorec uporabe še vedno spreminja. S pomočjo interneta se tako oblikujejo dodatni socialno-dialoški prostori, v katerih se posamezniki lahko srečujejo in med seboj združujejo, pogovarjajo in razpravljajo. Spletna družbena omrežja ponujajo nove možnosti družbenega vpliva. V diplomski nalogi smo izpostavili značilnosti spletnih družbenih omrežij – njihov vpliv in vlogo v družbi ter pri organizaciji dogodkov, podrobneje smo se dotaknili omrežja Tviter. Osredotočili smo se na komunikacijo Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 na spletnem družbenem omrežju Tviter. Analizirali smo tako komunikacijo, ki so jo preko Tviterja posredovali v letu 2012, ko so se v okviru Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 odvijala različna dogajanja, kot tudi komunikacijo pred in po letu 2012.
Keywords: spletna družbena omrežja, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, spletno komuniciranje, internet, organizacija dogodkov
Published: 02.07.2014; Views: 1150; Downloads: 234
.pdf Full text (1,46 MB)

6.
SPLETNA DRUŽBENA OMREŽJA KOT MARKETINŠKO KOMUNIKACIJSKO ORODJE (ŠTUDIJA PRIMERA)
Jasmina Strašek, 2014, master's thesis

Abstract: Spletne družbene mreže so pojem, ki nekaterim podjetjem predstavljajo mit, za druga pa so del življenjskega cikla njihovih blagovnih znamk. Število uporabnikov spletnih družbenih mrež se iz dneva v dan veča. Ker pa smo uporabniki spleta in njegovih orodij, hkrati tudi odjemalci izdelkov in storitev podjetij, se jih vse več zaveda, da je potreben korak naprej v načinu marketinškega komuniciranja. Ta korak pa predstavlja vse večji poudarek podjetij k razvoju strategije komuniciranja preko spletnih družbenih mrež. Spletna družbena omrežja, kot marketinško komunikacijsko orodje, za sabo skrivajo mnogo več kot zgolj vzpostavitev profila ali poslovne strani podjetja. Gre za celoto marketinških komunikacijskih aktivnosti, ki podjetju omogočajo grajenje dolgoročnega odnosa z uporabniki mrež, s katerimi jih druži določen skupen interes. Ker pa je ta interes za podjetja pomemben, se z različnimi komunikacijskimi strategijami trudijo, da bi pridobili tolikšen vpliv, da bi uporabnika spletne družbene mreže spremenili v odjemalca podjetja. Za doseganje le-tega, pa morajo pri razvoju večstopenjske strategije komuniciranja imeti v mislih »pogovore« z uporabniki in ne kampanje. Podjetje Akcija d.o.o., iz Hrvaške, vsa leta, od začetka svojega poslovanja pa do danes, svetovni splet in spletne družbene mreže uspešno uporablja pri izvajanju svoje komunikacijske strategije, na kar pa zraven dobrih poslovnih rezultatov kažejo tudi rezultati izvajanja marketinških komunikacij na spletnih družbenih mrežah pri njihovih odjemalcih. Ker pa vodstvo podjetja ves čas dela na tem, da bi ponudili čim boljšo komunikacijsko strategijo za podjetja na spletnih družbenih mrežah, jim vse bolj uspeva pridobivanje konkurenčnosti na domačih in tujih trgih. Uspešna komunikacijska strategija preko spletnih družbenih mrež je podjetju Akcija d.o.o. omogočila, da bodo postali konkurenčni tudi na globalnem trgu, saj so v obseg svojih dejavnosti vključili razvoj aplikacij za spletne družbene mreže, ki pa delujejo tako kot vse preostale storitve v ponudbi podjetja, torej z enotnim ciljem: »Mi bomo ustvarili vašo zgodbo«.
Keywords: spletna družbena omrežja, strateško marketinško komuniciranje, svetovni splet, družbeni mediji, strategija komuniciranja preko spletnih družbenih mrež
Published: 08.10.2014; Views: 1755; Downloads: 243
.pdf Full text (1,31 MB)

7.
KOMUNIKACIJA BLAGOVNE ZNAMKE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH. PRIMER KEKCA NA FACEBOOKU
Monika Horvat, 2014, master's thesis

Abstract: Namen naloge je preučiti komunikacijo blagovne znamke, še posebej na spletnih družbenih omrežjih, ter izvesti in analizirati komunikacijo blagovne znamke Kekec pašteta na Facebooku. V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino spletnih družbenih omrežij, nato smo se posvetili Facebooku, njegovim značilnostim in možnostim, kako na njem ustvarjati publiciteto. V ta namen smo analizirali komunikacijo blagovnih znamk Coca-Cola, Cockta in Argeta. Ugotovitve tega dela smo uporabili v empiričnem delu, kjer smo ustvarili Facebook stran Kekec - TA PRAVA in z natančno pripravljenim načrtom objav ter oglaševanjem preverili odzive Facebook uporabnikov iz Slovenije. V zaključku ugotavljamo, da z dobro načrtovano Facebook stranjo lahko prav tako kot z oglaševanjem dosežemo zadovoljive rezultate.
Keywords: blagovna znamka, spletna družbena omrežja, komunikacija
Published: 26.02.2015; Views: 1095; Downloads: 132
.pdf Full text (3,57 MB)

8.
Pridobivanje kadrov s pomočjo spletnih družbenih omrežij
Janja Rušin, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Spletna družbena omrežja so vtkana v vsakdan posameznika. Število uporabnikov se iz dneva v dan povečuje, prav tako število aplikacij povezanih z njimi ter možnosti uporabe le-teh. Uporaba spletnih družbenih omrežij v namen zaposlovanja doživlja vse večji razcvet, vse več podjetij ter posameznikov prepoznava možnosti uporabe spletnih družbenih omrežij v namen kadrovanja ter iskanja zaposlitve. V diplomskem delu smo raziskovali, kako se spletna družbena omrežja kot velik vir informacij uporabljajo v namen zaposlovanja v podjetjih in med posamezniki v Sloveniji. V teoretičnem delu najprej govorimo o pridobivanju kadrov in načinih iskanja zaposlitve, nato predstavimo najpomembnejša spletna družbena omrežja. V nadaljevanju predstavimo pridobivanje kadrov preko spletnih družbenih omrežij ter iskanje zaposlitve s pomočjo le-teh. V nalogi torej obravnavamo povezanost spletnih družbenih omrežij s procesom zaposlovanja in procesom kadrovanja. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskav o uporabi spletnih družbenih omrežij v namen zaposlovanja v podjetjih ter rezultati raziskav o uporabi le-teh pri iskanju zaposlitve. Rezultati raziskave, izvedene med podjetji, so pokazali, da le-ta uporabljajo spletna družbena omrežja v namen kadrovanja, vendar sta njihova uporaba in znanje o tem, kako jih uporabiti v procesu kadrovanja, v veliki meri še pomanjkljiva, da bi lahko izkoristili vse možnosti, ki se kadroviku ponujajo pri uporabi spletnih družbenih omrežij. Rezultati raziskave, izvedene med uporabniki, pa dajo slutiti, da uporabniki razumejo uporabnost podatkov o njih samih, dostopnih na spletnih družbenih omrežij, vendar še premalo pazijo na podatke in vsebino, ki jo objavljajo. V primerjavi obeh raziskav je mogoče naslutiti, da uporabniki – potencialni iskalci zaposlitve - spletna družbena omrežja pri iskanju zaposlitve uporabljajo na bolj kompleksen način kot pa podjetja v procesu zaposlovanja.
Keywords: spletna družbena omrežja, kadrovanje, iskanje zaposlitve, Facebook, LinkedIn
Published: 26.02.2016; Views: 874; Downloads: 130
.pdf Full text (749,98 KB)

9.
Strategija uporabe poslovnih družbenih omrežij za trženje trajnostno naravnanih izdelkov
Jure Šumi, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V nalogi je predstavljen razvoj nove digitalne trženjske strategije za podjetje Knauf Insulation, kjer smo v središče postavili progresivno uporabo izbranih spletnih poslovnih družbenih omrežij in njeno implementacijo v praksi. V magistrski nalogi so poleg modela in strategije opisani tudi vsi potrebni koraki za uvedbo nove trženjske strategije, tako da je model enostavno uporabiti tudi v drugih podjetjih. Temeljni doprinos predstavlja nov, izviren model vhodnega marketinga, ciljno usmerjenega na ključne odločevalce (B2D, angl. Business to Decision Maker). Model je v celoti podprt s komunikacijsko strategijo prek spletnih družbenih poslovnih omrežij. Namesto na končne kupce novi model cilja na ključne odločevalce, ki so najpomembnejši element v velikem številu nabavnih procesov na medorganizacijskih trgih.
Keywords: spletna družbena omrežja, vhodni marketing usmerjen na ključne odločevalce, ključni odločevalci
Published: 22.06.2016; Views: 735; Downloads: 83
.pdf Full text (2,72 MB)

10.
Vzpostavitev spletnega modela za izvajanje učinkovitega digitalnega marketinga produktov in storitev
Martin Knapič, 2016, master's thesis

Abstract: Digitalni marketing v primerjavi s klasičnimi marketinškimi pristopi že nekaj časa opazno prevzema vlogo primarnega načina trženja. Doseg in strateški izbor, ki ju omogoča splet na tem področju, sta precej preprosteje postavljena pred druge načine trženja. Način dela med vzpostavljanjem spletnih modelov digitalnega marketinga in pozneje njegovega izvajanja se z ustreznimi e-orodji spremlja in izvaja tekoče ter sistemsko. Povezava med tehnološkimi rešitvami in marketinškimi dejavnostmi predstavlja v tem primeru logično korelacijo, ki zahteva smiselno in učinkovito projektno načrtovanje ter vodenje. Vzpostavitev digitalnega marketinga je lahko zapleten proces, ki ga je treba skrbno načrtovati in pri tem razumeti njegovo širino ob zastavljenih ciljih. Kompleksnost digitalnega marketinga potrjujejo novi trendi, ki se na tem področju spreminjajo ter preoblikujejo zelo hitro. Slednji tržnikom na eni strani omogočajo možnost izkoriščanja konkurenčne prednosti ali na drugi strani zamujene priložnosti, če se z njimi ne srečajo pravočasno. V magistrskem delu je predstavljen problem načrtovanja spletnega modela digitalnega marketinga, ki je v številnih pogledih značilen za širok spekter trženja produktov in storitev za različna tržna področja. Področje prodaje je postalo močan zaveznik marketinga, zato je poleg vsebinske opredelitve obravnavanih področij del magistrskega dela namenjen tudi konceptu marketinško-prodajnega načrta izvedbe. Večji poudarek je predvsem na poglavjih, ki se navezujejo na vzpostavitev spletnega modela in so v močni povezavi s tehnološkimi rešitvami. Poglavja so med seboj logično povezana tako, da tvorijo smiselno kronološko zaporedje dejavnosti in predstavljajo klasični pristop k izvedbi projektov. Pozornost posvečamo trenutnim aktualnim razmeram na trgu ter jih upoštevamo pri navajanju dejavnosti, ki so nujne za uspešno izvajanje digitalnega marketinga produktov in storitev. Med ključne dejavnosti uvrščamo tudi aktivno in sistemsko spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti in izvajanje ukrepov, ki nastanejo na osnovi analitičnih spoznanj.
Keywords: digitalni marketing, spletna stran, družbena omrežja, produkti in storitve, projektni management, analitika
Published: 23.08.2016; Views: 873; Downloads: 171
.pdf Full text (2,17 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica